Много ми е голям такъв тип автомобил. За две - три седмици сняг не ме грабва това туловище. Вярно не ходя на ски или лов, за това предпочитам седани и комбита.
Но в никакъв случай не омаловажавам репутацията на Ленд круизъра!
рекламата му е крал на пътя и крал извън пътя...но за 200 а за по малкия брат незнам..поне ще е сигурен автомобил и ще може да се разчита на него ,както и на почти всички тойоти..
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Не мисля , че този автомобил има някакво предимство в снега , в пустинята са номер едно , но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.
супер джип ,който е неоправадан лукс да го ползваш в градовете , повече за комплексари ,вярно е е,че е номер едно по проходимост ,по цена и икономичност ,а и не се чупи ,като всички модели на ТОЙОТА , но е неоправдано да караш джип и да замърсяваш средата ,за да отидеш до мола
Не мисля , че този автомобил има някакво предимство в снега , в пустинята са номер едно , но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ
До коментар [#5] от "takeshi303":
Разбира се , че в снега и леда голямата тежест на един автомобил не е предимство.
[quote#8:"edin drug"]супер джип ,който е неоправадан лукс да го ползваш в градовете , повече за комплексари ,[/quote]
Не бе не отричам качествата му , но не е вярно това , което се твърди в текста под снимките, че с него ще пориш преспите като войник студентка , в общи линии с този джип си караш зад снегорина и толкоз. Относно офроуд качествата му , по скоро неоправдан лукс е да се използва извън път и поне в България никой не го прави , освен, ако не е държавен, просто са много скъпи частите , познавам земедели и ловци с добри доходи, някои дори имат и същите джипове , но предпочитата , когато ходят в пресечен терен да го поравят със стари Витари и Лада Нива. Примерно в чисто офроуд отношение и на сняг , една Нива или Витара превъзхожда Лендкруизъра, просто са по некомфортни и грозни, тоест предимството му е на пътя и в мола.
[quote#9:"vloti"]Разбира се , че в снега и леда голямата тежест на един автомобил не е предимство. [/quote]
Затова пиша , тази кола е чудесна , но за други условия , а не както се твърди по скоро с рекламна цел в текста под снимките , че едва ли не е цар и господар на преспите , истината е, че представянето му е не добро на снега по скоро посредствено , виждал съм най редовно как дърпат собственици на подобни возила в снега , защото си мислят , че джипа им ще мине през снега . Ако трябва да бъдем точни не му е проблем тежестта , а гумите и натиска , който оказват на пътя , недостатъчен е да има качествено сцепление на сняг и въртят яко гуми , затова и казах , че тези коли са много добри в пустините , но на сняги и лед са с посредствени възможности.
Точно Лендкрузърът ме запали по 4Х4 в пустинята, даже изкарах курс за шофиране по дюните. Е сега карам 4Х4, но "корейска пръчка" за по евтино. Не прекарвам достатъчно време в България, за по скъпа.
Този джип въобще не е за лов. Не бих возил в него кални до уши хора, кални кучета , убити животни... На лов ходя с едно джипче, на което мога да измия седалките с маркуч. Под стелките отвивам една тапа да се изтече водата. Може да качиш някоя студентка в Тойотата да я возиш гората. Ако мирише вътре на кучета не е романтично.
Никъде не пише новият двигател колко е мощен? Още ли е 190 к.с.? Конкуренцията е около и над 250 к.с., от 6-цилиндрови двигатели, а не както в случая 4-цилиндров. Впрочем, дилърите знаят за този проблем и от вратата на шоурума ти предлагат чип-тунинг. 6-степенният автоматик също е отживелица. Останалите в този клас са с 8-степенни автоматици. Задното окачване с цял мост също е безкрайно остаряло. За сметка на това цената е висока.
Изобщо, един безкрайно надценен автомобил.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
[quote#5:"takeshi303"]но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.[/quote]
Много зависи колко е дълбок снега, наклон и т.н. Не мисля, че аудито може да мине оттам откъдето може Ландкрузера.
Имам Х3 БМВ и съм разочарован от поведението му в сняг. Няма блокаж на диференциала. Има възможност за изключване на тракшън контрола, но ефекта от това е почти никакъв. Та според мен джип без блокаж си е паркетен лъв. Разочарован съм.
[quote#5:"takeshi303"] не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.[/quote]
Много собственици на Ауди си мислят като теб, докато не им опре пода в снега. Виждал съм бус с предно предаване да измъква от снега Ауди с Куатро. Куатрото е просто една глезотия, за която да ти вземат още пари. А най-важното за снега се нарича просвет, какъвто един седан няма. Този джип на Тойота и той не е от най-проходимите, защото му е дълга базата. Направен е компромис за да е универсално возило. Ако отиде на едно офроуд състезание ще го направят смешен доста по-малки и евтини джипчета.
Просто по надолнището никакво 4х4 не може да ти помогне. Трябват ти хубави зимни и при това ТЕСНИ гуми, не широки.
Тръгне ли веднъж да се пързаля е доста спорно дали е по-добре да стоиш на спирачки или да ускориш, за да може да управляваш.
Много е хубав , но аз лично бидейки живущ в София , не мога да му оценя качествата извън януари/февруари .
Не знам и защо пускам този коментар .........то е очевадно
[quote#7:"228"]Очевидно вие никога не сте карали този джип, нито на асфалт, нито офф-роуд. Ще се изненадате. [/quote]
Не съм казал, че е лош! Просто казвам, че 200 е по-добър! Карал съм предишния такъв по асфалт и по път с огромни дупки - добър е. Карал съм 200 - брониран по асфалт (и при проливен дъжд) - ужасно е тежък и много трудно спира, но ако не е брониран е по-лек и е перфектен. Карал съм 200 и в пустинята. Впечатлението ми е същото - ако не е брониран (много тежък) е перфектен!
С риск да разбуня духовете и да разбия разни илюзии, се присъединявам към мнението, че това е силно надценен автомобил.
Единственото му предимство е проходимостта, но тя влече след себе и безброй недостатъци при ежедневно шофиране.
На външен вид е ужасно грозен (вярно, това е въпрос на вкус).
Вътре е трагичен с тази имитация на дърво, дизайн и оборудване от 90-те и превключватели и дисплеи от Корола отпреди 10 години (не че на сегашните Короли са различни де).
2.8 дизел със 177 коня съвременен и конкурентен в този клас?! Та най-добрите 2-литрови дизели са по над 200 коня, 3-литровите по 300. Просто си представям за каква динамика иде реч. Задното окачване е твърд заден мост (отлично за проходимостта), но досегашните модели бяха толкова груби и недодялани на пътя, че това обновяване едва ли може да направи чудеса. И всичко това за над 100 хил. лв. Просто нямам думи.
Освен ако не карате често оф-роуд, почти всеки друг джип/SUV около 100 000 лв. е по-добър от това (повечето за 60-70 също).
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Дундурук
Рейтинг: 374 НеутралноДа уточним, че това е модел 150, а наш Боко се вози на 200.
deymus
Рейтинг: 1244 НеутралноМного ми е голям такъв тип автомобил. За две - три седмици сняг не ме грабва това туловище. Вярно не ходя на ски или лов, за това предпочитам седани и комбита.
Но в никакъв случай не омаловажавам репутацията на Ленд круизъра!
vassilun
Рейтинг: 4701 Неутрално[quote#1:"Дундурук"]Да уточним, че това е модел 150, а наш Боко се вози на 200. [/quote]
Този Лендкруизър аз наричам паркетен! Истинският е 200!
не на безразличието
Рейтинг: 636 Неутралнорекламата му е крал на пътя и крал извън пътя...но за 200 а за по малкия брат незнам..поне ще е сигурен автомобил и ще може да се разчита на него ,както и на почти всички тойоти..
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимtakeshi303
Рейтинг: 726 НеутралноНе мисля , че този автомобил има някакво предимство в снега , в пустинята са номер едно , но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.
442
Рейтинг: 1496 НеутралноДжипа на джиповете.
228
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
Очевидно вие никога не сте карали този джип, нито на асфалт, нито офф-роуд. Ще се изненадате.
Nikoi
Рейтинг: 726 НеутралноДо коментар [#5] от "takeshi303":
супер джип ,който е неоправадан лукс да го ползваш в градовете , повече за комплексари ,вярно е е,че е номер едно по проходимост ,по цена и икономичност ,а и не се чупи ,като всички модели на ТОЙОТА , но е неоправдано да караш джип и да замърсяваш средата ,за да отидеш до мола
vloti
Рейтинг: 572 НеутралноНе мисля , че този автомобил има някакво предимство в снега , в пустинята са номер едно , но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ
До коментар [#5] от "takeshi303":
Разбира се , че в снега и леда голямата тежест на един автомобил не е предимство.
takeshi303
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#8:"edin drug"]супер джип ,който е неоправадан лукс да го ползваш в градовете , повече за комплексари ,[/quote]
Не бе не отричам качествата му , но не е вярно това , което се твърди в текста под снимките, че с него ще пориш преспите като войник студентка , в общи линии с този джип си караш зад снегорина и толкоз. Относно офроуд качествата му , по скоро неоправдан лукс е да се използва извън път и поне в България никой не го прави , освен, ако не е държавен, просто са много скъпи частите , познавам земедели и ловци с добри доходи, някои дори имат и същите джипове , но предпочитата , когато ходят в пресечен терен да го поравят със стари Витари и Лада Нива. Примерно в чисто офроуд отношение и на сняг , една Нива или Витара превъзхожда Лендкруизъра, просто са по некомфортни и грозни, тоест предимството му е на пътя и в мола.
takeshi303
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#9:"vloti"]Разбира се , че в снега и леда голямата тежест на един автомобил не е предимство. [/quote]
Затова пиша , тази кола е чудесна , но за други условия , а не както се твърди по скоро с рекламна цел в текста под снимките , че едва ли не е цар и господар на преспите , истината е, че представянето му е не добро на снега по скоро посредствено , виждал съм най редовно как дърпат собственици на подобни возила в снега , защото си мислят , че джипа им ще мине през снега . Ако трябва да бъдем точни не му е проблем тежестта , а гумите и натиска , който оказват на пътя , недостатъчен е да има качествено сцепление на сняг и въртят яко гуми , затова и казах , че тези коли са много добри в пустините , но на сняги и лед са с посредствени възможности.
osl19549478
Рейтинг: 521 НеутралноПауновски, този път, никъде не сте написал името си
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!Какво си мислите ? Че няма да разпозная калпавата ви "фото" работа ли ?
Chavo64
Рейтинг: 367 НеутралноТочно Лендкрузърът ме запали по 4Х4 в пустинята, даже изкарах курс за шофиране по дюните. Е сега карам 4Х4, но "корейска пръчка" за по евтино. Не прекарвам достатъчно време в България, за по скъпа.
chavo64Chavo64
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#11] от "takeshi303":
chavo64Ми! Всичко е въпрос на правилни гуми, налягане и правилно шофиране.
abdulhazred
Рейтинг: 547 НеутралноДо коментар [#5] от "takeshi303":
зависи колко е дълбок снега, на 40 см непочистен сняг аудито е до там, тоя джип ще излезе през 60-70 см преспи без проблем
vloti
Рейтинг: 572 ВеселоТози джип въобще не е за лов. Не бих возил в него кални до уши хора, кални кучета , убити животни... На лов ходя с едно джипче, на което мога да измия седалките с маркуч. Под стелките отвивам една тапа да се изтече водата. Може да качиш някоя студентка в Тойотата да я возиш гората. Ако мирише вътре на кучета не е романтично.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноНикъде не пише новият двигател колко е мощен? Още ли е 190 к.с.? Конкуренцията е около и над 250 к.с., от 6-цилиндрови двигатели, а не както в случая 4-цилиндров. Впрочем, дилърите знаят за този проблем и от вратата на шоурума ти предлагат чип-тунинг. 6-степенният автоматик също е отживелица. Останалите в този клас са с 8-степенни автоматици. Задното окачване с цял мост също е безкрайно остаряло. За сметка на това цената е висока.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisИзобщо, един безкрайно надценен автомобил.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 Неутрално[quote#6:"442"]Джипа на джиповете. [/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisThere is only one Jeep.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 2010 ВеселоСемеен мутромобил
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Ала-бала с Президента
Рейтинг: 2010 Весело[quote#16:"vloti"]Този джип въобще не е за лов.[/quote]
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!...става за лов в Студентски град
Баце
Рейтинг: 213 Неутрално[quote#5:"takeshi303"]но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.[/quote]
Много зависи колко е дълбок снега, наклон и т.н. Не мисля, че аудито може да мине оттам откъдето може Ландкрузера.
deymus
Рейтинг: 1244 ВеселоДо коментар [#20] от "100 Рублей за Доллар":
аххахахахахахахахха
meruduja
Рейтинг: 217 НеутралноИмам Х3 БМВ и съм разочарован от поведението му в сняг. Няма блокаж на диференциала. Има възможност за изключване на тракшън контрола, но ефекта от това е почти никакъв. Та според мен джип без блокаж си е паркетен лъв. Разочарован съм.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Trayan
Рейтинг: 776 Неутрално[quote#5:"takeshi303"] не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.[/quote]
Много собственици на Ауди си мислят като теб, докато не им опре пода в снега. Виждал съм бус с предно предаване да измъква от снега Ауди с Куатро. Куатрото е просто една глезотия, за която да ти вземат още пари. А най-важното за снега се нарича просвет, какъвто един седан няма. Този джип на Тойота и той не е от най-проходимите, защото му е дълга базата. Направен е компромис за да е универсално возило. Ако отиде на едно офроуд състезание ще го направят смешен доста по-малки и евтини джипчета.
Trayan
Рейтинг: 776 НеутралноА иначе, ето ги колко са добри в снега джиповете на Тойота:
https://www.youtube.com/watch?v=l0hTvZBgJJM
Nazlim S
Рейтинг: 316 НеутралноNah.
Калибър
Рейтинг: 1086 НеутралноДо коментар [#25] от "b_d_s":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Некадърен шофьор. На спирачка, колелата бяха заключени.
Trayan
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#27] от "Калибър":
Просто по надолнището никакво 4х4 не може да ти помогне. Трябват ти хубави зимни и при това ТЕСНИ гуми, не широки.
Тръгне ли веднъж да се пързаля е доста спорно дали е по-добре да стоиш на спирачки или да ускориш, за да може да управляваш.
не на безразличието
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#25] от "b_d_s":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимдоста тъпо батка,всеки един калпав шофьор може да направи и най добрата марка да изглежда нелепо...
Trayan
Рейтинг: 776 НеутралноДо коментар [#29] от "не на безразличието":
Най-тъпо е да се вярва в марки.
kamm
Рейтинг: 470 НеутралноЕдин от малкото останали 100%-ви офроудъри, на фона на модерните, сега паркетни лъвове...
sin mi
Рейтинг: 2802 НеутралноМного е хубав , но аз лично бидейки живущ в София , не мога да му оценя качествата извън януари/февруари .
Не знам и защо пускам този коментар .........то е очевадно
2.5
Рейтинг: 1021 НеутралноМуцуната е потресаваща грозотия!
I Want To BelieveСякаш налазена от брадавици!
vassilun
Рейтинг: 4701 Неутрално[quote#7:"228"]Очевидно вие никога не сте карали този джип, нито на асфалт, нито офф-роуд. Ще се изненадате. [/quote]
Не съм казал, че е лош! Просто казвам, че 200 е по-добър! Карал съм предишния такъв по асфалт и по път с огромни дупки - добър е. Карал съм 200 - брониран по асфалт (и при проливен дъжд) - ужасно е тежък и много трудно спира, но ако не е брониран е по-лек и е перфектен. Карал съм 200 и в пустинята. Впечатлението ми е същото - ако не е брониран (много тежък) е перфектен!
RS1600
Рейтинг: 367 НеутралноС риск да разбуня духовете и да разбия разни илюзии, се присъединявам към мнението, че това е силно надценен автомобил.
Единственото му предимство е проходимостта, но тя влече след себе и безброй недостатъци при ежедневно шофиране.
На външен вид е ужасно грозен (вярно, това е въпрос на вкус).
Вътре е трагичен с тази имитация на дърво, дизайн и оборудване от 90-те и превключватели и дисплеи от Корола отпреди 10 години (не че на сегашните Короли са различни де).
2.8 дизел със 177 коня съвременен и конкурентен в този клас?! Та най-добрите 2-литрови дизели са по над 200 коня, 3-литровите по 300. Просто си представям за каква динамика иде реч. Задното окачване е твърд заден мост (отлично за проходимостта), но досегашните модели бяха толкова груби и недодялани на пътя, че това обновяване едва ли може да направи чудеса. И всичко това за над 100 хил. лв. Просто нямам думи.
Освен ако не карате често оф-роуд, почти всеки друг джип/SUV около 100 000 лв. е по-добър от това (повечето за 60-70 също).
DS
Рейтинг: 526 НеутралноСн.17 ясно показва предимствата на модела - може да паркира на тротоара....
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"