Новата "Астра" комби ще е по-практична и динамична



На автомобилното изложение във Франкфурт (15 - 27 септември) наред с "Опел Астра" хечбек световният си дебют ще направи и комби версията на модела. Колата е с до 200 килограма по-лека, което наред с новите мотори с мощности между 95 и 200 конски сили позволява да е по-динамична и да доставя повече удоволствие от шофирането от предшественика си. Едновременно с това разходът на гориво ще бъде намален.


Автомобилът е запазил основните размери на предшественика си, като дължината е 4.70 метра, широчината 1.87 м, а височината 1.40 м. Въпреки това в "Астра" комби пасажерите ще се радват на повече пространство в областта на главата и краката.


Моделът предлага до 1630 литра багажен обем, а вратата на багажника може да бъде с електрическо задвижване и отваряне без ръце, само с леко движение на крака. "Астра" комби може да се поръча със сгъваема на три части облегалка на задните седалки.




Сред технологиите, гарантиращи сигурността на пасажерите, са светодиодните матрични светлини, асистентът за запазване на лентата, включващ активни корекции с помощта на волана в случай на опасност, предупреждението за удар отпред с активно прилагане на спирачно усилие и т.н.


В интериора последното поколение инфоразвлекателни системи е съвместимо с Apple CarPlay и Android Auto. Новите сертифицирани от AGR (германският институт за здравето на гърба) ергономични седалки добавят още комфорт, като предлагат функции за масаж и памет, а също и вентилация. Пътниците отзад могат да разчитат на опционалното отопление на задните седалки.


Astra Sports Tourer традиционно държи около 35% от продажбите на модела в Европа. Основните клиенти са фирми, чиито водачи имат семейства, а също така и семейства, които искат да комбинират практичността на голямото багажно пространство и различните функционални решения с висок комфорт при пътуване. Най-големите пазари за комби модела са Германия, Обединеното кралство, Италия и Испания.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    200 килограма по-лека??? Тези си признаха за свръхтеглото на предишната, което пазеха в тайна.

  2. 2 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1299 Неутрално

    карал съм предишната 2012г,и да ви кажа в сравнение с голф същата година астрата лично на мен ми допадна повече като комфорт и управление но не ми хареса вървенето,налко беше мудна и разхода за нов автомобил,нямаше 10 000 км си беше малко смущаващ 1.7 даваше средно около 7,8 или нещо такова...но беше доста комфортна с добра возия и прилично се държеше а тази новата ще видим...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  3. 3 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1299 Неутрално

    1.7 cdti

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  4. 4 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    До коментар [#1] от "b_d_s":

    Хмм..., чак да са го пазили в тайна...?! В документацията на колата си го пише. Теглото на моделите H и J си беше проблем, особено за тия модификации с малките бензинови мотори, макар и да не го коментираха много. Добре е, че са намерили някакво решение! 150-200 килограма разлика в теглото, не е малко!

    Бивш tww09306483.
  5. 5 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 418 Неутрално
  6. 6 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 730 Неутрално

    без изненади. изглежда прилично, но няма да промени света. В Германия много се карат такива комбита. В България дори се чудеха, че има Голф комби, а в Германия всяка втора е такава.

  7. 7 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5115 Неутрално

    [quote#5:"horilka"]Астра?
    НЕ!!! [/quote]
    Москвич- ДА!!!!

    Gunter glieben glauchen globen
  8. 8 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#0:"дневник"] Автомобилът е запазил основните размери на предшественика си,

    като дължината е 4.70 метра,
    широчината 1.87 м,
    а височината 1.40 м. [/quote]

    това вече не е автомобил от сегмент "С"
    4.70 м е сегмент "Д"...което е добре..
    по-комфортна , устойчива

  9. 9 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    [quote#4:"tww09306483"]150-200 килограма разлика в теглото, не е малко! [/quote]
    Това са 10% от масата, все едно човек да отслабне с 6-9 кг, забелязва се и се усеща веднага

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  10. 10 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Страшен Хюндай се е получил!

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  11. 11 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 216 Неутрално

    До коментар [#1] от "b_d_s":

    Нормално. Всички нови ги хвалят -че намаляват от теглото в сравнение със старата, и тук е така. Махнато/заменено тук и там + нова генерация дизели тяхни с улекотено тегло и резултата е налице.

  12. 12 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 216 Неутрално

    До коментар [#2] от "не на безразличието":

    Е това 1.7 цдти екофлекс са им спънатите двигатели(покриващи вече евро 5 стандарта) някъде от 2010 започнаха да ги предлагат за зафира, предполагам и за астрата ще е същата работа. Заменят 1.9 цдти двата им двигателя.
    Новите от 2014г 1.6CDTI(шептящи дизели) нямат нищо общо със старата италянска генерация. Вече са си тяхна разработка и ги правят в Унгария. В сравнение с 2.0 ги дават с 10 процента по нисък разход на гориво.

  13. 13 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ако на запад съществуваше пазарна икономика Опел отдавна трябваше да го няма. По-големи ментетета рядко някой пуска на пазара. Основно ще ги запомним с ръждата, евтините материали и коли в които дори запалката е екстра, му ха ха ха. Цялото ГМ е за боклука, както и еврейските банки които го създадоха и крепят до наши дни.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  14. 14 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 444 Любопитно

    До коментар [#11] от "Levski Levov":

    Те от мотора рядко махат! Но това подкалници и ламарини, които не се виждат, там вси4ки са много силни и пластмасата върви яко!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK