И новите програмни периоди по европрограми, магистрали, инфраструктурни проекти, фонтани, арени, беседки, чешмички, екопътеки и т.н. са тук? Какво съвпадение! Найс, а ?!
Е тази "новина" очаква света със затеен дъх.
Авторите на това "рекламно сзоб6тение" са попрекалили малко с "ентусиазЪма" си.
"Външният вид на колата изразява баланс между ексклузивност и динамика, прецизност в детайлите; висококачествени материали и ексклузивно качество на изработката"...
Екс-клузив-но, а???
Нааайс!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Радва ме, когато автомобилните фирми слагат по една-две сгодни женици до колата. Като някакъв вид мека мебел, да придава допълнителна симпатичност на изложеното. Да се пита човек как за толкова десетилетия не им прищракна да измислят нещо по-оригинално.
Да ти кажа не работя в Голдман Сакс, сиреч и тези са ми над възможностите. Но съм се преорентирал отдавна към Тойота, като аз съм в края на списъка в семейството
Тойота си е супер като съотношение цена/качество. При мен, може би случайно, но все към немското ме тегли
Няма да казвам марката, че така и така в последните седмица станахме най-известната марка в света
Абе и моята тойота е лексус (поостарял), ама и аз исках да съм свенлив . Просто така започнах след като се поизмъчих в началото с един додж, минах на голф и плащах повече от необходимото за ремонти, оттам на камри, която в САЩ си е като местна и нямах проблеми т.н. Е, опитах и 735 преди години, но ме излекуваха като платих 800 долара само за труд за смяна на водна помпа (тези коли се водят внос лукс и имат специални надценки при ремонт).
Аз тактично ще пропусна началото, щото е съветско )
Не се оплаквам, нито квалифицирам, само споделям факт. Всяко нещо с времето си, а когато има и ограничения...
После, след промените, Воксхол, след това Форд, кратки френски залитания и после за кратко премиум клас на немски автопроизводител (втора употреба), след това бързо разбрах, че това не е за мен и смених с друг немски прозводител, но вече нещо по-нормално, и вече ново
Това е кола, в която да се возиш на задната седалка. Оптималния вариант за шофиране е 5-та серия, достатъчно голяма, мощна и луксозна. Да си купиш такава лимузина и да си я караш сам без шофьор да те вози е някакво изкривено разбиране за престиж и благосъстоятелност. Иначе евала за колата уникална. В момента съм с новата 3-ка и съм възхитен от нея за тази направо не ми се мисли
"Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
gembirdkz
Рейтинг: 522 ВеселоЯка е,а колко са й въглеродните емисии.
Дундурук
Рейтинг: 408 НеутралноИ новите програмни периоди по европрограми, магистрали, инфраструктурни проекти, фонтани, арени, беседки, чешмички, екопътеки и т.н. са тук? Какво съвпадение! Найс, а ?!
B52
Рейтинг: 1485 ЛюбопитноЕ тази "новина" очаква света със затеен дъх.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Авторите на това "рекламно сзоб6тение" са попрекалили малко с "ентусиазЪма" си.
"Външният вид на колата изразява баланс между ексклузивност и динамика, прецизност в детайлите; висококачествени материали и ексклузивно качество на изработката"...
Екс-клузив-но, а???
Нааайс!
izabell
Рейтинг: 1325 НеутралноКрасавец
ial
Рейтинг: 469 НеутралноПоредната лимузина за САЩ и Китай. А, и за бай Далавераджия от България.
lmy13504670
Рейтинг: 221 НеутралноРадва ме, когато автомобилните фирми слагат по една-две сгодни женици до колата. Като някакъв вид мека мебел, да придава допълнителна симпатичност на изложеното. Да се пита човек как за толкова десетилетия не им прищракна да измислят нещо по-оригинално.
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 692 НеутралноДо коментар [#6] от "joris_":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tЕ какво очакваш да сложат?
Две каси Загорка?
Или две тави с кебапчета?
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 701 НеутралноА пшоредната серия на VW кога ?
angevins
Рейтинг: 644 НеутралноБМВ а и другите направо да раздават брошурки в администрациите на общинските кметове и към централите на съответните митрополии..
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...In my world
Рейтинг: 594 Неутралноами емисиите те са важни ?? щом е немско не става
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5510 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "B52":
Пич, като те дразни статията, защо я четеш? Па и коментираш!
maane
Рейтинг: 274 Неутралноииии ква убава кола! а сигъ, кой ши я купува!? Туй е по интересното на тоа модел.
Ристьо
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#6:"joris_"]Радва ме, когато автомобилните фирми слагат по една-две сгодни женици до колата.[/quote]
те не са сгодни ,
те са креативни , ексклузивни , уникални и имат кариери на премиум аксесоари към колата!!
такива женици след пет год опознаване на диваните в шефските кабинети поемат в друга посока , след още 10..стават регулировчици на "Хемус" и "Тракия"
daskal1
Рейтинг: 4374 НеутралноДо коментар [#5] от "ial":
Не е за всеки и в САЩ.
Quest
Рейтинг: 221 НеутралноГрозничка е в сравнение с S класата. Вижте и новия джип на Тесла.
bretschneider
Рейтинг: 841 НеутралноДо коментар [#3] от "B52":


/
Се убуу, ама цвета нещо не ме кефи, прилича на детско ако от памперса.
/Да се чете, гроздето е кисело, щото не мога да го стигна
2.5
Рейтинг: 1460 Любопитно“Хибридът 740e при обща системна мощност от 326 к.с. има среден разход на гориво от 2.1 л/100 км за стандартната версия и 2.3 литра за дългата.”
I Want To BelieveТова вероятно са цифри отпреди скандала с VW?!
не на безразличието
Рейтинг: 1058 Неутралнопосмали манго посмали...тая тежка лимузина 2.3....сигурно е по надолнище при идеални условия..а че е красавец или красавица да...
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимДодо
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#14] от "daskal1":
t-goldman-sachs-asia-2015-3
Не е за всеки и в Hong Kong
Затова, понякога се налага да залагаш на други марки...
http://www.businessinsider.com/supercars-spotted-a
daskal1
Рейтинг: 4374 НеутралноДо коментар [#19] от "Додо":
Да ти кажа не работя в Голдман Сакс, сиреч и тези са ми над възможностите. Но съм се преорентирал отдавна към Тойота, като аз съм в края на списъка в семейството
Додо
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#20] от "daskal1":
Тойота си е супер като съотношение цена/качество. При мен, може би случайно, но все към немското ме тегли
Няма да казвам марката, че така и така в последните седмица станахме най-известната марка в света
Jean-Luc Picard
Рейтинг: 381 Неутрално[quote#15:"atk57379412"]Грозничка е в сравнение с S класата. Вижте и новия джип на Тесла. [/quote]
Грозничка била. Точно пък сегашните поколения на 7, 5 и 3 направо удрят в земята по дизайн Ес, Е, и Це, дето приличат на хюндаи ...
dearblue
Рейтинг: 534 Неутралнотя и земята е на въздушно окачване но като се стопят ледовете на полюсите не знам как ще е на водни амортисьори при 34 км/с
suburban
Рейтинг: 488 Неутралноаз си карам колело
))
daskal1
Рейтинг: 4374 ВеселоДо коментар [#21] от "Додо":
. Просто така започнах след като се поизмъчих в началото с един додж, минах на голф и плащах повече от необходимото за ремонти, оттам на камри, която в САЩ си е като местна и нямах проблеми т.н. Е, опитах и 735 преди години, но ме излекуваха като платих 800 долара само за труд за смяна на водна помпа (тези коли се водят внос лукс и имат специални надценки при ремонт).
Абе и моята тойота е лексус (поостарял), ама и аз исках да съм свенлив
Geoimg
Рейтинг: 717 Весело[quote#1:"gembirdkz"]Яка е,а колко са й въглеродните емисии. [/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Зависи от... софтуера
Додо
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#25] от "daskal1":
)
Аз тактично ще пропусна началото, щото е съветско
Не се оплаквам, нито квалифицирам, само споделям факт. Всяко нещо с времето си, а когато има и ограничения...
После, след промените, Воксхол, след това Форд, кратки френски залитания и после за кратко премиум клас на немски автопроизводител (втора употреба), след това бързо разбрах, че това не е за мен и смених с друг немски прозводител, но вече нещо по-нормално, и вече ново
daskal1
Рейтинг: 4374 ВеселоДо коментар [#27] от "Додо":
Така е, като отрежем вкстремните стойности остава средната, и ако тя е добра, какво повече да искаме. Има по-важни неща в живота.
errata
Рейтинг: 906 Весело[quote#1:"gembirdkz"]Яка е,а колко са й въглеродните емисии.
"Да, България"[/quote]
При тестови режим или при обикновен?
irc84
Рейтинг: 315 НеутралноТова е кола, в която да се возиш на задната седалка. Оптималния вариант за шофиране е 5-та серия, достатъчно голяма, мощна и луксозна. Да си купиш такава лимузина и да си я караш сам без шофьор да те вози е някакво изкривено разбиране за престиж и благосъстоятелност. Иначе евала за колата уникална. В момента съм с новата 3-ка и съм възхитен от нея за тази направо не ми се мисли
"Live fast, die young, and have a good-looking corpse"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2123 ЛюбопитноКолата е супер ! Няма да се учудя ако протекционисти от САЩ праснат и BMW!
Libertarianism is just anarchy for rich peoplexflood
Рейтинг: 1029 НеутралноСамо една снимка отзад, само в близък план.
Fail with honour then succeed by fraudКачествена журналистика, за пореден път.