Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система

Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система

© Фолксваген



Един от най-интересните модели на щанда на "Фолксваген" на продължаващия до края на седмицата автосалон в Детройт е прототипът "Тигуан GTE Актив концепт". Създаденият на базата на второто поколение на компактния кросоувър "Тигуан", автомобилът е хибрид, който се зарежда от електрическата мрежа.


Колата е дълга 4.49 метра и има междуосие от 2.68 метра, като тези размери позволяват в салона да има седем места. Новата плъгин хибридна система на "Фолксваген", който ще се вгражда и в други модели, включва бензинов турбомотор с мощност 148 конски сили и два електромотора - с 54 к.с. на предните колела и със 114 коня на задните. Общата системна мощност е 221 конски сили.

Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система

© Фолксваген


Скоростната кутия е шестепенна с двоен съединител. Задвижването може да е 4Х4, но в нормални условия предаването е задно, като тягата идва от електрическия мотор. При нужда електрониката активира и електрическия мотор на предната ос.


Така екипиран, "Тигуан GTE Актив концепт" спринтира до 100 км/ч за 6.5 секунди. Автомобилът може да измине до 32 километра само на ток при нулеви нива на вредни емисии.

Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система

© Фолксваген


Водачът може да избира между шест режима на шофиране - за асфалтов път (комфортен или еко), офроуд (скали, лед&сняг или кал), спорт, сняг; зареждане на батерията, запазване на заряда на батерията.


В салона прави впечатление новото поколение мултимедия, която разчита на 9.2-инчов дисплей. Голямата новост при системата е възможността да се управлява с жестове, което не предлага нито един друг модел в сегмента.

Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система

© Фолксваген


Приборното табло се проектира на дигитален дисплей, като шофьорът избира коя информация да се изобразява приоритетно. На разположение е и хедъп дисплей.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 745 Неутрално

    "Автомобилът може да измине до 32 километра само на ток при нулеви нива на вредни емисии."

    това сигурно е на стенда, докато го тестват

    Евроатлантида
  2. 3 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 417 Неутрално

    "Автомобилът може да измине до 32 километра само на ток при нулеви нива на вредни емисии."

    Ала-бала! Производството на батерии и добивът на материалите за тях, нуждата им от замяна няколко пъти в жизнения цикъл на автомобили И производството на енергията ( особено ако е от фосилни горива ), с която са заредени, има достатъчно високи нива на вредни емисии на вредни емисии.

  3. 4 Профил на minuva4a
    minuva4a
    Рейтинг: 407 Весело

    [quote#1:"sa6"]това сигурно е на стенда, докато го тестват[/quote]

    Може и да не е много, но се борят, работят усърдно и без съмнение ще успеят без никой да им помага! Горди и способни хора са, никой не се съмнява в това.

    Имат си всичко = технологии и пазари, така че бъдещето е пред електромобилите и е въпрос на не много време преди зарядните станции да изместят конвевнционалните бензиностанции.

  4. 5 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 795 Неутрално

    [quote#3:"Дундурук"]"Автомобилът може да измине до 32 километра само на ток при нулеви нива на вредни емисии."
    [/quote]
    С каква скорост ще ги измине тия 32 км?

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  5. 6 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 846 Неутрално

    Готин автомобил, бих си взел такъв ако е на справедлива цена. ФВ да побързат, че Митсубиши са на пазара от две години с Аутлендер PHEV.

  6. 7 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Ей, съдраха се да прахосват пари за реклами от ФВ!

    32 км пробег на ток е подигравка, но е хубаво, че не се занимават с поредния дизел!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  7. 8 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 959 Неутрално

    Понеже "чистият дизел" оттече, ФВ трябва да догонват цялата индустрия в електрическите автомобили.

  8. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3262 Весело

    Супер е ,
    направо ще поцепят американския протекционизъм!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  9. 10 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#3] от "Дундурук":

    Така е пич. Признавам официално, че електрическите автомобили са по-замърсяващи от фосилните, че са произведение на масоните , соросоидите и ЕЛьоменатите (оттук идва и името им ЕЛ. автомобили) и единствената им цел е да съсипят всички допотопни протодържавни организации, разчитащи на приходи от помпане на нефт.

    На мен и това ми е достатъчно. В момента се замислям за втора кола Лийф от Холандия на три години и 54 000 км. с останал капацитет на 85% за 11 500Е. За града и нашите цени на тока спокойно ще си избия парите за пет години и пак ще струва нещо. В момента нови батерии струват 3500 долара и ако се сменят, колата става практически нова. Цената им след пет години вероятно ще бъде под 1000 долара.
    Както ви каза Хер Графф, бъдещето дойде по-бързо отколкото го очаквахте.

  10. 11 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 846 Любопитно

    До коментар [#10] от "s.o.a.d.": Батерията не е ли на клетки, както при Тойота, та да се сменя цялата?

  11. 12 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 417 Неутрално

    [quote#10:"s.o.a.d."]на три години и 54 000 км. с останал капацитет на 85% за 11 500Е. [/quote]

    Същият клас кола на толкова години с двигател ще ти струва 11 500 лева. С останалите 11 500 лева ще минеш ( 6л х 2 лв. ) 1000 пъти по 100 км. , което са си 100 000км. БЕЗПЛАТНО ... и безгрижно.

  12. 13 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Поздравления - все по-уверено към бъдещето!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  13. 14 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#12] от "Дундурук":

    Баце, тамън преди малко правих една подобна сметка под съседната статия (за зарядната станция на Киа) и въпреки якото "фаворитизиране" на сметките в полза на електричката, пак тотала е яко в полза на конвенционалния ДВГ. Все още (за съжаление на всички)!

    Обаче еко и електро хипстърите рупат ли рупат на тая гола кукичка, и разпряват какви сме аборигени и нищо не разбираме. Бъдещето било вече дошло, ама освен в рекламните брошури и в Интернет, аз другаде не съм го видял точно това "бъдеще".

    Пускай ги да плуват и да дойдат да се обадят като електричките прехвърлят 10% от паркираните коли в някой мол, защото е ясно, че пред кооперациите още дълго време изобщо няма има смисъл да броим.

  14. 15 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2705 Любопитно

    “... и два електромотора - с 54 к.с. на предните колела и със 114 коня на задните.”

    Toва, което досега беше 4x4 май занапред ще бъде 1+1 ?!

    I Want To Believe
  15. 16 Профил на rde32513083
    rde32513083
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Всеки ден минавам покрай магазини на "Форд" и "Субару". Американците си ги купуват по всички възможн опции и си свиркат. При цена 2,25 за галон не съм чул някой да се натиска за електрика. Виждал съм по паркингите на моловете еко-коли, но фрапантен натиск около темата не съм абелязал. Само зет ми споменува по нещо, но ще го прави, след като изплати ровъра. Ще гледам тогава, сега не ме интересва!

  16. 17 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 571 Любопитно

    Е това не го разбирам - да направиш 2 тона автомобил и да се опитваш да го правиш "икономичен", "еко"....меко....

  17. 18 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 402 Неутрално
  18. 19 Профил на Вие си знаете
    Вие си знаете
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#12] от "Дундурук":

    Коя е тази 3 годишна кола 110кс с автоматични скорости за 11500лв, която ще ми гори 6л/100км ГРАДСКО? Да не забравяме че по градовете има светофари, стопове и задръствания!!!
    Не си мисли че s.o.a.d си представя да кара извънградско след като колата му може да измине само 100км. А за 100 000км никога ли няма да се сменя масло и прави ремонт?

  19. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1393 Неутрално

    До коментар [#8] от "Индиана":

    http://www.bloombergview.com/articles/2015-09-18/german-electric-vehicles-poised-to-challenge-tesla

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK