Четвъртото поколение на "Рено Меган" е готово за Франкфурт



Седмица преди да отвори врати автосалонът във Франкфурт, от "Рено" представиха първите снимки на четвъртото поколение на модела си "Меган". На пазара от 20 години, автомобилът е намерил над 6.5 млн. клиенти.


Следвайки дизайна на флагмана "Талисман", който заменя "Лагуна", "Меган" предлага специфичен светлинен подпис отпред във формата на буквата С, който прелива в предната броня. Отзад този дизайнерски елемент увеличава възприятията за големина на автомобила.


"Меган" е с 2.5 см по-нисък от предшественика си, като предната следа е увеличена с 4.7 см, а задната с 3.9 см. Междуосието е увеличено с почти 3 сантиметра.




Още с лансирането на модела той ще се предлага и в GT версия, разработена в сътрудничество с експертите от "Рено спорт". Спортна версия ще се предлага в нов син цвят, кръстен Blue Iron. "Меган" GT се екипира с 18-цолови алуминиеви джанти, разработени специално от "Рено спорт".


Повече данни за колата ще бъдат съобщени при световната и премиера на 14 септември във Франкфурт.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 464 Весело

    На мен фаровете ми приличат на кламер.

  2. 2 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Ето тази кола ме кефи, френците са царе на дизайна !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  3. 3 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Предишните поколения на Меган бяха далеч от еталоните в сегмента.
    Седан версията - Флуанс даже не се продаваше в белия свят.
    Дано инжинеринга на този е по- добър.

    Дизайна е въпрос на вкус - предницата ми грознее, другото е приятно.

  4. 4 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1258 Неутрално

    До коментар [#1] от "horilka":
    [quote#1:"horilka"]На мен фаровете ми приличат на кламер.[/quote]
    ... Не само на теб.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  5. 5 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Интересно какво са сътворили в Алпин/Рено Спорт. По принцип, с малки промени успяват да променят характера на базовия автомобил до неузнаваемост и да го направят изключително приятен за управление.

  6. 6 Профил на stonedridah1
    stonedridah1
    Рейтинг: 520 Неутрално

    еми не могат да рисуват коли в рено

    Ти за мен си Мики Маус!
  7. 7 Профил на Martim
    Martim
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Пуснаха много добър Меган 3, развалиха го с два фейслифта, а сега това...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    Ха ха и тези отиват на германците да се ежат ха ха ха.

  9. 9 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Дневни светлини ли са, мигачи ли - тези отпред приличат на обърнати рога на чифтокопитно. Отзад е супер.

  10. 10 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Симпатична е количката.

    Да живее България и българският народ.
  11. 11 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 289 Неутрално

    лично мнение, но дизайнът на този Меган е добър.

    ако не прекаляваха с толкова много детайли и лед фарове, колата щеше да е още по-красива...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  12. 12 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    Отзад и силуета отстрани са наистина прекрасни. Свлечените към бронята предни ЛЕД-светлини не мога да ги възприема. И при Талисман ги има, но нещо не ме кефят. Явно трябва да се свикне с тях. Но пък придават отличителност на Рено. Като цяло - good job. Well done!

    Gunter glieben glauchen globen
  13. 13 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Весело

    Супер е!Хлопел и фаутове са в трета глуха.Другите не са в този клас.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  14. 14 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#3] от "ial":

    Многознайко, по принцип седаните се правят за Азия, където това се продава. А дали са били еталони и как се е продавал Меган говори цифрата 6.5 милиона продадени автомобила. Ама ти нали си от нация техническа, дето един автомобил не произвежда (ако не броим, че един далавераджия на захар прави финално сглобяване на китайски боклуци в едно ловешко село), много ги разбираш тия работи

  15. 15 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#14] от "b_d_s":

    Остави малко и свинята да се порадва на това че е свиня!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  16. 16 Профил на prius
    prius
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Много приятна кола изглежда. Не разбирам къде ги виждате тези кламери, рога на чифтокопитни, и т.н...

  17. 17 Профил на alehandro77
    alehandro77
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Едно ходене до Франкфурт няма да е зле

    Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.
  18. 18 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    гледах едно предаване на топ гиър.Там се оказа,че за да смениш една крушка на фар наистина трябва да отидеш в сервиз,да свалиш гумата,да свалиш сума ти части за да стигнеш до крушката.Отнема половин ден на квалифициран техник.

  19. 19 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    Беше за меган.И дадоха сравнение за фолксваген-15 секунди за крушка.

  20. 20 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#16] от "prius":

    всеки вижда дявола в нещо друго...
    рога, червени очи, кози дизайн, опашата задница, чифтокопитни гуми, емблема-пентаграм, мирис на изгоряла сяра

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    Приятен дизайн. Задницата е малко аудинизирана.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  22. 22 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 487 Неутрално

    До коментар [#14] от "b_d_s":

    Флуанс е направен за третия свят - буквално.
    Сглобява се в Турция, Латинска Америка и Южна Корея, откъдето са корените му. И моя горещ съвет е покарай Флуанс, покарай Джета или Фокус седан и сподели какво мислиш за това Рено.

    И преди да продължиш с логиката- щом се продава, значи е добро, помисли пак.
    Лада се е продала в 20 милиона. Значи ли това, че Лада е по- добра кола от Меган?
    Една кола не е добра само, защото много народ я е купил - често е знак за ниска цена и вероятно липса на добър инжинеринг. Разбира се, има и изключения.
    Нека не пропусна и основна причина - колко години производителят е поддържал едно и също име на модела в сегмента.
    Например сега Рено смени името Лагуна с Талисман заради недобър имидж, иначе колата все е Рено и пак е в Д-сегмента.

    Ето ти едно ревю на последния или един от последните фейслифт на Меган:
    http://www.topgear.com/car-reviews/renault/megane
    Оценката е 6/10 - не е зле, но не е сред най- добрите. За сравнение оценката на Фокус е 8/10.

  23. 23 Профил на Martim
    Martim
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#3:"ial"]Предишните поколения на Меган бяха далеч от еталоните в сегмента.
    Седан версията - Флуанс даже не се продаваше в белия свят.
    Дано инжинеринга на този е по- добър. [/quote]

    Силно изказване и доста невярно. Топ Гиър никога не са блестели с обективност
    Кои са еталоните в сегмента? Голф и Фокус ли?
    Или А3, БМВ1?
    А защо не Жулиета? Делта?
    Ти покарай Меган, пък тогава сравнявай.

    Вкусове разни, този сегмент е вероятно най-гъчкания и разликите между автомобилите не са големи. Напротив - много изравнени са. А Меган никога не е бил далеч от еталоните в сегмента, а задава част от тях.

  24. 24 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 487 Неутрално

    До коментар [#23] от "Martim":

    Не се сещам за професионална медия в областта, която да е прехластната от Меган. Ако искаш да цитираме Аутокар или Аутобилд или те не стават?

    Разликите и в този сегмент могат да бъдат значителни. Пиша го като човек, карал Меган 1,2 и 3.
    реното не е лоша кола, но не е сред лидерите.

    И ще помоля да говориш с факти, за да е градивна дискусията- с кое/какво Меган да сложил жалони в този сегмент?

  25. 25 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 700 Неутрално

    Напоследък изчаквам да видя колата на живо, особено вечер с включени светлини, преди да коментирам дизайна. А според мен най-добре си личат линиите на колата, когато е покрита със скреж.
    За сега мога да кажа, че ми прилича на пораснало Клио, което не знам дали е добре или зле. Клиото за мен е с добър дизайн, но има елементи, които са оформени на максималната си големина спрямо размера на колата - предните фарове например. Да видим Меган-а какво впечатление ще направи. И интериора му също.

  26. 26 Профил на Martim
    Martim
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#24:"ial"]И ще помоля да говориш с факти, за да е градивна дискусията- с кое/какво Меган да сложил жалони в този сегмент? [/quote]

    Сигурност? Меган 2 е първата кола в този клас с максимална оценка за безопасност.
    Икономичност?
    Най-бързата кола с предно на Нюрнбургринг?
    Сравнение от сайта на Декра показващо надеждността на Меган 3:
    http://www.used-car-report.com/index.php?id=12&;no_cache=1

    Относно това дали се сещаш някоя медиа да е прехласната от Меган:
    http://www.caradisiac.com/Renault-Megane-3-la-3e-est-la-bonne-27827.htm

    Медиата е френска, но я следя от доста време и мога да ти кажа, че определено не толерира френските автомобили и е направо несправедлива към италианските

    Ти си имаш мнерние, аз имам мнение, пазарът е голям и коли има за всеки вкус.
    Изключително съм доволен от Меган 3, но към четворката определено няма да проявя интерес. Смятам да минавам на италианско, нищо, че по твоите медии те са мноооого далеч от стандартите в класа





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK