Фоторазказ: "Тойота Ленд Круизър" сви апетита, но не и възможностите си

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Да уточним, че това е модел 150, а наш Боко се вози на 200.

  2. 2 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Много ми е голям такъв тип автомобил. За две - три седмици сняг не ме грабва това туловище. Вярно не ходя на ски или лов, за това предпочитам седани и комбита.
    Но в никакъв случай не омаловажавам репутацията на Ленд круизъра!

  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4701 Неутрално

    [quote#1:"Дундурук"]Да уточним, че това е модел 150, а наш Боко се вози на 200. [/quote]

    Този Лендкруизър аз наричам паркетен! Истинският е 200!

  4. 4 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 636 Неутрално

    рекламата му е крал на пътя и крал извън пътя...но за 200 а за по малкия брат незнам..поне ще е сигурен автомобил и ще може да се разчита на него ,както и на почти всички тойоти..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  5. 5 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Не мисля , че този автомобил има някакво предимство в снега , в пустинята са номер едно , но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Джипа на джиповете.

  7. 7 Профил на 228
    228
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#3] от "vassilun":

    Очевидно вие никога не сте карали този джип, нито на асфалт, нито офф-роуд. Ще се изненадате.

  8. 8 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#5] от "takeshi303":

    супер джип ,който е неоправадан лукс да го ползваш в градовете , повече за комплексари ,вярно е е,че е номер едно по проходимост ,по цена и икономичност ,а и не се чупи ,като всички модели на ТОЙОТА , но е неоправдано да караш джип и да замърсяваш средата ,за да отидеш до мола

  9. 9 Профил на vloti
    vloti
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Не мисля , че този автомобил има някакво предимство в снега , в пустинята са номер едно , но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ
    До коментар [#5] от "takeshi303":

    Разбира се , че в снега и леда голямата тежест на един автомобил не е предимство.

  10. 10 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#8:"edin drug"]супер джип ,който е неоправадан лукс да го ползваш в градовете , повече за комплексари ,[/quote]
    Не бе не отричам качествата му , но не е вярно това , което се твърди в текста под снимките, че с него ще пориш преспите като войник студентка , в общи линии с този джип си караш зад снегорина и толкоз. Относно офроуд качествата му , по скоро неоправдан лукс е да се използва извън път и поне в България никой не го прави , освен, ако не е държавен, просто са много скъпи частите , познавам земедели и ловци с добри доходи, някои дори имат и същите джипове , но предпочитата , когато ходят в пресечен терен да го поравят със стари Витари и Лада Нива. Примерно в чисто офроуд отношение и на сняг , една Нива или Витара превъзхожда Лендкруизъра, просто са по некомфортни и грозни, тоест предимството му е на пътя и в мола.

  11. 11 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#9:"vloti"]Разбира се , че в снега и леда голямата тежест на един автомобил не е предимство. [/quote]
    Затова пиша , тази кола е чудесна , но за други условия , а не както се твърди по скоро с рекламна цел в текста под снимките , че едва ли не е цар и господар на преспите , истината е, че представянето му е не добро на снега по скоро посредствено , виждал съм най редовно как дърпат собственици на подобни возила в снега , защото си мислят , че джипа им ще мине през снега . Ако трябва да бъдем точни не му е проблем тежестта , а гумите и натиска , който оказват на пътя , недостатъчен е да има качествено сцепление на сняг и въртят яко гуми , затова и казах , че тези коли са много добри в пустините , но на сняги и лед са с посредствени възможности.

  12. 12 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Пауновски, този път, никъде не сте написал името си
    Какво си мислите ? Че няма да разпозная калпавата ви "фото" работа ли ?

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  13. 13 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Точно Лендкрузърът ме запали по 4Х4 в пустинята, даже изкарах курс за шофиране по дюните. Е сега карам 4Х4, но "корейска пръчка" за по евтино. Не прекарвам достатъчно време в България, за по скъпа.

    chavo64
  14. 14 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#11] от "takeshi303":

    Ми! Всичко е въпрос на правилни гуми, налягане и правилно шофиране.

    chavo64
  15. 15 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 547 Неутрално

    До коментар [#5] от "takeshi303":

    зависи колко е дълбок снега, на 40 см непочистен сняг аудито е до там, тоя джип ще излезе през 60-70 см преспи без проблем

  16. 16 Профил на vloti
    vloti
    Рейтинг: 572 Весело

    Този джип въобще не е за лов. Не бих возил в него кални до уши хора, кални кучета , убити животни... На лов ходя с едно джипче, на което мога да измия седалките с маркуч. Под стелките отвивам една тапа да се изтече водата. Може да качиш някоя студентка в Тойотата да я возиш гората. Ако мирише вътре на кучета не е романтично.

  17. 17 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6222 Неутрално

    Никъде не пише новият двигател колко е мощен? Още ли е 190 к.с.? Конкуренцията е около и над 250 к.с., от 6-цилиндрови двигатели, а не както в случая 4-цилиндров. Впрочем, дилърите знаят за този проблем и от вратата на шоурума ти предлагат чип-тунинг. 6-степенният автоматик също е отживелица. Останалите в този клас са с 8-степенни автоматици. Задното окачване с цял мост също е безкрайно остаряло. За сметка на това цената е висока.
    Изобщо, един безкрайно надценен автомобил.

    I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
  18. 18 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6222 Неутрално

    [quote#6:"442"]Джипа на джиповете. [/quote]
    There is only one Jeep.

    I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
  19. 19 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 2010 Весело

    Семеен мутромобил

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  20. 20 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 2010 Весело

    [quote#16:"vloti"]Този джип въобще не е за лов.[/quote]

    ...става за лов в Студентски град

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  21. 21 Профил на Баце
    Баце
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#5:"takeshi303"]но в снега силите са изравнени и не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.[/quote]
    Много зависи колко е дълбок снега, наклон и т.н. Не мисля, че аудито може да мине оттам откъдето може Ландкрузера.

  22. 22 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1244 Весело

    До коментар [#20] от "100 Рублей за Доллар":

    аххахахахахахахахха

  23. 23 Профил на meruduja
    meruduja
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Имам Х3 БМВ и съм разочарован от поведението му в сняг. Няма блокаж на диференциала. Има възможност за изключване на тракшън контрола, но ефекта от това е почти никакъв. Та според мен джип без блокаж си е паркетен лъв. Разочарован съм.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  24. 24 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 776 Неутрално

    [quote#5:"takeshi303"] не мисля , че едно Ауди А4 куатро би се справило по лошо от този СУВ.[/quote]

    Много собственици на Ауди си мислят като теб, докато не им опре пода в снега. Виждал съм бус с предно предаване да измъква от снега Ауди с Куатро. Куатрото е просто една глезотия, за която да ти вземат още пари. А най-важното за снега се нарича просвет, какъвто един седан няма. Този джип на Тойота и той не е от най-проходимите, защото му е дълга базата. Направен е компромис за да е универсално возило. Ако отиде на едно офроуд състезание ще го направят смешен доста по-малки и евтини джипчета.

  25. 25 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 776 Неутрално

    А иначе, ето ги колко са добри в снега джиповете на Тойота:
    https://www.youtube.com/watch?v=l0hTvZBgJJM

  26. 26 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 316 Неутрално
  27. 27 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    До коментар [#25] от "b_d_s":

    Некадърен шофьор. На спирачка, колелата бяха заключени.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  28. 28 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#27] от "Калибър":

    Просто по надолнището никакво 4х4 не може да ти помогне. Трябват ти хубави зимни и при това ТЕСНИ гуми, не широки.
    Тръгне ли веднъж да се пързаля е доста спорно дали е по-добре да стоиш на спирачки или да ускориш, за да може да управляваш.

  29. 29 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#25] от "b_d_s":

    доста тъпо батка,всеки един калпав шофьор може да направи и най добрата марка да изглежда нелепо...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  30. 30 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#29] от "не на безразличието":

    Най-тъпо е да се вярва в марки.

  31. 31 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Един от малкото останали 100%-ви офроудъри, на фона на модерните, сега паркетни лъвове...

  32. 32 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 2802 Неутрално

    Много е хубав , но аз лично бидейки живущ в София , не мога да му оценя качествата извън януари/февруари .
    Не знам и защо пускам този коментар .........то е очевадно

  33. 33 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Муцуната е потресаваща грозотия!
    Сякаш налазена от брадавици!

    I Want To Believe
  34. 34 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4701 Неутрално

    [quote#7:"228"]Очевидно вие никога не сте карали този джип, нито на асфалт, нито офф-роуд. Ще се изненадате. [/quote]

    Не съм казал, че е лош! Просто казвам, че 200 е по-добър! Карал съм предишния такъв по асфалт и по път с огромни дупки - добър е. Карал съм 200 - брониран по асфалт (и при проливен дъжд) - ужасно е тежък и много трудно спира, но ако не е брониран е по-лек и е перфектен. Карал съм 200 и в пустинята. Впечатлението ми е същото - ако не е брониран (много тежък) е перфектен!

  35. 35 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 367 Неутрално

    С риск да разбуня духовете и да разбия разни илюзии, се присъединявам към мнението, че това е силно надценен автомобил.
    Единственото му предимство е проходимостта, но тя влече след себе и безброй недостатъци при ежедневно шофиране.

    На външен вид е ужасно грозен (вярно, това е въпрос на вкус).
    Вътре е трагичен с тази имитация на дърво, дизайн и оборудване от 90-те и превключватели и дисплеи от Корола отпреди 10 години (не че на сегашните Короли са различни де).
    2.8 дизел със 177 коня съвременен и конкурентен в този клас?! Та най-добрите 2-литрови дизели са по над 200 коня, 3-литровите по 300. Просто си представям за каква динамика иде реч. Задното окачване е твърд заден мост (отлично за проходимостта), но досегашните модели бяха толкова груби и недодялани на пътя, че това обновяване едва ли може да направи чудеса. И всичко това за над 100 хил. лв. Просто нямам думи.
    Освен ако не карате често оф-роуд, почти всеки друг джип/SUV около 100 000 лв. е по-добър от това (повечето за 60-70 също).

  36. 36 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Сн.17 ясно показва предимствата на модела - може да паркира на тротоара....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK