Първият сняг отвори десетки дупки по международния път Е-79 край Благоевград (видео)

Снимката е архивна

© Надежда Чипева, Капитал

Снимката е архивна



Първият сняг отвори десетки дупки по международния път Е-79 край Благоевград
Първото за годината сериозно застудянаве, придружено с обилен снеговалеж, е причинило отварянето на десетки дупки по международния път Е-79 край Благоевград, съобщи агенция БГНЕС. Само в първите два километра от изхода на града в посока Кулата, репортерите на агенцията са преброили около 100 сериозни неравности на асфалта.


Според радио "Фокус"-Пирин част от дупките са с диаметър над 40 см и дълбочина на места повече от 5 см, а големината им расте ежедневно, в следствие на сериозния трафик. Причина за появата им е замръзването на попадналата в пукнатините на покритието вода, която при замръзването си се разширява и разрушава настилката.


"Нова телевизия" уточнява, че последният основен ремонт на този участък от Е-79 е правен от италианската фирма "Тодини" през 2002 година. На няколко пъти Областно пътно управление е внасяло искане до АПИ за преасфалтиране на участъка, но за сега сериозна рехабилитация на шосето не се предвижда.


Утре се очаква да започне изкърпването на дупките със студена асфалтова смес. Подобна кръпка има трайност максимум няколко месеца. По трайното запълване с горещ асфалт ще се направи през пролетта, когато атмосферните условия позволяват това.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 645 Разстроено

    Асфалтът че не се яде, не се яде, ама поне да не се изпарява.

    No Pain No Gain
  2. 2 Профил на michael
    michael
    Рейтинг: 793 Неутрално

    пак да изберете за изпълнител фирми без опит, но на правилните хора

    Cogito ergo sum :)
  3. 3 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Според статията последния ремонт е правен 2002 , а всички пътни инженери казват че горният износващ слои с дебелина 15 см трябва да се сменя на всеки 10 години за да се запази самият път и да не се налага ново строителство чак до основите , а това е трябвало да стане още 2012 година .Защо не е направено а се е чакало да се отворят дупки и не дай боже да им жертви при катастрофи .

  4. 4 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7240 Неутрално

    То пак 13 години като е издържал,по АМ "Тракия " и 2 години не можа.

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3155 Весело

    Както казва госпожа Павлова - условията са зимни.

  6. 6 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 843 Неутрално

    До коментар [#3] от "lout66":
    [quote#3:"lout66"]всички пътни инженери казват че горният износващ слои с дебелина 15 см трябва да се сменя на всеки 10 години за да се запази самият път и да не се налага ново строителство чак до основите , а това е трябвало да стане още 2012 година .Защо[/quote]

    Защото ако се съди по снимките горният износващ слой е с дебелина 5-6 см колкото е дълбочината на дупката , а не 15 см.
    Некой е сложил 30-40% от необходимия асфалт.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 728 Весело

    Първият сняг отвори десетки дупки по международния път Е-79 край Благоевград

    Спокойно, вторият ще ги запуши, третият отново ще ги отвори и така до пролетта.

  9. 9 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    ремонта ще струва поне 20 милиона , на дупка по 10000 лв ,за да крепне икономиката

  10. 10 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    До коментар [#7] от "Цветан Иванов":

    Не е вярно, Павлова много добре си върши работата, долни компромати е всичко това, тези дупки Сорос ги е копал с хилтито, за да подкопае стабилността и да злостови по адрес на лилето.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1604 Весело

    Пари нема, действайте!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  13. 13 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1187 Весело

    Време му е да извадим от нафталина стария виц:
    Знаете ли защо пътищата у нас са на дупки?
    Защото империалистите не могат да разберат защо българския асфалт е толкова здрав? И затова всеки чужденец бива вербуван да вземе проба от асфалта на нашите пътища. И всеки като преминава копае по 2-3 дупки и те ти пътища на дупки

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  14. 14 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1187 Разстроено

    Сега сериозното:
    Тези говорят за различни неща: да, сигурно пътя е правен през 2002 година. И не му е правен ремонт от тогава. И участъка, правен тогава е много по-дълъг.
    Но есента е правено преасфалтиране на участък дълъг към1км - посока Кулата от свършването на двете платна (бензиностанция вдясно) до пистата за картинг. И точно този участък е целият на дупки. Личи си, че новия асфалт е слаган върху стари без фрезоване - личи си по равното дъно на дупките.
    Чисто и просто не е спазвана никаква технология при преасфалтирането - нито достатъчно битум за грунд, сигурно бедна на асфалт смес и най-вероятно полага изстинала. Но парите са удвоени и разпределени вече.
    Оня ден минавах от там.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  15. 15 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1187 Разстроено

    То да е само този ремонт такъв - със мед да ги намажеш.
    Ремонта на магистрала Тракия след стара Загора посока Варна - един участък от 10-ина километра.
    Беше на големи вълни и люшкаше колата при преминаване.
    След ремонта е на малки вълни и тръска при преминаване.
    Голям успех, няма що.
    Или прословутият булевард във Младост при Хит? След ремонтите пак си е на плитки големи ями. Тук фирмата-изпълните трябва да изрови поне метър дълбочина във целия участък и да се започне на ново и на чисто.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  16. 16 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    До коментар [#11] от "Цветан Иванов":

    цецо,свинчугата е по-кадърен трол от тебе.глей неговите плюсчета и глей твойте минусчета.взема ти хонорара до две.стегни се бе.

  17. 17 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3967 Любопитно

    До коментар [#2] от "michael":

    Задължително така ще стане.Всичко опира до "правилните хора",които дават "правилните суми".

  18. 18 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 822 Весело

    Дано да няма втори сняг!

    Да разлая троловете!!
  19. 19 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 900 Неутрално

    До коментар [#3] от "lout66":
    Ти да не цитираш пътната Талибана инж. Павлова.

    От идиоти отговор не чакам
  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 700 Неутрално

    Баце, Баце, всички управлявали досега крадяха, ама ти заби ножа на всички. Даже и на ДПС-арите.

  21. 21 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 711 Неутрално

    [quote#4:"Роси"]То пак 13 години като е издържал,по АМ "Тракия " и 2 години не можа.[/quote]
    щото АМ Тракия не я прави италианска фирма





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK