"Ягуар" влиза в сегмента на кросоувърите с F-Pace



С пищно шоу, приключило с най-големия 360-градусов лупинг в света, правен с автомобил, новият модел на "Ягуар" F-Pace направи снощи световния си дебют. Пред широката публика автомобилът дебютира на открития днес с първия от двата пресдни автосалон във Франкфурт.


Моделът има дължина от 4.73 метра и междуосие от 2.87 м. В изработването на каросерията на F-Pace са използвани 80% алуминий, а допълнителна икономия на тегло се постига с вратата на багажника от композитни материали и магнезия, използван за части като напречната греда под купето.


В резултат на това моделът със задно задвижване с дизелов двигател 180 к.с. и механична трансмисия тежи едва 1665 кг. В същото време най-мощната версия на F-Pace, която се задвижва от V6 бензинов мотор с компресор и разполага с 380 к.с., се ускорява от 0 до 100 км за 5.1 секунди.




В салона на F-Pace има пет места, а минималният багажен обем е 650 литра. Премиум системата InControl Touch Pro използва 10.2-инчов сензорен екран с мощен четириядрен процесор и твърд диск.


Ключова информация като скорост на автомобила и ограничения на скоростта може да се прожектира директно на нивото на очите на водача от лазерния head-up дисплей. С модела световният си дебют прави Activity Key на "Ягуар" – водоустойчива и удароустойчива гривна с вграден транспондер. Тя позволява заключването и отключването на автомобила и елиминира неудобството от търсене на сигурно място за ключа, докато карате сърф или каяк.


Серийно "Ягуар" F-Pace e оборудван с векторно управление на въртящия момент, като се прехвърля тяга между десните и левите колела в зависимост от конкретната пътна ситуация. Окачването е с променливи характеристики, като движението на каросерията и колелата се измерва до 500 пъти в секунда, осигурявайки оптимално плавно движение при всякакви пътни условия.


На разположение е и функция за индивидуални настройки на реакцията на педала на газта, автоматична трансмисия, управление на волана и окачването. "Ягуар" F-Pace се предлага само със задно предно предаване и със задвижване на четирите колела.


Моделите със задвижване 4Х4 разполагат със системата Adaptive Surface Response, която адаптира работата на задвижването според вида настилка. Монтирана за първи път в модела "Ягуар" XF, ASR е подобрена с трети режим, предназначен за дълбок сняг и чакъл. 


Допълнителните технологии, които осигуряват динамика при всякакви повърхности, включват съществуващите системи на All Surface Progress Control и Low Friction Launch.


Очаквано "Ягуар" F-Pace се екипира с всички най-съвременни системи за сигурност. Сред тях са автономната аварийна спирачка, която разпознава и пешеходци, предупреждение за напускане на платното, система за интелигентно ограничение на скоростта и следене на състоянието на водача.


Новият кросоувър на "Ягуар" ще се предлага с шест нива на оборудване. Версията с 2.0-литров дизелов двигател със 180 к.с. може да е механична или автоматична трансмисия, със задно задвижване или 4Х4.
На разположение са още 2.0-литров бензинов двигател с 240 к. с., с автоматична трансмисия и задно предаване, трилитров дизелов с 340 к. с., автоматична трансмисия и 4Х4 задвижване.


На върха в моторната гама са два варианта на F-Pace с трилитровия бензинов двигател – с 340 и 380 конски сили.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Всички се засилиха да правят каляски напоскедък,щом Бентли и Ягуар се вкючиха,нещата не вървят на добре

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  2. 2 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#1] от "sashobal":

    И всички си много си приличат. Красиви са, но доскучава. Примиум марките показват повече консервативност, отколкото иновативност. На този фон по-разчупени са Ситроен и Пежо с последните концепти.

    generator
  3. 3 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Не пише колко е просветът на автомобила, би трябвало да е от основните характеристики за "кросоувър"

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  4. 4 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 872 Неутрално

    Време беше Джаг да се включи в този сегмент, публиката го търси, и това е !
    Дизайна обаче е разочарование ... тия хора съсипаха един от най-разпознаваемите брандове ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  5. 5 Профил на Cacafuego
    Cacafuego
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Твърде много прилича на GLE.

    Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2193 Неутрално

    [quote#1:"sashobal"]Всички се засилиха да правят каляски напоскедък,щом Бентли и Ягуар се вкючиха,нещата не вървят на добре[/quote]
    Видела жабата ,че подковават коня и вече няма бранд който да няма ес ю ви или кросоувър ! А пък собствениците не знаят на каква трошка ще попаднат, защото с малките букви в гаранцията им пише ,че не са за Offroad.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Не беше толкова трудно да се направи този модел от чисто технически аспект. Все пак Ягуар и ЛР в момента са една и съща компания.

    Проблемът беше чисто маркетингов - да се намери нишата за този модел.

    Е, след Евок, ЛР-Ягуар доказаха, че ги умеят и тези неща.

  8. 8 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 534 Неутрално

    крос овърите се търсят защото са по удобни за сядане и слизане богатите си ги купуват да гледат пътя отгоре а по бедните се набутват в малки ниски коли втора трета употреба

  9. 9 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1370 Весело

    До коментар [#8] от "dearblue":

    Дет имам един приятел който кара подобен кросоувър и като мине покрай някоя спирка на градски транспорт със сгушени на нея маса народ с усмивка сервира следното - Ей ги простосмъртните.


    Иначе няма лошо Ягуар да прави и такива каляски - има пазар за всичко. Хората и без това си робуват на марките - че на вид бил същия като 1/2 от другите, голяма работа. Карам Ягуар, ще си купя пак ягуар.

    Жената е покана за щастие
  10. 10 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Дал Бог всекиму!

    @)----,--'--
  11. 11 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 823 Весело

    [quote#0:"статията"] "Ягуар" F-Pace се предлага само със задно предно предаване и със задвижване на четирите колела.[/quote]

    Последно само с какво предаване е?

    @)----,--'--
  12. 12 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Любопитно

    Дневник, Бентли редовно го пишете германски производител,как тъй Ягуар не сте го брандирали като индийски?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK