"Меган" ще е първият автомобил в голф класа с четири завиващи колела



Новият "Рено Меган" ще първият автомобил в сегмента си, който ще разполага с ходова част с четири завиващи колела, обяви преди минути главният изпълнителен директор на френската компания Карлос Гон. Системата "4контрол" ще е част от оборудването на версията GT и позволява отклоняване на колелата на задния мост с до 3 градуса в посоката на предните при движение с ниска скорост, което гарантира по-добра маневреност. При движение с висока скорост задният мост ще се завърта в посока обратна на водещите колела, което пък подобрява стабилността и прецизността.


Като цяло автомобилът в голф класа ще предлага екстри, типични за по-високите класове. Сред тях са хедъп дисплей, адаптивен круиз контрол, система за промяна на основните параметри на "Меган" в пет режима (спортен, комфортен, екологичен, персонален и нормален), мултимедия с 8.7-инчов дисплей, озвучаване от Bose и т.н.


Новият модел на французите, който наследява кола с над 6.6 млн. продажби, ще се предлага с три бензинови и три дизелови мотора. Мощностите варират между 90 и 200 конски сили. Предстои лансирането и на хибрид асист версия със среден разход на гориво 3 л/100 км.




Както вече беше обявено, "Меган" е с 6.4 см. по-дълъг от предшественика си (4.36 метра), с 2.5 см по-нисък (1.45 м), като предната следа е увеличена с 4.7 см, а задната с 3.9 см. Междуосието е увеличено с почти 3 сантиметра до 2.70 метра.


Сигурността при шофиране се повишава от изцяло светодиодните светлини и асистиращи системи като предупреждение за опасност от сблъсък в предното превозно средство, сигнализация за кола в мъртвата зона на огледалата, алармиране при напускане на избраната лента за движение.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3982 Неутрално

    Звучи добре, даже много добре.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Да му бяха турнали един халдекс вместо тия щуротии. По спомени имаше едни ситроени в миналото с такава "екстра" ама не си спомням да се блестели особенно със стабилност.

  3. 3 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 463 Весело

    гоуфа по-убав ...

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  4. 4 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 418 Неутрално
  5. 5 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 455 Любопитно
  6. 6 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4660 Неутрално

    [quote#5:"stef"]Пак откриха топлата вода... [/quote]
    Пак не прочете статията. Рено не претендират за откриване на топлата вода, а за прилагането й за пръв път в този клас.

    Gunter glieben glauchen globen
  7. 7 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1077 Разстроено

    Вероятно ще да е голям кеф,да караш "Меган",пушейки "Житан".Эа голямо съжаление,отдана вече не ги произвеждат.А бяха най-хубавите цигари на света.

  8. 8 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Сигурността при шофиране се повишава от изцяло светодиодните светлини

    автомобилът в голф класа

    Сред тях са хедъп дисплей,


    Да започнем от първото изречение.С какво лед светлините са по безопасни от нормалните светлини с нажежаема жичка.???? Доста странно изказване.Не че нещо но от физичните закони досега никой не е избягал.Има осветеност и интензитет.

    Второ изречение - какво ще рече голф класа.Това е Рено Меган и е френско.Няма нищо общо с дървените автомобили произведени от емигранти поканени от Ангела Меркел.Който се е возил повечко време - казвам возил,а не чел по форуми,му е ясно че френските коли винаги са били по добри и по малко чупещи.

    Трето изречение - какво е това хедъп дисплей ??? Толкова ли си няма български превод.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  9. 9 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 418 Весело

    Браво не презарежда цялата страница за една снимка.Хвала велико постиение на софтуерното инженерство.Ниил Армстронг през сълзи на очи говори през скафандъра Хюстън трепетно искат да чуят всяка дума която той казва :Една малка крачка за човека – един голям скок за човечеството.
    България се доказа като ай ти лидер в света трите ни затни медала от олимпиадите по информатика се отплащат дневник вече не презарежда заради една снимка какъв прогрес 2015-та какво нещо нобелова награда веднага да се присъди.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  10. 10 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Карал съм навремето един Сафран по словенските магистрали. Абе не завива и не завива, мъка голяма.

  11. 11 Профил на Dimitar Pehlivanov
    Dimitar Pehlivanov
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#8] от "Петър Петров":

    1. Светодиодните светлини са по-"остри" и позволяват много по-добре да те различават отсреща движещите се, особено през деня. Както се казва, през нощта светлините са, за да виждаме, а през деня - за да ни виждат на). Затова увеличават сигурността.

    2. Ниският среден клас или "С" класа при колите е класа на може би най-продаваните автомомобили - това са Астрата, Королата, Голфа, Мегана, Пежо 300..., Ситроен с4, Октавията, Хюндай 30 и т.н., а НАЙ-ПРОДАВАНАТА и НАЙ-УСПЕШНА кола в този клас е Фолскваген Голф, поради което на целият този клас на професионален жаргон му казват "Голф класа".

    3. Хедъп дисплей е този, който "прожектира" всички данни за движението на автомобила (скорост, обороти, температура, километраж) и т.н. на стъклото пред очите на водача, за да не се отклонява погледа надолу, което при висока скорост може да бъде опасно. В превод означава "високо към главата" или "на нивото на главата". Хората, които се интересуват от коли, перфектно го знаят. Ако можеш, намери превод) Но като цяло английският е много експресивен и удобен за подобни термини.

  12. 12 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#8] от "Петър Петров":

    Преди много много лета, далеч преди автоиндустрията изобщо да беше чувала за ЛЕД светлини, експериментирах на Корсата на жена ми, червени светодиоди за стопове и габарити. Бяха хубави и скъпи тогава, частите за една крушка отиваха към 50 лв. Та ефектът който забелязахме, без да сме го търсили е, че особено в студено време светодиодния стоп светва с близо половин секунда по-бързо от крушка с нажежаема жичка, което е логично на жичката и трябва време да се загрее и да светне.

    Другия ефект на габаритите и стоповете беше, че в мъгла се виждат доста по-добре и по-надалеч.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  13. 13 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Екстрите са скъпи, затова ме интересува какво идва като стандартно оборудване. Меган 2 например идваше стандартно винаги с климатик (само без 1.4 бензин), със запалване с карта, АBS, спирачен асистент и 6 възглавници, което на онова време в този клас беше невероятно. В Меган 3 картата вече беше екстра, която се доплащаше. Иначе всяка кола може да се накичи, да се наснима по изгрев и да пише "цени от 29 999 лева", но това да е за базовата версия – цвят бял (неметалик), стоманени джанти, цяла задна облегалка и прочие базовизми....

  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Меган е с почти същата колесна база като Импреза.
    А Субару правят AWD така, както малко други... Между другото, Октавиа е на базата на Голф и има 4х4 вариант. Интересно, доколко от Рено ще заимстват технологии от братския Нисан...

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на ispor
    ispor
    Рейтинг: 470 Неутрално

    А субару импреза от кой клас е?А от коя година?Да не говорим за субару леоне!Големи изобретатели тези от Рено бе!За тиквен медал!

  16. 16 Профил на ispor
    ispor
    Рейтинг: 470 Неутрално

    А. той колегата преди мен казал почти същото!

  17. 17 Профил на ispor
    ispor
    Рейтинг: 470 Неутрално

    А не сме прави защото сега прочетох по-внимателно и се оказа че са 4 заВиващи а не заДВИЖващи!

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    До коментар [#8] от "Петър Петров":

    [quote#8:"Петър Петров"]Няма нищо общо с дървените автомобили произведени от емигранти поканени от Ангела Меркел[/quote]

    Прост беше, прост и си остана. Като даваш акъл на автора, да не беши писал откровени глупости. Както и това:


    [quote#8:"Петър Петров"]Който се е возил повечко време - казвам возил,а не чел по форуми,му е ясно че френските коли винаги са били по добри и по малко чупещи[/quote]

    Предполагам си сравнявал 25-годишна Голф 2-ка с Меган от 2003.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 911 Неутрално

    Рендаците все повече и повече изненадват, при това приятно

  20. 20 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Весело

    [quote#18:"deutschwagen"]Прост беше, прост и си остана. Като даваш акъл на автора, да не беши писал откровени глупости

    Предполагам си сравнявал 25-годишна Голф 2-ка с Меган от 2003.
    [/quote]

    Дойчине ,
    с такава лексика и с такива аргументи..
    лош ти е атестата

    ГоУфа не е черешката на тортата...
    гоУфа е единица мярка за......????
    (редактирано от Модератор )

  21. 21 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "четири завиващи колела...3 градуса"
    Това го има в сегашната Лагуна 3 от 2007 година. Отклонение от 3 градуса е малко и не е от голяма полза. Повече прилича на маркетингов трик. Ако се въртяха толкова колкото и предните маневреността щеше да е като на мото/електрокар, а паркирането и маневрирането в подземни гаражи като детска игра. Но явно е много скъпо за да го правят.

