USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
До коментар [#2] от "SS":
Не се заричайте - тя е и от оная захар, която още на пристанището....дъжда я е отмил. Така, че резервоара ще остане празен...
Браво, желая им успех. Много ме хваща яд, като му се приведат пари на някой под изпълнител и ми цъфне с нова дачия, абе аланкоолу що храниш румънците ми не даваш на нашите да вземат и те по някое парче салам.
Е па остави хората сами да решават каква кола да си купят. Аз пък на искам да храня местният олигарх Гриша Ганчев. Държавата добре го нахрани за наша сметка през една обществена поръчка за коли за пожарната.
Има ли нещо лошо в това държавни институции да купуват автомобили произведени (макар да е спорно дали са произведени) в България? Как ще се разрасне едно такова предприятие ако продажбите му са на санитарния минимум? Дали Ганчев е подходящият човек за този бизнес е отделен въпрос.
[quote#7:"442"]абе аланкоолу що храниш румънците ми не даваш на нашите да вземат и те по някое парче салам.[/quote]
Недей въздига в култ работилницата на Гришата, предназначена да се намаляват/избягват митнически сборове при внос на китайски автомобили.
[quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER [/quote]
О, да, знаех си, че Костов е виновен за фалита на Rover.
В "завода" на ГГ от известно време няма работници, съкратени са, само чиновническото воинство е на линия. Май микренският е измислил изцяло роботизирано производство, без намесата на човешка ръка, революция в световното автомобилостроене. Кренвиршите, Пепи, не са това, което са.
Там е работата , че Г.Ганчев не дава работа на българите , а продава готово сглобени коли за които не плаща мита както би трябвало . С това не само , че не допринася полза, но и ощетява държавата !
Нямаш идея колко фирми имат такива "работилници" за да избегнат плащане на митни сборове за стоки внос от Китай. Такъв е законът и често няма друг начин за да си конкурентен. Очевидно няма как у нас да дойде голям автомобилен концерн и да изгради цяло предприятие за производство на автомобили - за сериозен бизнес у нас не става - нито държавата е предвидима, нито има достатъчно кадри.
[quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER[/quote]
Според теб, музеите в целия свят по колко бройки ROVER 1974 трябваше да купят за да се почустваме "водещи производители" ... на музейни експонати?
[quote#17:"tokkay"]"Производството спира на 4 април 1996, след като са произведени 2200 коли. "[/quote]
Не ставаше ли дума за "сглобяване", а не за производство? И второ, тези 2200 не бяха сглобени, а бяха доставени на пристанище Варна ... в очакване на държавна поръчка ... за полицията.
Аустин Маестро е модел 1983-та, а не 74-та ))
Той е съвременник на Голф "двойка", който се караше много в България през 90-те ... Освен това дизайна е мисля на дизайнера, който е направил първият Рейндж Ровър?
Сглобяваха ги от "китове", но цената наистина беше висока като за нашия пазар, а и нямаше никакви данъчни облекчения ... Реално Маестро и Грейт Уол се сглобяват по един и същи модел
За мен този ръст,който е по-малък от общият ръст на автомобилният пазар в България за миналата година,означава,че тази марка губи пазарен дял.Когато продажбите ти растат с 4.5%,на фона на пазар,който расте с 12%,няма с какво да се хвалиш...
Поредния опит на назначен тн бизнесмен да прави легитимен бизнес - и като не става пак се опитва по втория начин с държавни поръчки. Грейт Уол има потенциял да замести Дачия от ниския ценови сегмент поне в източна Европа но с Гришона няма да стане. Дребен играч за малък вътрешен пазар.
[quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER [/quote]
Е нема начин да не сме станали. особенно с традициите и производствената ни база ,на която го сглобяваха както могат нашите. Най-прмитивният им модел и то смъкнат вече от производство. Ровер между другото и той е китайски вече да знаеш...
Прав си - сега да но преди по едно време бяха Ровер и китайски ,след като съвсем го бяха закъсъли по едно време. Говоря само за Ровер, не за Ленд Ровер.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Николай Колев
Рейтинг: 3344 НеутралноНякоя "обществена поръчка" и...воала.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦SS
Рейтинг: 2633 ВеселоАко Гришон от Микре ги направи да вървят със захар (евтина , от неговите складове) - купувам !
hamiltonf
Рейтинг: 4442 НеутралноДо коментар [#1] от "Николай Колев":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!И "Петрол" са закупили фирмени коли.
StanDim
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#2] от "SS":
Не се заричайте - тя е и от оная захар, която още на пристанището....дъжда я е отмил. Така, че резервоара ще остане празен...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4470 НеутралноДо сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER
Libertarianism is just anarchy for rich peoplekardi
Рейтинг: 229 НеутралноЩом и полицията прави поръчки, нещата са ясни !Повече от половината продадени коли са с държавни поръчки ! Ето кой слага рамо на Гриша Ганчев .
442
Рейтинг: 1435 НеутралноБраво, желая им успех. Много ме хваща яд, като му се приведат пари на някой под изпълнител и ми цъфне с нова дачия, абе аланкоолу що храниш румънците ми не даваш на нашите да вземат и те по някое парче салам.
citoyen
Рейтинг: 1259 НеутралноКато се има предвид обема на китайския пазар не е чудно, че Н6 е на десето място по продажби.
pariah
Рейтинг: 1050 НеутралноДемек са продали невероятните 10 коли повече от миналата година.
- A witty saying proves nothing. VoltaireБраво!
gogo2011
Рейтинг: 1032 НеутралноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
ROVER? Нали се сещаш кой модел произвеждахме у нас? А и малко след това въпросният ROVER отиде в небитието, не заради нас.
V.Iliev
Рейтинг: 450 НеутралноЗападните производители заобикаляха България, дойдоха китайците.
Дано да спечелим от това присъствие
redsky
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#7] от "442":
Е па остави хората сами да решават каква кола да си купят. Аз пък на искам да храня местният олигарх Гриша Ганчев. Държавата добре го нахрани за наша сметка през една обществена поръчка за коли за пожарната.
gogo2011
Рейтинг: 1032 НеутралноДо коментар [#6] от "kardi":
Има ли нещо лошо в това държавни институции да купуват автомобили произведени (макар да е спорно дали са произведени) в България? Как ще се разрасне едно такова предприятие ако продажбите му са на санитарния минимум? Дали Ганчев е подходящият човек за този бизнес е отделен въпрос.
Yotce
Рейтинг: 1283 Неутрално[quote#7:"442"]абе аланкоолу що храниш румънците ми не даваш на нашите да вземат и те по някое парче салам.[/quote]
Недей въздига в култ работилницата на Гришата, предназначена да се намаляват/избягват митнически сборове при внос на китайски автомобили.
Yotce
Рейтинг: 1283 Весело[quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER [/quote]
О, да, знаех си, че Костов е виновен за фалита на Rover.
Тодор Пеев
Рейтинг: 311 ВеселоДо коментар [#7] от "442":
No Pain No GainВ "завода" на ГГ от известно време няма работници, съкратени са, само чиновническото воинство е на линия. Май микренският е измислил изцяло роботизирано производство, без намесата на човешка ръка, революция в световното автомобилостроене. Кренвиршите, Пепи, не са това, което са.
Тодор Пеев
Рейтинг: 311 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
No Pain No Gain"Производството спира на 4 април 1996, след като са произведени 2200 коли. "
Брей, доста прозорливи са били тези от Ровър, спират навреме, докато Костов не ги е схрускал като пеленачета.
kardi
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#13] от "gogo2011":
Там е работата , че Г.Ганчев не дава работа на българите , а продава готово сглобени коли за които не плаща мита както би трябвало . С това не само , че не допринася полза, но и ощетява държавата !
abdulhazred
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Ровър заводът сглобяваше платформа от 60-те години, такъв тип автомобил в момента може да се продава само в Северна Корея.
gogo2011
Рейтинг: 1032 НеутралноДо коментар [#18] от "kardi":
И как би трябвало да плаща мита?
Не плаща никакви заплати ли?
Давай повечко информация да видим къде е истината.
gogo2011
Рейтинг: 1032 НеутралноДо коментар [#14] от "Yotce":
Нямаш идея колко фирми имат такива "работилници" за да избегнат плащане на митни сборове за стоки внос от Китай. Такъв е законът и често няма друг начин за да си конкурентен. Очевидно няма как у нас да дойде голям автомобилен концерн и да изгради цяло предприятие за производство на автомобили - за сериозен бизнес у нас не става - нито държавата е предвидима, нито има достатъчно кадри.
wanderer
Рейтинг: 2455 Любопитно[quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER[/quote]
Според теб, музеите в целия свят по колко бройки ROVER 1974 трябваше да купят за да се почустваме "водещи производители" ... на музейни експонати?
wanderer
Рейтинг: 2455 Любопитно[quote#17:"tokkay"]"Производството спира на 4 април 1996, след като са произведени 2200 коли. "[/quote]
Не ставаше ли дума за "сглобяване", а не за производство? И второ, тези 2200 не бяха сглобени, а бяха доставени на пристанище Варна ... в очакване на държавна поръчка ... за полицията.
melchett
Рейтинг: 616 ЛюбопитноДневник, можете ли да попитате икономическия министър и шефа му, защо Ленд Роувър отваря завод в Словакия, а не в България? Благодаря.
/2015/12/11/jaguar-land-rover-confirms-new-factory -in-slovakia/
http://www.jaguarlandrover.com/gl/en/about-us/news
Petko Dourmana
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#22] от "wanderer":
))
Аустин Маестро е модел 1983-та, а не 74-та
Той е съвременник на Голф "двойка", който се караше много в България през 90-те ... Освен това дизайна е мисля на дизайнера, който е направил първият Рейндж Ровър?
Сглобяваха ги от "китове", но цената наистина беше висока като за нашия пазар, а и нямаше никакви данъчни облекчения ... Реално Маестро и Грейт Уол се сглобяват по един и същи модел
bat_plamen
Рейтинг: 4496 ВеселоДо коментар [#2] от "SS":
+++++++++++++++++++++++++
Иначе няма как човек да си купи такъв китайски боклук-
bat_plamen
Рейтинг: 4496 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Hamilton F1":
++++++++++++++++++++++++
Така е наредил Бащицата от Микре-
Petleshev
Рейтинг: 2775 НеутралноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Бивш tww09306483.Костов от 15 години не е в управлението, ама Ровър въпреки, че си имаме премиер, който са го галили трима папи по главата, открива завод в Словакия!
Dimitar Pehlivanov
Рейтинг: 450 Неутралноние сме твърде малък пазар, ако не изнасят за другите държави от ЕС - никакви ги няма
Boris Popov
Рейтинг: 672 НеутралноЗа мен този ръст,който е по-малък от общият ръст на автомобилният пазар в България за миналата година,означава,че тази марка губи пазарен дял.Когато продажбите ти растат с 4.5%,на фона на пазар,който расте с 12%,няма с какво да се хвалиш...
Пешката
Рейтинг: 1225 НеутралноПоредния опит на назначен тн бизнесмен да прави легитимен бизнес - и като не става пак се опитва по втория начин с държавни поръчки. Грейт Уол има потенциял да замести Дачия от ниския ценови сегмент поне в източна Европа но с Гришона няма да стане. Дребен играч за малък вътрешен пазар.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Boris Popov
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#31] от "Пешката":
Никакъв шанс няма срещу Дачия,все пак са част от Рено.Дребен мишок е Гришата в тази област..
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 506 НеутралноМи вместо да купуваме Дачий да вземем малко грейд уолчета.
znaesht
Рейтинг: 914 Неутрално[quote#5:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]До сега да сме станали водещи производители на автомобили в Източна Европа ако Костов не беше изгонил ROVER [/quote]
Е нема начин да не сме станали. особенно с традициите и производствената ни база ,на която го сглобяваха както могат нашите. Най-прмитивният им модел и то смъкнат вече от производство. Ровер между другото и той е китайски вече да знаеш...
Boris Popov
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#34] от "znaesht":
Мне.Ровър е част от групата Ягуар Ланд Ровер и е собственост на индийската група Тата.
znaesht
Рейтинг: 914 НеутралноДо коментар [#35] от "eurogi":
Прав си - сега да но преди по едно време бяха Ровер и китайски ,след като съвсем го бяха закъсъли по едно време. Говоря само за Ровер, не за Ленд Ровер.