
Плакатът за 86-тото издание на автосалона в Женева, който ще се проведе от 1 до 13 март следващата година, беше показан днес на среща на организационния комитет на шоуто. Той включва част от предницата на спортен автомобил, което символизира динамичната природа на автомобилната индустрия, линиите на колата пък подчертават естетическия характер на произведените от нея продукти, се казва в прессъобщението по темата.
Графичната концепция за плаката е дело на базираната в Цюрих WIRZ Corporate. Тази година салонът в Женева очаква повече от 50 автомобилни марки, плюс над десет дизайнерски студиа. Както е известно швейцарското изложение е единственото, което присъства в календара на Международната организация на автомобилните производители (OICA) и е сред петте най-престижни в световен мащаб.
Тази година автосалонът събра 135 премиери (94 световни и 41 европейски). Заетите изложбени площи бяха 79 138 квадритна метра. На изложението бяха акредитирани почти 11 000 журналисти от 90 страни. През залите на автосалона в Женева тази година са минали 684 000 души, или с 2% повече от 2014-та.