Кадилак" се завръща с високотехнологичен модел в сегмента на пълноразмерните лимузини, с амбицията да притесни германските предложения БМВ Серия 7, "Мерцедес" S-класа и "Ауди" А8, поне на американския пазар. CT6 е първият от планираните осем нови автомобила, в изграждането на които американският концерн ще вложи 12 млрд. долара.
В изработването на шасито и купето на лимузината са използвани 11 различни материали, като е постигната свръхлека и здрава конструкция. "Кадилак" СТ6 ще разчита на един изцяло нов трилитров V6 двигател с два турбокомпресора, мощност 400 конски сили и 543 Нм. максимален въртящ момент. Любопитното при него е, че е снабден със система за изключване на половината цилиндри, при ниско натоварване. © Кадилак
Купувачите могат да избират и между два познати агрегата - двулитров четирицилиндров редови и 3.6-литров атмосферен V6. Всички двигатели са комбинирани с осеместепенен автоматик.
Освен с класическото задно предаване "Кадилак" СТ6 може да се поръча и с четири двигателни колела. Други интересни екстри са четирите завиващи колела, адаптивното окачване и промяната на настройките на основните агрегати в режими "Тур", "Сняг" и "Спорт". © Кадилак
Система от камери осигурява пълен поглед върху зоната край колата, като има и възможност картината да се запише. В движение се правят записи от предната и задната камери, а когато автомобилът е паркиран, от всички.
Системата за нощно виждане разпознава хора и големи животни, като колата разполага и с технология за засичане на пешеходци в опасна близост до пътя и функция за избягване на инцидент с тях. Шофирането нощем е по-безопасно и благодарение не светодиодните фарове. © Кадилак
На арматурното табло е разположен 10.2 инчов екран с висока резлюция. Специална подложа пък позволява безжично зареждане на мобилни телефони.
Задните седалка могат да се движат напред и назад, като подвижни са им и облегалките. Снабдени са с функция масаж, в пет различни програми. Озвучаването е от Bose с 34 говорителя.