"Литекс моторс" ще произвежда и модели от луксозната гама на "Грейт уол"

Моделът Н2 е първият в гамата на "Хавал", който предлага много варианти за персонализиране.



Българският производител "Литекс моторс" ще започне да произвежда и предлага в страната, и луксозната марка на китайската компания "Грейт уол", която е кръстена "Хавал" (Haval). Брандът е създаден като отговор на наложилата се през последните няколко години тенденция към растящо търсене на SUV автомобили в световен мащаб, както и към предпочитанията на потребителите към все повече комфорт, екстри и модерни технологии в автомобила.


"Хавал" съществува като самостоятелна марка от 2013 година. Тя е съсредоточена основно върху производство на кросоувъри, като предлага почти пълна гама от малки, средни и големи SUV-автомобили. Амбицията на китайците да е станат най-големият производител на подобни коли в света в следващите няколко години, като сега заемат десето място.

"Литекс моторс" ще произвежда и модели от луксозната гама на "Грейт уол"

© www.haval-global.com


Общо лансираните модели на "Хавал" са осем, като в България на първо време ще се пусне Н2. Той попада в сегмента на компактните кросоувъри, които се радват на най-голямо търсене както в Европа, така и в България. Дължината на Н2 е с около 30 см. по-малка от познатия Н6. Външният вид е дело на белгиеца Пиер Льоклер, който е бивш дизайнер на БМВ.
Прожектор в огледалата показва името на марката при отваряне на вратата.

© Георги Пауновски

Прожектор в огледалата показва името на марката при отваряне на вратата.


Автомобилите "Хавал" се отличават с внимание към детайла, избор на висококачествени материали и внедряването на множество модерни технологии. Сред асистиращите системи присъстват мониторинг на мъртвата зона на огледалата, адаптивен круизконтрол, сигнализация за умора на водача, система за автоматично паркиране и други.


За момента моторът е 1.5 - литров бензинов с турбо, който може да се комбинира и с автоматик. Моделите на "Хавал" ще започнат да се произвеждат в завода на "Литекс моторс" край Ловеч от средата на следващата година, когато се очаква да бъдат пуснати и в продажба.

"Литекс моторс" ще произвежда и модели от луксозната гама на "Грейт уол"

© www.haval-global.com


Марката в "Хавал" се налага на чуждите пазари внимателно, като за момента присъства в  Русия, Бразилия, Чили и отскоро в Австралия. 




Луксозен пикап допълва гамата
На церемония в София беше показан и новият пикап "Стийд" 6, който е по-голям с 16.5 см, по-луксозен и по-изпипан от предлагания сега "Стийд" 5. Автомобилът изполва нов 2.0 литров дизелов двигател със 7-точково впръскване, турбо-компресор с променлива геометрия и междинен охладител.


Задвижването е разработено от американския гигант BorgWarner. Скоростите, както и при "Стийд" 5, са бързи и бавни с демултипликатор с електронно задействане, а раздатъчната кутия – с компютърно управление.

"Литекс моторс" ще произвежда и модели от луксозната гама на "Грейт уол"

© Грейт Уол


При "Стийд" 6 огромно внимание е отделено и на сигурността - конструкцията е на стоманено шаси. Купето е деформационно устойчиво със стоманена носеща рама и стоманени греди във вратите.


Освен традиционните вече ESP, HHC, HBA, ABS, EBD, системата за подпомагане на задвижването при трудни терени TCS и системата за мониторинг на налягането в гумите, пикапът е оборудван с двойни въздушни възглавници на шофьора и пасажера, странични въздушни възглавници и странични завеси.

"Литекс моторс" ще произвежда и модели от луксозната гама на "Грейт уол"

© Грейт Уол


Новият модел на базово ниво ще разполага с кожен волан с елементи от сатенен метал, Dot Matrix 3" дисплей на инструменталното табло, борд компютър с 13 функции и управление от волана, кожена тапицерия на вратите, подвижен подлакътник между предните седалки, мултимедийна система с камера за заден ход, автоматичен климатик, аудио система с Bluetooth, RDS и 4 говорителя, MP3 CD-player, двуцветен кожен салон с електрическо регулиране на шофьорската седалка и много други.
Интериорът на "Стийд" 6

© Грейт Уол

Интериорът на "Стийд" 6


"Стийд" 6 ще запази най-добро съотношение цена-качество и ще се предлага на пазара на цени от 43 990 лв. с ДДС за добре оборудвана базова версия с 4х4 задвижване. Луксозният пикап ще е в продажба на българския пазар в от началото на 2016 г. "Литекс моторс" ще продължи да провада и "Стийд" 5.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    "Литекс Моторс" не произвежда, а само сглобява модели на "Грейт уол"! Има разлика и то значителна между производство и сглобяване.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  2. 2 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    хубави ,ако са и без пари ,ще са още по убави

  3. 3 Профил на id
    id
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Китайски лукс и бял таван, wow!
    Expensive at a LOW cost. FUKKIN STAILISH, WOW

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1229 Неутрално

    Последно, колко е дължината на колата ???

  5. 5 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 539 Любопитно

    Вместо да пуснат Магна в завода те ми сглобяват китайски дръвчета, които ще станат автомобили, но след 5 - 10 години. Луди хора!

  6. 6 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 541 Неутрално
  7. 7 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Браво! Повече работни места и инвестиции. Колите не са лоши

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  8. 8 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2759 Неутрално

    Освен работните места са важни и заплатите. Големите "инвеститори", като Лидъл и кауфланд, дават смешни заплати.

    Любовта ще спаси света!!!
  9. 9 Профил на gigabyte
    gigabyte
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тези оправиха ли си дефекта с окачването на предните колела? Имаше оплаквания от колела, паднали в движение.

    master
  10. 10 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 701 Неутрално

    От тази есен започват да продават сглобени в България автомобили и на полският пазар.

  11. 11 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#1] от "Станислав":


    [quote#1:"Станислав"]Има разлика и то значителна между производство и сглобяване.[/quote]

    За твое съжаление няма разлика.....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  12. 12 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 700 Неутрално

    "Литекс моторс" ще произвежда и модели от луксозната гама на "Грейт уол"

    Ама разбира се, от луксозната. Нищо друго освен лукс.
    За едната фукня живеем.

    ПП. За случая има една стара българска:
    "Немой гледа бачо Иване,
    че съм гола, боса.
    Най ма гледай бачо Иване,
    каква фуста носа.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  13. 13 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Луксът ще го преглътнем само ако качеството е на ниво.

  14. 14 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Да затварят и приключват дейност!Да забравим по-бързо за недоразумението!

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  16. 16 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#1] от "Станислав":

    Доскоро в "завода" с размерите на по-голям автосервиз в Баховица работеха по-малко от 200 човека. Функционираше основно като фабрика за фактури. Сега, когато Цветан Василев е в немилост, насилственото снабдяване на държавни институции с китайските автомобили май не върви с предишните темпове?

    No Pain No Gain
  17. 17 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#15:"1010x11"]2 пъти съюзници на Германия, две национални катастрофи заради тях.
    Очаквахме да сглобяваме или да произвеждаме Мерцедес, БМВ или Фолксваген/Ауди.
    А не китайските реплики![/quote]

    прав си , но Пак ще е кутсуз работата ..
    не че няма да ги сглобяваме добре... ЩЕ Ги...

    но Пак няма да ги Продаваме добре....
    гледам Шкода ..пак нова "промоция" , пак опитват да ловят с трици маймуни...

    Българинът НЕ е капиталист , не разбира Пазара , Той си знае:

    "Ден година храни" ... новите автомобили събират паяжини в шоурима..стари бракми се продават на Високи цени , Правителството блее и толерила Антикапитализъм....
    а ние псуваме по форумите

    ако ще и Бентли да сглобяваме....Тайната Пак няма да е в сглобката а в "кутийката" над раменете ни

  18. 18 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#16:"tokkay"]Сега, когато Цветан Василев е в немилост,

    насилственото снабдяване на държавни

    институции с китайските автомобили май не върви с предишните темпове?[/quote]

    защо да е Насилствено...Точно така трябва да е

    представяш ли си в Дойчланд чиновник да кара Фиат или Тойота ??

    или във Франция...Мазда или Джип ??

    за Япония да не говорим
    това е Задължителна подкрепа за местното производство
    друг е въпроса , че мнозина от чиновниците не са се качвали на автомобип преди това....от Каруцата-директно в държавен автомобил....... за тях Грейт Уол трябва да е Супер лукс

  19. 19 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2339 Неутрално

    има и нормални марки 4х4 за тези пари, не виждам какво е предимството на съществуваща от 2013 компания пред тях. според мен трябва да направят поне няколко поколения коли, да се научат от дефектите, които се появяват след 3-5-10 години употреба, за да започнат да правят приемливи автомобили.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  20. 20 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#18] от "Днев....без цензура":

    А нашите защо трябва да карат китайски коли? Повечето не са и помирисвали Ловеч и Баховица, пристигнаха сглобени на пристанището.

    No Pain No Gain
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  22. 22 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#20:"tokkay"]А нашите защо трябва да карат китайски коли? Повечето не са и помирисвали Ловеч и Баховица, пристигнаха сглобени на пристанището.[/quote]

    защото Музиката я поръчва този който я Плаща!!!

    поне така е норм. държави..

    я попитай Мошето как е в Израел ??

    Депутатите Нямат държавни автомобили - карат си Техните...
    щом си политик - трябва да имаш пари !!

    Ако си Прошляк - Мястото ти Не е в Политиката

    и Грейт Уол им е много...
    лошото тук е , че Бълъците са много

  23. 23 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    До коментар [#1] от "Станислав":


    [quote#1:"Станислав"]"Литекс Моторс" не произвежда, а само сглобява модели на "Грейт уол"! Има разлика и то значителна между производство и сглобяване. [/quote]
    Не толкова голяма.Всеки "производител" днес е по-скоро сглобител.

  24. 24 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#21:"1010x11"]В момента бих си купил Дачия Докер (от 18 хил. лв до към 26-27 хил .лв) за семейна кола без колебания - да няма усещането за возия на Ауди (65-90 хил. лв)[/quote]

    това ти е проблема а и НЕ само Твоя !!

    автомобили се продаваха до 1989 в Мототехника !!!

    Сега се продават Брандове+автомобили...

    ако брандът е кофти-проблемът е на Вносителя/производителя...но има ли Балъци-проблемът става Ваш

    Дачия и 25 000 лв Не са думи от едно изречение!

    знаеш ли , че автомобилите се пордават с 60 - 70 % печалба ???

    знаеш ли , че в Германия т.н. премиуми на две год са Минус 50 % от цената

    ако не знаеш - Плащаш като поп

  25. 25 Профил на Здравко Здравков
    Здравко Здравков
    Рейтинг: 601 Весело

    До коментар [#13] от "conTXT":

    Какъв лукс и качество от китайска марка. Като влезеш вътре може някое "луксозно" пластмасово парче да ти остане в ръката.

  26. 26 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1339 Весело

    До коментар [#11] от "Dimitar Stoyanov":

    Май ще трябва да разчитам на капацитети, като теб да ми отворят очите и да ми обяснят защо няма разлика. Но преди това ти препоръчвам да отидеш в истински завод (например на Ауди в Neckarsulm), след това да посетиш селското хале на джуджето от Микре и тогава може пак да ми се обадиш да поговорим дали има или няма разлика. А, провери и броя на заетите в "производството" и ми пиши какво точно "произвеждат"...

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  27. 27 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Леле като ви чета коментарите ме хваща срам, че сте ми сънародници.
    Какво искате, Лексъс и Бентли ли да дойдат да си сглобяват колите тук? И те да дойдат пак ще "хейтите".

    Браво на Гриша Ганчев, че отваря стотици работни места в този забравен от Бога край. И една кола да продадат извън България, пак са приходи, ама Бай Ганьо е свикнал само да мрази, да мрази и своите и другите....

    Друго са си инвеститорите от запад - ЛИДЛ, Кауфралнд, ИКЕА, Теленор... разбирачи!

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  29. 29 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Весело

    Тук явно пишат предимно нервни и озлобени "изложители" по автоборсите около Дупница. Стига злоба, джанъм! Постепенно стават нещата. Засега сме на ниво "китайски автомобили".

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  30. 30 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#27] от "sherekhan":

    Очевидно нямаш никаква представа що за човек е Гриша Ганчев, нито пък какво точно прави и какво "създава", щом му казваш "Браво".

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  31. 31 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#28:"1010x11"]Доколкото виждам си привърженик на колите втора ръка [/quote]
    шегаджия....
    изобщо не съм привърженик на автомобилите втора ръка..

    я погледин в Европа какви са Офертните цени за Нови автомобили - Първо качество ..!!

    може да ти светне под каскета какво купуваш и на каква цена

    щом си готов за платиш за нова Дачия 25 000 ...
    няма смисъл от обяснение

    [quote#27:"sherekhan"]Браво на Гриша Ганчев, че отваря стотици работни места в този забравен от Бога край[/quote]

    не можеш да им го обясниш ...
    прошляци с претенции за милионели ..
    така мислят

  32. 32 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#30] от "Станислав":

    Аз много добре знам що за човек е Гриша Ганнчев, за разлика от теб. Той храни толкова семейства, колкото не можеш ди си представиш. Фирмите му са регистрирани в България, а не през офшорки или руски, еврейски или инвеститори от Малдивите.
    Ако не е той Ловеч и районът щеше да е в лапите на ДПС, цял Ловеч и половин Горна Оряховица работи за него.

    Не съм му адвокат, но да плюеш човек, който има възможност да отиде да прави бизнес където си поиска по света, но е останал да прави някакви неща в България е грозно.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  33. 33 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#27] от "sherekhan":

    Жителите на град Ловеч не видяха никъде стотиците работни места. В най-добрия случай 150-200 човека се водеха там на работа. Част от тях - през борсата. Знаеш ли, дори това е нещо в този град, в който мутри като ГГ и бивши ченгета от ДС като Кълбов от Спарки-Елтос, заедно с бившите комсомолци, на платени с техните пари избори, станаха кметове и заместници, разказаха играта на всички.
    Гриша Ганчев съсипа града, чрез своите политици "изгони" повечето желаещи да направи някаква инвестиция, заграби земи и гори на хората от Хлевене и Соколово, а и не само от тях.
    Но ние трябва да сме благодарни и на малкото, което подхвърлят? Затова и Ловеч в момента е останал с мах 15 хил жители, младите не искат и да чуят за връщане обратно в града.

    No Pain No Gain
  34. 34 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Вместо да се радвате, че се прави някакъв опит да се отварят работни места, дали се сглобяват или се правят от-до, няма никакво значение, вие нищите качеството, лукса и екстрите на тия коли.
    Бай Ганьо няма да е доволен и Епъл да се преместят от Купертино в Курило, сигурно ще почне да нищи защо Епъл, а не Майкрософт са дошли...

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  35. 35 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#1] от "Станислав":

    Еей, голяма болка ти е, че нещо хубаво се прави в България... Не се произвеждало, а се сглобявало... Ти имаш ли представа как е организирано производството в съвременното автомобилостроене та дрънкаш глупости? Няма завод, в който да се прави всичко - двигателите се правят на едно място, шасито на второ, ел. компонентите на трето, климатици, седалки, уплътнения/ изолации, пластмасови детайлите на още 5 различни места и накрая всичко се праща в един завод, където се сглабя във финалната кола. Така че - да, произвеждат се коли в Литекс моторс. По-важното е обаче обема на производството да се увеличи, така че да почнат повече части да се поръчват на местни доставчици, а не всичко да се кара от Китай.

  36. 36 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#32] от "sherekhan":

    За съжаление ми се е налагало да се запознавам с него, нямам желание никога повече да виждам този бандит, защото е точно такъв. И не го плюя, просто констатирам факти. А в това, че за него работят хора и получават заплати, няма лошо. Кучето върти опашка, като го хранят, независимо от това кой го прави. Ако поговориш със служители на захарните заводи, може да чуеш и други мнения... Медалът има две страни, свали си розовите очила.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  37. 37 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 808 Весело

    До коментар [#34] от "sherekhan":

    Сакън! Как можахте такваз фантазийка да спретнете?! Нима не знаете, че местното народонаселение по принцип мрази "Apple" и люби "Джамлъкия". Нямам идея защо е така, но явно е нещо свързано със "стокхолмски синдром".

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  38. 38 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#33:"tokkay"]Жителите на град Ловеч не видяха никъде стотиците работни места. В най-добрия случай 150-200 човека се водеха там на работа[/quote]


    осъзнай се....

    или 150 - 200 .... .или ХИЧ ..това е дилемата

    с такъв матрял - толкова

  39. 39 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#33] от "tokkay":

    Дрън, дрън. "Изгонил бил инвеститорите". Той строи хотели, казина, фабрики и заводи за автомобил, сигурно от Нисан и Кемпински щяха да дойдат, ако не беше Гриша Ганчев.
    Тия 15 хил. жители нямаше да ги има ако не беше този човек, защото и малкото поминък в този край е благодарение на него.
    Защо не го питаш, как се инвестира в район без достатъчно квалифицирана работна ръка? Ти знаеш ли, че за този завод 2г. не можеше да се намери работна ръка и за най-ниските позиции при заплата 3-4 пъти над средната за областта?

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  40. 40 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 956 Неутрално

    "Външният вид е дело на белгиеца Пиер Льоклер, който е бивш дизайнер на БМВ."

    Китай лека полека се превръща в САЩ, като предлагат все повече възможности и възнаграждение на талантливите хора. Така се става лидер.

    Евроатлантида
  41. 41 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 525 Неутрално

    [quote#5:"znayko84"]

    Вместо да пуснат Магна в завода те ми сглобяват китайски дръвчета, които ще станат автомобили, но след 5 - 10 години. Луди хора! [/quote

    Магна какъв автомобил собствено правят, можеш ли да ни просветиш!?
    Това че предлагат прекрасна технология за шасита, автокомпоненти и т.н. не е още готов автомобил мисля. Освен това не е въпроса да пуснат някого а доколко производителя е заинтересован в нова локализация/партньорство. Голяма опашка от инвеститори за въпросната територия нещо не се наблюдава по известни отдавна и малко променящи се причини.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  43. 43 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#38] от "Днев....без цензура":

    Именно, ето това е тъжното. Ако е хич, защо е хич, ако е Грейт Уол, защо не е БМВ. А турците като СГЛОБЯВАТ ФИАТ лошо ли им е? 6500 работника пряко в заводите и над 40 000 свързани чрез обслужващи и други фирми.
    Тъжното е, че всички народи около нас вече имат някакво народно самочувствие, патриотизъм, национализъм (в хубавия смисъл), само Бай Ганьо недоволен, че луксозните джипки на Грейт Уол не били баш луксозни...

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  45. 45 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#43:"sherekhan"]Именно, ето това е тъжното. Ако е хич, защо е хич, ако е Грейт Уол, защо не е БМВ. А турците като СГЛОБЯВАТ ФИАТ лошо ли им е? 6500 работника пряко в заводите и над 40 000 свързани чрез обслужващи и други фирми. [/quote]

    излишно е....матрЯла е мнооого .......
    набити са му доктрини в главата !!

    знаеш ли защо на конете се слагат "капаци" на очите ?

  46. 46 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Съвсем нормално, темата се измести към "за" и "против" Гриша Ганчев.
    Ако почне да сглобява ракети пак ще го мразят. Това не е никъв проблем, че го плюят. Хейтарите са грешка на природата. Тя (природата) има уникални постижения, но човека е един от най-големите и провали.

    Хейтарите на сапун!Така ще има смисъл от жалкият им живот.

  47. 47 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#40] от "sa6":

    Не е само за дизайна, китайците прилапаха половината талантливи инженери и от Британия и от Германия, Австрия, Холандия, Франция и Швейцария. Това което правеха Щатите през XX, правят китайците сега и то във всички сфери. Дори в икономическите науки се прилапват топ студентите от най-добрите световни университети, с подписани договори, само ги чакат да завършат. Мога да дам пример и с моя позната българка, която преди да завърши в Харвард, имаше 3 изгодни предложения от Китай и се възползва от едното от тях.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  48. 48 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#42:"1010x11"]Според твоята експертна оценка колко пари би дал за нова Дачия или ново Ауди?[/quote]
    и за двете коли - Минус 20 % от Немската цена

    от българската - Минус 30 %
    -----------
    иначе Няма сделка..да си ги държат

  49. 49 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#46] от "izbiram":

    Именно, аз си мисля, че за "хейта" няма лек. Именно къде е Алеко да опише днешния българин? Всъщност той си го е описал, много отдавна

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  50. 50 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#46:"izbiram"]Хейтарите са грешка на природата[/quote]
    те не са хейтъри....те са нещо много по-лошо от хейтъри...

    хейтърът е човек с Цел , която предледва на всяка цена със всичси средства

    те Нямат Цели-имат доктрини в главите..
    матРял

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  52. 52 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#51] от "1010x11":

    Съжалявам, но съвсем нямах това предвид. Не твърдя, че всеки българин трябва да кара Грейт Уол, дори не твърдя, че всеки трябва да ги харесва.
    Твърдя просто, че не трябва са се плюе при малкото опити да се гради нещо в тази държава.
    Твърдя също, че това е пряка и положителна ивнестиция, а не МакДоналд, ЛИДЛ, Кауфланд или Теленор и ИКЕА.
    Производството му е майката, другото е да си въртим българските пари по между си или по-лошото да ги даваме на чужденци.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  53. 53 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 525 Любопитно

    [quote#15:"1010x11"]2 пъти съюзници на Германия, две национални катастрофи заради тях.
    Очаквахме да сглобяваме или да произвеждаме Мерцедес, БМВ или Фолксваген/Ауди.
    А не китайските реплики! [/quote]

    А ти смяташ ,че това може да е основание за такива очаквания!?
    Искренно ти съчувствам .....

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  55. 55 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#39] от "sherekhan":

    Аз зная прекалено много неща от официалната и обратната страна за Ловеч. Последните 20 години от живота ми преминаха в този град. При това с изключително активна гражданска и политическа позиция.
    Хотел да, има, направи луксозен ремонт на старата Хисаря, казиното си остана само на картинка, фабрики отдавна няма, сега гледа крави и овце. За онова нещо, което наричате завод, е смешно да се споменава. Кълняха се , че ще открият 2 000 работни места, а не откриха и 200. Ако искаха квалифицирана работна ръка, то щяха да наемат опитни хора, работили в завод Балкан, а не 19-годишни хлапета без никаква квалификация. Но за да метеш плаца тя не е и необходима.

    No Pain No Gain
  56. 56 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1032 Любопитно

    Марката в "Хавал" се налага на чуждите пазари внимателно.Безплатен съвет.Да сменят името,защото с него няма,да пробият в Израел(хавал на иврит означава жалко).Да го променят на "Кавал",така ще привлечат българите с муз.наклонности.

  57. 57 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#55] от "tokkay":

    Пак пишеш глупости. Знаеш ли защо не стана казиното? А работните места можеха и не 2000, а 5000 да бъдат, но това завишеше именно то реакцията на българите към този автомобил (който по нищо не отстъпва на Дачия, но в Румъния всяка 2ра кола е от тази марка, нали?). Причината да не се открият 2000 работни места, можеш да намериш в твоите коментари под статията, както и на другите хейтъри.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  58. 58 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#52] от "sherekhan":

    Само като справка за ИКЕА: тя е направила за ловешко стотици пъти повече, отколкото ГГ. Благодарение на ИКЕА съществоват "Калинел" с хилядите работни места и добри заплати, с близо стотината милиона лева приходи за 2014 година. Благодарение на ИКЕА съществува Технокороза АД, Силва Маш и свързаните с тях фирми, общо с над 1000 работника, най-големия производител за ИКЕА на метални легла. ИКЕА не есамо магазин в София, ИКЕА дава работа на хиляди жители на областта от 2000 година.

    No Pain No Gain
  59. 59 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#57] от "sherekhan":

    Така е, днешните наши коментари съсипаха града. Бъди здрав/а!

    No Pain No Gain
  60. 60 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    [quote#18:"Днев....без цензура"]представяш ли си в Дойчланд чиновник да кара Фиат или Тойота ?? [/quote]

    До коментар [#18] от "Днев....без цензура":

    Франкфуртската градска полиция кара Фиат: http://www.polizeiautos.de/show_one.php?id=4581


  61. 61 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#58] от "tokkay":

    Това само потвърждава моите думи, че производството му е майката. Но за съжаление в българската (която всъщност е гръцка) ИКЕА над 90% от продуктите не са български.
    А това, че Гришата гони милионите инвеститори е най-голямата лъжа. Напротив на не го му се пречи и половината му проекти останаха само на хартия, защото 100 човека се бяха наредили за рушвети.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  62. 62 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#18] от "Днев....без цензура":

    Тук берлинската полиция кара Мицубиши: http://www.berliner-zeitung.de/image/view/2012/0/24/11504146,9236834,highRes,03_ra_mo_Polizei_iMiEV.JPG.jpg

  63. 63 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#59] от "tokkay":

    Явно не можеш да разбереш. Те коментарите ви са отражение на това, което правите в живота си. Та той преди да построи заводът в Баховица в интернет не можеше да се прочете едно положително мнение, а само помия и тиня.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  64. 64 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#18] от "Днев....без цензура":

    Полицейска кола Тойота на берлинската полиция: http://www.elektroauto-news.net/wp-content/uploads/2012/01/prius-polizei-berlin.jpg

  65. 65 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#64] от "Ф.Нинов":

    И въпреки всичко 90% от държавните или общинските коли в Германия са VW. В Италия ФИАТ (от скоро полицията им е със SEAT-и, но пък за сметка на това испанската полиция е с ФИАТ-и ). В Турция също всички държавни институции са с ФИАТ.
    Тук можеше поне тия пластмасови Астри да ги заменят с Грейт Уол.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  66. 66 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#61] от "sherekhan":

    В ловешко става въпрос за истинската, за шведската ИКЕА. Неотдавна собственикът на веригата Ингвар Кампрад лично посети заводите. Той е и инвеститор в тях. В предишния коментар пропуснах да спомена и Никром-Тръбна мебел АД.

    Не ми се коментират задкулисията и ГГ, това са минали изключително грозни неща. Сега, като стане кмет неговата кандидатка, ще се развихрят, дано нещата потръгнат.

    No Pain No Gain
  67. 67 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#18] от "Днев....без цензура":

    А тук може да се види полицейски автомобил Рено с берлинска регистрация:
    http://thumbs.dreamstime.com/z/renault-trafic-38127216.jpg

  68. 68 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#63] от "sherekhan":

    Така е, в живота си общуваме с всякакви хора, включително и с данъчни, и с бивши служители, и с недоволни кандидат-инвеститори. Дори, представи си, и с г-н Иван Костов, който, също като тебе, ми казваше, че този завод, независимо кой е собственик, дори щом дава само 100 нови работни места, е изключително важен за района.

    No Pain No Gain
  69. 69 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#65] от "sherekhan":

    Зависи, за кой период от време говорим.
    Ако имаш предвид ФРГ преди 20 г. - да така е -> повечето държавни автомобили са били германски марки (както и такситата бяха Мерцедес)

    Сегаааааа обаче най-изгодната оферта печели, демек вече може да видиш какви ли не държавни и общински автомобили, както и какви ли не таксита... трябва от време да време да се сверява часовника.

  70. 70 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#69] от "Ф.Нинов":

    Мхм, помниш ли как най-изгодната оферта беше на VW за колите на нашия парламент?
    Ще ти припомня, че изискванята бяха направени, така че само Пасат да влезе в тях, толкоз за честните немци

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  71. 71 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 956 Неутрално

    [quote#65:"sherekhan"]Тук можеше поне тия пластмасови Астри да ги заменят с Грейт Уол. [/quote]

    Софийската общинска полиция разполага с десетина волекса и няколко ховъра

    Евроатлантида
  72. 72 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#70] от "sherekhan":

    Значи има ли негермански марки автомобили, ползвани от държавната и общинска администрация във ФРГ? <- Има!
    Показах ли снимки? <- Показах!
    Видя ли ги? <- Предполагам да!
    Ако ще правим сравнение дали това е достатъчно или не, би трябвало първо да видим колко от автомобилите на държавната и общинска администрация в Япония и Кореа са от чужди марки?
    Освен това за самата ФРГ чуждестранните марки в близко бъдеще няма да бъдат повече от германските, защото 4-те големи местни производители все пак имат може би над 2/3 пазарен дял от всички продадени автомобили в Европа.... било то частни или държавни... демек вероятността операционната система на компютър, ползван от държавен служител с огрома вероятност би била.... Линдолс

  73. 73 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    Иначе относно Great Wall Motor Co. Ltd. - най-якото там е самата акция, която от €0.03 (три евроцента) през 2008 г. днес се търгува на €1.123
    Гришата Ганчев освен завод е трябвало да купи и акции....
    https://www.comdirect.de/inf/aktien/detail/chart.html?timeSpan=5Y&ID_NOTATION=19682845#timeSpan=SE&e&

  74. 74 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#24] от "Днев....без цензура":

    В изключително голяма грешка си... Мога да ти кажа, че новите автомобили се продават с минимална печалба от сорта на 5-10% и тук не говоря за дистрибутора, а общо за производителя и дистрибутора. Единствено премиум марките работят с малко по-големи маржове, защото все пак там се продават по-малко бройки и като цяло там не купуваш само колата, ами и марката. Виж за старите горублянски таралясници си абсолютно прав, даже процентът е занижен. А това, че цената на новите пада бързо няма нищо общо с реалната цена на автомобила.

  75. 75 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#55] от "tokkay":

    Аз пък бих наел и обучил младоците, вместо да се опитват да пречупя старите соц. кадри и да уча стари коне на нови номера. Да не говорим, че повечето от тях вече са в пенсионна или предпенсионна възраст и няма как да разчиташ дългосрочно на тях.

  76. 76 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#16:"tokkay"]Доскоро в "завода" с размерите на по-голям автосервиз в Баховица работеха по-малко от 200 човека. [/quote]
    Уауууу, какъв експерт!
    Я дай определението си за "по-голям сервиз" - размери на халетата, персонал, оборудване, че да се убедим в експертността ти!
    Успех

  77. 77 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#60:"Ф.Нинов"]Франкфуртската градска полиция кара Фиат:[/quote]

    [quote#64:"Ф.Нинов"]Полицейска кола Тойота на берлинската полиция[/quote]

    всичко опира до Цената...техните Обществен ипоръчки не са като нашите "Частни поръчки"

    Грейт Уол са най-евтините авточобили в БГ ...такива трябва да карат държ чиновници ..

    а не Пасати с Х екстри

  78. 78 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#1:"Станислав"]Има разлика и то значителна между производство и сглобяване. [/quote]
    Сглобяването на е ли производство?

  79. 79 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#1] от "Станислав":

    И каква е разликата? Ти искаш всички части да са произвеждани в България ли?

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  80. 80 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2173 Неутрално

    Аз приветствам !
    Нека произвеждат !

  81. 81 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#78] от "Вели":

    Предполагам, че колегата не е съгласен да се нарича автомобилен завод нещо в което всички необходими части пристигат готови.

    #killwhitey
  82. 82 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#79] от "sherekhan":

    Нито една част не се произвежда в България. Въпреки че има немалко предприятия у нас, които произвеждат за автомобилната индустрия.
    И не съм казал, че има нещо лошо в това да се сглобяват автомобили. Просто смятам, че е подвеждащо да се говори за производство и се прави умишлено, с цел оправяне имиджа на ГГ.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  83. 83 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#82] от "Станислав":

    А колко части за VW се правят в Германия? За един хейтър е трудно да се зарадва на новината, че в България се сглобяват коли и те не са никак лоши.

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  84. 84 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#75] от "ugi":

    Особено когато работата основно се свежда до наливане на масло и антифриз, слагане на колелата и акумулатори. До това се свежда работата в този "завод" (на вн-то на ненад - дейности, присъщи на автосервизите). И метене на плаца, когато няма работа. Прав си, сложих ти +.
    Определено тези и по-малко говорят за случващото се вътре.

    No Pain No Gain
  85. 85 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#83] от "sherekhan":

    en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_factories

    В седмата колона е посочено и какви компоненти се произвеждат в съответната фабрика

    #killwhitey
  86. 86 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Точната дума е "асемблира".
    А на български - "сглобява".
    СЪЩЕСТВЕНА РАЗЛИКА ОТ "ПРОИЗВЕЖДА".

  87. 87 Профил на efron33
    efron33
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#36] от "Станислав":
    Станислав Бачев си сигурно я кажи как искаше да навредиш на Литекс моторс по-поръчка на Пеевски като обвиниш компанията че произвежда дефектни автомобили. Я кажи как скоро може да си окажеш в затвора.

  88. 88 Профил на efron33
    efron33
    Рейтинг: 221 Неутрално

    На такива идиоти на които на всичко бяло плюят им пикая в устата. За хейтър като теб е трудно да се зарадва, че в България се сглобяват коли.

  89. 89 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#83] от "sherekhan": И аз не знам защо продължавам безцелния диалог с теб, но все пак ще ти препоръчам, преди да използваш някоя чуждица, първо да се замислиш над или да разбереш значението й. Какво точно мразя аз, според теб? Или нямам право да не одобрявам манипулациите на един откровен бандит, който се опитва да прикрива престъпните си действия с легални, губещи дейности, като асемблирането на автомобили, в чието качество също се съмнявам? Нищо хейтърско не виждам в случая, просто защитавам позиция, различна от твоята.
    А пост 85 отговаря на въпроса ти.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK