"Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини



Кадилак" се завръща с високотехнологичен модел в сегмента на пълноразмерните лимузини, с амбицията да притесни германските предложения БМВ Серия 7, "Мерцедес" S-класа и "Ауди" А8, поне на американския пазар. CT6 е първият от планираните осем нови автомобила, в изграждането на които американският концерн ще вложи 12 млрд. долара.


В изработването на шасито и купето на лимузината са използвани 11 различни материали, като е постигната свръхлека и здрава конструкция. "Кадилак" СТ6 ще разчита на един изцяло нов трилитров V6 двигател с два турбокомпресора, мощност 400 конски сили и 543 Нм. максимален въртящ момент. Любопитното при него е, че е снабден със система за изключване на половината цилиндри, при ниско натоварване.

"Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини

© Кадилак


Купувачите могат да избират и между два познати агрегата - двулитров четирицилиндров редови и 3.6-литров атмосферен V6. Всички двигатели са комбинирани с осеместепенен автоматик.


Освен с класическото задно предаване "Кадилак" СТ6 може да се поръча и с четири двигателни колела. Други интересни екстри са четирите завиващи колела, адаптивното окачване и промяната на настройките на основните агрегати в режими "Тур", "Сняг" и "Спорт".

"Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини

© Кадилак


Система от камери осигурява пълен поглед върху зоната край колата, като има и възможност картината да се запише. В движение се правят записи от предната и задната камери, а когато автомобилът е паркиран, от всички.




Системата за нощно виждане разпознава хора и големи животни, като колата разполага и с технология за засичане на пешеходци в опасна близост до пътя и функция за избягване на инцидент с тях. Шофирането нощем е по-безопасно и благодарение не светодиодните фарове.

"Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини

© Кадилак


На арматурното табло е разположен 10.2 инчов екран с висока резлюция. Специална подложа пък позволява безжично зареждане на мобилни телефони.


Задните седалка могат да се движат напред и назад, като подвижни са им и облегалките. Снабдени са с функция масаж, в пет различни програми. Озвучаването е от Bose с 34 говорителя.

Ключови думи към статията:

Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1085 Любопитно

    Ше зачакам да оправят магистралите и после си го купувам...

    Форумът е в будна кома...
  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3050 Неутрално
  3. 3 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев
    Рейтинг: 808 Весело

    Е, време беше. Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8.

  4. 4 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Мхм по американските стандарти, но не и по европейските.

  5. 5 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 975 Неутрално

    ""Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини"

    ?!?
    Та той никога не го е напускал.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1358 Любопитно

    "Кадилак" си е в сегмента на луксозните лимузини далеч отпреди Втората световна война и никога не го е напускал, че да се "връща".
    На любопитните предлагам да сравнят "Кадилак" от 40-те, 50-те, 60-те и т.н. до днес със съответните мерцедеси (за БМВ и Ауди не може да се говори за луксозни лимузини до средата на 70-те) и да си преценят кой се е "завърнал" в този сегмент.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    https://www.youtube.com/watch?v=hRY95IjEsno

    https://www.youtube.com/watch?v=I4al1wBehDA

    Този Кадилак е съвсем нова платформа. Който разбира ще види от клипчетата. Изпозват алуминиеви отливки под високо налягане и с една отливка заменят 35 индивидуални части. Така колата е по-голяма от БМВ7 но е по-лека от БМВ5. Ще струва колкото 5та. Мотора също е много интересен - V6 с двойно Турбо но с деактивиране на цилиндрите. До една година ще му сложат и мотора от Корвет 6.2л 650кс.
    https://www.youtube.com/watch?v=tRFlNCT3ylc

    California Über Alles
  8. 8 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 784 Неутрално
  9. 9 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4086 Неутрално

    "Кадилак" СТ6 може да се поръча и с четири двигателни колела..."

    😄😄😄

    I Want To Believe
  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4578 Весело

    До коментар [#3] от "Лудколю Деликолев":

    Качвал ли си се на кола с 400 к.с, да видиш колко "слаб" е двигателят?

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  11. 11 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1358 Весело

    [quote#3:"Лудколю Деликолев"]Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8.[/quote]

    Много стари филми гледате.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    [quote#7:"Pontif А"]Така колата е по-голяма от БМВ7 но е по-лека от БМВ5. Ще струва колкото 5та. [/quote]

    Колега, губиш си времето. Не можеш да докажеш на собственик на Опел Астра модел 1995 г. (на газ), че има нещо по-хубаво от S класата, ама тунингована от Брабус.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Кадилакът е синоним на лукс. Винаги е бил несравнимо по-луксозен и комфортен от който и да е европейски автомобил в този сегмент (не говорим за ултра-луксозните марки).

    #KOЙ номинира бокова!
  14. 14 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1760 Неутрално

    В арматурното табло можеха да вкарат малко по-малко кич и малко повече стил. Иначе най-после американски автомобил с европейски екстериор.
    До сега бяха полуавтобуси, полукамиони

  15. 15 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    [quote#5:"simval"]""Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини"

    ?!?
    Та той никога не го е напускал.[/quote]

    Точно това щях да напиша! Кадилак са един от символите в тоя сегмент! Заглавието казва достатъчно за компетентността на автора и е излишно да чета статията.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  16. 16 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 846 Весело

    До коментар [#12] от "Norman Granz":
    Толкова е хубав тоя безподобен кош, че в клипа на колегата се вижда как в автомобила на изложението е пукнат панел на шофьорската врата. Най-вероятно е някаква евтина имитация. От това, което виждам от интериора, само по снимки е ясно, че използваните материали нямат нищо общо с премиум марките.
    И да - S class е еталона в този клас и всеки се равнява по него. Да се сравнява с този американски полуфабрикат е нелепо.

  17. 17 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":

    И вие, разбира се, карате S класа?

    На Запад я карат заможни буржоа с по няколко дипломи от престижни университети, а по тези ширини - арогантни простаци, както за пореден път се убеждавам.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 18 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5439 Неутрално

    Изключителен автомобил, при това изглеждащ напълно европейски. И за разлика от азиатските имитации е запазил характер и разпознаваемост именно като Кадилак.

    Gunter glieben glauchen globen
  19. 19 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5439 Неутрално

    [quote#17:"Norman Granz"]На Запад я карат заможни буржоа с по няколко дипломи от престижни университети[/quote]
    И то ги вози шофьор, а те са на задната седалка. Това е смисълът на Ес-класата/7-цата/А8-та.
    В България този клас стои нелепо. Максимумът за нашите условия е Е-класа/5-та серия/А6-ца.

    Gunter glieben glauchen globen
  20. 20 Профил на californication
    californication
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Добър е. Доста време се бавиха обаче.

    Men are born to succeed, not to fail!
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    [quote#19:"Blood Red Skies"]В България този клас стои нелепо.[/quote]

    Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището; това е разумна формула, която действително издава стабилен просперитет.

    Ако караш кола за 150,000 евро, би трябвало да живееш в жилище поне за милион.

    Ако караш кола за 150,000 евро, а живееш в двустаен за 70,000, се голтак и парвеню.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    [quote#12:"Norman Granz"]Колега, губиш си времето.[/quote]

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    Аз се интересувам от инженерната част. За мене тези алуминиеви кастове в четирите ъгъла на колата са гениална идея. Всеки един отпред заменя 35 отделни части а отзад 20. Също като използват стомана на подходящи места намаляват шума и вибрациите. Ако бяха използвали алуминий трябваше да слагат повече обезшумитен материал и като цяло колата щеше да бъде по-тежка. БМВ7 използа около 20% карбонфайбър и е около 500 кг по-тежка от Кадито а като размери е по-малка. За мене това е по-умен инженеринг. Немците има от какво да се учат. Същия случай с Кади АТС - предното окачване е от стомана на БМВ3 е алуминий. На БМВ е МакФерсон на Кади е Дъбъл уишбоне - по дефиниция окачването на Кади трябва да е много по-тежко - е, не е. ПО-леко е! Затова и има по-добра динамика от БМВто.
    А разбирачите от форума ...

    California Über Alles
  23. 23 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Много по-добре изглежда, отколкото новия модел на Линкълн.

  24. 24 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#17] от "Norman Granz":
    Всеки е свободен да направи оценка за другиго, респективно да го приеме за простак. Аз подобна оценка не съм си позволявал да Ви давам, а коментирах автомобила. Няма да си позволя да го направя и сега.

    P.S. Не карам S class, но съм достатъчно грамотен, за да направя разликата между двете коли.

  25. 25 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 445 Любопитно

    [quote#13:"Emergen-C"]Винаги е бил несравнимо по-луксозен и комфортен от който и да е европейски автомобил в този сегмент[/quote]
    Т.е., смяташ че и този модел е "несравнимо по-луксозен и комфортен" от
    http://www.mbusa.com/mercedes/vehicles/class/class-S/bodystyle-SDN
    или
    https://www.audiusa.com/models/audi-a8l

  26. 26 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#25] от "horilka":
    Форумните "капацитети" смятат, че посочените от теб автомобили даже отстъпват на Кадилак-а. Всъщност, достатъчно е човек да седне в една S class и всичко му става ясно като бял ден. Мненията по-горе са основно на хора, които живеят в САЩ и в този смисъл вероятно възприемат Кадилак-а като техния автомобил, т.е. произведен в родната им страна. Общо взето, приличат на хора, страдащи от Стокхолмски комплекс. А ако някой си купи автомобил S class втора ръка, то задължително ще получи в този форум оценка и етикет на балкански простак, комплексар и други подобни. Единственото, с което можеш да им отвърнеш в този случай е пренебрежение и насмешка. Даже и това им е много.

  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    S класата за сега е водач в този клас, а БМВ са водач в сегмента. Лоши ли са? Едва ли правят пари от българските собственици на 10-20 годишни коли с газова уредба.
    Друг е въпросът, че аз лично не си бих взел толкова голяма кола.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#22] от "Pontif А":

    Това е много хубаво, но нека първо го вкарат в производство и тогава да видим. Освен това понякога става въпрос за приоритети, и не винаги по-лекото тегло е най-важното. И БМВ 5 има стратегически сложени стоманени части, и така дистрибуцията на теглото е 50-50.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#15] от "quatro_4x3":
    До коментар [#5] от "simval":
    До коментар [#6] от "pag":

    Не знам защо се заяждате за неважни неша. Кажете ми, кога за последно Кадилак са имали автомобил в този сегмент?

    Ето ви част от официалното прес съобщение на Кадилак:

    "CT6 marks Cadillac’s long-awaited return to the global prestige luxury segment, and is one of eight all-new vehicles the brand will launch by the end of the decade as part of its $12-billion product investment to expand and elevate"


    http://media.cadillac.com/media/us/en/cadillac/vehicles/ct6/2016.html


    Нещо друго да ви се обяснява трябва ли?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#24] от "asroma1927":

    Ето тук можем да видим простаци - български нискокласни емигранти в САЩ, миещи чинии, купуващи стари Поршета само за да се фукат пред техния "affordable housing community":

    https://www.youtube.com/watch?v=ZJrP9irrLZk

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#21] от "Norman Granz":

    У нас Мерцедес с газова уредба са вече почти навсякъде.
    Сега очаквам да видя Майбах, или Ролс с газова уредба.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  32. 32 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    [quote#27:"deutschwagen"]S класата за сега е водач в този клас, а БМВ са водач в сегмента. Лоши ли са? [/quote]

    Напротив, и двете са великолепни коли. Но не съм съгласен, че само те са хубави, а Кадилакът е "американски полуфабрикат".

    Вече не знам за кой път се заричам да не пиша повече в тази рубрика - тук всички са от разбирач нагоре и карат от Бентли нагоре (нямам предвит теб, с теб сме съмишленици по много въпроси).

    То е като с жените - покажат конкурс за мис Вселена и хейтърите веднага гракнат: Ууууу, каква е тая кобила бе, какъв е тоя киликандзер! Все едно техните жени са все като Жизел Бюндхен. Но и като Жизел Бюндхен да са, това не им дава право да обиждат красиви момичета.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  33. 33 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1166 Весело

    Спомням си диалог от един филм - мисля, че беше "Зарежи":

    - Ама ти си купил "Кадилак"!
    - Е, не е "Ролс-Ройс"...
    - Да, ама е "Кадилак"!!!

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  34. 34 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1166 Весело

    "Дневник", в статията, както и в коментарите има продуктово позициониране...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  35. 35 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    [quote#26:"asroma1927"]Всъщност, достатъчно е човек да седне в една S class и всичко му става ясно като бял ден. [/quote]

    До коментар [#26] от "asroma1927":

    Колкото и да ти се струва невероятно и в Америка съществува интелигентен живот, не само в България. И за твое учудване някои от нас не само са сядали в Мерцедес S клас но и са карали такива. Никой не оспорва качествата на Мерцедеса. Особено S клас. Ако беше наистина експерт щеше да знаеш че този Кадилак въобще не е в дирктна конкуренция с S клас. Цената му е като на БМВ 5, така че трябва да го сравняваш с БМВ5 или Ауди 6, 7. За тази цена ти предлагат кола която е по-голяма, по-лека със сравнима или по-добра мощност и с по-добре динамика.
    И на по-глупавите им е ясно че по-голмата кола не е непременно търсена в Европа, но този Кадилак не е правен за Европа. Той е правен за Америка където навсякъде има безплатни паркинги и гаражи и улиците са широки. Америка е направена за коли, Европа за трамваи. В Европа S клас е една от най-големите коли. В Америка повечето коли са големи колкото S клас. Другия пазар за който е ориентиран този Кадилак е Китай. Затова е с 3 литра мотор защото Китайците таксуват ужасно всичко над 3 л. И докъти БМВ, Ауди, Джаг и други правят специални Л версии за Китай, кадилак може да си позволи да направи този модел достатъчно голям така че да бъде по-голпм от Л версиите на Европейските производители и да се харесва на Американците също. Просто различна среда и различни условия.
    А да сравняваш S клас за $120 - $150К с Кадилак за $60 - $75К само паказва че не си на ясно със сегмента.

    California Über Alles
  36. 36 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#29] от "deutschwagen":

    А ти не можеш ли да различиш реклама от сериозен текст?
    Защо схващаш един рекламен "изстрел" буквално?
    Не знаеш ли, че в рекламата много често съвсем умишлено нещата се изопачават?
    Ползуват се най-различни похвати от сорта на граматически грешки, смислови недомислици или тъпизми на пръв поглед, изкривяване или преувеличаване на ситуацията.
    Може би за такива като тебе на опаковката на детското наметало на Супермен е отбелязано да не се ползува за скачане от втория етаж на къщата в опит за летене.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  37. 37 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5439 Неутрално

    До коментар [#35] от "Pontif А":

    Тук не си прав. За определянето на сегмента са важни техническите параметри - размери, платформа, двигатели, а не цената. Това, че въпросният Кадилак е по-евтин от немските конкуренти не го прави кола от по-нисълк сегмент, а просто по-евтина и изгодна алтернатива на немските премиум марки.

    Gunter glieben glauchen globen
  38. 38 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    До коментар [#37] от "Blood Red Skies":

    Може да се спори тука, защото Мерцедес S клас не е в сегмента на Ролс Фантом или Бентли Мулсан въпреки че са с подобни характеристики. Ако си спомняш Мерцедес опитаха с Майбах и се провалиха трагично въпреки че Майбаха в доста отношения превъзхождаше конкурентите си. Просто не изглеждаше специален. Изглеждаше като малко по-хубав Мерцедес и това не беше достатъчно.
    Кадилак има име да луксозна кола. В последните 30 години отстъпиха позициите си защото можеха лесно да си изкарват парите с СУВта. И сега те са водещи когато става въпрос за луксозни СУВта. Ескалейд се купува повече от Мерцедес или Ауди или Кайен.
    Престиж е нещо което се изгражда по-дълго време и този Кадилак няма да се бори с S клас, това ти го гарантирам. Но скоро ще имат още по-луксожен модел и той вероятно ще бъде конкурентен.
    За хора на които не им пука за "престиж" а гледат стойността на колата има страхотен избор на коли сега. В САЩ за смешни пари можеш да караш кола която има 90% от лукса и динамиката на БМВ 7.

    California Über Alles
  39. 39 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Страхотна, много ми харесва, Кадилак винаги са на ниво

  40. 40 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5439 Неутрално

    [quote#38:"Pontif А"]Може да се спори тука, защото Мерцедес S клас не е в сегмента на Ролс Фантом или Бентли Мулсан [/quote]
    Естествено, че не е в техния сегмент. И никога не съм твърдял друго.

    Gunter glieben glauchen globen
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#36] от "simval":

    Много злоба бе. По лесно е да признаеш, че не си прав, вместо да дрънкаш общи приказки за наметала на супермен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на tach0
    tach0
    Рейтинг: 232 Неутрално

    С усмивка - не се сещам да има песни за мерцедеси и БМВ-та. Виж, за розовия кадилак всеки е чувал!

  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#32] от "Norman Granz":

    Кадилакът изглежда добре. Поне в този модел виждам доста немски черти, но има и такива типични за Кадилак. Всъщносто от американските премиум модели, тези на Кадилак са ми най-симпатични.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1057 Весело

    тъй като в сия статия нема как да се направи положителна връзка с мадараша, опорната точка е че европейското е харашо, пък американското е гнил боклук, дето и кокошките нема да го клъвнат...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  45. 45 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    [quote#44:"tucker case"]опорната точка е че европейското е харашо, пък американското е гнил боклук[/quote]

    Тя мадараша влиза в "европейското" по дефолт. Нищо чудно някой директор от ГаЗ да се провикне: Американските драндулети (таралясници на руски) не могат да се сравняват с нашите, европейски!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  46. 46 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 395 Весело

    ""Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини" - ДНЕВНИК, ЦЕПИТЕ МРАКА с това заглавие. До сега Кадилак какви бяха - малолитражки ли, баничарки ли, що ли?

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  47. 47 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    [quote#43:"deutschwagen"]Кадилакът изглежда добре. [/quote]

    Кадилакът изглежда много по-добре от който и да било модел от последните 15 години. Аз харесвам по принцип американски автомобили гравно SUV и Muscle Cars, но това:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/38/Cadillac--STS.jpg
    ми прилича повече на Опел, отколкото на Кадилак.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  48. 48 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1125 Любопитно

    А кога го е напускал?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  49. 49 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#33:"ТНТ"]Ама ти си купил "Кадилак"!
    - Е, не е "Ролс-Ройс"...
    - Да, ама е "Кадилак"!!! [/quote]

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fJBLmSrq9IE#t=46

    Е вярно , че е концепт кар , но все пак и Кадилак стои не зле до Ролса , а Сиела си остана просто концепт, но доста детайли особено отпред са и в тзи модел

  50. 50 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#38:"Pontif А"]Ако си спомняш Мерцедес опитаха с Майбах и се провалиха трагично въпреки че Майбаха в доста отношения превъзхождаше конкурентите си. Просто не изглеждаше специален. [/quote]

    Не в някои , във всяко едно отношение го превъзхождаше , а се провали именно заради дизайна , Ролса изглежда много аристократично и затова хората се чувстват специални като лордове , а в Майбаха като директор на фабрика.

  51. 51 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#14] от "stanislavdi":

    Ако искаш да видиш кич, погледни таблото на новата С класа.

    #KOЙ номинира бокова!
  52. 52 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#42] от "tach0":

    Е, как не се сещаш, пусни си Планета - всяка втора песен е за МерцедЕс.

    #KOЙ номинира бокова!
  53. 53 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#25] от "horilka":

    Този Кадилак е конкуренция на БМВ5/Ауди 6 и Мерседес Е.
    И да, по-луксозен е от трите.

    #KOЙ номинира бокова!
  54. 54 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 284 Весело

    [quote#31:"simval"]Сега очаквам да видя Майбах, или Ролс с газова уредба.[/quote]

    https://www.youtube.com/watch?v=6oK2jd-hhVs

    reddit.com/r/The_Donald/
  55. 55 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#41] от "deutschwagen":


    [quote#41:"deutschwagen"]Много злоба бе. По лесно е да признаеш, че не си прав, вместо да дрънкаш общи приказки за наметала на супермен.[/quote]

    Злоба? Не.
    Несъгласие с елементарности - да.
    Защо да признавам, че не съм прав в нещо, в което съм убедеден в обратното?
    Общи приказки?
    Доста подробно съм написал за всичко, което мисля.
    И изведнъж ти реши, че съм се заяждал.
    Пък по-подир реши, че влагам и злоба.
    Всеки гледа света от собствената си камбанария. И го възприема със собственото си ниво на разбиране.
    Хайде, до.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  56. 56 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#54] от "zzatke":

    ОК, благодаря.
    Виждам го, но не за това ми беше намекът.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  57. 57 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#21] от "Norman Granz":

    [quote#21:"Norman Granz"]Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището
    ...
    Ако караш кола за 150,000 евро, а живееш в двустаен за 70,000, се голтак и парвеню.[/quote]

    Ами ако живея под наем, тогава какво? Първо да чакам да събера единия милион за къща и после да си взема кола, а междувременно да ползвам рейса, или как?

    Уточнявам, че нямам нищо против ползването на градски транспорт, но просто "правилото" ти е нелепо... Още повече, че точно в държавите, за които говориш, е съвсем нормално да живееш под наем и голяма част от населението цял живот е под наем. Което не значи, че нямат коли, а точно обратно - като станат на 18 и техните им подаряват...

    Разбирам какво имаш предвид, защото има хора, при които наистина има удивителен дисбаланс, което изглежда смешно. Но това не значи, че трябва първо да си вземе къща и после кола, при положение, че колата е много по-евтина...

  58. 58 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#3] от "Лудколю Деликолев":

    [quote#3:"Лудколю Деликолев"]Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8. [/quote]

    Даунсайзинг, брат... В Европа това значи, че Голф с 1,4л двигател е напомпан до 160-170 коня. И че БМВ правят 3-цилиндров 1,5 двигател и го слагат на спортна кола за над 100 000 евро (говоря за i8 - вярно, в допълнение към електрик, но ВСЕ ПАК си е 1,5 двигател в спортна кола).

    В Америка даунсайзинга значи, че топ модела на Кадилак, конкурент на S-класа и 7-мица, се предлага в базов модел с 2л 4-цилиндров двигател. А топ двигателя е 3л V6...

    За успокоение може да се каже, че освен тези двата, СТ6 се предлага и с 3,6л атмосферен (!!) V6, който обаче е със 100 коня по-слаб от 3-литровие битурбо. А по-нататък щяло да има и V8.

  59. 59 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    [quote#21:"Norman Granz"]Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището; това е разумна формула, която действително издава стабилен просперитет. [/quote]
    Или колата ти трябва да е в размера на едногодишния ти доход. Друга тема е дали ще е нова, или втора ръка, но един разумен човек ще сметне разходите по застраховка, подръжка и т.н. Тъжно е когато човек мечтае за супер джип, който не може да подържа дори и да му го подарят.

  60. 60 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#59] от "historama":

    [quote#59:"historama"]Тъжно е когато човек мечтае за супер джип, който не може да подържа дори и да му го подарят. [/quote]

    Да, с това съм абсолютно съгласен.
    Но ако имаш пари Х, дали ще ги дадеш всичките за кола, всичките за къща, дали ще ги поделиш между двете, или няма да си купиш нищо и ще ги вложиш (примерно) в акции, си е твое решение и това не те прави "голтак" както каза колегата по-горе.

  61. 61 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    [quote#57:"Mike"]Ами ако живея под наем, тогава какво? Първо да чакам да събера единия милион за къща ... [/quote]

    Може би не съм се изразил достатъчно точно.

    Става въпрос за хората, които се стремят към притежаване на по-скъпи автомобили като статус символ. Проява на лош вкус е някой да живее при майка си, а да кара кола да 200 хиляди лева.

    Иначе за придвижване от т. А до т. Б всичко върши работа - автобус, такси, трета ръка Пежо 205...


    [quote#59:"historama"]Или колата ти трябва да е в размера на едногодишния ти доход. [/quote]

    Да, това е доста добър критерий.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  62. 62 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 825 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":

    А да сравняваме ли моделите от средата на 80те с тези на БМВ??? Щото там е плачевна историята. Когато 7ма серия се предлага с 12 цилиндров двигател, върхови технологии (за времето си) и астрономически цени, флагманът на кадилак е поредната им "яхта" или "баржа" с древен V8 мотор, нулева динамика, отвратителен интериор, отвратителен дизайн и ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ! За тогавашната S-Класа да не говорим. Даже и първото ауди А8 удря в земята така наречения флагман на кадилак. Затова и от 10 години кадилак все се "завръща", затова и имат ужасна репутация, че ги карат само пенсионери, щото са големи, евтини и возят меко. Преди да излезе това горе, което определено изглежда добре, моделът на кадилак в тоя клас беше XTS, на платформата на ОПЕЛ ВЕКТРА с базов двулитров мотор...

    Има още доста хлебец да хапнат кадилак докато си изчистят името, опетнено от отвратителните им модели 80те и 90те, и се върнат към славата от началото до средата на 20ти век.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  63. 63 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 825 Неутрално

    До коментар [#53] от "Emergen-C":

    Колко модела конкурентни на Е-Класата и пета серия ще изкарват кадилак??? CTS какво е?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  64. 64 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 825 Неутрално

    До коментар [#35] от "Pontif А":

    оставаше и да го пуснат тва нещо за над $100к, тогава хептен никой нямаше да го купи.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  65. 65 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 825 Весело

    До коментар [#22] от "Pontif А":

    [quote#22:"Pontif А"]БМВ7 използа около 20% карбонфайбър и е около 500 кг по-тежка от Кадито, а като размери е по-малка.[/quote]

    айде посмали малко, а?

    BMW G12: 1,845 kg - 5,238 mm (206.2 in)
    CT6: 1,678 kg (3,699 lb) - 5,184 mm (204.1 in)

    не са баш 500 кила, и не е баш по-къса.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  66. 66 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Любопитно

    [quote#61:"Norman Granz"]. Проява на лош вкус е някой да живее при майка си, а да кара кола да 200 хиляди лева. [/quote]
    Това някои култури е нормално, дори стремеж в живота.

    #KOЙ номинира бокова!
  67. 67 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#57:"Mike"]Още повече, че точно в държавите, за които говориш, е съвсем нормално да живееш под наем и голяма част от населението цял живот е под наем. Което не значи, че нямат коли, а точно обратно - като станат на 18 и техните им подаряват... [/quote]
    Да. Подаряват им десетгодишен junker.
    Показуха с коли в Америка и Западна Европа правят черните, арабите, арменците и руснаците.

    #KOЙ номинира бокова!
  68. 68 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Газова уредба няма проблеми. Проблемът е когато човек е алчен и с малко умствен капацитет и кара някой голям немски дизел и трови децата на обикновените хора.

  69. 69 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 698 Весело

    Кой ги знае какво са пак объркали рано е да се разбере .
    Нямат ли дългогодишно и безупречно производство за последните поне 7 години не им давам пари.
    Мерседес също почнаха да лъжат с S класата си след 48 хил мили най добре ги захвърляй иначе излизат скъпи.
    Едно време през седемдесете... Кадилак елдорадо беше разкошна кола

  70. 70 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#5] от "simval":
    До коментар [#6] от "pag":
    До коментар [#13] от "Emergen-C":
    До коментар [#15] от "quatro_4x3":

    За всички явно живеещи в Щатите фенове, за които "Кадилак е синоним на лукс", ще дам само този линк, на който всъщност попаднах случайно, още преди да излезе статията тук. Между другото сайтът е американски и по текста си личи, че явно авторът е фен на Кадилак. И въпреки това, заглавието е

    "The 2016 Cadillac CT6 Makes American Luxury Relevant Again"

    http://jalopnik.com/the-2016-cadillac-ct6-makes-american-luxury-relevant-ag-1754754770

    Другото оставям на вас.


  71. 71 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    [quote#47:"Norman Granz"]
    Кадилакът изглежда добре. - цитат на коментар #43 от “deutschwagen”

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/38/Cadillac--STS.jpg
    ми прилича повече на Опел, отколкото на Кадилак.[/quote]

    До коментар [#47] от "Norman Granz":

    Трябва да поставиш нещата в правилния контекст обаче. Това джалопи на старо на 7, 8 години струва $3, 4 хиляди. И ти гарантирам че ще го караш още 15 години. Разходите ти на година няма да са повече от $500. Вземи си БМВ от същата година и ще видиш какво ще плащаш всеки 6 месеца. Аз съм карал стар Кадилак и стар Линкън Марк VII - не можеш да ги счупиш и да искаш. Линкъна го карах една седмица без никаква охадителна течност и нищо не му стана. Окачването знаеш какво е. Няма да се състезаваш на рали с такава кола но адиото винаги е било по-добро от германските скъпи коли, на дълъг път все едно си лежиш на софата в хола. И това е през 80те. Един приятел имаше Ауди 5 тогава, мастер цилиндъра на спирачките му течеше. За смяна му искаха някакви хиляди. Той реши да долива спирачна четност - оказа се че изисква специална течност която му струваше $150 на месец. Накрая му писна и го продаде на някакъв новодошъл сърбин. Моя Линкън беше на 280 хиляди мили! Бях го купил за $1700 - големи пари за тогава. Карах го 3, 4 години и го продадох за $1200 на един приятел който още го кара.

    California Über Alles
  72. 72 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    До коментар [#71] от "Pontif А":

    Сложих ти един (+), автоматически се добавиха два (-).
    Съжалявам.

  73. 73 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    До коментар [#72] от "historama":

    Хич да не ти пука! Дневник не се притесняват от това та ти ли.

    California Über Alles
  74. 74 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#55] от "simval":

    Обаче подробно написа неща не много по темата. Аз те попитах (защото съм тъп и не знам), кога за последно Кадилак е имал модел в този сегмент?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  75. 75 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":

    Ами ако сравним бенцове от 1930-те години със съответните американски автомобили?

  76. 76 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Относно бъдещето на тоз Кадилак нека първо да видим какви продажби ще направи в световен мащаб.... пък тогаз да го фалим





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK