Компактното комби на "Субару" със спортен характер



Спортен дух от "Импреза" WRX STI, комфорт и функционалност, това претендират от "Субару", че дава техният нов модел "Леворг", който е една от премиерите на автосалона в София. Името на колата идва като комбинация от думите Legacy (завещание), Revolution (революция) и Touring (комби).


Компактното комби е с дължина под 4.7 метра и има междуосие от 2.65 м, като се намества под "Легаси" в гамата на "Субару". Интериорното пространство обаче е щедро, като минималният багажен обем е респектиращите 522 литра.

Компактното комби на "Субару" със спортен характер

© Субари


Моторът е 1.6-литров боксер бензин със 170 конски сили и 250 Нм въртящ момент. Той може да се комбинира с механична скоростна кутия или с автоматична вариаторна. Задвижването е на четирите колела.


При представянето на модела на автосалона в София беше съобщено, че мрежата от дилърства на "Субару" ще бъде разширена, като ще се отворят представителства в Габрово, Варна и Бургас.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 426 Неутрално

    За под 50к. изглежда доста добре!

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    Гледай гледай кво става, как го правят творците в бизнеса. Аз ще изчакам 3.8 мотор с поне един турбо компресор, че този мотор ми идва слабичък. СТРАХОТНЕН.

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    До коментар [#1] от "dmarev":

    Тази цена официална ли е?

  4. 4 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1242 Любопитно

    http://cartype.com/pics/1589/full/subaru_logo2.jpg
    Япония,Fuji Heavy Industries, Subaru-трябва да е добро.

  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3694 Неутрално

    Голямата загадка, поне за мен е вариаторната кутия! Бензиновите им двигатели са горе-долу добре, гледам и дизайна доста са пипнали! Разхода ще е височък, ама пълно щастие няма...!
    Нямам кой знае, какви наблюдения върху Субару, освен един Аутбак на приятел, който съм карал няколко пъти... И не съм особено впечатлен! Много мудна кола, автоматик е, ама като за двигател 2.5 литра, трябва да е доста по-пъргава! Добре стои по завоите, тежко стъпва, ама не ме грабва някак си...!

    Бивш tww09306483.
  6. 6 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    Тоя lev.org отзад прилича досущ на астра комби.

    Мачкай климатичния чейндж!
  7. 7 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#5:"tww09306483"]Нямам кой знае, какви наблюдения върху Субару, освен един Аутбак на приятел, който съм карал няколко пъти... И не съм особено впечатлен! Много мудна кола, автоматик е, ама като за двигател 2.5 литра, трябва да е доста по-пъргава! Добре стои по завоите, тежко стъпва, ама не ме грабва някак си...![/quote]

    с този 1.6 форсиран мотор..едва ли ще е добре... 250 Нм въртящ момент.

    Купето иска пауър , не е леко ..
    но това не е резачка а Сигурен автомобил , какт оотбелязваш ,
    по завоите е стабилна ..., нисък център , Symmetrical AWD ,
    нов Аутбак

    Вариаторът трябва да е съобразен с мотора

  8. 8 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 426 Неутрално
  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#8] от "dmarev":

    Така като гледам как са надули цената на новия Аутбек, наистина е по-вероятно този модел да се позиционира около 60к.

    До коментар [#7] от "Бодил":

    Нещо този вариатор струва ми се колкото и да го съобразяват все не могат да докарат динамика. Ако сложат 3.8 мотор вероятно ще е друга работа. Но с голям двигател всеки може. То и разходът на гориво ще стане фантастичен.
    Иначе на Субару им трябва много малко според мен за да бъдат сред най-добрите. Като начало да вземат някой европеец да ги консултира за интериорен дизайн - продължават да изглеждат несериозно, да не казвам зле. Пък на този Леворг седалките му са като на кола за 20 хил.

  10. 10 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#9:"gogo2011"]Нещо този вариатор струва ми се колкото и да го съобразяват все не могат да докарат динамика. Ако сложат 3.8 мотор вероятно ще е друга работа. Но с голям двигател всеки може. То и разходът на гориво ще стане фантастичен[/quote]
    с мотор 1.6..дано са смятали добре , с 250 НМ въртящ момент е все пак !!

    Аутбак дизелът е 150 к.с. но с 350 НМ..

    .........
    това чудо , щом е в продажба трябва да е ок

    3.6 Н6 е "друга бира"...но е с 15 /100 разход

    това тежко Комби иска Гърло , широко

  11. 11 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#10] от "Бодил":

    Какво като е 350 нм този дизел. Много е мудна тая кола с вариатор, за капак и лакома. Хората с 2 литра дизел и автоматик правят чудеса вече. И този 3.6 сложен на Трибека например какво става? Да е на Легаси както и да е. Залагат на проверена техника, което не е лошо, но изостават доста от конкуренцията. Другите компании ще направят сигурно водородни автомобили, а те тепърва ще мислят как да оптимизират боксера.

  12. 12 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    [quote#10:"Бодил"]Аутбак дизелът е 150 к.с. но с 350 НМ..

    .........
    това чудо , щом е в продажба трябва да е ок [/quote]

    И нали обичаш да казваш за Орлов мост и теста колко такива коли минават за час - Аутбек, дизел с вариатор вероятно ще се бори за позиция по брой преминали автомобили на час с Тесла.

  13. 13 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote#12:"gogo2011"]И нали обичаш да казваш за Орлов мост и теста колко такива коли минават за час - Аутбек, дизел с вариатор вероятно ще се бори за позиция по брой преминали автомобили на час с Тесла.[/quote]

    прав си , Субаро е с много тесен Таргет в БГ
    виновна е матрялопсихологията ..

    ако ще е кола , да е Ваген , Ауди или БМВ
    на 250 К км .....но да е Марка,Премиум

    в Австрия и Швейцария..ги карат заради зимата
    погледнах го в Европортала - ново Леворг - 24600 Евро - Офертна цена ..

    Под 50 000 лв..със Седем скорости СВТ

    и със сигурност ще е N пъти по-добро от всички гореизброени

    но пуста мода ..както се казва във вица

  14. 14 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#13] от "Бодил":

    За ВАГ-ините си прав. Не знам откъде е насадено това у нашенеца. Ако цената на Леворга е под 50 хил. обаче при високо оборудване - не мисля, че имат конкуренция.

  15. 15 Профил на Ognian Dantchev
    Ognian Dantchev
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#5] от "tww09306483":

    Вече не е загадка, имам 2.5 години опит с последната версия: jatco силно модифицирано от Субару, за надлъжен двигател, от 2012 с верига. Вече го слагат и на дизел. Разхода е добър -- 2 л/100км под стария 4-ст автоматик или ръчни за същия двигател, или под 10 градско през зимата за 2.0 бензин. В базовите нива, като моето, е като тролей, а във високите софтуерно емулира автоматик със 7-8 степени. Ускорението е мноооого добро

  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#13] от "Бодил":

    Навсякъде Субару е нишов автомобил. С "гледане" не става. Да отидат в ВРЦ и да почнат да печелят срещу конкуренцията ако са толкова велики.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 269 Весело

    "[Субари]" (под снимките)

    Субару, пичове, С.У.Б.А.Р.У.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#14] от "gogo2011":

    Какви "ваГини" бе човек? ФВ бяха станали номер 1 по продажби в света. Българският характер ли е отговорен? Бързо, бягай да кажеш на Ожие, Латвала и Микелсен, че карат боклуци и веднага да сменят с друго!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 269 Любопитно

    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    Така е, навсякъде е нишов автомобил. Много специфична марка са, правят често чудати автомобили, но пък това е и една от причините да ги харесвам.
    Впрочем, напълно разбирам защо много хора не ги харесват.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  20. 20 Профил на redplane
    redplane
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Няма да има 3.6 двигател въобще в Европа, защото той е евро 5.
    Новото легаси комби (Леворг) ще стане истересна кола , когато го пуснат с 2.0 DIT 300 к.с. Засега този двигател е наличен само за япония и силно се надявам до края на 2016 да дойде и в Европа

  21. 21 Профил на ogi1111
    ogi1111
    Рейтинг: 291 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    Продажбите на Subaru Levorg ще стартират на салона в София (17 - 25 октомври), когато ще се състои и локалната му премиера. По-достъпната версия започва от 54 888 лв с ДДС, а върховата, при която липсва единствено карта с навигация, има начална цена от 62 888 лв. с ДДС

    Прочети още на: http://www.dnes.bg/cars/2015/10/09/subaru-levorg-napuk-na-tendenciite.279175

  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#19] от "Chivalry":

    Нямам нищо против самите автомобили. Дразнят ме стереотипите по българксите форуми, особено като се има предвид важността на българския автомобилен пазар.
    Мога да говоря за САЩ от личен опит от около 18 години. Автомобилите Субару влизат в две нямащи нищо общо категории:
    1) т.н. "ricers", демек тунинговани японски автомобили, карани от главно комплексирани и не много образовани псевдо-стрийт състезатели. Общо взето, става въпрос за фукане по улиците, особено със специфичните звуци на компресора, blow-off valve и ауспуха.
    Пакетът WRX STI преглада всичко това наготово, вместо да показва мускули на истински моторни спортове.

    2) Пенсионери главно от женски род, каращи комбита с 20 мили/час в зони с ограничение от 30-40 мили/час.

    Сега се сетих и за трета група, по-скоро субгрупа на 2), но тя е заигравка с някои от рекламите на марката:

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=lesbaru

    https://pbs.twimg.com/media/CPW1tx_VEAA1Q8o.jpg


    Та значи българският гений не е измислил топлата вода с шегичките за Перник.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    Прекрасен автомобил, добро качество, супер 4х4, отвратителен разход на гориво и супер смотан интериор! Лично аз като седна вътре и ми се повдига, а всичко друго и е супер.

  24. 24 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Субару винаги са били пълен кич отвън и отвътре, точка по въпроса.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  25. 25 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote#22:"deutschwagen"]Дразнят ме стереотипите по българксите форуми, особено като се има предвид важността на българския автомобилен пазар. [/quote]

    о , Дойчине..селям алейхум
    Стереотипите винаги са водещи !
    за това се казва: "който владее душите / владее и парите"

    Вагините и БМВ имат простото предимство да се европейски..
    караха се предимно от соцбаровци преди 10.11.89 а термините "Дефицит" и "Западна кола" родиха Мечтата на българина.."Немска кола"
    за Ауди не помня да са били Хай по онова време

    колкото до Субару и БГ пазара ...изобщо Не ми Пука колко е голям пазара им...Колкото по-малък им е пазара - толкова по-добре се Преговаря за Цена..аз не живея за да карам Вагин а обратното ..за да правя добри сделки .
    Вагин мога да купя-но само но Половин цена , не ме блазни

    Субару е нишов автомобил - признавам го в пост № 13 но това не го прави по-лош от Вагин....иобратното е
    кола за ценители

    Не знам как ще продават Вагин, след т.н. скандал с моторите
    ще разберещ какво означава практически:

    "една лъжа-повторена 100 пъти става истина"

    [quote#14:"gogo2011"]За ВАГ-ините си прав. Не знам откъде е насадено това у нашенеца. Ако цената на Леворга е под 50 хил. обаче при високо оборудване - не мисля, че имат конкуренция.[/quote]

    не му е Цената 50 000.. това е Офертна цена..
    Лошото е ,че нямат Седан, явно не върви в Европа ...а новият им Седан е красавица

    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Subaru_Legacy/2016/photos-exterior/

  26. 26 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#23] от "ivailosavoff":

    Всъщност си предал на 100% и моето усещане за Субару

  27. 27 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#18] от "deutschwagen":

    Номер едно по продажби не означава задължително номер едно в техническо отношение (макар критериите да са доста субективни). В семейството имахме няколко Ауди от различни класове, но след като открихме Субару, остана само едно Ауди, заради сантименти. Салона на субитата е малко по-зле от премиумите, но удоволствието от шофирането е съвсем различно. Вече чакам зимата и снега с нетърпение, с мазна усмивка. ПП Мнооого ми допадна ХВ-то на авто-салона, май е нов клас за Субару.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  28. 28 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2928 Весело

    До коментар [#2] от "442":

    Ами джапанизите се радват на 2.0 турбо с 296 коня. Тук на джигитите не дават толкова.

  29. 29 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2157 Неутрално

    До коментар [#13] от "Бодил":

    Можеш ли да дадеш някакъв линк за стари коли в Германия но ако може да е на Английски?

    California Über Alles
  30. 30 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#29:"Pontif А"]Можеш ли да дадеш някакъв линк за стари коли в Германия но ако може да е на Английски?[/quote]

    не разбирам ,за какви коли да дам линк ?

    обясни ако обичаш

  31. 31 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#22:"deutschwagen"]Та значи българският гений не е измислил топлата вода с шегичките за Перник. [/quote]

    Не следя вашия спор с другите съфорумници, честно казано. Иначе, Субару отидоха във ВРЦ и спечелиха.

    Жалко, че са жертва на такъв имидж отвъд океана.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#27] от "The_Curious":

    Въпрос на вкус. За мен кой е най-добър в техническо отношение се вижда на моторните спортове.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#34] от "Магарешки Бодил":

    Да така е. За това Порше, Ферари, Ламборгини и Бугати ги дават за жълти стотинки, ма народът нали вижда че не ги карат много, и не купува.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#32] от "deutschwagen":

    Не отричам въпроса на вкус, но моторните спортове, освен за шоу, не са ми показател за нищо друго. Предпочитам да си пробвам аз колата и да ми пасне на мен, а не да се фукам, че производителя на колата е спечелил нещо си.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#36] от "The_Curious":

    Естествено, че е най-важно да ти допадне на теб, но това е много субективно. А моторните спортове са поле за обективна конкуренция. Като Субару са толкова велики, би трябвало да печелят титла след титла в WRC. Вместо това бяха засенчени и след това изхвърлени от Ситроен и Форд, а сега последните две марки са засенчени от ФВ.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK