Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2655 Весело

    Абе, готино автомобилче. Представям си колко е тихо, когато се движи.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  2. 2 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Само станции да направят достатъчно.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  3. 3 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 706 Неутрално

    Не само станции са нужни! Какво ще правиш 11 часа на станция, за да заведеш за още 140км пробег??? Батерии трябват! Поне за 500км пробег и най-много 30мин зареждане. И още нещо мн. важно-какво ми смятате колко струвал пробегът на 100км с ток, като електричката, за да я купиш ще се бръкнеш двойно и тройно в джоба, сравнение с нов бензин. Тъкмо да се изплати и айде-батериите станали за смяна... Или това няма кой да го сметне?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  4. 4 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 508 Неутрално

    проблемът не е пробега, проблемите са времето за зареждане и цената (износването) на батериите. не знам дали в бг zoe се продава с батериите или те само се "наемат" от рено - егати закрепостяването !?!? докато не се решат тези проблеми, не виждам шанс за електроавтомобилите.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  5. 5 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Проблемите се решават с повишаване на плътността на батериите който го реши получава Нобелова награда плюс курви безплатно.Не е толкова просто.Скъпи са още да но ако пътищата се изградат и протича ток създаващ магнитно поле на принципа на електромагнитната индукция може да се движат колите напрактика безплатно.Проблема на ел колите са батериите иначе във всичко друго двг губи много.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  6. 6 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#3] от "Скакауец":

    Също така ако цялата повърхност на колата (покрив и капак) се поставят слънчеви панели те ще генерират ток който ще зарежда поне навиганията и климатроника които от своя страна ще дърпат по малко от батерията което пък ще увеличи пробега.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  7. 7 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#1] от "дедо Андро":

    Тихо не замърсява и няма стотиците компоненти на двг плюс сложни ск и тн което прави подръжката песен.Зареждаш в къщи докато спиш отиваш до работата и зареждаш докато работиш и се прибираш.Не става за дълъг път ама до морето има евтини самолети за какво да бича 400 км с кола и да съм смазан след това.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  8. 8 Профил на rio
    rio
    Рейтинг: 458 Неутрално

    За да е конкурентен един електромобил от
    днешна гледна точка.

    Да изминава над 300 км. с едно зареждане.
    Да се зарежда под 30 минути.
    Да струва под 30 000 лв.
    Батериите му да имат над 3000 цикъла на зареждане.

  9. 9 Профил на Минуса
    Минуса
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Имам лийф '13 с 40000км пробег. Капацитета на батерията е намалял с 8% за 3 години. Би била перфектна кола ако Нисан успее да и сложи една 80квч батерия вместо сегашните 24.
    Електриката е бъдещето, въпрос на време е.

  10. 10 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 580 Весело

    Браво на Рено,ама пипайте ги малко повече отвътре да му се невиди,и КИА-та същата работа с тяхната електричка,от вън дизайна супер отвътре ЧУК!

  11. 11 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#8] от "rio":

    Първите две точки от изискванията ти не могат да се впишат в третата поне на този етап.
    До коментар [#9] от "Минуса":

    Оправи си пробега предполагам че е 400км което пак е много за лииф.Скоро щяло да излиза Зое с около 300км пробег.То не е бъдеще то е настояще двг е умрела работа.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  12. 12 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Кое не е конкурентото в Париж има ел коли на станции Болоре 210км за град е перфе наемаш караш на следващата станция взимаш друга и тн.Отпадат проблеми с паркиране което в центъра на голям град е почти невъзможно и струва повече отколкото да наемеш такава кола а ако си студент има намаления и тн.Да не говорим че предстои забрана на дизеловите кюнци в модерните градове скоро.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  13. 13 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 706 Неутрално

    То не е бъдеще то е настояще двг е умрела работа.

    Наложиш? Някъдето и да се обърнеш, все коли задвижвани с умряла работа. Ха-ха-ха..б

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  14. 14 Профил на anikolov
    anikolov
    Рейтинг: 235 Неутрално

    До коментар [#13] от "Скакауец":

    То и ТЕЦ-ове накъдето се обърнеш, но не виждам някой да строи нови. Много скоро това ще се случи и с дизелите.

  15. 15 Профил на anikolov
    anikolov
    Рейтинг: 235 Неутрално
  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    За голям град, си струва! Определено! За около пет години в София, си и избил половината пари, само от паркиране! Точно градска кола. Иска да имаш и гараж, не става да я зареждаш пред панелката в Люлин...!

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#13] от "Скакауец":

    Дам така си е!Надявам се че Сзо ще вземе мерки да ограничи безумието наречено двг!хахаха

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  18. 18 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Как ще е евтин за експлоатация!? Що не напишете колко струва замяната на батериите, след като им свърши живота? Колкото един обикновен автомобил струват!
    Никакво бъдеще няма в електрическите автомобили докато не измислят някакъв съвсем нов тип батерии - или евтини, или вечни!

  19. 19 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#18] от "cristo_n":

    Харесва ти да си омазан у масло нали!хаха

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  20. 20 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#0:"днивник"] Стигаме обаче и до лошата новина, която е основната спънка за навлизането на електромобилите в България, наред с ограничения им пробег. "Рено Зое" струва поне 56 900 лева или почти двойно повече от "Клио" с подобно оборудване и мощност. [/quote]

    де е киро на кирия ...

    28 000 лв Отгоре ...са мнооого Нафта + още по-мноого Газ...

    60 000 км ако е дизел и сигурно 100 000 с газ
    ........
    до тогава ..един градски автомобил е изгубил 70 % от цената си

  21. 21 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1844 Неутрално

    Рено все не могат да издокарат средната конзола отвътре.
    Как е решен въпросът с парното отопление на електроавтомобилите? Кофти е през зимата батерията да ти свъши за един час.

  22. 22 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Батерията на Тесла-та струва $12000. Гарантират и че за 8 години ще си запази 75% от капацитета. Това знчи че колата ще може да минава около 250 километра с умерено каране.
    Не е лошо, ама струва $100 000.

  23. 23 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    Няма логика такъв нискък клас автомобил да го правиш електрически и да го пускаш за 30 000 евро, което да е 2 пъти повече от бензиновия му аналог.
    Тесла правят висок клас, автомобили, които са само 5-10% по-скъпи от бензиновите им аналози на ауди и БМВ, например. А освен, че осигуряват 500 км пробег може да бъдат заредени на 80%, при това напълно безплатно на фирмените зарядни станции.

  24. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    До коментар [#20] от "Побелелият пудел":

    Затова в по-цивилизования свят, държавата поема 10 хил. евро, снимка 29 и цената става съизмерима с подобни коли, с ДВГ.
    И тук, ако струва около 35 хил.лева, ще се вижда доста по-често из улиците...!

    Бивш tww09306483.
  25. 25 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#24:"tww09306483"]Затова в по-цивилизования свят, държавата поема 10 хил. евро, снимка 29 и цената става съизмерима с подобни коли, с ДВГ.


    И тук, ако струва около 35 хил.лева, ще се вижда доста по-често из улиците...![/quote]

    колега ,
    остави условностите..Живей с Сегашно време

    розовото бъдеще + така правят другаде
    на Запад .......не работи

    за 57 000 ще караш Два нови автомобила от същия клас ..
    или един - + гориво за 10 Години
    ......

    както е казал Георги Марков: "Тука е така "

  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    До коментар [#25] от "Побелелият пудел":

    Да, точно така си е, живея в реалността! Карам си застаряващата вече Астра...! Живот и здраве обмислям да я сменя с нова, ама няма да е електрическа, по описаните от вас причини...!
    Това обаче, не ми пречи да се впечатлявам от електрическите коли из Париж, които можеш да си наемеш! Просто хората се стремят да гледат малко по-напред...! Ние смятаме, колко нафта, колко газ, колко километра и така...!

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ЗОИ е суперпрактичен малък градски автомобил. Можеш да го заредиш бързо за малко над час на съответните електростанции и е много красив електромобил. Аз не го взех, защото е колкото Ярис-а на съпругата ми, а искахме да заменим Ауди А4. Отделно, дилърите на Рено са страшно незаинтересовани да продавата колата, каквито и да са им там причините. Затова взех "Лийф".

  28. 28 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#26:"tww09306483"]Да, точно така си е, живея в реалността! Карам си застаряващата вече Астра...! Живот и здраве обмислям да я сменя с нова, ама няма да е електрическа, по описаните от вас причини...[/quote]

    значи си ОК с капитализма

  29. 29 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#26:"tww09306483"]Просто хората се стремят да гледат малко Ние смятаме, колко нафта, колко газ, колко километра и така...![/quote]
    това е преувеличено..

    Капитализмът е еднакъв за всички

  30. 30 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 516 Неутрално


    До коментар [#3] от "Скакауец":

    Това е супер за втори автомобил, в този смисъл, ще я карате само в града и няма проблем!

  31. 31 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#25] от "Побелелият пудел":

    Караш два нови и се почва спукан блок бутала лагери скоростна кутия съединител малсо антифриз свещи кабеляци цилиндри акумулатори ма не пали ми сега.. гарнитури а до тоя форум а до оня опа диагностика канал крик ми сега тука масло да сипем там картер опа сипаха ми на бензиностанцията бензин у дизела.Сиреч ставаш роб на купчина желязо.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  32. 32 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#23] от "bpcorp":

    Да ама разхода е под 500 и то за най-мощната версия стандартно е около 450 че и надолу.100000 бона за градска+околностите кола не си струва освен ако наистина не гледаш във високия клас но там бензините дават 1000км пробег и нещата са други тоест не са само градски коли.Тия станции за които говориш са в Америка и Норвегия гд и бързото зареждане е на суперчарджър тва в Европа го няма.Така че Зое-то е съвсем не по-лошо.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  33. 33 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#31:"Lavinata"]Караш два нови и се почва спукан блок бутала лагери скоростна кутия съединител малсо антифриз свещи кабеляци цилиндри акумулатори ма не пали ми сега.. гарнитури а до тоя форум а до оня опа диагностика канал крик ми сега тука масло да сипем там картер опа сипаха ми на бензиностанцията бензин у дизела.Сиреч ставаш роб на купчина желязо.[/quote]

    и накрая ти пада саксия на главата от 10-я етаж

    може ли такова мислене...
    живееш в 2015 ..не в 1935 год

  34. 34 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4313 Неутрално

    [quote#8:"rio"]Да се зарежда под 30 минути.
    Да струва под 30 000 лв.
    Батериите му да имат над 3000 цикъла на зареждане. [/quote]
    още малко ще кажеш и да ти плащат, за да я караш. Няма да стане , и то не заради друго, ами защото в София само малолетните, и пенсиите над 80 год. ще са без коли.
    Бъдещето е на електричките. Със сигурност еволюцията им ще продължи, та те се появиха само преди 5-6 години, в момента в Гърция се тестват автобуси с кондензатори вместо с батерии.
    Аз си спомням дизеловите мерцедеси с бутални помпи, след това роторни помпи при френските дизели, а от началото на 21 в. фуриите комън рейл. Май развитието на дизелите стигна върха, и точно при апогея на ТDI се случи гафа в САЩ.

  35. 35 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#33] от "Побелелият пудел":

    Мини през един форум!не ми се разправя каквото съм мислел съм го казал!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  36. 36 Профил на инж.Бъчваров , Казанлък
    инж.Бъчваров , Казанлък
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Олеле,какво крадене ще падне по кварталите на градовете и по селата на България,ако и тези Автомобилчета тръгнат по пътищат ни!...Ще трябва да се напише нов вариант на песента на Тодор Колев ,"Как ще ги стигнем Американците",...,сега и за Фрацузите ,май?

  37. 37 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    До коментар [#32] от "Lavinata":

    В Европа има над 100 станции на Тесла и скоро се очаква и в София.
    А да се сравнява Зое-то с Тесла, е все едно да сравняваш Сашка Васева с Клаудия Шифър

  38. 38 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#19] от "Lavinata":[quote#19:"Lavinata";]Харесва ти да си омазан у масло нали!хаха[/quote]Ахааа, ти явно си мислиш, че като е електрически автомобила, та в него няма масло, а? Вместо лагери сигурно има магнитни полета, а? А каретата сигурно са от стругован тефлон, че да не се омаже някой в масло, а?
    И хидравлика в тази кола не трябва да има, че и там без масло не може!
    Еййй, да беше глупостта болест, щеше да има надежда да е излекуват, а така ще си я влачиш до края на дните си.

  39. 39 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#38] от "cristo_n":

    Двг бъдеще няма!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  40. 40 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#37] от "bpcorp":

    Тъпо сравнение логически няма връзка!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  41. 41 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#39] от "Lavinata":

    Бъдеще може и да няма няма, ама бъдещето е много общо понятие... аз живея в настоящето, а какви коли ще се карат след 100-200 години изобщо не ме бърка.
    А близкото бъдеще е на хибридите - най-добре дизелов агрегат работещ на константни обороти в които двигателя е най-икономичен, който произвежда ток за електрическия тягов двигател.

  42. 42 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 486 Неутрално

    [quote#6:"Lavinata"]Също така ако цялата повърхност на колата (покрив и капак) се поставят слънчеви панели те ще генерират ток който ще зарежда поне навиганията и климатроника които от своя страна ще дърпат по малко от батерията което пък ще увеличи пробега. [/quote]

    Ъъъъ, аре първо да направят такива панели за ефективно зареждане поне на лаптопи и смартфони, а?

    Защото практически тези, които се продават в момента не стават и за зелев чеп! На теория всичко е супер, ама пусто, живеем в практиката...

  43. 43 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#31] от "Lavinata":

    Епа щом ще си разправяме приказки от криптата, значи в електронно-електрическия вариант ще се започне:

    - Абе, нещо забива софтуера!
    - Нивомера за батерията не работи като хората и влиза в авариен режим!
    - Не пуска парното/климатика, защото няма достатъчно ток!
    - Кондензът по платките разказа играта на силовите тиристори.
    - Помпата за охлаждането на батериите (и процесорите) протече!

    и т.н.

  44. 44 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4313 Неутрално

    [quote#38:"cristo_n"]Вместо лагери сигурно има магнитни полета, а? А каретата сигурно са от стругован тефлон, че да не се омаже някой в масло, а?[/quote]
    Като изключим лагерите на коляновия и разпределителния вал останалите са капсуловани, или се третират с грес.

    [quote#41:"cristo_n"]А близкото бъдеще е на хибридите - най-добре дизелов агрегат работещ на константни обороти[/quote]
    Логиката на този вариант е само в опростяването на скоростната кутия, или нейното елиминиране.

    В момента във Франция се разработва проекта Autolib на "Болоре" -комбинация между акумулатори и кондензатор кондензаторът се използва при ускорение, акумулаторът - за придвижването със сравнително постоянна скорост http://www.dnevnik.bg/zelen/2011/10/13/1176323_didie_majined_tehnicheski_direktor_na_proekta_autolib/
    Развитието на електричките тепърва предстои, но нека форумните джигити да не си мислят, че това се прави заради тях че да могат те денонощно да джиткат с колите си с жълти стотинки Бъди сигурен,че само след 8-10 години електричките ще превземат градовете, първо западноевропейските столици (това вече се случва в Париж), и малко след това и София, дори и Перник. Едни такива хубави данъци ще им спретнат на "чистите" дизели, че в скоро време само по селата ще ги карат!

  45. 45 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 603 Неутрално

    [quote#11:"Lavinata"]Оправи си пробега предполагам че е 400км което пак е много за лииф[/quote]

    До коментар [#11] от "Lavinata":

    Не си разбрал - изминал е ОБЩО 40 000 километра, а не с едно зареждане 400....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  46. 46 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Ще трябва да влизат в час - Рено, Нисан, КИА и т.н. Тази цена е безумна. Съвсем скоро пазарът ще бъде залят от електрически автомобили на много по-добри цени. Ще има градски автомобили с пробег към 100-150 км и максимална скорост до 80 км/ч, литиеви батерии, при цени към 30 хил. лв. Това е разумното начало.

  47. 47 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Безстепенната трансмисия е най-ефективната трансмисия.
    За жалост тепърва ще трябва да променяме шофьорските си навици спрямо нея. Приветсвам Рено за решението да сложат безстепенна кутия в новия си електромобил.

    Сега и лошата новина - пробегът, както е очаквано, е по-малък от обявения поне два пъти. То с разни магии, като пускане по инерция и т.н. може и на бензинов автомобил да се свали с около 1-1.5/100 разхода, но въпросът е дали си струва човек да се прави на идиот, вместо да си кара и да си върши работата.

    Не ме разбирайте погрешно - не съм някакъв прахосник, но определено е дразнещо да създаваш ситуации за себе си и за остналите участници в движението като с еопитваш да си оптимизираш пробега.

    Кажете сбогом на шофирането със висока скорост. Разходът, било то на бензин или на ток, нараства лавино-образно със скоростта. На теория функцията е експонента от скоростта на 3-та степен, на практика може и да е от 2-ра. Всичко над 100км/ч сериозно компрометира пробега на автомобила.

    С такъв автомобил все още не може да се стигне до морето без презареждане, а камо ли пък със скорост от 140км/ч. С такава скорост ще трябват 2-3 презареждания.

  48. 48 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Според мен е трудно да се сметне разход на електрически автомобил, и вероятно тук има и разход в покой, когато не се кара. Имаме и добавена мощност от спирачките, която винаги е различна. Разходът е около 2 лв на 100 км., което е направо смешно. И повечето време зареждането става на нощна тарифа. Имайте предвид, когато сравнявате цените с другите коли, че при тази имаме всички екстри, включително и автоматична скоростна кутия, която трябва да се добавя при коли с ДВГ и увеличава цената им. А какъв е проблемът с батерии под наем- още по-добре, че са си на производителя, ако има проблем-той си ги троши в главата !

  49. 49 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 659 Неутрално

    До коментар [#48] от "Renault":

    Айде стига безплатно рекламно време

    Бестепенната кутия не е автомат.

    Разходът в покой си е универсален - има го и при бензинови и при електрически автомобили. Радио, внетилатор, климатик, ел. усилвател на кормилната уредба, на спирачките - всичко това трябва да се захранва някак си.

    Проблемът с батериите под наем, е че някаъде с дребен шрифт пише, че те са собственост на производителя и че той има право да променя условията за ползването им - т.е. цената или наема и т.н.

  50. 50 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4313 Неутрално

    [quote#47:"subsonic"]С такъв автомобил все още не може да се стигне до морето без презареждане, а камо ли пък със скорост от 140км/ч.[/quote]
    Да си бъдем откровени - това е градски автомобил. Икономичен в градски режим, чист, не плащаш паркинг. В града колкото и да обикаляш - 40-50 км максимум! Така че нямаш никакви проблеми с възможностите й. А в най-скоро време ще се появят разни ограничения за 6 цилиндровите 5 м коли. Бойко няма да е вечно управляващ.

  51. 51 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 659 Весело

    До коментар [#50] от "historama":

    По единия критерии няма да бъда засегнат, автомобилът ми е само 4.75. А като наложат ограничение на броя на цилиндрите ще мина на малолитражка с турбо.

    Но дотогава - карайте големи атмосферни мотори и не се бойте.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.