  22. 22 Профил на SR
    SR
    Рейтинг: 373 Неутрално

    @raz_2_tri какво ще рече "Светодиодните светлини са по-"остри""? Фотоните нямат свойство 'острота'.

    Всичко много хубаво с изключение на грозния дизайн на Laurens van den Acker. От както този човек работи за Рено колите им започнха да крещят: ЕВТИН КИЧ. Кулминацията е това недоразумение - Каптура.

  23. 23 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#22:"zewratul"]Кулминацията е това недоразумение - Каптура[/quote]

    Каптур не е лошо автомобилче !
    лоша му е Цената !

    гледайки цените на някои НОВИ СУВ-ове ,
    все повече се подвъждава мрачната ми прогноза ,
    че скоро цифрата 40 000 ще е Таван за СУВ

  24. 24 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#18] от "deutschwagen":

    На прост германски реднек какво може друго да му се обясни.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  25. 25 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#11] от "raz_2_tri":

    смяташ ли че при 200 километра в час ще ми дреме за некакви данни.Има си превод - дисплей на стъклото да речем.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  26. 26 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Сигурно е готино да си караш Ролс, Бентли или Астън, но ако не ти е по състоянието, Рено ти дават най-доброто рацио цена/качество/обслужване. Дори от по-горни класове.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  27. 27 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4660 Весело

    До коментар [#14] от "2.50":

    [quote#14:"2.50"]AWD[/quote]
    Това означава ол уил драйв - задвижване на всички колела. Не завиване. Ама защо де не похейтиш. По навик. А и Рено е идеално за целта.

    Gunter glieben glauchen globen
  28. 28 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1442 Весело

    [quote#27:"Blood Red Skies"]Това означава ол уил драйв - задвижване на всички колела.[/quote]

    Карах 4 години Субару - недей да ми обясняваш кое какво значи! Тук няма място за хейтене, а става въпрос за коеректност. Знам, че трудно хващаш нюансите, така че спри да се напъваш - току виж си хванал разширени вени на онова място...

    I Want To Believe
  29. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4660 Неутрално

    [quote#23:"Хейт.BG"]Каптур не е лошо автомобилче !
    лоша му е Цената ! [/quote]
    Ами не, не му е лоша цената. 1000 лв. над Клио.

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 30 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4660 Весело

    [quote#28:"2.50"]недей да ми обясняваш кое какво значи![/quote]
    Очèвидно има какво да ти обяснявам. Рено Меган има ЗАВИВАНЕ, а не ЗАДВИЖВАНЕ на 4-те колела. Така че написаното от теб увисва във въздуха. Другият колега поне си призна, чè се е объркал. Ти си от тези комплексари, които държат да са отгоре на всеки спор.
    Приятно хейтене!

    Gunter glieben glauchen globen
  31. 31 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4660 Неутрално

    [quote#22:"zewratul"]ЕВТИН КИЧ. Кулминацията е това недоразумение - Каптура. [/quote]
    Абе може да е кич, ама се продава като топъл хляб.

    Gunter glieben glauchen globen
  32. 32 Профил на Dimitar Pehlivanov
    Dimitar Pehlivanov
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#22] от "zewratul":

    приеми го като метафора

  33. 33 Профил на Dimitar Pehlivanov
    Dimitar Pehlivanov
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#25] от "Петър Петров":

    200 км/ч вдигат много малко коли, при това рядко, но точно тогава най-много трябва да ти дреме за данни...
    "дисплей (каква хубава БГ дума) на стъклото" нищо не казва - на кое стъкло и къде точно?
    точния превод на "хедъп" е "на челното стъкло, на височината на главата/очите"
    специалните термини могат да са на чужд език, стига да се употребяват с мярка

  34. 34 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#33] от "raz_2_tri":

    Не не могат да са на чужд език.Защото 100 процента този дисплей има превод на френски и испански език.Казвам ти го като човек който е бил в Испания.Там на компютър викат ordenador.И няма как да ги превъзпиташ.Всичко е на испански.Аз искам всичко да е на български.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    До коментар [#24] от "Петър Петров":

    Тъпичко парче си, Петров. Всички са ти "немски реднеци", а ти самият си проблемът

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    Сигурно е готино да си караш Ролс, Бентли или Астън, но ако не ти е по състоянието, Рено ти дават най-доброто рацио цена/качество/обслужване. Дори от по-горни класове.


    Доста по нагоре са ти го обяснили.Простичко по селски.Че ако вземеш голф за 20 000 лева,за 20 000 лева ще вземеш френска кола,която е много по добра и не се чупи толкова колкото голфа.Ако вземеш за 40 000 пасат,за 40 000 лева ще си вземеш ситроен топ клас,който вози по меко и от ес класа.Наясно ли си.Или пак некой друг ти е виновен че не разбираш.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    До коментар [#36] от "Петър Петров":

    Петров, това си е твое мнение, че Рено и Сотроен са по-добри и по-нечупливи. Всяка една статистика показва точно обратното. Именно на теб са ти обяснили "простичко, по селски" защо се нарича Голф-клас (както и защо се нарича ХЪД). Именно ти имаш фундаментални проблеми с разбирането.

    Единственото, което казваш е, че нямаш пари са немски автомобил. За това трябва да се плюят.

    Карай си каквото искаш, твой избор си е. Но не дрънкай глупости.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#37] от "deutschwagen":

    Това не е мое мнение.Не стига че си прост ама си и нагъл.По нагоре са ти казали.Аз просто копирам мнението на човека.Или и той е прост.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    До коментар [#38] от "Петър Петров":

    Именно, копираш мнението на друг. Не само, че става въпрос за мнение, ами и дори нямаш оригиналност.

    Ако разбираше нещо от пазарни принципи, нямаше да ръсиш такива идиотщини. Немските марки, въпреки по-високата цена, са по-успешни. Френските, колкото и да са ми симпатични, дори не могат да стъпят на американския пазар.

    Надеждността при немските автомобили е много по-висока от колкото във френските, това е факт, а не мнение, Петров. Лесно може да се докаже.


    [quote#36:"Петър Петров"]Сигурно е готино да си караш Ролс, Бентли или Астън[/quote]

    Хехе, защо не сложи и Бугати? Да покриеме норматива от 3 немски марки. То всъщност и Ролс са били правени от Фолксваген между 1998 и 2003, но са се сългасили да го продадат на БМВ. Странно защо ФВ не са взели вместо това Матра, Симка или Талбо

    Много си зле, Петрофф

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#39] от "deutschwagen":

    Щом такъв кадър като тебе казва че съм зле,ще го приема като комплимент.Ясно е че си фактор и то голем.Никога през живота си не си имал кола.Немска или френска.Но коментираш.И продължаваш да коментираш.Странно ми е как така не използва един топ безмислени линкове да ме убедиш че съм крив,а ти си правия.Само да ти кажа че в Ангола и долната част на Африка,като чуят немска кола и не я искат.Защо ли - защото се чупи като за световно.Там са на мода френските коли и руските ниви.Ама от де инфо да ти кажат.Нали го няма по линковете.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    До коментар [#40] от "Петър Петров":

    [quote#40:"Петър Петров"]Никога през живота си не си имал кола.Немска или френска[/quote]

    Мислех, че си прост. Сега виждам, че просто не си уред.


    [quote#40:"Петър Петров"]Странно ми е как така не използва един топ безмислени линкове [/quote]

    Линковете вършат работа само когато "събеседникът" може да ги прочете и разбере.


    [quote#40:"Петър Петров"]Само да ти кажа че в Ангола и долната част на Африк[/quote]

    Разкажи ми още за себе си

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    Явно ти не си у ред.Карай напреде и това си е.Вервай в немския премиум и се радвай на черна кола с емблема на два кенефа отпреде.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    До коментар [#42] от "Петър Петров":

    Ако възхваляваш рендетата, с пичка за емблема, мога да си представя какво всъщност караш. Няй-вероятно каруца, с джанти внесени от Франция. Защо тролиш обаче във форумите за автомобили?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK