Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 654 Любопитно

    Лично на мен дизайнът не ми харесва. Отпред е читаво, но отзад са можели да се постараят повече. Все пак им пожелавам успех!

  2. 2 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 596 Неутрално

    Страхотен дизайн. Особено интериора. Но все пак е въпрос на вкус.

  3. 3 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Впечатление ми направи разходът от 2 л на 100 км при хибридната версия. Подсказва, че занапред навсякъде ще се върви към автомобили с малък разход на гориво. И резонно поражда въпроса "какво ще правят след време производителите на нефт"?

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  4. 4 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Задницата е някакво недоразумение. Жалко!

  5. 5 Профил на Meister Eckhart
    Meister Eckhart
    Рейтинг: 923 Неутрално


    Задницата е хибрид между шкода суперб и ауди, а кокпита по традиция супер зле.

    the devil is in the data
  6. 6 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Тъкмо щях да го похваля и видях снимките отзад... Иначе отпред и отвътре ми харесва.

  7. 7 Профил на ivan.panchev
    ivan.panchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#3] от "дедо Андро":

    Песък и снег

  8. 8 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 541 Весело

    [quote#3:"дедо Андро"]Впечатление ми направи разходът от 2 л на 100 км при хибридната версия.[/quote]

    не видях да пише колко километра пробег се гарантират в хибриден режим , за тези 2/100 ??

    ако тръгнеш от Благоевград са Силистра и работи в хибриден режим 150 км , а останалите 450 само с ДВГ...

    разходът ще е Няколко пъти по 2 л/100

  9. 9 Профил на stamen4ev
    stamen4ev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Волво е сигурно една от най-утвърдените марки автомобили в света.Ама баш пък да"хвърли ръкавицата"на швабите!?Малко пресилено ми се вижда.

  10. 10 Профил на sherekhan
    sherekhan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Предницата е страхотна, но отзад има излишна екстравагантност

    "От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
  11. 11 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 706 Неутрално

    В Мюнхен и Инголщад могат да спят спокойно.....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  12. 12 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Много хубава кола, но... Волво основно са с предно предаване, което за този клас коли е глупост и това прави моделите им неконкурентни на немските. Да не говорим, че самите волводжии казват, че поддържат Мерцедес, а не карат такъв.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  13. 13 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#5] от "Meister Eckhart":

    По традиция кокпита на Волво е качествен, логичен и изчистен.
    С новото XC90 пък - имат един от най- добрите на пазара. И според сп. Аутокар.

    Но кои са Аутокар, едно от най- старите автомобилни списания в света, та да дават оценки.
    Важно е хейтъра като вас да го правят, фактите нямат особено значение.


    До коментар [#9] от "stamen4ev":

    Едно Волво не е по- лошо от едно Ауди или БМВ. Първите са по- добри в някои области, вторите- в други.
    Остават имиджа (и телешкия възторг на някои германски марки), личните предпочитания и дори себеизразяването с покупката на такава лимузина.
    А че Волво няма да започнат утре да продават повече от германците, освен ако не изкочи някоя друга измама като тази на Ауди и ФВ, е повече от ясно.

  14. 14 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Добре е, бих я карал с удоволствие.

  15. 15 Профил на sashkow
    sashkow
    Рейтинг: 11 Неутрално

    До коментар [#12] от "The_Curious":

    Волво нямат модел, който да не предлага 4х4. И това е така от доста години.
    4х4 системите си имат своите недостатъци, знаете: по- високо тегло, по- голям разход, потенциално по- скъпа поддръжка, по- скъпа за придобиване и прочие.
    Като цяло дори и в този клас, клиентите предпочитат 4х2 задвижване ако погледнете продажбите.
    Вероятно България е изключение, но така или иначе си знаем, че още сме далеч от Нормалния свят (при нас част потребителите на тези лимузини, особено германските, едва ли са най- честно спечелилите парите ни, пътищата не се почистват добре и прочие).

  16. 16 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#3:"дедо Андро"]И резонно поражда въпроса "какво ще правят след време производителите на нефт"?[/quote]
    Не бързай да ги погребваш. Този разход може би е за първите 100км, когато караш само на батерии 50-60км, после двигателят работи да ги зарежда и разхода е доста по-висок. Притежавам хибриден автомобил и никога въпреки огромното ми старание не съм достигал дадените 3,8л разход. Другото е, че производителите на автомобили са в комбина с производителите на нефтопродукти, един вид симбиоза. Предписание от производителя– задължителна смяна на маслото всяка година, въпреки че е пълна синтетика лонг лайф 30 хил. км. Така с изкл. на собственика на автомобила всички печелят.

  17. 17 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Германските марки са далеч напред.

  18. 18 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Я, БМВ 7-а с голямо О отпред

  19. 19 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Тъкмо щях да пиша , че е по-скоро в класа на 7-ма серия и А8 .....
    Отзад вярно изглежда малко ''китаешко'' ....
    Като цяло е супер , обаче , кефи . Апропо единствената марка , която ме замисля малко извън БМВ , е Волво .

  20. 20 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Много добре изглежда.

  21. 21 Профил на UniverseReef
    UniverseReef
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хвърля... кво хвърля не е ясно

  22. 22 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#1] от "znayko84":

    Съгласен, задницата е потресаваща просто!...
    И знам, че тези коментари са банални ама предницата малко ми бие на новата гама на МБ, С класата (овал на радиаторния отвор и въздухоотводите) - сн.6 например

  23. 23 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2515 Неутрално

    В тази кола ми харесва най-вече интериора!
    А бяха времена, когато VOLVO олицетворяваше консерватизъм в най-добрия смисъл! Просто изгубиха посоката и станаха една от всички марки...

    I Want To Believe
  24. 24 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Задницата определено нарушава визията на модела. Иначе е ОК, но не виждам как ще се противопоставят на S class и особено новата 7 series.

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  25. 25 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#24] от "Анализатор":

    няма да се противопоставя, защото както са писали е в сегмента на А6, 5-ца и Е-клас

  26. 26 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#25] от "Yomega":

    Това са реалните конкуренти в сегмента (правилно отбелязохте):
    1. Audi A6
    2. Cadillac CTS
    3. Mercedes-Benz E-class
    4. Jaguar XF
    5. BMW 5-series
    6. Lexus GS
    7. Hyundai Genesis

    Всичко зависи от цената, която при Волво е изначало e висока. За сравнение вижте е линка сравнение между Ауди А6 2016 и Волво S80 2016 (S90 все още няма обявена цена).
    http://www.truedelta.com/Audi-A6/price-9-2016/vs-S80-291-2016&body_1=4&pt_1=1597&body_2=4&pt_2=1425&price_feature=3&personal_feature=

    Разликата е $3К.

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  27. 27 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#23] от "2.50":
    И според мен това Волво изглежда най-малко Волво. Въпреки че Т светлините са добро попадение като нова визия.

    @)----,--'--
  28. 28 Профил на adventure
    adventure
    Рейтинг: 221 Неутрално

    всичко хубаво освен... задницата, толкова години да я мислят и това да измислят.. странно

  29. 29 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Хубав автомобил ! Не бих мислил дълго ако това е моят стил.

  30. 30 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 486 Весело

    До коментар [#17] от "man_un":

    Ако си мерят торбите с лъжи - може

    Stef
  31. 31 Профил на simko4
    simko4
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Не ми харесва дизайна.

  32. 32 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 881 Неутрално

    До коментар [#26] от "Анализатор":

    Между Ауди и Волво винаги бих взел Волво !

  33. 33 Профил на buggie
    buggie
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Волво отдавна не са Шведски коли, от няколко години дори и не са и Европейски. Истинките шведи произвеждат добри камиони и там винаги са били сила. Дори днес пуснаха най-новия си клип продължение на епичния шпагат на Жан Клод Ван Дам, който стана най-гледаната автомобилна реклама. Сега правят тест драйвове с деца за да направят камионите по-малко скучни. А за колите....

    п.с.
    Ето го клипа с момиченцето:
    https://www.youtube.com/watch?v=JiGw3XW6UPM

  34. 34 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    За такава задница, дизайнера заслужава да го уволнят!

  35. 35 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 669 Неутрално

    [quote#32:"stenlyaka"]Между Ауди и Волво винаги бих взел Волво ! [/quote]

    Аз пък не бих, а направо съм си взел и пак ще си взема!

    @)----,--'--
  36. 36 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 794 Неутрално

    [quote#13:"ial"]Остават имиджа (и телешкия възторг на някои германски марки), личните предпочитания и дори себеизразяването с покупката на такава лимузина. [/quote]

    като изключим местните новоизлюпени еснафи-буржоа и олигарси-селяци по душа но с D&G на гъ3а (все пак колите които те купуват са в рамките на закръглянията за големите производители) е смешно и повърхностно да обясняваме с 'телешки възторг' и 'себеизразяване' защо например трите немски марки, са по-напред от Волво...

  37. 37 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#36] от "Yomega":

    Не ги изключвайте, част от тях са основни движещи сили при избора на автомобил.
    Трите немски марки НЕ СА по-напред от Волво, например в: двигатели и разход на гориво, сигурност и безопасност, безопасност за другите участници в движението, комфорт, дизайн, грижа за околната среда, интериор (качество на изработка, управление и ергономия), качество на изработка на самита кола и други.
    Гемранците имат други предимства или фокус.
    Основна разлика в крайна сметка остава имиджа. Не смятайте, че едно Ауди задължително превъзхожда едно Волво, само защотото е Ауди, каквото и да значи това.

  38. 38 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2515 Любопитно

    [quote#27:"MyTwoCents"]Въпреки че Т светлините са добро попадение като нова визия.[/quote]

    Така е, но това според мен вече съвсем не е достатъчно.
    На Волво и на Jaguar май новите собственици не им се отразиха много ревитализиращо... Марки затриха легендарния си имидж.

    I Want To Believe
  39. 39 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#15] от "sashkow":

    Ми може, ама не съм срещал С60 или С80 с 4х4 система. За потребителите на премиум сегмента, малко по-високо тегло на купето или по-висок разход на гориво, произтичащи от повечето загуби по трансмисията при задното и при 4х4, не е от особено значение. Да не коментираме динамиката на шасито при предно и при задно - предното може да бие задно, само ако окачването на колата с предно е активно, например някои Ситроен Ц5, а на колата със задно - не. От тези ми размисли, за мен Волво е изключително хубав салон, здраво купе и читави мотори, но... предно предаване. Не уважавам колите с предно предаване, сорри. Бих предпочел Ауди с Куатро система или Субару, като последните са ми слабост, макар и да не са премиум.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  40. 40 Профил на sashkow
    sashkow
    Рейтинг: 11 Неутрално

    До коментар [#39] от "The_Curious":

    Ако мериш с твоя личен аршин е друга тема. Там е само въпрос на лични предпочитания.
    И S60 и S80 имат 4х4 като опции.
    Колите с предно имат сериозни предимства пред колите със задно, знаеш, най- вече при сняг и дъжд. Както и сериозни недостатъци ако търсиш динамичност.
    Субару, сам си отбелязъл, нямат общо с луксозните сегменти.
    Има доста европейски по- масови производители вече с 4х4 гама - ФВ, Форд (Пасат, Мондео, Голф, S-max и т.н.)

  41. 41 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#37] от "ial":

    по-напред са определено в най-важната категория - как гласува негово величество клиента с парите си, т.е. на кого ги дава. А защо постъпва така...ами не е Божа работа определено В счетоводните стандарти има един термин "goodwill", който опитва да обхване това

  42. 42 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#40] от "sashkow":

    Ще си посипя главата с пепел, зарових се в обявите и имало С60/80 с 4х4, което автоматично ме прави фен и на тези автомобили. Просто до сега, освен ХС, не бях виждал модели на Волво с двойно предаване, на което съм фен.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  43. 43 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#26] от "Анализатор":

    Важно е да знаем каква е цената на допълнителните екстри.
    За пример мога да дам как Мазда-6 е малко по-скъпа от Пасат, ама ако му добавиш повечето екстри (за да ги изравниш) нещата се обръщат тотално.

  44. 44 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Като цяло отпред ми харесва.. Фара е много подобен на Ауди А7..
    Отзад ми е прекалено ръбато.. не ме кефи

  45. 45 Профил на marino777
    marino777
    Рейтинг: 227 Неутрално

    До коментар [#8] от "НПО-шки Толерантаджия":

    Пише, че 50 км може да мине на ток





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.