"Грейт уол" отчете 4% ръст на продажбите в България

Грейт уол Н6.

© Грейт уол

Грейт уол Н6.



Китайските автомобили "Грейт уол" са увеличили продажбите си в България през миналата година с 4%, отчете производителят "Литекс моторс" в съобщение до медиите. Конкретни цифри не се посочват, но се казва, че пазарният дял на марката е 2.12%.


Предвид обемът на пазара, който се очаква да е около 28 хил автомобила за годината, това съответства на приблизително 600 коли "Грейт уол". Като фактор за ръста от "Литекс моторс" посочват засиленият интерес към кросоувъра H6.


Според официални данни на италианската агенция Focus2Move, която ежегодно изследва автомобилния пазар, моделът H6 е 10-тият най-продаван SUV в света, се казва още в съобщението.


Към момента гамата на "Грейт уол", предлага в България, включва още пикапът "Стийд" 5, високопроходимият Н5 и седанът С30. През тази година се очаква на българския пазар да бъдат пуснати още два модела - кросоувърът "Хавал" Н2 ("Хавал" е луксозната марка на китайската компания "Грейт уол") и пикапът "Стийд" 6.

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    Някоя "обществена поръчка" и...воала.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  2. 2 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2903 Весело

    Ако Гришон от Микре ги направи да вървят със захар (евтина , от неговите складове) - купувам !

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3394 Неутрално

    До коментар [#1] от "Николай Колев":

    И "Петрол" са закупили фирмени коли.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  4. 4 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#2] от "SS":
    Не се заричайте - тя е и от оная захар, която още на пристанището....дъжда я е отмил. Така, че резервоара ще остане празен...

  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2681 Неутрално

    До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на kardi
    kardi
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Щом и полицията прави поръчки, нещата са ясни !Повече от половината продадени коли са с държавни поръчки ! Ето кой слага рамо на Гриша Ганчев .

  7. 7 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Браво, желая им успех. Много ме хваща яд, като му се приведат пари на някой под изпълнител и ми цъфне с нова дачия, абе аланкоолу що храниш румънците ми не даваш на нашите да вземат и те по някое парче салам.

  8. 8 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Като се има предвид обема на китайския пазар не е чудно, че Н6 е на десето място по продажби.

  9. 9 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    Демек са продали невероятните 10 коли повече от миналата година.
    Браво!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  10. 10 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    ROVER? Нали се сещаш кой модел произвеждахме у нас? А и малко след това въпросният ROVER отиде в небитието, не заради нас.

  11. 11 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Западните производители заобикаляха България, дойдоха китайците.
    Дано да спечелим от това присъствие

  12. 12 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#7] от "442":

    Е па остави хората сами да решават каква кола да си купят. Аз пък на искам да храня местният олигарх Гриша Ганчев. Държавата добре го нахрани за наша сметка през една обществена поръчка за коли за пожарната.

  13. 13 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#6] от "kardi":

    Има ли нещо лошо в това държавни институции да купуват автомобили произведени (макар да е спорно дали са произведени) в България? Как ще се разрасне едно такова предприятие ако продажбите му са на санитарния минимум? Дали Ганчев е подходящият човек за този бизнес е отделен въпрос.

  14. 14 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    [quote#7:"442"]абе аланкоолу що храниш румънците ми не даваш на нашите да вземат и те по някое парче салам.[/quote]
    Недей въздига в култ работилницата на Гришата, предназначена да се намаляват/избягват митнически сборове при внос на китайски автомобили.

  15. 15 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1107 Весело

    [quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER [/quote]
    О, да, знаех си, че Костов е виновен за фалита на Rover.

  16. 16 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 696 Весело

    До коментар [#7] от "442":

    В "завода" на ГГ от известно време няма работници, съкратени са, само чиновническото воинство е на линия. Май микренският е измислил изцяло роботизирано производство, без намесата на човешка ръка, революция в световното автомобилостроене. Кренвиршите, Пепи, не са това, което са.

    No Pain No Gain
  17. 17 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 696 Любопитно

    До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    "Производството спира на 4 април 1996, след като са произведени 2200 коли. "

    Брей, доста прозорливи са били тези от Ровър, спират навреме, докато Костов не ги е схрускал като пеленачета.

    No Pain No Gain
  18. 18 Профил на kardi
    kardi
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#13] от "gogo2011":

    Там е работата , че Г.Ганчев не дава работа на българите , а продава готово сглобени коли за които не плаща мита както би трябвало . С това не само , че не допринася полза, но и ощетява държавата !

  19. 19 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Ровър заводът сглобяваше платформа от 60-те години, такъв тип автомобил в момента може да се продава само в Северна Корея.

  20. 20 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#18] от "kardi":

    И как би трябвало да плаща мита?
    Не плаща никакви заплати ли?
    Давай повечко информация да видим къде е истината.

  21. 21 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#14] от "Yotce":

    Нямаш идея колко фирми имат такива "работилници" за да избегнат плащане на митни сборове за стоки внос от Китай. Такъв е законът и често няма друг начин за да си конкурентен. Очевидно няма как у нас да дойде голям автомобилен концерн и да изгради цяло предприятие за производство на автомобили - за сериозен бизнес у нас не става - нито държавата е предвидима, нито има достатъчно кадри.

  22. 22 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2512 Любопитно

    [quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER[/quote]

    Според теб, музеите в целия свят по колко бройки ROVER 1974 трябваше да купят за да се почустваме "водещи производители" ... на музейни експонати?

  23. 23 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2512 Любопитно

    [quote#17:"tokkay"]"Производството спира на 4 април 1996, след като са произведени 2200 коли. "[/quote]

    Не ставаше ли дума за "сглобяване", а не за производство? И второ, тези 2200 не бяха сглобени, а бяха доставени на пристанище Варна ... в очакване на държавна поръчка ... за полицията.

  24. 24 Профил на melchett
    melchett
    Рейтинг: 594 Любопитно

    Дневник, можете ли да попитате икономическия министър и шефа му, защо Ленд Роувър отваря завод в Словакия, а не в България? Благодаря.

    http://www.jaguarlandrover.com/gl/en/about-us/news/2015/12/11/jaguar-land-rover-confirms-new-factory-in-slovakia/

  25. 25 Профил на Petko Dourmana
    Petko Dourmana
    Рейтинг: 1352 Весело

    До коментар [#22] от "wanderer":

    Аустин Маестро е модел 1983-та, а не 74-та ))
    Той е съвременник на Голф "двойка", който се караше много в България през 90-те ... Освен това дизайна е мисля на дизайнера, който е направил първият Рейндж Ровър?
    Сглобяваха ги от "китове", но цената наистина беше висока като за нашия пазар, а и нямаше никакви данъчни облекчения ... Реално Маестро и Грейт Уол се сглобяват по един и същи модел

  26. 26 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4236 Весело

    До коментар [#2] от "SS":

    +++++++++++++++++++++++++
    Иначе няма как човек да си купи такъв китайски боклук-

  27. 27 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4236 Любопитно

    До коментар [#3] от "Hamilton F1":

    ++++++++++++++++++++++++
    Така е наредил Бащицата от Микре-

  28. 28 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Костов от 15 години не е в управлението, ама Ровър въпреки, че си имаме премиер, който са го галили трима папи по главата, открива завод в Словакия!

    Бивш tww09306483.
  29. 29 Профил на Dimitar Pehlivanov
    Dimitar Pehlivanov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    ние сме твърде малък пазар, ако не изнасят за другите държави от ЕС - никакви ги няма

  30. 30 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    За мен този ръст,който е по-малък от общият ръст на автомобилният пазар в България за миналата година,означава,че тази марка губи пазарен дял.Когато продажбите ти растат с 4.5%,на фона на пазар,който расте с 12%,няма с какво да се хвалиш...

  31. 31 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Поредния опит на назначен тн бизнесмен да прави легитимен бизнес - и като не става пак се опитва по втория начин с държавни поръчки. Грейт Уол има потенциял да замести Дачия от ниския ценови сегмент поне в източна Европа но с Гришона няма да стане. Дребен играч за малък вътрешен пазар.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  32. 32 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#31] от "Пешката":
    Никакъв шанс няма срещу Дачия,все пак са част от Рено.Дребен мишок е Гришата в тази област..

  33. 33 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Ми вместо да купуваме Дачий да вземем малко грейд уолчета.

  34. 34 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 609 Неутрално

    [quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER [/quote]

    Е нема начин да не сме станали. особенно с традициите и производствената ни база ,на която го сглобяваха както могат нашите. Най-прмитивният им модел и то смъкнат вече от производство. Ровер между другото и той е китайски вече да знаеш...

  35. 35 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#34] от "znaesht":
    Мне.Ровър е част от групата Ягуар Ланд Ровер и е собственост на индийската група Тата.

  36. 36 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#35] от "eurogi":

    Прав си - сега да но преди по едно време бяха Ровер и китайски ,след като съвсем го бяха закъсъли по едно време. Говоря само за Ровер, не за Ленд Ровер.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK