Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Гледайки последната снимка/слайд и респективно цената си мисля, че единственият "простосмъртен", който би могъл да се качи на тази кола е самият автор на статията. За мен това е гарсониера на колела...

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  2. 2 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    100 бона за това бмв....не е зле автомобила,ама цената му е повече от зле...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  3. 3 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 388 Неутрално

    E 68 хиляди e базата, а дилърите на БМВ пляскат хубави отстъпки - към 60 хиляди може да се вземе сигурно. Но може би пак е скъпо, щото моделът е доста малък и тесен.

  4. 4 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2577 Неутрално

    До коментар [#3] от "Дундурук":

    колата е хубава ,но скъпа , за същите пари може да се вземе още по луксозен автомобил от върхова марка ,а и по икономичен

  5. 5 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Средната работна заплата в България е 450 евро, горният автомобил струва над 50.000 евро. Сиреч, както казва многоуважаемият ни ПМ, тази кола струва колкото 10 годишният трудов доход на средностатистическият българин. Напишете по-добре каква кола на старо може да си купи човек с бюджет до 15000 лева (сигурно 95% покупкте на автомобили с България), ще бъдете доста по-полезни на читателите си, отколкото да пиште за коли, от които я се продадат 20-30 бройки я не.

  6. 6 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 557 Неутрално

    Пауновски, уникален сте. Почти винаги успявате да съсипете ревютата си с отвратителни снимки в стил "дупнишка автокъща публикува обява в мобиле.бг"...
    Спрете да снимате колите на една ръка разстояние, сменете този широкоъгълен обектив (ако въобще сте с фотоапарат, а не с телефон) или най-добре, наемете си професионален фотограф, както вече многократно ви посъветваха хората.
    Просто се чудя, как все още автодилърите ви дават колите си?!?

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  7. 7 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1591 Неутрално

    Излишно е да напомням, но е добре да се има предвид, че това е премиум клас. Погледнете другите какво предлагат за подобно оборудване и подобна стартова цена и си правете сметката. Със сигурност ще намерите нещо прилично, но няма да е БМВ. Мога само да кажа, че системата Х-Драйв работи много добре и сегашните снежни условия няма изобщо да ви затруднят в града или извън него.

  8. 8 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#5:"redsky"]от които я се продадат 20-30 бройки я не. [/quote]

    Не е точно така. България примерно има 5% свръхбогати ( мафиоти, политици, големи бизнесмени, местни играчи ), 10% средна класа ( моряци, корумпирани държавни служители, доктори, ИТ, дребни бизнесмени и селски стопани и подобни) и 85% бедни. Тези 15% с прилични доходи са примеро едни 500 000 човека ( е , не всички са активни купувачи ). Достатъчно, за да държат БМВ от много години около 10-11-12 място в продажбите на нови автомобили у нас. Минимум 800 БМВ-та се продават годишно. Бантустанският манталитет обаче кара една част от тези хора с прилични доходи да купуват същите нови модели на БМВ, но внос втора употреба 1-2 годишни, щото си е далаверка. Нищо, че е тъпо да караш уж БМВ нов модел и да демонстрираш стандарт, а някой е пърдял в седалката ти преди тебе.

  9. 9 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#7] от "citoyen":

    Абсоютно си прав, Х системата и мен ме впечатли много щом успях да пробия на 3ти януари в оня сняг от Пловдив до Варна без ни малък проблем, карам Х1 модел 2011 за първа зима и съм направо във възторг от машината, а иначе трябва да отвориш само предния капак на едно БМВ и на кола от по-долен клас и разбираш защо струват повече и не говоря за това, което е под капака, а само за начина, по който се отваря

  10. 10 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 557 Неутрално

    [quote#7:"citoyen"]Със сигурност ще намерите нещо прилично, но няма да е БМВ. [/quote]

    И какво значение, би имало това за всеки, който не е фанатизиран фен на конкретната марка ?!? Бихте ли дефинирал(а) "премиум" ?
    Само не ми казвайте - повечко хромирани лайсни и пиано лак в интериора... щото тва вече всичко го могат. Или е премиум, щото така казват рекламните отдели?
    В този ред на мисли - БМВ серия 2 с предното предаване премиум ли е? А една Инсигния с най-мощния двигател и най-високото ниво на оборудване не е ли и тя премиум ?
    Така като гледам, само цената остава единствения критерий за преиумм, ама не е много ясно какво по-точно получаваш за едни 20% в цената отгоре спрямо сходен автомобил.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  11. 11 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1067 Любопитно

    До коментар [#1] от "Анализатор":
    За мен това е гарсониера на колела...

    Когато си го купя, Сисито ми ше има и мобилен гараж...

    Форумът е в будна кома...
  12. 12 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1591 Неутрално

    до ''Щ'': Не са моя измислица премиум сегмента на мини-кросовърите, на компактните кросовъри, на колите в класата ''Б'', ''С'', ''Е'' и т.н. и т.н. Това са известните Лексус, Инфинити, Мерцедес, БМВ, Ауди, Мини, Ягуар, Ферари и много други. Това е цял момплекс от детайли по външното и вътрешното изпълнение на автомобила, които го отличават от останалата маса коли - от масовата кола. А дали Инсигнията е премиум-не съм убеден. Ще ви кажат специалистите по класирането на автомобилите.

  13. 13 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    Бантустанският манталитет обаче кара една част от тези хора с прилични доходи да купуват същите нови модели на БМВ, но внос втора употреба 1-2 годишни, щото си е далаверка.
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    И на запад го правят , защото на 3-тата година колата струва точно 50 % от цената като нова .
    А е още кажи речи нова !

  14. 14 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#13:"stenlyaka"]И на запад го правят[/quote]

    Това не важи за луксозните марки и големите им модели. Затова са на половин цена, защото няма кой да ги купи, освен източноевропейски гъзета, местни мафиотчета и подобни. Ако на Запад си купиш С-класа, 7-ма серия или А8 , то ги купуваш, защото ти отговаря на стандарта ( живееш в имение или скъп комплекс ) и трябва да е нова като години и нова като модел. Затова и няма толкова лимузини и джипове там, а средeн клас нови автомобили. То ще е и смешно ( и съмнително за данъчните ) да си средна класа, а да паркираш скъпа лимузина пред дома си. Тука голяма част от луксозните автомобили са втора употреба. Някой е пърдял в тях или са блъскани. Но се разчита на това, че хората не разпознават малките табелки под номера. Нормален човек трябва да си купува винаги нова кола, пък била и по-нисък клас. Е, има и любители на олдтаймерите.

  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3388 Неутрално

    Симпатичен малък паркетник...! Цената е доста висока, за подобен клас автомобил въпреки, че е БМВ! Предполагам, че ще е много добро за нормален асфалтов път! За друго не...!
    Преди няколко години лично имах възможността да видя способностите на Х3, на заледен, заснежен и леко наклонен асфалтов път... Голяма мъка! Цялото вътре в системи, светят и мигат лампи, като на стрелбище и се чуди, да тръгне ли, да спре ли...! Един стар и ръждив Ситроен С15, дето на кола не прилича, я направи смешна, въпросната Х3-ка...!

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Убеден съм, че Пауновски е карал с доста над 140 км/, за да постигне 7.6 среден разход.
    Е, няма как да си признае.
    На темпомат с 140 км/ч с предишната Х1 разходът винаги е бил между 6.2 - 6.8 в зависимост от сезона и трафика.

  17. 17 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 442 Неутрално

    "Тяхната консумация е намалена средно със 17% спрямо вгражданите в предшественика. "
    От многото години в които следя автоновините, мисля че вече колите трябва да връщат, а не да консумират гориво!Всеки нов модел, или фейслифт гори поне с 5-10-15 % по малко от предният?Сериозно

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  18. 18 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#8:"Дундурук"]Бантустанският манталитет обаче кара една част от тези хора с прилични доходи да купуват същите нови модели на БМВ, но внос втора употреба 1-2 годишни, щото си е далаверка. Нищо, че е тъпо да караш уж БМВ нов модел и да демонстрираш стандарт, а някой е пърдял в седалката ти преди тебе. [/quote]
    Не си прав приятел....
    Не си живял в чужбина затова така говориш... мога да ти кажа за холандци(най-вече) славещи се като "скръндзи големи" и белгиици какво правят. Точно така както описа купуват масово такива 1-2 годишни на по 50 -70 000км изминати километри, естествено с по няколко хиляди евро по ниско отколкото е била нова. За мнозина от тях явно това е идеалната сделка(далавера), не че нямат пари за нова... но предпочитат да спестят някой лев(който смятат за излишен за нова).
    Така че тоя "бастунски" манталитет който го описа не е наш патент а много много отдавна.... го има на запад.

  19. 19 Профил на Dullo.wsg
    Dullo.wsg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Снимка 14: "При шофиране основно по магистрала с поддържане на максималната позволена скорост тестовият автомобил отчете разход от 7.6 л/100 км."
    Такаааа. Поглеждаме пети ред, среден разход - състезателните 74.3 км/ч за измината дистанция от 674км!!!
    Максимална позволена скорост?? Дори от София до Бургас и обратно има доооста ограничения от максималните 140. Такава средна скорост се прави със сериозно (системно, не еднократно) настъпване, нали г-н Пауновски, ама хайде.. нека да е "с максималната позволена скорост"

  20. 20 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#14:"Дундурук"]Това не важи за луксозните марки и големите им модели. Затова са на половин цена, защото няма кой да ги купи, освен източноевропейски гъзета, местни мафиотчета и подобни.[/quote]
    Ти май сам си противоречиш.... уж няма кой да ги купи... уж имало източноевропейци.... говориш ден да мине друг да дойде...
    За всеки модел все ще се намерят клиенти и то не само източно европейци, много си се объркал

  21. 21 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4212 Неутрално

    [quote#8:"Дундурук"]Не е точно така. България примерно има 5% свръхбогати[/quote]
    И аз си мислих подобни неща, но вече не съм убеден.
    Много от закупените нови автомобили са или за държавната администрация (те политиците са най-големите мутри), или заминават навън. Всъщност една 2-годишна кола е като нова, тя да е на 30-40 хил. км, нощувала винаги в гараж, добре подържана и сервизирана.
    Бях страшно изненадан, но от фирма монтираща газови устройства си направиха реклама, че монтирали газово на Мерцедеса (SUV) на известен богаташ от Варна.

  22. 22 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 748 Неутрално

    [quote#7:"citoyen"]Мога само да кажа, че системата Х-Драйв работи много добре и сегашните снежни условия няма изобщо да ви затруднят в града или извън него.[/quote]

    Ако покараш малко нов щатски JEEP grand cherokee ( с три диференциала ) в истински зимни планински условия, ще забравиш за x-drive. Не казвам, че x-drive е лош, просто не е това, което повечето фенбойс на bmw твърдят, че е.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  23. 23 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 525 Неутрално

    До коментар [#22] от "Pow":

    Имам пряко наблюдение последните дни върху xdrive и сравнявам с подобен на JEEP автомобил. БМВ-то се държи добре (гумите са решаващи) - проблемът му е като нагази в по-дълбок сняг и "легне по корем", иначе преодолява и наклони със заледени участъци. За предпочитане разбира се е първо да мине другият автомобил за да направи път





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.