Автосалонът във Франкфурт събира 210 световни премиери

Автосалонът във Франкфурт събира 210 световни премиери

© Reuters



Автосалонът във Франкфурт, който ще отвори врати на 15 септември, с първия от двата пресдни, поставя рекорд за този век по отношение на броя на изложителите - 1103 от 39 страни, обяви днес президентът на германската асоциация на автомобилната индустрия (VDA) Mатиас Висман. Изложението се простира на 230 000 кв. метра, или площта на 33 стандартни футболни игрища.


Броят на страните-участнички е нараснал с 11%, в сравнение с изданието от 2013 година, а най-силно са представени Китай, Южна Корея, Франция, Великобритания и Италия. Както е известно автосалонът във Франкфурт се провежда през есен, като се редува с изложението в Париж.


Президентът на VDA допълни, че световните премиери на изложението са 210, като в това число не са само автомобилите, но и продуктите около тях, които също имат присъствие на изложението. Европейските премиери са 26, а германските 30. Акредитираните журналисти до момента са 7000 от 87 страни, а очакванията са, до първия пресден, броят им да нарасне до 12 000.




С фокус върху колите на бъдещето
Висман посочи, че в тазгодишното издание на автосалона, фокусът ще е върху свързаните и автономните автомобили, както и електрическата мобилност. На тази тема е посветена и специална изложбена площ, разположена на 30 000 кв. метра и кръстена "Светът на новата мобилност".


Президентът на VDA подчерта, че свързаните и автономните автомобили ще направят шофирането далеч по-безопасно и бързо. По отношение на електрическата мобилност, Матиас Висман подчерта, че нейното развитие зависи от действията на политиците. По думите му индустрията има нужда от стартов тласък за продажбите на електромобили, който може да дойде във вид на финансови стимули при покупка, изграждане на мрежи от зарядни станции и т.н.


На всички големи пазари продажбите вървят нагоре
Матиас Висман каза още, че на автосалона във Франкфурт ще бъде демонстриран и напредъка на двигателите с вътрешно горене, който става по-малки, по-мощни и по-ефективни. Той обобщи и ситуацията с продажбите на автомобили в различните региони на света.


В Западна Европа търсенето расте непрекъснато, като очакванията са в края на година продажбите са с 6% по-високи от 2014 г, като бъдат продадени 12.8 млн. леки коли. В САЩ прогнозите са за ръст от 3% и достигане на 16.9 млн. сделки. Най-големият пазар в света - китайският обаче намалява темпа на растеж и през 2015-та продадените коли ще са 19.1 млн., или с 4% на сто повече


Следете новостите на автосалон Франкфурт в едноименната метатема на dnevnik.bg. А от 14 септември очаквайте репортажите от специалния ни пратеник.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Европейските премиери са 26, а германските 30

  2. 2 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Скоро ще го заменят със салон за фесове и бурки.
    Меркел не знам що мисли, тез дет идат на рояци, че горят да застанат на поточните линии във Волфсбург, или зад проектантските бюра на развойните центрове в Мюнхен...

  3. 3 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    До коментар [#1] от "foxa5":

    Това означава, че има модели, които вече са минали европейската си премиера, но им предстои германската.... един ден ще се сдобият и с българската си такава (освен ако не са супер скъпи бугатита - тогава йок българска премиера)...

  4. 4 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    До коментар [#2] от "manu_chao":

    Никой вече не говори за гръцката криза.
    Като, че ли никога не е съществувала... варуфакиса и шойблето потънаха в забрава.

  5. 5 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 519 Неутрално

    автоиндустрията е като касандра дето казвала истината но никои не и вярвал
    хората виждат глобалното затопляне от СО2 газ произвежан от двигателите с петролни продукти но никои не вярва и да иска да спре това производство на парникови газове

  6. 6 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 521 Весело

    А когда гибрид Волга Газ Груз-Камаз 5000?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#6] от "Consumer":

    Отлага се заради санкциите, заради които нямат достъп нито до карбураторите на Бош, нито до тези наМанети Марели. А китайците още не са разработили надеждно копие.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  8. 8 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 976 Весело

    До коментар [#6] от "Consumer":

    кагда разцветают налымами...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  9. 9 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 521 Весело

    До коментар [#8] от "tucker case":

    +

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  10. 10 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#6] от "Consumer":

    Руснаците нямат достатъчно дълъг кабел за дистационното заключване, а и след агресията им в Украйна никой не ги пуска през своя територия да опънат кабел до Франкфурт!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  11. 11 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1907 Весело

    Лада-та е толкова добър и надежден автомобил, че не се нуждае от нови модели.

    (А и само с един указ, може да ѝ вдигнат продажбите до небето)

  12. 12 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    [quote#11:"vhv"]Лада-та е толкова [/quote]
    струва ми се, че Лада всъщност е Дачия, но произвеждана в руското поделение на Рено в Русия, и комерсиализирано под марката Рено. Но с малко повече "руска душевност" от Дачия.

  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    [quote#12:"historama"]и комерсиализирано под марката Рено[/quote]
    грешка, под марката "Лада".

  14. 14 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Преди години на това изложение седнах в един spyker и се зачудих кога излиза новата mazda mx-5... Сега да видим и може и да купим!

  15. 15 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "По отношение на електрическата мобилност, Матиас Висман подчерта, че нейното развитие зависи от действията на политиците."
    Да, познато. С една дума да задължат цялото общество да платят масрафа. Няма искам, не искам.

  16. 16 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3258 Неутрално

    Къде е уникалната Лада, дето неуморната червена весталка ВенРус я рекламираше тук? Да не е на световното изложение на плакати?
    http://www.diseno-art.com/news_content/wp-content/uploads/2014/11/LADA-Raven-concept-car-1.jpg

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  17. 17 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#7] от "deutschwagen":

    Пич, можеш ли да ми дадеш статистика на победителите при камионите, за последните 15 години, на ралито Париж-Дакар нищо че сега не се провежда в Африка и тогава пак да коментираме написаното от Вас!

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#17] от "razlichen123":

    Конкуренцята при камионите няма, за това. Заводски отбори няма. Защо никога не бият при колите?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK