"Кадилак" си е в сегмента на луксозните лимузини далеч отпреди Втората световна война и никога не го е напускал, че да се "връща".
На любопитните предлагам да сравнят "Кадилак" от 40-те, 50-те, 60-те и т.н. до днес със съответните мерцедеси (за БМВ и Ауди не може да се говори за луксозни лимузини до средата на 70-те) и да си преценят кой се е "завърнал" в този сегмент.......
Този Кадилак е съвсем нова платформа. Който разбира ще види от клипчетата. Изпозват алуминиеви отливки под високо налягане и с една отливка заменят 35 индивидуални части. Така колата е по-голяма от БМВ7 но е по-лека от БМВ5. Ще струва колкото 5та. Мотора също е много интересен - V6 с двойно Турбо но с деактивиране на цилиндрите. До една година ще му сложат и мотора от Корвет 6.2л 650кс. https://www.youtube.com/watch?v=tRFlNCT3ylc
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
[quote#3:"Лудколю Деликолев"]Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8.[/quote]
[quote#7:"Pontif А"]Така колата е по-голяма от БМВ7 но е по-лека от БМВ5. Ще струва колкото 5та. [/quote]
Колега, губиш си времето. Не можеш да докажеш на собственик на Опел Астра модел 1995 г. (на газ), че има нещо по-хубаво от S класата, ама тунингована от Брабус.
Кадилакът е синоним на лукс. Винаги е бил несравнимо по-луксозен и комфортен от който и да е европейски автомобил в този сегмент (не говорим за ултра-луксозните марки).
В арматурното табло можеха да вкарат малко по-малко кич и малко повече стил. Иначе най-после американски автомобил с европейски екстериор.
До сега бяха полуавтобуси, полукамиони
[quote#5:"simval"]""Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини"
?!?
Та той никога не го е напускал.[/quote]
Точно това щях да напиша! Кадилак са един от символите в тоя сегмент! Заглавието казва достатъчно за компетентността на автора и е излишно да чета статията.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
До коментар [#12] от "Norman Granz":
Толкова е хубав тоя безподобен кош, че в клипа на колегата се вижда как в автомобила на изложението е пукнат панел на шофьорската врата. Най-вероятно е някаква евтина имитация. От това, което виждам от интериора, само по снимки е ясно, че използваните материали нямат нищо общо с премиум марките.
И да - S class е еталона в този клас и всеки се равнява по него. Да се сравнява с този американски полуфабрикат е нелепо.
На Запад я карат заможни буржоа с по няколко дипломи от престижни университети, а по тези ширини - арогантни простаци, както за пореден път се убеждавам.
Изключителен автомобил, при това изглеждащ напълно европейски. И за разлика от азиатските имитации е запазил характер и разпознаваемост именно като Кадилак.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
[quote#17:"Norman Granz"]На Запад я карат заможни буржоа с по няколко дипломи от престижни университети[/quote]
И то ги вози шофьор, а те са на задната седалка. Това е смисълът на Ес-класата/7-цата/А8-та.
В България този клас стои нелепо. Максимумът за нашите условия е Е-класа/5-та серия/А6-ца.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
[quote#19:"Blood Red Skies"]В България този клас стои нелепо.[/quote]
Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището; това е разумна формула, която действително издава стабилен просперитет.
Ако караш кола за 150,000 евро, би трябвало да живееш в жилище поне за милион.
Ако караш кола за 150,000 евро, а живееш в двустаен за 70,000, се голтак и парвеню.
Аз се интересувам от инженерната част. За мене тези алуминиеви кастове в четирите ъгъла на колата са гениална идея. Всеки един отпред заменя 35 отделни части а отзад 20. Също като използват стомана на подходящи места намаляват шума и вибрациите. Ако бяха използвали алуминий трябваше да слагат повече обезшумитен материал и като цяло колата щеше да бъде по-тежка. БМВ7 използа около 20% карбонфайбър и е около 500 кг по-тежка от Кадито а като размери е по-малка. За мене това е по-умен инженеринг. Немците има от какво да се учат. Същия случай с Кади АТС - предното окачване е от стомана на БМВ3 е алуминий. На БМВ е МакФерсон на Кади е Дъбъл уишбоне - по дефиниция окачването на Кади трябва да е много по-тежко - е, не е. ПО-леко е! Затова и има по-добра динамика от БМВто.
А разбирачите от форума ...
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
До коментар [#17] от "Norman Granz":
Всеки е свободен да направи оценка за другиго, респективно да го приеме за простак. Аз подобна оценка не съм си позволявал да Ви давам, а коментирах автомобила. Няма да си позволя да го направя и сега.
P.S. Не карам S class, но съм достатъчно грамотен, за да направя разликата между двете коли.
До коментар [#25] от "horilka":
Форумните "капацитети" смятат, че посочените от теб автомобили даже отстъпват на Кадилак-а. Всъщност, достатъчно е човек да седне в една S class и всичко му става ясно като бял ден. Мненията по-горе са основно на хора, които живеят в САЩ и в този смисъл вероятно възприемат Кадилак-а като техния автомобил, т.е. произведен в родната им страна. Общо взето, приличат на хора, страдащи от Стокхолмски комплекс. А ако някой си купи автомобил S class втора ръка, то задължително ще получи в този форум оценка и етикет на балкански простак, комплексар и други подобни. Единственото, с което можеш да им отвърнеш в този случай е пренебрежение и насмешка. Даже и това им е много.
S класата за сега е водач в този клас, а БМВ са водач в сегмента. Лоши ли са? Едва ли правят пари от българските собственици на 10-20 годишни коли с газова уредба.
Друг е въпросът, че аз лично не си бих взел толкова голяма кола.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Това е много хубаво, но нека първо го вкарат в производство и тогава да видим. Освен това понякога става въпрос за приоритети, и не винаги по-лекото тегло е най-важното. И БМВ 5 има стратегически сложени стоманени части, и така дистрибуцията на теглото е 50-50.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
До коментар [#15] от "quatro_4x3":
До коментар [#5] от "simval":
До коментар [#6] от "pag":
Не знам защо се заяждате за неважни неша. Кажете ми, кога за последно Кадилак са имали автомобил в този сегмент?
Ето ви част от официалното прес съобщение на Кадилак:
"CT6 marks Cadillac’s long-awaited return to the global prestige luxury segment, and is one of eight all-new vehicles the brand will launch by the end of the decade as part of its $12-billion product investment to expand and elevate"
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ето тук можем да видим простаци - български нискокласни емигранти в САЩ, миещи чинии, купуващи стари Поршета само за да се фукат пред техния "affordable housing community":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
[quote#27:"deutschwagen"]S класата за сега е водач в този клас, а БМВ са водач в сегмента. Лоши ли са? [/quote]
Напротив, и двете са великолепни коли. Но не съм съгласен, че само те са хубави, а Кадилакът е "американски полуфабрикат".
Вече не знам за кой път се заричам да не пиша повече в тази рубрика - тук всички са от разбирач нагоре и карат от Бентли нагоре (нямам предвит теб, с теб сме съмишленици по много въпроси).
То е като с жените - покажат конкурс за мис Вселена и хейтърите веднага гракнат: Ууууу, каква е тая кобила бе, какъв е тоя киликандзер! Все едно техните жени са все като Жизел Бюндхен. Но и като Жизел Бюндхен да са, това не им дава право да обиждат красиви момичета.
Колкото и да ти се струва невероятно и в Америка съществува интелигентен живот, не само в България. И за твое учудване някои от нас не само са сядали в Мерцедес S клас но и са карали такива. Никой не оспорва качествата на Мерцедеса. Особено S клас. Ако беше наистина експерт щеше да знаеш че този Кадилак въобще не е в дирктна конкуренция с S клас. Цената му е като на БМВ 5, така че трябва да го сравняваш с БМВ5 или Ауди 6, 7. За тази цена ти предлагат кола която е по-голяма, по-лека със сравнима или по-добра мощност и с по-добре динамика.
И на по-глупавите им е ясно че по-голмата кола не е непременно търсена в Европа, но този Кадилак не е правен за Европа. Той е правен за Америка където навсякъде има безплатни паркинги и гаражи и улиците са широки. Америка е направена за коли, Европа за трамваи. В Европа S клас е една от най-големите коли. В Америка повечето коли са големи колкото S клас. Другия пазар за който е ориентиран този Кадилак е Китай. Затова е с 3 литра мотор защото Китайците таксуват ужасно всичко над 3 л. И докъти БМВ, Ауди, Джаг и други правят специални Л версии за Китай, кадилак може да си позволи да направи този модел достатъчно голям така че да бъде по-голпм от Л версиите на Европейските производители и да се харесва на Американците също. Просто различна среда и различни условия.
А да сравняваш S клас за $120 - $150К с Кадилак за $60 - $75К само паказва че не си на ясно със сегмента.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
А ти не можеш ли да различиш реклама от сериозен текст?
Защо схващаш един рекламен "изстрел" буквално?
Не знаеш ли, че в рекламата много често съвсем умишлено нещата се изопачават?
Ползуват се най-различни похвати от сорта на граматически грешки, смислови недомислици или тъпизми на пръв поглед, изкривяване или преувеличаване на ситуацията.
Може би за такива като тебе на опаковката на детското наметало на Супермен е отбелязано да не се ползува за скачане от втория етаж на къщата в опит за летене.
Тук не си прав. За определянето на сегмента са важни техническите параметри - размери, платформа, двигатели, а не цената. Това, че въпросният Кадилак е по-евтин от немските конкуренти не го прави кола от по-нисълк сегмент, а просто по-евтина и изгодна алтернатива на немските премиум марки.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
Може да се спори тука, защото Мерцедес S клас не е в сегмента на Ролс Фантом или Бентли Мулсан въпреки че са с подобни характеристики. Ако си спомняш Мерцедес опитаха с Майбах и се провалиха трагично въпреки че Майбаха в доста отношения превъзхождаше конкурентите си. Просто не изглеждаше специален. Изглеждаше като малко по-хубав Мерцедес и това не беше достатъчно.
Кадилак има име да луксозна кола. В последните 30 години отстъпиха позициите си защото можеха лесно да си изкарват парите с СУВта. И сега те са водещи когато става въпрос за луксозни СУВта. Ескалейд се купува повече от Мерцедес или Ауди или Кайен.
Престиж е нещо което се изгражда по-дълго време и този Кадилак няма да се бори с S клас, това ти го гарантирам. Но скоро ще имат още по-луксожен модел и той вероятно ще бъде конкурентен.
За хора на които не им пука за "престиж" а гледат стойността на колата има страхотен избор на коли сега. В САЩ за смешни пари можеш да караш кола която има 90% от лукса и динамиката на БМВ 7.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
[quote#38:"Pontif А"]Може да се спори тука, защото Мерцедес S клас не е в сегмента на Ролс Фантом или Бентли Мулсан [/quote]
Естествено, че не е в техния сегмент. И никога не съм твърдял друго.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
Много злоба бе. По лесно е да признаеш, че не си прав, вместо да дрънкаш общи приказки за наметала на супермен.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Кадилакът изглежда добре. Поне в този модел виждам доста немски черти, но има и такива типични за Кадилак. Всъщносто от американските премиум модели, тези на Кадилак са ми най-симпатични.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
тъй като в сия статия нема как да се направи положителна връзка с мадараша, опорната точка е че европейското е харашо, пък американското е гнил боклук, дето и кокошките нема да го клъвнат...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
[quote#44:"tucker case"]опорната точка е че европейското е харашо, пък американското е гнил боклук[/quote]
Тя мадараша влиза в "европейското" по дефолт. Нищо чудно някой директор от ГаЗ да се провикне: Американските драндулети (таралясници на руски) не могат да се сравняват с нашите, европейски!
""Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини" - ДНЕВНИК, ЦЕПИТЕ МРАКА с това заглавие. До сега Кадилак какви бяха - малолитражки ли, баничарки ли, що ли?
Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
Кадилакът изглежда много по-добре от който и да било модел от последните 15 години. Аз харесвам по принцип американски автомобили гравно SUV и Muscle Cars, но това: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/38/Cadillac--STS.jpg
ми прилича повече на Опел, отколкото на Кадилак.
Е вярно , че е концепт кар , но все пак и Кадилак стои не зле до Ролса , а Сиела си остана просто концепт, но доста детайли особено отпред са и в тзи модел
[quote#38:"Pontif А"]Ако си спомняш Мерцедес опитаха с Майбах и се провалиха трагично въпреки че Майбаха в доста отношения превъзхождаше конкурентите си. Просто не изглеждаше специален. [/quote]
Не в някои , във всяко едно отношение го превъзхождаше , а се провали именно заради дизайна , Ролса изглежда много аристократично и затова хората се чувстват специални като лордове , а в Майбаха като директор на фабрика.
[quote#41:"deutschwagen"]Много злоба бе. По лесно е да признаеш, че не си прав, вместо да дрънкаш общи приказки за наметала на супермен.[/quote]
Злоба? Не.
Несъгласие с елементарности - да.
Защо да признавам, че не съм прав в нещо, в което съм убедеден в обратното?
Общи приказки?
Доста подробно съм написал за всичко, което мисля.
И изведнъж ти реши, че съм се заяждал.
Пък по-подир реши, че влагам и злоба.
Всеки гледа света от собствената си камбанария. И го възприема със собственото си ниво на разбиране.
Хайде, до.
[quote#21:"Norman Granz"]Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището
...
Ако караш кола за 150,000 евро, а живееш в двустаен за 70,000, се голтак и парвеню.[/quote]
Ами ако живея под наем, тогава какво? Първо да чакам да събера единия милион за къща и после да си взема кола, а междувременно да ползвам рейса, или как?
Уточнявам, че нямам нищо против ползването на градски транспорт, но просто "правилото" ти е нелепо... Още повече, че точно в държавите, за които говориш, е съвсем нормално да живееш под наем и голяма част от населението цял живот е под наем. Което не значи, че нямат коли, а точно обратно - като станат на 18 и техните им подаряват...
Разбирам какво имаш предвид, защото има хора, при които наистина има удивителен дисбаланс, което изглежда смешно. Но това не значи, че трябва първо да си вземе къща и после кола, при положение, че колата е много по-евтина...
[quote#3:"Лудколю Деликолев"]Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8. [/quote]
Даунсайзинг, брат... В Европа това значи, че Голф с 1,4л двигател е напомпан до 160-170 коня. И че БМВ правят 3-цилиндров 1,5 двигател и го слагат на спортна кола за над 100 000 евро (говоря за i8 - вярно, в допълнение към електрик, но ВСЕ ПАК си е 1,5 двигател в спортна кола).
В Америка даунсайзинга значи, че топ модела на Кадилак, конкурент на S-класа и 7-мица, се предлага в базов модел с 2л 4-цилиндров двигател. А топ двигателя е 3л V6...
За успокоение може да се каже, че освен тези двата, СТ6 се предлага и с 3,6л атмосферен (!!) V6, който обаче е със 100 коня по-слаб от 3-литровие битурбо. А по-нататък щяло да има и V8.
[quote#21:"Norman Granz"]Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището; това е разумна формула, която действително издава стабилен просперитет. [/quote]
Или колата ти трябва да е в размера на едногодишния ти доход. Друга тема е дали ще е нова, или втора ръка, но един разумен човек ще сметне разходите по застраховка, подръжка и т.н. Тъжно е когато човек мечтае за супер джип, който не може да подържа дори и да му го подарят.
[quote#59:"historama"]Тъжно е когато човек мечтае за супер джип, който не може да подържа дори и да му го подарят. [/quote]
Да, с това съм абсолютно съгласен.
Но ако имаш пари Х, дали ще ги дадеш всичките за кола, всичките за къща, дали ще ги поделиш между двете, или няма да си купиш нищо и ще ги вложиш (примерно) в акции, си е твое решение и това не те прави "голтак" както каза колегата по-горе.
[quote#57:"Mike"]Ами ако живея под наем, тогава какво? Първо да чакам да събера единия милион за къща ... [/quote]
Може би не съм се изразил достатъчно точно.
Става въпрос за хората, които се стремят към притежаване на по-скъпи автомобили като статус символ. Проява на лош вкус е някой да живее при майка си, а да кара кола да 200 хиляди лева.
Иначе за придвижване от т. А до т. Б всичко върши работа - автобус, такси, трета ръка Пежо 205...
[quote#59:"historama"]Или колата ти трябва да е в размера на едногодишния ти доход. [/quote]
А да сравняваме ли моделите от средата на 80те с тези на БМВ??? Щото там е плачевна историята. Когато 7ма серия се предлага с 12 цилиндров двигател, върхови технологии (за времето си) и астрономически цени, флагманът на кадилак е поредната им "яхта" или "баржа" с древен V8 мотор, нулева динамика, отвратителен интериор, отвратителен дизайн и ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ! За тогавашната S-Класа да не говорим. Даже и първото ауди А8 удря в земята така наречения флагман на кадилак. Затова и от 10 години кадилак все се "завръща", затова и имат ужасна репутация, че ги карат само пенсионери, щото са големи, евтини и возят меко. Преди да излезе това горе, което определено изглежда добре, моделът на кадилак в тоя клас беше XTS, на платформата на ОПЕЛ ВЕКТРА с базов двулитров мотор...
Има още доста хлебец да хапнат кадилак докато си изчистят името, опетнено от отвратителните им модели 80те и 90те, и се върнат към славата от началото до средата на 20ти век.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
[quote#61:"Norman Granz"]. Проява на лош вкус е някой да живее при майка си, а да кара кола да 200 хиляди лева. [/quote]
Това някои култури е нормално, дори стремеж в живота.
[quote#57:"Mike"]Още повече, че точно в държавите, за които говориш, е съвсем нормално да живееш под наем и голяма част от населението цял живот е под наем. Което не значи, че нямат коли, а точно обратно - като станат на 18 и техните им подаряват... [/quote]
Да. Подаряват им десетгодишен junker.
Показуха с коли в Америка и Западна Европа правят черните, арабите, арменците и руснаците.
Газова уредба няма проблеми. Проблемът е когато човек е алчен и с малко умствен капацитет и кара някой голям немски дизел и трови децата на обикновените хора.
Кой ги знае какво са пак объркали рано е да се разбере .
Нямат ли дългогодишно и безупречно производство за последните поне 7 години не им давам пари.
Мерседес също почнаха да лъжат с S класата си след 48 хил мили най добре ги захвърляй иначе излизат скъпи.
Едно време през седемдесете... Кадилак елдорадо беше разкошна кола
До коментар [#5] от "simval":
До коментар [#6] от "pag":
До коментар [#13] от "Emergen-C":
До коментар [#15] от "quatro_4x3":
За всички явно живеещи в Щатите фенове, за които "Кадилак е синоним на лукс", ще дам само този линк, на който всъщност попаднах случайно, още преди да излезе статията тук. Между другото сайтът е американски и по текста си личи, че явно авторът е фен на Кадилак. И въпреки това, заглавието е
"The 2016 Cadillac CT6 Makes American Luxury Relevant Again"
Трябва да поставиш нещата в правилния контекст обаче. Това джалопи на старо на 7, 8 години струва $3, 4 хиляди. И ти гарантирам че ще го караш още 15 години. Разходите ти на година няма да са повече от $500. Вземи си БМВ от същата година и ще видиш какво ще плащаш всеки 6 месеца. Аз съм карал стар Кадилак и стар Линкън Марк VII - не можеш да ги счупиш и да искаш. Линкъна го карах една седмица без никаква охадителна течност и нищо не му стана. Окачването знаеш какво е. Няма да се състезаваш на рали с такава кола но адиото винаги е било по-добро от германските скъпи коли, на дълъг път все едно си лежиш на софата в хола. И това е през 80те. Един приятел имаше Ауди 5 тогава, мастер цилиндъра на спирачките му течеше. За смяна му искаха някакви хиляди. Той реши да долива спирачна четност - оказа се че изисква специална течност която му струваше $150 на месец. Накрая му писна и го продаде на някакъв новодошъл сърбин. Моя Линкън беше на 280 хиляди мили! Бях го купил за $1700 - големи пари за тогава. Карах го 3, 4 години и го продадох за $1200 на един приятел който още го кара.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Обаче подробно написа неща не много по темата. Аз те попитах (защото съм тъп и не знам), кога за последно Кадилак е имал модел в този сегмент?
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Ghost
Рейтинг: 968 ЛюбопитноШе зачакам да оправят магистралите и после си го купувам...
Форумът е в будна кома...chicago514
Рейтинг: 998 НеутралноТам му е мястото.
Лудколю Деликолев
Рейтинг: 785 ВеселоЕ, време беше. Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8.
deymus
Рейтинг: 1244 НеутралноМхм по американските стандарти, но не и по европейските.
simval
Рейтинг: 817 Неутрално""Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини"
Аз не зареждам в Лукойл.?!?
Та той никога не го е напускал.
pag
Рейтинг: 596 Любопитно"Кадилак" си е в сегмента на луксозните лимузини далеч отпреди Втората световна война и никога не го е напускал, че да се "връща".
Culus capitem delitНа любопитните предлагам да сравнят "Кадилак" от 40-те, 50-те, 60-те и т.н. до днес със съответните мерцедеси (за БМВ и Ауди не може да се говори за луксозни лимузини до средата на 70-те) и да си преценят кой се е "завърнал" в този сегмент.......
Pontif
Рейтинг: 2565 Неутралноhttps://www.youtube.com/watch?v=hRY95IjEsno
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alleshttps://www.youtube.com/watch?v=I4al1wBehDA
Този Кадилак е съвсем нова платформа. Който разбира ще види от клипчетата. Изпозват алуминиеви отливки под високо налягане и с една отливка заменят 35 индивидуални части. Така колата е по-голяма от БМВ7 но е по-лека от БМВ5. Ще струва колкото 5та. Мотора също е много интересен - V6 с двойно Турбо но с деактивиране на цилиндрите. До една година ще му сложат и мотора от Корвет 6.2л 650кс.
https://www.youtube.com/watch?v=tRFlNCT3ylc
man_un
Рейтинг: 462 Неутралноhttp://www.boldride.com/ride/1954/cadillac-series- 62-convertible-coupe
модел Доли Партън.
2.5
Рейтинг: 1021 Неутрално"Кадилак" СТ6 може да се поръча и с четири двигателни колела..."
I Want To Believe😄😄😄
hamiltonf
Рейтинг: 4276 ВеселоДо коментар [#3] от "Лудколю Деликолев":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAКачвал ли си се на кола с 400 к.с, да видиш колко "слаб" е двигателят?
pag
Рейтинг: 596 Весело[quote#3:"Лудколю Деликолев"]Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8.[/quote]
Culus capitem delitМного стари филми гледате.........
Norman Granz
Рейтинг: 3776 Неутрално[quote#7:"Pontif А"]Така колата е по-голяма от БМВ7 но е по-лека от БМВ5. Ще струва колкото 5та. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Колега, губиш си времето. Не можеш да докажеш на собственик на Опел Астра модел 1995 г. (на газ), че има нещо по-хубаво от S класата, ама тунингована от Брабус.
Emergen-C
Рейтинг: 206 НеутралноКадилакът е синоним на лукс. Винаги е бил несравнимо по-луксозен и комфортен от който и да е европейски автомобил в този сегмент (не говорим за ултра-луксозните марки).
#KOЙ номинира бокова!stanislavdi
Рейтинг: 1385 НеутралноВ арматурното табло можеха да вкарат малко по-малко кич и малко повече стил. Иначе най-после американски автомобил с европейски екстериор.
До сега бяха полуавтобуси, полукамиони
quatro_4x3
Рейтинг: 1547 Неутрално[quote#5:"simval"]""Кадилак&qu ot; се завръща в сегмента на луксозните лимузини"
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!?!?
Та той никога не го е напускал.[/quote]
Точно това щях да напиша! Кадилак са един от символите в тоя сегмент! Заглавието казва достатъчно за компетентността на автора и е излишно да чета статията.
asroma1927
Рейтинг: 649 ВеселоДо коментар [#12] от "Norman Granz":
Толкова е хубав тоя безподобен кош, че в клипа на колегата се вижда как в автомобила на изложението е пукнат панел на шофьорската врата. Най-вероятно е някаква евтина имитация. От това, което виждам от интериора, само по снимки е ясно, че използваните материали нямат нищо общо с премиум марките.
И да - S class е еталона в този клас и всеки се равнява по него. Да се сравнява с този американски полуфабрикат е нелепо.
Norman Granz
Рейтинг: 3776 НеутралноДо коментар [#16] от "asroma1927":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.И вие, разбира се, карате S класа?
На Запад я карат заможни буржоа с по няколко дипломи от престижни университети, а по тези ширини - арогантни простаци, както за пореден път се убеждавам.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноИзключителен автомобил, при това изглеждащ напълно европейски. И за разлика от азиатските имитации е запазил характер и разпознаваемост именно като Кадилак.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisAlarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 Неутрално[quote#17:"Norman Granz"]На Запад я карат заможни буржоа с по няколко дипломи от престижни университети[/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisИ то ги вози шофьор, а те са на задната седалка. Това е смисълът на Ес-класата/7-цата/А8-та.
В България този клас стои нелепо. Максимумът за нашите условия е Е-класа/5-та серия/А6-ца.
californication
Рейтинг: 269 НеутралноДобър е. Доста време се бавиха обаче.
Men are born to succeed, not to fail!Norman Granz
Рейтинг: 3776 Неутрално[quote#19:"Blood Red Skies"]В България този клас стои нелепо.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището; това е разумна формула, която действително издава стабилен просперитет.
Ако караш кола за 150,000 евро, би трябвало да живееш в жилище поне за милион.
Ако караш кола за 150,000 евро, а живееш в двустаен за 70,000, се голтак и парвеню.
Pontif
Рейтинг: 2565 Неутрално[quote#12:"Norman Granz"]Колега, губиш си времето.[/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#12] от "Norman Granz":
Аз се интересувам от инженерната част. За мене тези алуминиеви кастове в четирите ъгъла на колата са гениална идея. Всеки един отпред заменя 35 отделни части а отзад 20. Също като използват стомана на подходящи места намаляват шума и вибрациите. Ако бяха използвали алуминий трябваше да слагат повече обезшумитен материал и като цяло колата щеше да бъде по-тежка. БМВ7 използа около 20% карбонфайбър и е около 500 кг по-тежка от Кадито а като размери е по-малка. За мене това е по-умен инженеринг. Немците има от какво да се учат. Същия случай с Кади АТС - предното окачване е от стомана на БМВ3 е алуминий. На БМВ е МакФерсон на Кади е Дъбъл уишбоне - по дефиниция окачването на Кади трябва да е много по-тежко - е, не е. ПО-леко е! Затова и има по-добра динамика от БМВто.
А разбирачите от форума ...
kamm
Рейтинг: 470 НеутралноМного по-добре изглежда, отколкото новия модел на Линкълн.
asroma1927
Рейтинг: 649 НеутралноДо коментар [#17] от "Norman Granz":
Всеки е свободен да направи оценка за другиго, респективно да го приеме за простак. Аз подобна оценка не съм си позволявал да Ви давам, а коментирах автомобила. Няма да си позволя да го направя и сега.
P.S. Не карам S class, но съм достатъчно грамотен, за да направя разликата между двете коли.
Panda
Рейтинг: 2301 Любопитно[quote#13:"Emergen-C"]Винаги е бил несравнимо по-луксозен и комфортен от който и да е европейски автомобил в този сегмент[/quote] -S/bodystyle-SDN
Т.е., смяташ че и този модел е "несравнимо по-луксозен и комфортен" от
http://www.mbusa.com/mercedes/vehicles/class/class
или
https://www.audiusa.com/models/audi-a8l
asroma1927
Рейтинг: 649 НеутралноДо коментар [#25] от "horilka":
Форумните "капацитети" смятат, че посочените от теб автомобили даже отстъпват на Кадилак-а. Всъщност, достатъчно е човек да седне в една S class и всичко му става ясно като бял ден. Мненията по-горе са основно на хора, които живеят в САЩ и в този смисъл вероятно възприемат Кадилак-а като техния автомобил, т.е. произведен в родната им страна. Общо взето, приличат на хора, страдащи от Стокхолмски комплекс. А ако някой си купи автомобил S class втора ръка, то задължително ще получи в този форум оценка и етикет на балкански простак, комплексар и други подобни. Единственото, с което можеш да им отвърнеш в този случай е пренебрежение и насмешка. Даже и това им е много.
deutschwagen
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#12] от "Norman Granz":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨S класата за сега е водач в този клас, а БМВ са водач в сегмента. Лоши ли са? Едва ли правят пари от българските собственици на 10-20 годишни коли с газова уредба.
Друг е въпросът, че аз лично не си бих взел толкова голяма кола.
deutschwagen
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#22] от "Pontif А":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Това е много хубаво, но нека първо го вкарат в производство и тогава да видим. Освен това понякога става въпрос за приоритети, и не винаги по-лекото тегло е най-важното. И БМВ 5 има стратегически сложени стоманени части, и така дистрибуцията на теглото е 50-50.
deutschwagen
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#15] от "quatro_4x3":
icles/ct6/2016.html
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨До коментар [#5] от "simval":
До коментар [#6] от "pag":
Не знам защо се заяждате за неважни неша. Кажете ми, кога за последно Кадилак са имали автомобил в този сегмент?
Ето ви част от официалното прес съобщение на Кадилак:
"CT6 marks Cadillac’s long-awaited return to the global prestige luxury segment, and is one of eight all-new vehicles the brand will launch by the end of the decade as part of its $12-billion product investment to expand and elevate"
http://media.cadillac.com/media/us/en/cadillac/veh
Нещо друго да ви се обяснява трябва ли?
deutschwagen
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#24] от "asroma1927":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ето тук можем да видим простаци - български нискокласни емигранти в САЩ, миещи чинии, купуващи стари Поршета само за да се фукат пред техния "affordable housing community":
https://www.youtube.com/watch?v=ZJrP9irrLZk
simval
Рейтинг: 817 НеутралноДо коментар [#21] от "Norman Granz":
Аз не зареждам в Лукойл.У нас Мерцедес с газова уредба са вече почти навсякъде.
Сега очаквам да видя Майбах, или Ролс с газова уредба.
Norman Granz
Рейтинг: 3776 Неутрално[quote#27:"deutschwagen"]S класата за сега е водач в този клас, а БМВ са водач в сегмента. Лоши ли са? [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Напротив, и двете са великолепни коли. Но не съм съгласен, че само те са хубави, а Кадилакът е "американски полуфабрикат".
Вече не знам за кой път се заричам да не пиша повече в тази рубрика - тук всички са от разбирач нагоре и карат от Бентли нагоре (нямам предвит теб, с теб сме съмишленици по много въпроси).
То е като с жените - покажат конкурс за мис Вселена и хейтърите веднага гракнат: Ууууу, каква е тая кобила бе, какъв е тоя киликандзер! Все едно техните жени са все като Жизел Бюндхен. Но и като Жизел Бюндхен да са, това не им дава право да обиждат красиви момичета.
ТНТ
Рейтинг: 618 ВеселоСпомням си диалог от един филм - мисля, че беше "Зарежи":
Да спасим София от "Спаси София"!!!- Ама ти си купил "Кадилак"!
- Е, не е "Ролс-Ройс"...
- Да, ама е "Кадилак"!!!
ТНТ
Рейтинг: 618 Весело"Дневник", в статията, както и в коментарите има продуктово позициониране...
Да спасим София от "Спаси София"!!!Pontif
Рейтинг: 2565 Неутрално[quote#26:"asroma1927"]Всъщност, достатъчно е човек да седне в една S class и всичко му става ясно като бял ден. [/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesДо коментар [#26] от "asroma1927":
Колкото и да ти се струва невероятно и в Америка съществува интелигентен живот, не само в България. И за твое учудване някои от нас не само са сядали в Мерцедес S клас но и са карали такива. Никой не оспорва качествата на Мерцедеса. Особено S клас. Ако беше наистина експерт щеше да знаеш че този Кадилак въобще не е в дирктна конкуренция с S клас. Цената му е като на БМВ 5, така че трябва да го сравняваш с БМВ5 или Ауди 6, 7. За тази цена ти предлагат кола която е по-голяма, по-лека със сравнима или по-добра мощност и с по-добре динамика.
И на по-глупавите им е ясно че по-голмата кола не е непременно търсена в Европа, но този Кадилак не е правен за Европа. Той е правен за Америка където навсякъде има безплатни паркинги и гаражи и улиците са широки. Америка е направена за коли, Европа за трамваи. В Европа S клас е една от най-големите коли. В Америка повечето коли са големи колкото S клас. Другия пазар за който е ориентиран този Кадилак е Китай. Затова е с 3 литра мотор защото Китайците таксуват ужасно всичко над 3 л. И докъти БМВ, Ауди, Джаг и други правят специални Л версии за Китай, кадилак може да си позволи да направи този модел достатъчно голям така че да бъде по-голпм от Л версиите на Европейските производители и да се харесва на Американците също. Просто различна среда и различни условия.
А да сравняваш S клас за $120 - $150К с Кадилак за $60 - $75К само паказва че не си на ясно със сегмента.
simval
Рейтинг: 817 НеутралноДо коментар [#29] от "deutschwagen":
Аз не зареждам в Лукойл.А ти не можеш ли да различиш реклама от сериозен текст?
Защо схващаш един рекламен "изстрел" буквално?
Не знаеш ли, че в рекламата много често съвсем умишлено нещата се изопачават?
Ползуват се най-различни похвати от сорта на граматически грешки, смислови недомислици или тъпизми на пръв поглед, изкривяване или преувеличаване на ситуацията.
Може би за такива като тебе на опаковката на детското наметало на Супермен е отбелязано да не се ползува за скачане от втория етаж на къщата в опит за летене.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 НеутралноДо коментар [#35] от "Pontif А":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisТук не си прав. За определянето на сегмента са важни техническите параметри - размери, платформа, двигатели, а не цената. Това, че въпросният Кадилак е по-евтин от немските конкуренти не го прави кола от по-нисълк сегмент, а просто по-евтина и изгодна алтернатива на немските премиум марки.
Pontif
Рейтинг: 2565 НеутралноДо коментар [#37] от "Blood Red Skies":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesМоже да се спори тука, защото Мерцедес S клас не е в сегмента на Ролс Фантом или Бентли Мулсан въпреки че са с подобни характеристики. Ако си спомняш Мерцедес опитаха с Майбах и се провалиха трагично въпреки че Майбаха в доста отношения превъзхождаше конкурентите си. Просто не изглеждаше специален. Изглеждаше като малко по-хубав Мерцедес и това не беше достатъчно.
Кадилак има име да луксозна кола. В последните 30 години отстъпиха позициите си защото можеха лесно да си изкарват парите с СУВта. И сега те са водещи когато става въпрос за луксозни СУВта. Ескалейд се купува повече от Мерцедес или Ауди или Кайен.
Престиж е нещо което се изгражда по-дълго време и този Кадилак няма да се бори с S клас, това ти го гарантирам. Но скоро ще имат още по-луксожен модел и той вероятно ще бъде конкурентен.
За хора на които не им пука за "престиж" а гледат стойността на колата има страхотен избор на коли сега. В САЩ за смешни пари можеш да караш кола която има 90% от лукса и динамиката на БМВ 7.
shileto
Рейтинг: 1034 НеутралноСтрахотна, много ми харесва, Кадилак винаги са на ниво
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6222 Неутрално[quote#38:"Pontif А"]Може да се спори тука, защото Мерцедес S клас не е в сегмента на Ролс Фантом или Бентли Мулсан [/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisЕстествено, че не е в техния сегмент. И никога не съм твърдял друго.
deutschwagen
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#36] от "simval":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Много злоба бе. По лесно е да признаеш, че не си прав, вместо да дрънкаш общи приказки за наметала на супермен.
tach0
Рейтинг: 213 НеутралноС усмивка
- не се сещам да има песни за мерцедеси и БМВ-та. Виж, за розовия кадилак всеки е чувал!
deutschwagen
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#32] от "Norman Granz":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Кадилакът изглежда добре. Поне в този модел виждам доста немски черти, но има и такива типични за Кадилак. Всъщносто от американските премиум модели, тези на Кадилак са ми най-симпатични.
tucker case
Рейтинг: 932 Веселотъй като в сия статия нема как да се направи положителна връзка с мадараша, опорната точка е че европейското е харашо, пък американското е гнил боклук, дето и кокошките нема да го клъвнат...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Norman Granz
Рейтинг: 3776 Неутрално[quote#44:"tucker case"]опорната точка е че европейското е харашо, пък американското е гнил боклук[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Тя мадараша влиза в "европейското" по дефолт. Нищо чудно някой директор от ГаЗ да се провикне: Американските драндулети (таралясници на руски) не могат да се сравняват с нашите, европейски!
Търпана
Рейтинг: 367 Весело""Кадилак" се завръща в сегмента на луксозните лимузини" - ДНЕВНИК, ЦЕПИТЕ МРАКА с това заглавие. До сега Кадилак какви бяха - малолитражки ли, баничарки ли, що ли?
Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!Norman Granz
Рейтинг: 3776 Неутрално[quote#43:"deutschwagen"]Кадилакът изглежда добре. [/quote]
8/Cadillac--STS.jpg
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Кадилакът изглежда много по-добре от който и да било модел от последните 15 години. Аз харесвам по принцип американски автомобили гравно SUV и Muscle Cars, но това:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3
ми прилича повече на Опел, отколкото на Кадилак.
grand funk railroad
Рейтинг: 1034 ЛюбопитноА кога го е напускал?
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluchetakeshi303
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#33:"ТНТ"]Ама ти си купил "Кадилак"!
lpage&v=fJBLmSrq9IE#t=46
- Е, не е "Ролс-Ройс"...
- Да, ама е "Кадилак"!!! [/quote]
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detai
Е вярно , че е концепт кар , но все пак и Кадилак стои не зле до Ролса , а Сиела си остана просто концепт, но доста детайли особено отпред са и в тзи модел
takeshi303
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#38:"Pontif А"]Ако си спомняш Мерцедес опитаха с Майбах и се провалиха трагично въпреки че Майбаха в доста отношения превъзхождаше конкурентите си. Просто не изглеждаше специален. [/quote]
Не в някои , във всяко едно отношение го превъзхождаше , а се провали именно заради дизайна , Ролса изглежда много аристократично и затова хората се чувстват специални като лордове , а в Майбаха като директор на фабрика.
Emergen-C
Рейтинг: 206 НеутралноДо коментар [#14] от "stanislavdi":
#KOЙ номинира бокова!Ако искаш да видиш кич, погледни таблото на новата С класа.
Emergen-C
Рейтинг: 206 НеутралноДо коментар [#42] от "tach0":
#KOЙ номинира бокова!Е, как не се сещаш, пусни си Планета - всяка втора песен е за МерцедЕс.
Emergen-C
Рейтинг: 206 НеутралноДо коментар [#25] от "horilka":
#KOЙ номинира бокова!Този Кадилак е конкуренция на БМВ5/Ауди 6 и Мерседес Е.
И да, по-луксозен е от трите.
zzatke
Рейтинг: 264 Весело[quote#31:"simval"]Сега очаквам да видя Майбах, или Ролс с газова уредба.[/quote]
reddit.com/r/The_Donald/https://www.youtube.com/watch?v=6oK2jd-hhVs
simval
Рейтинг: 817 НеутралноДо коментар [#41] от "deutschwagen":
Аз не зареждам в Лукойл.[quote#41:"deutschwagen"]Много злоба бе. По лесно е да признаеш, че не си прав, вместо да дрънкаш общи приказки за наметала на супермен.[/quote]
Злоба? Не.
Несъгласие с елементарности - да.
Защо да признавам, че не съм прав в нещо, в което съм убедеден в обратното?
Общи приказки?
Доста подробно съм написал за всичко, което мисля.
И изведнъж ти реши, че съм се заяждал.
Пък по-подир реши, че влагам и злоба.
Всеки гледа света от собствената си камбанария. И го възприема със собственото си ниво на разбиране.
Хайде, до.
simval
Рейтинг: 817 НеутралноДо коментар [#54] от "zzatke":
Аз не зареждам в Лукойл.ОК, благодаря.
Виждам го, но не за това ми беше намекът.
Mike
Рейтинг: 1276 НеутралноДо коментар [#21] от "Norman Granz":
[quote#21:"Norman Granz"]Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището
...
Ако караш кола за 150,000 евро, а живееш в двустаен за 70,000, се голтак и парвеню.[/quote]
Ами ако живея под наем, тогава какво? Първо да чакам да събера единия милион за къща и после да си взема кола, а междувременно да ползвам рейса, или как?
Уточнявам, че нямам нищо против ползването на градски транспорт, но просто "правилото" ти е нелепо... Още повече, че точно в държавите, за които говориш, е съвсем нормално да живееш под наем и голяма част от населението цял живот е под наем. Което не значи, че нямат коли, а точно обратно - като станат на 18 и техните им подаряват...
Разбирам какво имаш предвид, защото има хора, при които наистина има удивителен дисбаланс, което изглежда смешно. Но това не значи, че трябва първо да си вземе къща и после кола, при положение, че колата е много по-евтина...
Mike
Рейтинг: 1276 НеутралноДо коментар [#3] от "Лудколю Деликолев":
[quote#3:"Лудколю Деликолев"]Ама какъв е тоя трилитров двигател за лимузина, като в Америка моторчетата на количките за голф почват от 5 литра V8. [/quote]
Даунсайзинг, брат... В Европа това значи, че Голф с 1,4л двигател е напомпан до 160-170 коня. И че БМВ правят 3-цилиндров 1,5 двигател и го слагат на спортна кола за над 100 000 евро (говоря за i8 - вярно, в допълнение към електрик, но ВСЕ ПАК си е 1,5 двигател в спортна кола).
В Америка даунсайзинга значи, че топ модела на Кадилак, конкурент на S-класа и 7-мица, се предлага в базов модел с 2л 4-цилиндров двигател. А топ двигателя е 3л V6...
За успокоение може да се каже, че освен тези двата, СТ6 се предлага и с 3,6л атмосферен (!!) V6, който обаче е със 100 коня по-слаб от 3-литровие битурбо. А по-нататък щяло да има и V8.
historama
Рейтинг: 624 Неутрално[quote#21:"Norman Granz"]Винаги съм казвал, че автомобилът трябва да струва между 1/5 и 1/10 от жилището; това е разумна формула, която действително издава стабилен просперитет. [/quote]
Или колата ти трябва да е в размера на едногодишния ти доход. Друга тема е дали ще е нова, или втора ръка, но един разумен човек ще сметне разходите по застраховка, подръжка и т.н. Тъжно е когато човек мечтае за супер джип, който не може да подържа дори и да му го подарят.
Mike
Рейтинг: 1276 НеутралноДо коментар [#59] от "historama":
[quote#59:"historama"]Тъжно е когато човек мечтае за супер джип, който не може да подържа дори и да му го подарят. [/quote]
Да, с това съм абсолютно съгласен.
Но ако имаш пари Х, дали ще ги дадеш всичките за кола, всичките за къща, дали ще ги поделиш между двете, или няма да си купиш нищо и ще ги вложиш (примерно) в акции, си е твое решение и това не те прави "голтак" както каза колегата по-горе.
Norman Granz
Рейтинг: 3776 Неутрално[quote#57:"Mike"]Ами ако живея под наем, тогава какво? Първо да чакам да събера единия милион за къща ... [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Може би не съм се изразил достатъчно точно.
Става въпрос за хората, които се стремят към притежаване на по-скъпи автомобили като статус символ. Проява на лош вкус е някой да живее при майка си, а да кара кола да 200 хиляди лева.
Иначе за придвижване от т. А до т. Б всичко върши работа - автобус, такси, трета ръка Пежо 205...
[quote#59:"historama"]Или колата ти трябва да е в размера на едногодишния ти доход. [/quote]
Да, това е доста добър критерий.
DareDebil
Рейтинг: 691 НеутралноДо коментар [#6] от "pag":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.А да сравняваме ли моделите от средата на 80те с тези на БМВ??? Щото там е плачевна историята. Когато 7ма серия се предлага с 12 цилиндров двигател, върхови технологии (за времето си) и астрономически цени, флагманът на кадилак е поредната им "яхта" или "баржа" с древен V8 мотор, нулева динамика, отвратителен интериор, отвратителен дизайн и ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ! За тогавашната S-Класа да не говорим. Даже и първото ауди А8 удря в земята така наречения флагман на кадилак. Затова и от 10 години кадилак все се "завръща", затова и имат ужасна репутация, че ги карат само пенсионери, щото са големи, евтини и возят меко. Преди да излезе това горе, което определено изглежда добре, моделът на кадилак в тоя клас беше XTS, на платформата на ОПЕЛ ВЕКТРА с базов двулитров мотор...
Има още доста хлебец да хапнат кадилак докато си изчистят името, опетнено от отвратителните им модели 80те и 90те, и се върнат към славата от началото до средата на 20ти век.
DareDebil
Рейтинг: 691 НеутралноДо коментар [#53] от "Emergen-C":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Колко модела конкурентни на Е-Класата и пета серия ще изкарват кадилак??? CTS какво е?
DareDebil
Рейтинг: 691 НеутралноДо коментар [#35] от "Pontif А":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.оставаше и да го пуснат тва нещо за над $100к, тогава хептен никой нямаше да го купи.
DareDebil
Рейтинг: 691 ВеселоДо коментар [#22] от "Pontif А":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.[quote#22:"Pontif А"]БМВ7 използа около 20% карбонфайбър и е около 500 кг по-тежка от Кадито, а като размери е по-малка.[/quote]
айде посмали малко, а?
BMW G12: 1,845 kg - 5,238 mm (206.2 in)
CT6: 1,678 kg (3,699 lb) - 5,184 mm (204.1 in)
не са баш 500 кила, и не е баш по-къса.
Emergen-C
Рейтинг: 206 Любопитно[quote#61:"Norman Granz"]. Проява на лош вкус е някой да живее при майка си, а да кара кола да 200 хиляди лева. [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Това някои култури е нормално, дори стремеж в живота.
Emergen-C
Рейтинг: 206 Неутрално[quote#57:"Mike"]Още повече, че точно в държавите, за които говориш, е съвсем нормално да живееш под наем и голяма част от населението цял живот е под наем. Което не значи, че нямат коли, а точно обратно - като станат на 18 и техните им подаряват... [/quote]
#KOЙ номинира бокова!Да. Подаряват им десетгодишен junker.
Показуха с коли в Америка и Западна Европа правят черните, арабите, арменците и руснаците.
_tsiki_ (otvratitelen nov sait)
Рейтинг: 370 НеутралноГазова уредба няма проблеми. Проблемът е когато човек е алчен и с малко умствен капацитет и кара някой голям немски дизел и трови децата на обикновените хора.
the only easy day was yesterday
Рейтинг: 264 ВеселоКой ги знае какво са пак объркали рано е да се разбере .
Нямат ли дългогодишно и безупречно производство за последните поне 7 години не им давам пари.
Мерседес също почнаха да лъжат с S класата си след 48 хил мили най добре ги захвърляй иначе излизат скъпи.
Едно време през седемдесете... Кадилак елдорадо беше разкошна кола
Mike
Рейтинг: 1276 НеутралноДо коментар [#5] от "simval":
erican-luxury-relevant-ag-1754754770
До коментар [#6] от "pag":
До коментар [#13] от "Emergen-C":
До коментар [#15] от "quatro_4x3":
За всички явно живеещи в Щатите фенове, за които "Кадилак е синоним на лукс", ще дам само този линк, на който всъщност попаднах случайно, още преди да излезе статията тук. Между другото сайтът е американски и по текста си личи, че явно авторът е фен на Кадилак. И въпреки това, заглавието е
"The 2016 Cadillac CT6 Makes American Luxury Relevant Again"
http://jalopnik.com/the-2016-cadillac-ct6-makes-am
Другото оставям на вас.
Pontif
Рейтинг: 2565 Неутрално[quote#47:"Norman Granz"]
8/Cadillac--STS.jpg
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesКадилакът изглежда добре. - цитат на коментар #43 от “deutschwagen”
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3
ми прилича повече на Опел, отколкото на Кадилак.[/quote]
До коментар [#47] от "Norman Granz":
Трябва да поставиш нещата в правилния контекст обаче. Това джалопи на старо на 7, 8 години струва $3, 4 хиляди. И ти гарантирам че ще го караш още 15 години. Разходите ти на година няма да са повече от $500. Вземи си БМВ от същата година и ще видиш какво ще плащаш всеки 6 месеца. Аз съм карал стар Кадилак и стар Линкън Марк VII - не можеш да ги счупиш и да искаш. Линкъна го карах една седмица без никаква охадителна течност и нищо не му стана. Окачването знаеш какво е. Няма да се състезаваш на рали с такава кола но адиото винаги е било по-добро от германските скъпи коли, на дълъг път все едно си лежиш на софата в хола. И това е през 80те. Един приятел имаше Ауди 5 тогава, мастер цилиндъра на спирачките му течеше. За смяна му искаха някакви хиляди. Той реши да долива спирачна четност - оказа се че изисква специална течност която му струваше $150 на месец. Накрая му писна и го продаде на някакъв новодошъл сърбин. Моя Линкън беше на 280 хиляди мили! Бях го купил за $1700 - големи пари за тогава. Карах го 3, 4 години и го продадох за $1200 на един приятел който още го кара.
historama
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#71] от "Pontif А":
Сложих ти един (+), автоматически се добавиха два (-).
Съжалявам.
Pontif
Рейтинг: 2565 НеутралноДо коментар [#72] от "historama":
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesХич да не ти пука! Дневник не се притесняват от това та ти ли.
deutschwagen
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#55] от "simval":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Обаче подробно написа неща не много по темата. Аз те попитах (защото съм тъп и не знам), кога за последно Кадилак е имал модел в този сегмент?
Нинов
Рейтинг: 1567 НеутралноДо коментар [#6] от "pag":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ами ако сравним бенцове от 1930-те години със съответните американски автомобили?
Нинов
Рейтинг: 1567 НеутралноОтносно бъдещето на тоз Кадилак нека първо да видим какви продажби ще направи в световен мащаб.... пък тогаз да го фалим
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.