Повече стил и технологии, и версия с 208 конски сили за "Ситроен" DS3

Екстериорното персонализиране включва 10 стикера за покрива за версията хечбек



От лансирането на "Ситроен" DS3 през 2010 година, моделът намери 390 хил клиенти. Преди броени дни дебютираха новите версия на колата, както хечбек, така и кабрио. Всъщност вече не говорим за "Ситроен", а само за DS3, тъй като брандът DS е година се налага като самостоятелен.


Автомобилите се отличават с още по-привлекателни дизайнерски решения, повече функции, последно поколение мотори и скоростни кутии и версия "Перформанс" с 208 конски сили. Както и досега, DS3 и DS3 кабрио се отличават с многобройни възможности за персонализации - вече 78. Купувачите могат да разбират между различни покрив, каросерия, капачки на огледала, джанти, арматурно табло, ръкохватката на лоста за скорости и тапицерия.

Повече стил и технологии, и версия с 208 конски сили за "Ситроен" DS3

Новият DS3 е с нови цветове на каросерията (Red Aden) и покрива (Brown Topaz). Едно от предимствата на кабрио изпълнението е, че текстилният покрив може да се отваря и затваря при движение с до 120 км/ч. Откритата версия предлага минимален багажен обем от 245 литра, а хечбекът - 285 литра.


Светодиодни и ксенонови фарове за по-добра видимост
DS3 разчита на нови фарове, комбиниращи светодиодни и ксенонови светлини. Резултатът е мощен, широк и хомогенен светлинен поток.




Интериорът също е вдъхновен от модата и са използвани разнообразни материали. Появяват се нови тапицерии и вътрешен плат. Кожата с изключителния рисунък на верижка на скъп часовник, емблематичен за DS, изработен от кожа Nappa, сега изпълнен в нов цвят Brun Trinitario. Панелът на бордното табло също може да бъде обвит с кожа с щампован монограм DS, а козирката над таблото с уредите - от имитация на кожа с контрастиращи шевове.


Повече стил и технологии, и версия с 208 конски сили за "Ситроен" DS3

Голямата промяна в интериора на хечбека и кабриото е замяната на 20 бутони със 7 инчов сензорен цветен екран, през който се правят повечето настройки. DS 3 и DS 3 кабрио са оборудвани с функцията Mirror Screen, чрез която на дисплея на мултимедията се извежда огледадел образ на екрана на телефона.


Пич, къде ми е колата
За гамата DS е разработена и апликация MyDS, чрез която, във всеки момент, клиентите могат да проследяват операциите поддръжка, състояние на гориво както и да видят къде е паркиран автомобилът им. От началото на 2016 година колите разполагат с функция, която позволява автоматично повикване на спешна помощ и функция локализиране за изпращане на адекватна помощ в случай на проблем.

Повече стил и технологии, и версия с 208 конски сили за "Ситроен" DS3

Друга нова екстра е пакетът "Мониторинг", включващ виртуално ръководството за техническо обслужване, автоматично проследяване на пробег и предупреждение за сервизна поддръжка и съвети за екологично шофиране, Пакет "Карти" предлага намиране на местоположението на превозното средство, информация по електронната поща на входа или изхода на дадена географска област. Пакет "Проследяване" дава възможност в случай на кражба, географското положение на колата се предаде на правоохранителните органи.


Нова функция за безопасност в гамата на DS е автоматична спирачна система за градски условия, която позволява да се избягват сблъсъци при ниска скорост (до 30 км/ч) или да се намалят щетите при удар.


Избор между осем двигателя и три трансмисии
Купувачите на DS 3 и DS 3 кабрио могат да избират между осем двигателя. Сред тях има бензинови (три трицилиндрови и два четирицилиндрови) и дизелови ( три четирицилиндрови). Скоростните кутия са пет и шест степенни механични, пилотирана и автоматична.

Повече стил и технологии, и версия с 208 конски сили за "Ситроен" DS3

DS 3 има и версии с малък разход, кръстени Drive Efficiency, те разчитат на бензиновия мотор с 82 конски сили и дизелът със 100 коня. Версията "Перформанс", както стана ясно, е с мотор с
208 к.с. и 300 Нм въртящ момент, а оборудването включва още диференциал с ограничено приплъзване, намален с 1.5 см. клиренс, по-широка следа отпред и отзад и спирачни апарати с дискове 323 мм отпред и 249 мм отзад.


"DS 3 Перформанс" се отличава външно по двойна изпускателна тръба , 18 цоловите джанти в цвят черен диамант, предни спирачни апарати от черен гланц и специфични емблеми. Интериорът се отличава със спортни седалки и специфично приборно табло.

Интериорът "Перформанс"

Интериорът "Перформанс"

Ключови думи към статията:

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4177 Неутрално

    Без забележки!

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  2. 2 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1365 Весело

    Добре, добре.
    А аз чакам новия С5 с хибридно задвижване и традиционното хидропневматично окачване.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    Ситроен правят стилни и изпипани коли, макар че тази е прекалено малка за моя вкус.

    Разбира се, според собствениците на "тунинговани" БМВ тройки модел 1989 г., французите само свирки умеят да въртят...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    [quote#2:"pag"]новия С5 с хибридно задвижване[/quote]

    Работи ли се по такъв?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Почти перфектен дизайн. Изпипани двигатели. Естри - бол.

    Но цената би отказала един рационален човек да си купи точно този модел. Просто няма смисъл. Подозирам слаби продажби в България (и не само в България).

  6. 7 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 828 Неутрално

    С 208 коня ?
    Това ще хвръкне !

  7. 8 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Правят , ама погледната Ц5-ца след 3 години експлоатация .
    В купето всичката пластмаса се е изпобелила , грозна история .
    Иначе като двигател и комфорт на возия са добре !

  8. 9 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Важи , добра е и е хубава ))

  9. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    [quote#8:"stenlyaka"]Правят , ама погледната Ц5-ца след 3 години експлоатация . [/quote]

    Аз имам С-петица на три години и половина, отвътре е като нова. Когато я калам на автомивката да ми я почистват, момчетата не могат да повярват, че не е току-що купена. Изключително прецизни сглобки, качествени материали, нищо не хлопа, нищо не дрънка.

    Изглежда така:
    http://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20090528_0154/3.jpg

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 11 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 804 Неутрално

    [quote#4:"Norman Granz"]Работи ли се по такъв? [/quote]
    Възможно е да вземат съществуващата технология от Пежо, така или иначе са от една компания. Явно изчакват, щот Пежо не продава много от моделите 508 RXH и 3008 HYbrid4.

  11. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Правят, но са малко в криза последно време. Моделите им станаха доста германизирани, както и на Пежо.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    [quote#12:"deutschwagen"]Моделите им станаха доста германизирани...[/quote]

    Това беше идеята на С-петицата, която аз карам - качествен, интериорно строг голям седан, който да излъчва German-ness.

    Но с тия DS определено се връщат към френските си корени.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 14 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Допада ми ! Тези странични колонки в стил '' перка на акула'' са страхотни! Бих я избрал като премиум алтернатива на Мини.

  14. 15 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 605 Любопитно

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    Колега, ако/когато решиш да я сменяш с нещо по-ново, моля пусни една оферта на лични.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  15. 16 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    [quote#15:"Чоко и Боко"]Колега, ако/когато решиш да я сменяш с нещо по-ново, моля пусни една оферта на лични.[/quote]

    Ако се появи следващ модел със същите размери, ще я сменям. Дотогава ще си я карам.

    Моята е с 3-литров дизел 247 к.с., но НЯМА всички екстри: масажиращи седалки, електрически люк, такива неща. Исках да се вместя все пак в 80 хиляди.

    Иначе има всичко необходимо: парктроник, автоматични скорости, тракшън, ейбиес, стабилизатор на завой, многозонов климатроник, страхотна уредба harman/kardon с 9 високоговорителя, 12 еърбега...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 17 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Колата изглежда поддържана. Аз не мога да си позволя нова, но мога да взема втора ръка, но запазена. Моля, имайте ме предвид, както излезе новия модел. С удоволствие бих се качил на такава кола, а и карана от съмишленик.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  17. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    До коментар [#17] от "Чоко и Боко":

    Дадено!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 19 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#10] от "Norman Granz":

    Твоята е Екзекътив , колега !
    Нищо общо със стандартните серии !

  19. 20 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Радвам се на разумните оценки и мнения тук, понеже когато става въпрос за реалните достойнства на френска кола, бг форум е последното място, където трябва да се чете.Много сме далеч, назад и встрани от реалността. Всеки се застрахова че е компетентен и за качества и за продажби, като хвали немското, само дето не се говори за цени.А хората по света гледат точно това, понеже не ровят по автобитаците!
    Щастлив собственик на ДС 5.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  20. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1365 Неутрално

    [quote#4:"Norman Granz"]Работи ли се по такъв?[/quote]

    Засега само слухове, стискам палци да са верни.

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    За мен лично, за да се върнат към френските си корени трябва да направят достоен наследник на DS CX SM и С6, който частично да определя стила и на по-малките модели. Макар, че С5 си е добре и така и може да запазят визията.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  22. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    [quote#22:"deutschwagen"]DS CX SM и С6[/quote]

    XM, не SM. Иначе и BX е класика.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK