Купето "Лексус" LC500 се роди от впечатляващ концептуален автомобил



Четири години след премиерата на концептуалния автомобил LF-LC серийният модел е вече факт. Добрата новина е, че купето с 2+2 места изглежда също толкова впечатляващо, колкото прототипа.


"Лексус" LC 500 е дълъг 4.76 метра и има междуосие 2.87 м. Агресивното излъчване на колата не е поза, като за прехвърлянето на динамичната визия на пътя се грижи V8 бензинов мотор с мощност 473 конски сили и 527 Нм въртящ момент.

Купето "Лексус" LC500 се роди от впечатляващ концептуален автомобил

Предаването на въртящия момент към задните колела е поверено на новоразработена 10-степенна автоматична трансмисия, използвана за първи път в луксозен автомобил и с време за смяна на предавки, сходно с това на трансмисия с два съединителя. Така екипиран, "Лексус" LC 500 се ускорява до 100 км/ч за под 4.5 секунди.


Луксозното купе на японците е изградено на изцяло нова платформа с най-устойчивото на усукване шаси, излизало някога от заводите на компанията.




Интериорният дизайн на LC 500 е повлиян от подчертано динамичния лукс на екстериора. Позицията на водача е разположена така, че да създаде отлична предпоставка за спортно шофиране, давайки възможност за бързо приспособяване към автомобила посредством по-интуитивно управление.

Купето "Лексус" LC500 се роди от впечатляващ концептуален автомобил

В модела премиерата си прави мултимедийният пакет Lexus 2017, който разполага с по-бърз и по-гъвкав софтуер, който позволява бъдещи подобрения и индивидуален интерфейс. Озвучаването е последна разработка на Mark Levinson. На разположение е и аудиосистема Pioneer.


"Лексус" LC 500 е снабден с пакета технологии за безопасност Lexus Safety System +, в който са интегрирани системата Pre-Crash Safety, която предотвратява или намалява последствията от сблъсък, асистент за поддържане на пътна лента и динамичен радарен автопилот за целия скоростен диапазон.

Ключови думи към статията:

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Не...и тая няма да си я купя

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  2. 2 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 427 Неутрално
  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3455 Неутрално

    Това "агресивно излъчване" с остри ъгли, стърчащи тенекета, безформени фарове и стопове и предница, приличаща на машинка за подстригване на кучета, ми идва в повече...

    Ето едно друго спортно купе, всеки да си прави изводите:
    http://blog-admin.cddev.org/wp-content/uploads/2015/06/2016_astons-1-626x382.jpg

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 5 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Да сигурно 3-4 бройки ще се продадат в България.

  5. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2661 Неутрално

    Не става!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 7 Профил на nonsense
    nonsense
    Рейтинг: 434 Неутрално

    С тази решетка, ако блъсна някое куче, ще ми трябва нов двигател.

    shut up retard
  7. 8 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4734 Неутрално

    [quote#3:"Norman Granz"]Това "агресивно излъчване" с остри ъгли, стърчащи тенекета, безформени фарове и стопове и предница, приличаща на машинка за подстригване на кучета, ми идва в повече... [/quote]
    И на мен. Толкова много агресия, че чак ме хваща страх като я гледам. Иначе за каране сигурно е голям кеф.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  8. 9 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 728 Неутрално
  9. 10 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Весело

    Харесва ми много, ама ако я пуснат с фабрично АГУ ще се престраша да си взема едничка

  10. 11 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Любимото занимание на българина: да обсъжда жени и коли. Такива които никога няма да пипне, камо ли да насочва нанякъде...

  11. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3455 Неутрално

    [quote#8:"Blood Red Skies"]Иначе за каране сигурно е голям кеф.[/quote]

    Не се съмнявам, че колата е читава - те най-простите Тойоти са качествени и надеждни, та какво остава за върховия им бранд.

    И все пак тази външност е ... леко отблъскваща за човек, свикнал с правни линии и класически пропорции.

    Представям си, че от уредбата й дъни някакво гъргорещо техно...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  12. 13 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 894 Весело

    Мисля че колата е опасна за психическото ми здраве!
    Ако седна в такава кола, ше трябва да допусна че съм покойник и съм попаднал в рая!

    Предпочитам да съм жив, макар и със старо Рено ...

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  13. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3348 Неутрално

    До коментар [#2] от "pipon":

    Особено зандите стопове тип "сълза"!

    Не мога да виждам коментарите си и тези към мен, и не мога да отговарям, ако случайно не ги видя.
  14. 15 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 434 Любопитно

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Просто са различни - млада, красива и модерна японка, срещу улегнал, неподвластен на времето, тежък британец

    Въпрос на вкус - аз бих взел японката

    Stef
  15. 16 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3455 Неутрално

    [quote#15:"stef"]млада, красива и модерна японка, срещу улегнал, неподвластен на времето, тежък британец[/quote]

    Добре казано.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 17 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3988 Неутрално

    Красива и непрактична кола, освен ако имаш излишни пари за да покажеш че можеш да си позволиш различни играчки.

  17. 18 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Отвътре определено е приятна, отвънка е въпрос на предпочитания, определено за младото поколение, докато хора свикнали на по германски дизайн трудно биха я разбрали.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  18. 19 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Отстрани и отвътре изглежда добре...

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  19. 20 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4734 Неутрално

    До коментар [#18] от "Делян":

    Аз съм привърженик на философията "формата следва функцията". Например в случая формата на предните и задните светлини не слвдват никаква функция. Предната решетка - също. Опитват се да я налагат през последните години като черта на марката, но на мен поразително ми прилича на електрическата ми самобръсначка Браун - тя има същата мрежичка на ножчето.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  20. 21 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#4] от "Beyond":

    Абе нещо не виждам ръчна спирачка...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  21. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2728 Весело

    Lexus-а е доста приятен на вид.

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Toва купе е крадено от Jaguar XKR, а ако се върнем по-назад - от Mitsubishi Eclipse 1999.

    Но ако държиш на марката - виж Aston Martin One 77, aко държиш да е английско - McLaren MP12C, ако нямаш претенции от нация и марка - Mercedes AMG CLS.

  22. 23 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3988 Неутрално

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    Прав си, но така е масово, особено ако погледнеш влиянието на Ауди на вида на предницата. Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа. Макар че предпочитам Тойота и японските коли като цяло поради безпроблемността им, а също наличието на мрежа от сервизи, за мен точно тези модели са проява на каприз. Ако ще избирам подобна кола, оставам с Порше. Реално обаче няма опасност, и така съм с излишен "автомобилен парк" с три коли на двамата ни.

  23. 24 Профил на mrvip
    mrvip
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    При условие, че по това време Ян Калъм е дизайнера , а FORD - собственика на Jaguar и Aston, трудно можем да говорим за кражба.

    "Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."
  24. 25 Профил на mrvip
    mrvip
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    Иначе Jaguar F-type R е добър микс от английски и модерен стил.

    "Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."
  25. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    До коментар [#15] от "stef":

    Аз пък бих взел това, оти съм простак:

    http://www.total911.com/wp-content/uploads/2015/04/Porsche-991-Turbo-S.jpg

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    До коментар [#26] от "proventuss":

    Тази кола май леко е вдъхновила Форд Торус и Контур (Мондео) от 1996/7. Форд и Мазда са имали някакво сътрудничество през 90-те.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 29 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#28] от "deutschwagen":

    Еднакво шаси и двигател с Форд Проуб.

    Лигата на необикновените почтени джентълмени.
  28. 30 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#3:"Norman Granz"]Ето едно друго спортно купе, всеки да си прави изводите:
    http://blog-admin.cddev.org/wp-content/uploads/2015/06/2016_astons-1-626x382.jpg[/quote]

    Ехе, коя година сме? Тойота имаха такъв дизайн преди четвърт век:
    http://farm5.static.flickr.com/4077/4873265290_832ea927ba_z.jpg

  29. 31 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#23:"daskal1"]Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа.[/quote]

    Да, това е многократно повтаряна пропагандна партенка, но това не я прави истина. Lexus LS400 от 89-та е типичен японски дизайн в духа на Toyota Century от 67-ма.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Century

    Мерцедес добиват подобен дизайн няколко години по-късно.

  30. 32 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Вътре е комфортно... но предпочитам по-просторните и високи МПС-та. Не става да ходиш на работа в 7,30 с това, все пак , нали?

  31. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2056 Весело

    До коментар [#31] от "DFGeneer":

    Ахахахаха! Тая барака Century ли е повлияла на дезйана на Мерцедес? Прилича повече на Волво 200. Този път просто изби рибата, експерте.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 34 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#33] от "deutschwagen":

    А, как бе, всички знаем че немците са измислили автомобила, колелото, огъня, водата и дори гравитацията, и всички останали копират от тях, но най-вече японците.

  33. 35 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    Доста хора подценяват Лексъс. Глупаво. Тойота отделят доста голямо внимание на детайлите и интеграцията на цялата кола. В последните 7, 8 години работят много по емоционалната част на колите си.
    Този Лексъс е наследника (в известен смисъл) на LFA, кола която много хора поставят на върха на суперколите. Не защото е най-бърза или най-скъпа или най-красива, а защото дава невероятно усещане като я караш. Доста хора си продадоха фереритата за да си вземат LFA. И японците си удържаха на думата - направиха само 300 и затвориха поточната линия.
    Този нов Лексъс няма да блести нито с най-висока скорост или ускорение но ви гарантирам че ще бъде по-запленяващ за каране от повечето коли с които се конкурира.

    Преди 10тина години имах Lexus SC400 тази кола невероятно ми допадаше. Имал съм Нисан 300ZX Turbo, карал съм за няколко седмици и за доста мили Порше 911 (930), БМВ 640, Панамера... Този Лексъс беше като правен за мен и за каране всеки ден.
    Новия ще се наложи да го пропусна ... поне докъто е нов, но съм сигурен че ще бъде чудесна кола.

    https://www.youtube.com/watch?v=3k6-3UoUhJ8

    California Über Alles
  34. 36 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Да не си кривим душата, дизайнът е красив. До сега лексусите които съм виждал не мога да ги различа от обикновената конфекция на Тойота по нищо освен по емблемата. Но този хваща окото отдалеч.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  35. 37 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    [quote#23:"daskal1"]Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа.[/quote]

    До коментар [#23] от "daskal1":

    Пич, сори ама това абсолютно не е вярно! Когато първия Лексъс излезна през 90, Мерцедеса изглеждаше като танк с тези отвесни слабове от страни. Има стотици статии изписани за това. Чети Мотор Тренд, Роуд анд Трак, Кар анд Дривър от тези години. Не случайно продажбите на Мерцедес S клас паднаха с повече от 50% тогава.
    По това време качеството им не беше добро. Мерцедеса имаше около 2800 точкови заварки на купето, Лексъса над 3400 - това го казваха и в рекламните си материали. Аз раздрънкан Лексъс още не съм видял. Въпреки че сега на старо ги карат дори и негрите. А бараки Мерцедеси колкото искаш. Имам познат с такава барака - вътре е станал като Волга. БМВтата пък се разпадат още по-бързо.

    California Über Alles
  36. 38 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3988 Неутрално

    До коментар [#37] от "Pontif А":

    Да чета, ама аз първия си лс400 го купих 1991, след това го смених на 1995 поради тракшън контрола и т.н. (Засега изоставам с 430) и знам за какво говоря. Само погледни системите за окачване и концепцията, не гледай тенекиите. Според мен ЛС е изпълнен далеч по-добре от s класа, особено е електическата система.

  37. 39 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#32:"gimi"]Не става да ходиш на работа в 7,30 с това, все пак , нали? [/quote]
    Да бъдем откровени, с такава кола не се ходи на работа в 07:30!
    Или който е купил подобна кола, изобщо не ходи на работа с нея.

  38. 40 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    Интериорът е много пипнат.

    "На разположение е и аудиосистема Pioneer."


    Можеха да се бръкнат за нещо "по-хайенд"....
    😄

    I Want To Believe
  39. 41 Профил на marino777
    marino777
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#27] от "deutschwagen":

    Ами вземай, кой те спира?

  40. 42 Профил на marino777
    marino777
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Цялата работа ми прилича на пенсионерите пред блока, които веднъж обсъждаха, че еди-кой си щял да даде 20 млн долара, за да лети в космоса. "Аз да имах 20 млн долара, къде-къде по-умно щях да ги наместя..." "Кво му е толкова за някакъв космос?"
    Истината е,че това който си го купи, ще има още няколко. И няма да си го купи за да иде на работа, а за показ

  41. 43 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#35:"Pontif А"]Доста хора си продадоха фереритата за да си вземат LFA.[/quote]
    Повече бих приел, че са продали поршетата си.
    Ферари е по-специален автомобил, нещо като "Rolex" при часовниците, а "Lexus" бих го оприличил повече с "Omega".
    "Ферари" е едно бижу, на което му се радват обикновено в гаража, шофират го на много специални места, въртят с него по 1 000 - 2 000 км годишно, и един от малкото автомобили, които си имат реплики
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18415-replika-na-ferrari-enzo-s-dvigatel-bmw/
    Мисля си, че у нас няма нито едно истинско ферари, дори и купените "втора ръка".

  42. 44 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#43:"historama"]"Ферари" е едно бижу, на което му се радват обикновено в гаража[/quote]
    Чувал съм за служебни поршета в Германия, но никога няма да видиш служебно Ферари или ламбо. У нас съм виждал Лексъс служебни, но не от спортните.

  43. 45 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    До коментар [#42] от "marino777":

    Защо повечето не мислят че това е кола да ходиш на работа с нея? Напротив Точно това е кола за всеки ден. Този Лексъс е повече ГТ отколкото спортна кола. Така че ще бъде много по-комфортен от всяко Порше например. Освен това почти 95% от хората пътуват сами в колите си до работа. Двуместно или 2+2 персонално, луксозно купе. Точно колата да караш сам на работа.

    California Über Alles
  44. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    До коментар [#37] от "Pontif А":

    S-класата през 1990-та беше вече почти на 10 години. Правили са я от 1981. И американската спецификация си беше танк, защото това са изисквали американските правила, някои от тях доста безмислени (например забраната за аеродинамчно покритие на фаровете).
    Аз пък виждам много повече стари Мерцедеси (не само W126) от колкото стари Лексуси или Тойоти. Лексусите от 1990, както и следващия модел, както сам каза, ги карат предимно малцинствата, и това го виждам от преди 15 години поне.
    Като говорим за лични впечатления, вече ти писах за бившата съседка с Лексус ЕС от 2010/11. Нито аз бях впечатлен, нито тя.
    Но друго е интересно. От няколко години, Лексус не води в продажбите дори и в САЩ, където е пълно с руски евреи (и някои други евреи), които предпочитат Лексус по техни си причини и не биха купили немско возило. Води Мерцедес.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 47 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    [quote#46:"deutschwagen"]за бившата съседка с Лексус ЕС [/quote]

    До коментар [#46] от "deutschwagen":

    Браво, ти избра Лексъс! ЕС - Тойота Камри сравним с 4 цилиндровия Мерцедес С клас (като Compact not S) с предно предаване, като Камри. И аз имах една съседка нейния Мерцедес се разпадна на 4тата година.
    Погледни цените на старите Мерцедеси от 90те. Не можеш да ги подариш дори и да искаш. Опитай се да подържаш 15 годишен Мерцедес и 15 годишен Лексъс. За надеждност да не говорим. Всичките ми познати със скъпи Германски коли карат с Check Engine лампата непрекъснато светеща защото не им се плащат по 2, 3, 4 хиляди за сенсор или уплътнител или друга джунджурия която на всеки друг автомобил струва $100.
    Но всеки си има предпочитания. Твоите са очевидни от ника ти. Пожелавам ти да караш това което ти харесва. Затова си в Америка, нали.

    California Über Alles
  46. 48 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 510 Неутрално

    [quote#35:"Pontif А"]Имал съм Нисан 300ZX Turbo, карал съм за няколко седмици и за доста мили Порше 911 (930), БМВ 640, Панамера[/quote]

    Ооо интересен гараж, браво
    Ще споделиш ли какви са ти впечатленията от тея коли?

  47. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    До коментар [#47] от "Pontif А":


    Не мсиля, че ES е сравним с Ц класата. Да, първите версии са били компактни, а последните са фул-сайз лукс. Моделът, за който аз говоря тогава се е водил мид-сайз. Абе хич не изглеждаше малък. Но не съм го сравнявал с S класата. По-скоро с Ауди А6. Вярно, бил с предно предаване, което ме учуди. Но двигателят мисля е V6.

    Вярно е, че Мерцедесите около 2000-та не бяха осбено надеждни, както и повечето немски коли в онзи период. Но купувачите на немски коли вече не са толкова недоволни, както тогава и може да се каже, че проблем вече няма. Действително, не са за всеки. Но съм чувал и за Лексусите, че частите им са много скъпи. Чувал съм доста оплаквания.
    А класическите Мерцедеси от 70-те и 80-те са били адски здрави. До толкова, че това се води пример за лоша бизнес стратегия заради изгубените постъпления за части. Но действително няма причина да струват много пари днес, освен ако не е някой по-рядък и специален модел, който трябва и да е много запазен. Но не така стоят нещата със старите Поршета, които се превърнаха в много добра инвестиция, поне за тези, които са ги купили когато му е било времето.



    [quote#47:"Pontif А"]Но всеки си има предпочитания. Твоите са очевидни от ника ти. Пожелавам ти да караш това което ти харесва. Затова си в Америка, нали[/quote]

    Да, това е американския начин на мислене. Макар, че временно не съм в САЩ. Иначе никът ми е просто шега от едно време, защото ми беше много забавно да споря с български спецове, които оплюваха немската авто индустрия. Тук ставаха много легендарни спорове преди да дойдеш.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2056 Неутрално

    До коментар [#34] от "DFGeneer":

    Не бе, не. Рексус са измислили всичко още преди македонците. Просто са избрали 1989 като най-удобен момент.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 51 Профил на marino777
    marino777
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#45] от "Pontif А":

    Да бе, да. Тя ще ти изгори само в едната посока повече, отколкото ти ще изкараш за 3 дена.

  50. 52 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    До коментар [#51] от "marino777":

    Не мисля. Безина е $2.60 за галон. По-евтин е от млякото и водата. А и ти не знаеш колко ми е заплатата. Само ще ти кажа че хлапето ми паркира коли след училище за да изкара някой лев и прави по $14 на час без бакшишите.

    California Über Alles
  51. 53 Профил на marino777
    marino777
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Прав си, не съм обърнал внимание, че смяташ в долари. Там и каручката ще е по-евтина от тука.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK