Вторият участък от Западната дъга на София трябва да бъде изграден за 10 месеца

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Уф, още 3 години задръствания в тази част на София...
    Толкова продължи строежа на първия участък.

  2. 2 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До коментар [#1] от "jig":

    Е ако не беше Орешака да блокира строителството можеше и по-отдавна да е готово.
    Ама както и да е

  3. 3 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 522 Любопитно

    48 милиончета за 3 км равнинен път! Аз ли бъркам, но ми се струва, че магистарала Тракия я строиха за по 4 до 6 милиона на километър. Този път излиза 3 или 4 пъти по-скъп от магистрала.

    Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.
  4. 4 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Баце спешно е долетял от конгреса на ЕНП, за да резне лентата.

  5. 5 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#2] от "sv3tli0":
    Така е, всеки път като минавам оттам, виждам Орешарски, застанал пред фадромите и не дава да работят.

  6. 6 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 845 Неутрално

    10 месеца, разбрахте ли бе, калмуци.
    Боко каза 10 месеца.
    Ако трябва, снежинките във въздуха ще ги ловите.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  7. 7 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Любопитно

    [quote#3:"Емо"]48 милиончета за 3 км равнинен път![/quote]
    И колко съоръжения има в тези няколко километра "равнинен път"?

  8. 8 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Любопитно

    [quote#3:"Емо"]Този път излиза 3 или 4 пъти по-скъп от магистрала.[/quote]
    Би ли направил малка справка какви са цените на отчуждителните дейности в нивоите около Стара Загора или Айтос и какви - в района на Люлин, че нещо ми се губят...

  9. 9 Профил на Norie
    Norie
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Пак ще започнат едни задръствания, нерви. В други страни път до Марс ще изградят за това време.

  10. 10 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#9] от "Norie":

    И какво предлагаш, да си седим на стария разбит тесен път, така ли? Щото там никак няма задръствания и нерви, ама хич...

    Ей от такива мрънканици направо ми се повдига...

  11. 11 Профил на sonita987
    sonita987
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А Москов защо е там????

  12. 12 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    Москоффф я свърши всичката и отиде и той да открива пътища, скукаааа скука.

  13. 13 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#9:"Norie"]Пак ще започнат едни задръствания, нерви[/quote]
    Пътуваш често по моста над Какач? Съболезнования, аз, както и доста от софиянците, го ползвам веднъж на три години. И много добре знам, както и останалите столичани, че огромната част от трафика в района преминава именно през новооткритата отсечка, връзваща околовръстното с пътя към Сърбия / бонус - много по-добрата връзка с ж.к. Люлин/. Поради което отпушването в този район ще е отлична придобивка. Ако след десет месеца са налице и връзката на околовръстното със Северната тангента+детелината с Ломско шосе.....не смея да мечтая....ще останат само най-сложните участъци Люлин-резиденция Бояна и Младост - магистрала Тракия. Ако това бъде построено в следващите няколко години+кръстовищата на две нива по вътрешноградските магистрали на столицата+третия лъч на метрото - София ще е вече друг град, поне в транспортно отношение!

  14. 14 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#11:"sonita987"]А Москов защо е там????[/quote]
    Ако знаеше какви поражения на психическото здраве докараха задръстванията в района на жителите на София, нямаше да питаш

  15. 15 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До коментар [#5] от "jig":

    Живея в Люлин и имам излаз точно към въпросната отсечка.
    По добре не коментирай..
    Докато беше орешака, целият строеж беше в летаргия...
    Подобно на полуготовата Марица, която просто си киснеше ХХ време ..

  16. 16 Профил на peshovuchev
    peshovuchev
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Участака е скъп заради необходимостта от обходни трасета, както и виадукти, кръгови, инфраструктура под пътя и всякакви изкопи, които на магистралите ги няма. Там идва и голямата разлика в цената.

    На Москов съм му фен, но какво прави там??

  17. 17 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#1] от "jig":

    Не се кахъри! По бързо ще стане е ще бъде супер. Да знаеш.

  18. 18 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Какво стана с Марица, колко петилетки ще се строи?!

  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#8] от "nenad":

    Веднага ти казвам - очуждителните действия за западната тангента са по 68 стотинки на квадрат. Чакам да ми обясниш откъде идват милионите.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    [quote#18:"Само Левски"]Какво стана с Марица, колко петилетки ще се строи?![/quote]

    Доколкото разбрах, или сега потеглят да я открият, или утре.

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  21. 21 Профил на royaldnk
    royaldnk
    Рейтинг: 450 Неутрално

    А кога ще си достроите Южната дъга, сега полудъга - полунищо, драги популисти от ГЕРБ? Кога от Младост 4 до магистрала Тракия няма да има колосални задръствания и километрични опашки, гарантирани от ГЕРБ?

  22. 22 Профил на Kaloian Petrov
    Kaloian Petrov
    Рейтинг: 229 Гневно

    До коментар [#21] от "royaldnk":

    Не те е срам!

  23. 23 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    нещо бъркаш. Няма западна тангента, има западна дъга и северна тангента. Така че тия 68ст/кв.м. или 680лв/декар за какво да ги броим? Според мен става въпрос за северната тангента, защото там нивите са извън регулация. Няма как за 680лв/декар да се отчуждава на ръба на града, като от едната страна е дори града и със сигурност говорим за урегулирани имоти.

  24. 24 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 616 Неутрално

    № 21 пише: "А кога ще си достроите Южната дъга, сега полудъга - полунищо, драги популисти от ГЕРБ? Кога от Младост 4 до магистрала Тракия няма да има колосални задръствания и километрични опашки, гарантирани от ГЕРБ?"

    Икономиса ми доста чукане по клавишите.
    Макар че аз пиша не ГЕРБ, а ГРОБ.
    ЗаГРОБени надежди за оправяне на нещастната ни Родина.

  25. 25 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#21] от "royaldnk":

    южната дъга е вътрешноградска магистрала. Форсира се строежа на пътища, които разтоварват града от транзитен трафик. Така от Люлин се включваш на западната дъга и после на северната тангента за да излезеш на Хемус или с малко шофиране по околовръстното на Тракия. Южната дъга е за града и транзитният трафик там няма място. Както и няма нужда транзитен трафик да минава през Владая.

  26. 26 Профил на royaldnk
    royaldnk
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Дори и гербер да си, редно е да имаш мяра в лъжите. Кой лъга, че е "построил" Южната дъга, спомняте ли си? Да, ама не. Построи малка и скъпа полудъга, която изведнъж, фокус-мокус и се стопява в храсталаците при Младост 4. Какво се получи - НИЩО, преместихме задръстванията от Бистрица при Горубляне, това се случи. Оттогова - 5 години пълно герберско бездействие. Защо, бе дугари популисти?

  27. 27 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#21] от "royaldnk":

    Пролетта би трябвало да почнат продължението до Тракия.
    И аз отдавна го чакам.

  28. 28 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    [quote#11:"sonita987"]А Москов защо е там????[/quote]
    турист

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#23] от "alabalko":

    Ми като няма, ела да го кажеш като експерт по делото, което водим няколко стотин собственика. Ако го спечелиш, ти давам процент, ОК?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Това добре, направо супер.

    А връзката от Младост 4 с магистрала Тракия кога ?

    Или според милиционерите кЕсенето в задръствания укрепва душевното състояние и обогатява речника.

  31. 31 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    ако не се появи някоя археология може и да стане за това време. зимата може да се използва да се направят съоръженията.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  32. 32 Профил на Здравко Здравков
    Здравко Здравков
    Рейтинг: 616 Весело

    Значи планът е начертан. Строи се за 10 месеца и на 11 се почва ремонт, който ще пордължи една година.

  33. 33 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7378 Неутрално

    За президентските избори,Борисов ще пререже лентата.

  34. 35 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#28:"ck2013"]турист[/quote]

    Куфар

  35. 36 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#30] от "olimpipanov":

    А връзката от Южната дъга до АМ 'Люлин'? Там също е голяма тапа в тези 5-6 км.

  36. 37 Профил на orchis
    orchis
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Ами честито. Дано се справят със следващата отсечка в срок.

  37. 38 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#13:"nenad"]ще останат само най-сложните участъци Люлин-резиденция Бояна и Младост - магистрала Тракия[/quote]
    Южната дъга на София беше започната да се строи 2008 г.
    За 7 години с цената на много задръствания до момента са построени около 5-6 километра от нея. Остават още толкова, за да се свърже с магистрала Тракия и още толкова, за да се свърже с магистрала Люлин. Това означава грубо още 10-15 години строежи и задръствания в тази част на София.
    Сега пресметни на колко години си бил през 2008 г. и на колко ще бъдеш, когато се завършат тези космически 20-ина километра Южна дъга.
    И не ми излизай и ти с оправданието за Орешарски, защото през 5 от тези 7 години ни управлява сегашната мутра.

  38. 39 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Москов какво прави там, здравния да не е станал строител на пътища (той и за това не става)

  39. 40 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#33] от "rosiraycheva50._":
    Не, ще я пререже кандидата Радан и Московеца

  40. 41 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#13:"nenad"]кръстовищата на две нива по вътрешноградските магистрали на столицата[/quote]
    Надявам се преди да започнат да се строят тези прословути кръстовища на две нива, да имаме вече европейски мислещ кмет, който да мисли за тротоари, пешеходни алеи и паркове, а не за магистрали, кръстовища и паркинги.

  41. 42 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#13:"nenad"]София ще е вече друг град, поне в транспортно отношение![/quote]
    Това го слушам от години. И все задръстванията си продължават.
    Но вече си купих жилище близо до работата и само злорадствам на ежедневните задръствания, които електоратът на ГЕРБ е принуден да търпи докато чака София да стане друг град.

  42. 43 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#38:"jig"]Това означава грубо още 10-15 години[/quote]

    Е,прекалено груб си,другарю.
    То и вие разногледи станахте от толкова хоризонтална и вертикална маркировка,така че ви е простено.Жив и здрав да си да се порадваш и на бъдещите участъци.

  43. 44 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#42:"jig"] и само злорадствам на ежедневните задръствания[/quote]
    И плюваш по новите тротоарни плочки,по асфалта и кълнеш.Знам ви аз семето.

  44. 45 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#25] от "alabalko":
    [quote#25:"alabalko"]Форсира се строежа на пътища, които разтоварват града от транзитен трафик.[/quote]

    Скъпи приятелю, форсират се само алабализмите. Строежът на Западната дъга не може да бъде никакво оправдание Южната дъга да бъде зарязана и да стои толкова време в това състояние - да води от никъде до никъде.


  45. 46 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#25] от "alabalko":
    [quote#25:"alabalko"]Южната дъга е за града и транзитният трафик там няма място[/quote]

    Ъъъ, и как се стига от Сърбия за Турция, ако не през южната дъга на софийското околовръстно? Това ако не е транзитен трафик, не знам.

    За жителите на западна София, които пътуват за Пловдив, изобщо няма да говоря - те също минават по южното околовръстно. Или им препоръчваш да минат по северната тангента, през Нови Искър и Чепинци, за да стигнат до Тракия...?


  46. 47 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Всъщност това, че живея близо до работата не ми гарантира бързо придвижване.
    Да ходя пеша - абсурд. Просто в района няма инфраструктура за пешеходци.
    Градски транспорт - също е далече и нередовен.
    На една спирка с метрото съм, но реално трябва да ходя повече пеша (между добре паркирали коли по тротоарите) отколкото да пътувам с метрото плюс чакане от 6-8 минути в час пик (10-15 минути в друго време).
    Единствено с кола е удобно, но дори и тук чисто ново ремонтирания участък на Цариградско/Самоковско шосе пропадна и гарантира нови задръствания, ако пътуваш в час пик.

  47. 48 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#43] от "ret":

    Искаш ли да се обзаложим, че до 2025 г. Южната дъга няма да бъде завършена. Все пак остават още цели 10-15 км сда се строят.

  48. 49 Профил на Kojcho Kojchow
    Kojcho Kojchow
    Рейтинг: 5 Неутрално

    ахаа, ето защо асфалтираха в дъжда тези дни

  49. 50 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#48] от "jig":

    Нищо лично, ама си голями мрънкало, сериозно...

  50. 51 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 635 Неутрално

    голямо*

  51. 52 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 893 Любопитно

    До коментар [#11] от "sonita987":

    популиста москов е отдавна в герб ,мястото му е точно там ,а и с баце са на един акъл

  52. 53 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#19:"Darth Plagueis"]Веднага ти казвам - очуждителните действия за западната тангента са по 68 стотинки на квадрат. [/quote]
    Толкова са предложили на теб за бабината ти нива. Много хора получиха съвсем други предложения. Просто имотите им бяха в регулация, за разлика от твоя. Да не говорим, че си изпуснал сроковете за обжалване. Ако го беше сторил, щеше да преминеш в режим на директно извънсъдебно договаряне с инвеститора. Духането на супата винаги е личен проблем на духащия.

  53. 54 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#42:"jig"]Но вече си купих жилище близо до работата и само злорадствам на ежедневните задръствания, които електоратът на ГЕРБ е принуден да търпи докато чака София да стане друг град.[/quote]

    [quote#47:"jig"]Всъщност това, че живея близо до работата не ми гарантира бързо придвижване.
    Да ходя пеша - абсурд. Просто в района няма инфраструктура за пешеходци.
    Градски транспорт - също е далече и нередовен.
    На една спирка с метрото съм, но реално трябва да ходя повече пеша (между добре паркирали коли по тротоарите) отколкото да пътувам с метрото плюс чакане от 6-8 минути в час пик (10-15 минути в друго време).
    Единствено с кола е удобно, но[/quote]

    Злорадството нещо не ти се е получило....съболезнования, голямо нещастие за твоя светъл разум!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK