Това "агресивно излъчване" с остри ъгли, стърчащи тенекета, безформени фарове и стопове и предница, приличаща на машинка за подстригване на кучета, ми идва в повече...
[quote#3:"Norman Granz"]Това "агресивно излъчване" с остри ъгли, стърчащи тенекета, безформени фарове и стопове и предница, приличаща на машинка за подстригване на кучета, ми идва в повече... [/quote]
И на мен. Толкова много агресия, че чак ме хваща страх като я гледам. Иначе за каране сигурно е голям кеф.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
Отвътре определено е приятна, отвънка е въпрос на предпочитания, определено за младото поколение, докато хора свикнали на по германски дизайн трудно биха я разбрали.
Аз съм привърженик на философията "формата следва функцията". Например в случая формата на предните и задните светлини не слвдват никаква функция. Предната решетка - също. Опитват се да я налагат през последните години като черта на марката, но на мен поразително ми прилича на електрическата ми самобръсначка Браун - тя има същата мрежичка на ножчето.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Toва купе е крадено от Jaguar XKR, а ако се върнем по-назад - от Mitsubishi Eclipse 1999.
Но ако държиш на марката - виж Aston Martin One 77, aко държиш да е английско - McLaren MP12C, ако нямаш претенции от нация и марка - Mercedes AMG CLS.
Прав си, но така е масово, особено ако погледнеш влиянието на Ауди на вида на предницата. Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа. Макар че предпочитам Тойота и японските коли като цяло поради безпроблемността им, а също наличието на мрежа от сервизи, за мен точно тези модели са проява на каприз. Ако ще избирам подобна кола, оставам с Порше. Реално обаче няма опасност, и така съм с излишен "автомобилен парк" с три коли на двамата ни.
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Тази кола май леко е вдъхновила Форд Торус и Контур (Мондео) от 1996/7. Форд и Мазда са имали някакво сътрудничество през 90-те.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
[quote#23:"daskal1"]Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа.[/quote]
Да, това е многократно повтаряна пропагандна партенка, но това не я прави истина. Lexus LS400 от 89-та е типичен японски дизайн в духа на Toyota Century от 67-ма. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Century
Мерцедес добиват подобен дизайн няколко години по-късно.
Ахахахаха! Тая барака Century ли е повлияла на дезйана на Мерцедес? Прилича повече на Волво 200. Този път просто изби рибата, експерте.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
А, как бе, всички знаем че немците са измислили автомобила, колелото, огъня, водата и дори гравитацията, и всички останали копират от тях, но най-вече японците.
Доста хора подценяват Лексъс. Глупаво. Тойота отделят доста голямо внимание на детайлите и интеграцията на цялата кола. В последните 7, 8 години работят много по емоционалната част на колите си.
Този Лексъс е наследника (в известен смисъл) на LFA, кола която много хора поставят на върха на суперколите. Не защото е най-бърза или най-скъпа или най-красива, а защото дава невероятно усещане като я караш. Доста хора си продадоха фереритата за да си вземат LFA. И японците си удържаха на думата - направиха само 300 и затвориха поточната линия.
Този нов Лексъс няма да блести нито с най-висока скорост или ускорение но ви гарантирам че ще бъде по-запленяващ за каране от повечето коли с които се конкурира.
Преди 10тина години имах Lexus SC400 тази кола невероятно ми допадаше. Имал съм Нисан 300ZX Turbo, карал съм за няколко седмици и за доста мили Порше 911 (930), БМВ 640, Панамера... Този Лексъс беше като правен за мен и за каране всеки ден.
Новия ще се наложи да го пропусна ... поне докъто е нов, но съм сигурен че ще бъде чудесна кола.
Да не си кривим душата, дизайнът е красив. До сега лексусите които съм виждал не мога да ги различа от обикновената конфекция на Тойота по нищо освен по емблемата. Но този хваща окото отдалеч.
Пич, сори ама това абсолютно не е вярно! Когато първия Лексъс излезна през 90, Мерцедеса изглеждаше като танк с тези отвесни слабове от страни. Има стотици статии изписани за това. Чети Мотор Тренд, Роуд анд Трак, Кар анд Дривър от тези години. Не случайно продажбите на Мерцедес S клас паднаха с повече от 50% тогава.
По това време качеството им не беше добро. Мерцедеса имаше около 2800 точкови заварки на купето, Лексъса над 3400 - това го казваха и в рекламните си материали. Аз раздрънкан Лексъс още не съм видял. Въпреки че сега на старо ги карат дори и негрите. А бараки Мерцедеси колкото искаш. Имам познат с такава барака - вътре е станал като Волга. БМВтата пък се разпадат още по-бързо.
Да чета, ама аз първия си лс400 го купих 1991, след това го смених на 1995 поради тракшън контрола и т.н. (Засега изоставам с 430) и знам за какво говоря. Само погледни системите за окачване и концепцията, не гледай тенекиите. Според мен ЛС е изпълнен далеч по-добре от s класа, особено е електическата система.
[quote#32:"gimi"]Не става да ходиш на работа в 7,30 с това, все пак , нали? [/quote]
Да бъдем откровени, с такава кола не се ходи на работа в 07:30!
Или който е купил подобна кола, изобщо не ходи на работа с нея.
Цялата работа ми прилича на пенсионерите пред блока, които веднъж обсъждаха, че еди-кой си щял да даде 20 млн долара, за да лети в космоса. "Аз да имах 20 млн долара, къде-къде по-умно щях да ги наместя..." "Кво му е толкова за някакъв космос?"
Истината е,че това който си го купи, ще има още няколко. И няма да си го купи за да иде на работа, а за показ
[quote#35:"Pontif А"]Доста хора си продадоха фереритата за да си вземат LFA.[/quote]
Повече бих приел, че са продали поршетата си.
Ферари е по-специален автомобил, нещо като "Rolex" при часовниците, а "Lexus" бих го оприличил повече с "Omega".
"Ферари" е едно бижу, на което му се радват обикновено в гаража, шофират го на много специални места, въртят с него по 1 000 - 2 000 км годишно, и един от малкото автомобили, които си имат реплики http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18415-replika-na-ferrari-enzo-s-dvigatel-bmw/
Мисля си, че у нас няма нито едно истинско ферари, дори и купените "втора ръка".
[quote#43:"historama"]"Ферари" е едно бижу, на което му се радват обикновено в гаража[/quote]
Чувал съм за служебни поршета в Германия, но никога няма да видиш служебно Ферари или ламбо. У нас съм виждал Лексъс служебни, но не от спортните.
Защо повечето не мислят че това е кола да ходиш на работа с нея? Напротив Точно това е кола за всеки ден. Този Лексъс е повече ГТ отколкото спортна кола. Така че ще бъде много по-комфортен от всяко Порше например. Освен това почти 95% от хората пътуват сами в колите си до работа. Двуместно или 2+2 персонално, луксозно купе. Точно колата да караш сам на работа.
S-класата през 1990-та беше вече почти на 10 години. Правили са я от 1981. И американската спецификация си беше танк, защото това са изисквали американските правила, някои от тях доста безмислени (например забраната за аеродинамчно покритие на фаровете).
Аз пък виждам много повече стари Мерцедеси (не само W126) от колкото стари Лексуси или Тойоти. Лексусите от 1990, както и следващия модел, както сам каза, ги карат предимно малцинствата, и това го виждам от преди 15 години поне.
Като говорим за лични впечатления, вече ти писах за бившата съседка с Лексус ЕС от 2010/11. Нито аз бях впечатлен, нито тя.
Но друго е интересно. От няколко години, Лексус не води в продажбите дори и в САЩ, където е пълно с руски евреи (и някои други евреи), които предпочитат Лексус по техни си причини и не биха купили немско возило. Води Мерцедес.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Браво, ти избра Лексъс! ЕС - Тойота Камри сравним с 4 цилиндровия Мерцедес С клас (като Compact not S) с предно предаване, като Камри. И аз имах една съседка нейния Мерцедес се разпадна на 4тата година.
Погледни цените на старите Мерцедеси от 90те. Не можеш да ги подариш дори и да искаш. Опитай се да подържаш 15 годишен Мерцедес и 15 годишен Лексъс. За надеждност да не говорим. Всичките ми познати със скъпи Германски коли карат с Check Engine лампата непрекъснато светеща защото не им се плащат по 2, 3, 4 хиляди за сенсор или уплътнител или друга джунджурия която на всеки друг автомобил струва $100.
Но всеки си има предпочитания. Твоите са очевидни от ника ти. Пожелавам ти да караш това което ти харесва. Затова си в Америка, нали.
Не мсиля, че ES е сравним с Ц класата. Да, първите версии са били компактни, а последните са фул-сайз лукс. Моделът, за който аз говоря тогава се е водил мид-сайз. Абе хич не изглеждаше малък. Но не съм го сравнявал с S класата. По-скоро с Ауди А6. Вярно, бил с предно предаване, което ме учуди. Но двигателят мисля е V6.
Вярно е, че Мерцедесите около 2000-та не бяха осбено надеждни, както и повечето немски коли в онзи период. Но купувачите на немски коли вече не са толкова недоволни, както тогава и може да се каже, че проблем вече няма. Действително, не са за всеки. Но съм чувал и за Лексусите, че частите им са много скъпи. Чувал съм доста оплаквания.
А класическите Мерцедеси от 70-те и 80-те са били адски здрави. До толкова, че това се води пример за лоша бизнес стратегия заради изгубените постъпления за части. Но действително няма причина да струват много пари днес, освен ако не е някой по-рядък и специален модел, който трябва и да е много запазен. Но не така стоят нещата със старите Поршета, които се превърнаха в много добра инвестиция, поне за тези, които са ги купили когато му е било времето.
[quote#47:"Pontif А"]Но всеки си има предпочитания. Твоите са очевидни от ника ти. Пожелавам ти да караш това което ти харесва. Затова си в Америка, нали[/quote]
Да, това е американския начин на мислене. Макар, че временно не съм в САЩ. Иначе никът ми е просто шега от едно време, защото ми беше много забавно да споря с български спецове, които оплюваха немската авто индустрия. Тук ставаха много легендарни спорове преди да дойдеш.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Не бе, не. Рексус са измислили всичко още преди македонците. Просто са избрали 1989 като най-удобен момент.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Не мисля. Безина е $2.60 за галон. По-евтин е от млякото и водата. А и ти не знаеш колко ми е заплатата. Само ще ти кажа че хлапето ми паркира коли след училище за да изкара някой лев и прави по $14 на час без бакшишите.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
sashobal
Рейтинг: 668 НеутралноНе...и тая няма да си я купя
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!pipon
Рейтинг: 395 НеутралноБарнали са я
Norman Granz
Рейтинг: 4427 НеутралноТова "агресивно излъчване" с остри ъгли, стърчащи тенекета, безформени фарове и стопове и предница, приличаща на машинка за подстригване на кучета, ми идва в повече...
5/06/2016_astons-1-626x382.jpg
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Ето едно друго спортно купе, всеки да си прави изводите:
http://blog-admin.cddev.org/wp-content/uploads/201
Beyond
Рейтинг: 1034 Неутралноhttp://cdn-parismatch.ladmedia.fr/var/news/storage /images/paris-match/vivre/automobile/en-images/lc- 500-le-nouveau-vaisseau-amiral-de-lexus-898743/a-l -interieur-de-la-nouvelle-lexus-lc-500/9525365-1-f re-FR/A-l-interieur-de-la-nouvelle-Lexus-LC-500.jp g
TAKE THE RED PILL!redsky
Рейтинг: 264 НеутралноДа сигурно 3-4 бройки ще се продадат в България.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4180 НеутралноНе става!
Libertarianism is just anarchy for rich peoplenonsense
Рейтинг: 396 НеутралноС тази решетка, ако блъсна някое куче, ще ми трябва нов двигател.
shut up retardAlarmstufe Rot
Рейтинг: 6074 Неутрално[quote#3:"Norman Granz"]Това "агресивно излъчване" с остри ъгли, стърчащи тенекета, безформени фарове и стопове и предница, приличаща на машинка за подстригване на кучета, ми идва в повече... [/quote]
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.И на мен. Толкова много агресия, че чак ме хваща страх като я гледам. Иначе за каране сигурно е голям кеф.
MyTwoCents
Рейтинг: 548 НеутралноДзвер!
@)----,--'--shileto
Рейтинг: 1034 ВеселоХаресва ми много, ама ако я пуснат с фабрично АГУ ще се престраша да си взема едничка
aha
Рейтинг: 477 НеутралноЛюбимото занимание на българина: да обсъжда жени и коли. Такива които никога няма да пипне, камо ли да насочва нанякъде...
Norman Granz
Рейтинг: 4427 Неутрално[quote#8:"Blood Red Skies"]Иначе за каране сигурно е голям кеф.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Не се съмнявам, че колата е читава - те най-простите Тойоти са качествени и надеждни, та какво остава за върховия им бранд.
И все пак тази външност е ... леко отблъскваща за човек, свикнал с правни линии и класически пропорции.
Представям си, че от уредбата й дъни някакво гъргорещо техно...
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1115 ВеселоМисля че колата е опасна за психическото ми здраве!
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Ако седна в такава кола, ше трябва да допусна че съм покойник и съм попаднал в рая!
Предпочитам да съм жив, макар и със старо Рено ...
hamiltonf
Рейтинг: 4113 НеутралноДо коментар [#2] от "pipon":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Особено зандите стопове тип "сълза"!
stef
Рейтинг: 397 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Norman Granz":
StefПросто са различни - млада, красива и модерна японка, срещу улегнал, неподвластен на времето, тежък британец
Въпрос на вкус - аз бих взел японката
Norman Granz
Рейтинг: 4427 Неутрално[quote#15:"stef"]млада, красива и модерна японка, срещу улегнал, неподвластен на времето, тежък британец[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Добре казано.
daskal1
Рейтинг: 3704 НеутралноКрасива и непрактична кола, освен ако имаш излишни пари за да покажеш че можеш да си позволиш различни играчки.
Делян Ковачев
Рейтинг: 470 НеутралноОтвътре определено е приятна, отвънка е въпрос на предпочитания, определено за младото поколение, докато хора свикнали на по германски дизайн трудно биха я разбрали.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Karla Hanneman
Рейтинг: 418 НеутралноОтстрани и отвътре изглежда добре...
Karla , Майти Готическа Принцеса!Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6074 НеутралноДо коментар [#18] от "Делян":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Аз съм привърженик на философията "формата следва функцията". Например в случая формата на предните и задните светлини не слвдват никаква функция. Предната решетка - също. Опитват се да я налагат през последните години като черта на марката, но на мен поразително ми прилича на електрическата ми самобръсначка Браун - тя има същата мрежичка на ножчето.
ТНТ
Рейтинг: 582 НеутралноДо коментар [#4] от "Beyond":
Да спасим София от "Спаси София"!!!Абе нещо не виждам ръчна спирачка...
Deaddark
Рейтинг: 2054 ВеселоLexus-а е доста приятен на вид.
До коментар [#3] от "Norman Granz":
Toва купе е крадено от Jaguar XKR, а ако се върнем по-назад - от Mitsubishi Eclipse 1999.
Но ако държиш на марката - виж Aston Martin One 77, aко държиш да е английско - McLaren MP12C, ако нямаш претенции от нация и марка - Mercedes AMG CLS.
daskal1
Рейтинг: 3704 НеутралноДо коментар [#22] от "Deaddark":
Прав си, но така е масово, особено ако погледнеш влиянието на Ауди на вида на предницата. Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа. Макар че предпочитам Тойота и японските коли като цяло поради безпроблемността им, а също наличието на мрежа от сервизи, за мен точно тези модели са проява на каприз. Ако ще избирам подобна кола, оставам с Порше. Реално обаче няма опасност, и така съм с излишен "автомобилен парк" с три коли на двамата ни.
mrvip
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#22] от "Deaddark":
"Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."При условие, че по това време Ян Калъм е дизайнера , а FORD - собственика на Jaguar и Aston, трудно можем да говорим за кражба.
mrvip
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#22] от "Deaddark":
"Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."Иначе Jaguar F-type R е добър микс от английски и модерен стил.
proventuss
Рейтинг: 522 НеутралноДо коментар [#20] от "Blood Red Skies":
Fde.yakmee.com%2Fimages%2Fmain%2Fsample%2Fmazda%2F xedos_6%2F1992_sedan_4d%2Fmazda_xedos_6_1992_sedan _4d_836b.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fde.yakmee. com%2Fmazda-xedos%2B6&h=165&w=468&tbni d=3dfNdlJ2b2ksvM%3A&docid=L6aZ1PqA6P2lDM&e i=JJevVqXZF8GiPrn6i_gO&tbm=isch&iact=rc&am p;uact=3&dur=1005&page=1&start=0&n dsp=15&ved=0ahUKEwil-_vfjNfKAhVBkQ8KHTn9Au8QrQ MISDAO
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеЕто ти и моята, макар и модел на 24 години:
http://images.google.de/imgres?imgurl=http%3A%2F%2
deutschwagen
Рейтинг: 1025 НеутралноДо коментар [#15] от "stef":
/Porsche-991-Turbo-S.jpg
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Аз пък бих взел това, оти съм простак:
http://www.total911.com/wp-content/uploads/2015/04
deutschwagen
Рейтинг: 1025 НеутралноДо коментар [#26] от "proventuss":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Тази кола май леко е вдъхновила Форд Торус и Контур (Мондео) от 1996/7. Форд и Мазда са имали някакво сътрудничество през 90-те.
proventuss
Рейтинг: 522 НеутралноДо коментар [#28] от "deutschwagen":
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеЕднакво шаси и двигател с Форд Проуб.
DFGeneer
Рейтинг: 213 Неутрално[quote#3:"Norman Granz"]Ето едно друго спортно купе, всеки да си прави изводите: 5/06/2016_astons-1-626x382.jpg[/quote]
ea927ba_z.jpg
http://blog-admin.cddev.org/wp-content/uploads/201
Ехе, коя година сме? Тойота имаха такъв дизайн преди четвърт век:
http://farm5.static.flickr.com/4077/4873265290_832
DFGeneer
Рейтинг: 213 Неутрално[quote#23:"daskal1"]Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа.[/quote]
Да, това е многократно повтаряна пропагандна партенка, но това не я прави истина. Lexus LS400 от 89-та е типичен японски дизайн в духа на Toyota Century от 67-ма.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Century
Мерцедес добиват подобен дизайн няколко години по-късно.
Мавродинов
Рейтинг: 599 НеутралноВътре е комфортно... но предпочитам по-просторните и високи МПС-та. Не става да ходиш на работа в 7,30 с това, все пак , нали?
deutschwagen
Рейтинг: 1025 ВеселоДо коментар [#31] от "DFGeneer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ахахахаха! Тая барака Century ли е повлияла на дезйана на Мерцедес? Прилича повече на Волво 200. Този път просто изби рибата, експерте.
DFGeneer
Рейтинг: 213 ВеселоДо коментар [#33] от "deutschwagen":
А, как бе, всички знаем че немците са измислили автомобила, колелото, огъня, водата и дори гравитацията, и всички останали копират от тях, но най-вече японците.
Pontif
Рейтинг: 3039 НеутралноДоста хора подценяват Лексъс. Глупаво. Тойота отделят доста голямо внимание на детайлите и интеграцията на цялата кола. В последните 7, 8 години работят много по емоционалната част на колите си.
California Über AllesТози Лексъс е наследника (в известен смисъл) на LFA, кола която много хора поставят на върха на суперколите. Не защото е най-бърза или най-скъпа или най-красива, а защото дава невероятно усещане като я караш. Доста хора си продадоха фереритата за да си вземат LFA. И японците си удържаха на думата - направиха само 300 и затвориха поточната линия.
Този нов Лексъс няма да блести нито с най-висока скорост или ускорение но ви гарантирам че ще бъде по-запленяващ за каране от повечето коли с които се конкурира.
Преди 10тина години имах Lexus SC400 тази кола невероятно ми допадаше. Имал съм Нисан 300ZX Turbo, карал съм за няколко седмици и за доста мили Порше 911 (930), БМВ 640, Панамера... Този Лексъс беше като правен за мен и за каране всеки ден.
Новия ще се наложи да го пропусна ... поне докъто е нов, но съм сигурен че ще бъде чудесна кола.
https://www.youtube.com/watch?v=3k6-3UoUhJ8
42
Рейтинг: 418 НеутралноДа не си кривим душата, дизайнът е красив. До сега лексусите които съм виждал не мога да ги различа от обикновената конфекция на Тойота по нищо освен по емблемата. Но този хваща окото отдалеч.
След комунистите най-много мразя антикомунистите!Pontif
Рейтинг: 3039 Неутрално[quote#23:"daskal1"]Всъщност, ранните Лексус ЛС клас от началото на 1990-те и до 2003 си е копие на Мерцедес S класа.[/quote]
California Über AllesДо коментар [#23] от "daskal1":
Пич, сори ама това абсолютно не е вярно! Когато първия Лексъс излезна през 90, Мерцедеса изглеждаше като танк с тези отвесни слабове от страни. Има стотици статии изписани за това. Чети Мотор Тренд, Роуд анд Трак, Кар анд Дривър от тези години. Не случайно продажбите на Мерцедес S клас паднаха с повече от 50% тогава.
По това време качеството им не беше добро. Мерцедеса имаше около 2800 точкови заварки на купето, Лексъса над 3400 - това го казваха и в рекламните си материали. Аз раздрънкан Лексъс още не съм видял. Въпреки че сега на старо ги карат дори и негрите. А бараки Мерцедеси колкото искаш. Имам познат с такава барака - вътре е станал като Волга. БМВтата пък се разпадат още по-бързо.
daskal1
Рейтинг: 3704 НеутралноДо коментар [#37] от "Pontif А":
Да чета, ама аз първия си лс400 го купих 1991, след това го смених на 1995 поради тракшън контрола и т.н. (Засега изоставам с 430) и знам за какво говоря. Само погледни системите за окачване и концепцията, не гледай тенекиите. Според мен ЛС е изпълнен далеч по-добре от s класа, особено е електическата система.
historama
Рейтинг: 624 Неутрално[quote#32:"gimi"]Не става да ходиш на работа в 7,30 с това, все пак , нали? [/quote]
Да бъдем откровени, с такава кола не се ходи на работа в 07:30!
Или който е купил подобна кола, изобщо не ходи на работа с нея.
2.5
Рейтинг: 1154 НеутралноИнтериорът е много пипнат.
I Want To Believe"На разположение е и аудиосистема Pioneer."
Можеха да се бръкнат за нещо "по-хайенд"....
😄
marino777
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#27] от "deutschwagen":
Ами вземай, кой те спира?
marino777
Рейтинг: 213 НеутралноЦялата работа ми прилича на пенсионерите пред блока, които веднъж обсъждаха, че еди-кой си щял да даде 20 млн долара, за да лети в космоса. "Аз да имах 20 млн долара, къде-къде по-умно щях да ги наместя..." "Кво му е толкова за някакъв космос?"
Истината е,че това който си го купи, ще има още няколко. И няма да си го купи за да иде на работа, а за показ
historama
Рейтинг: 624 Неутрално[quote#35:"Pontif А"]Доста хора си продадоха фереритата за да си вземат LFA.[/quote]
lika-na-ferrari-enzo-s-dvigatel-bmw/
Повече бих приел, че са продали поршетата си.
Ферари е по-специален автомобил, нещо като "Rolex" при часовниците, а "Lexus" бих го оприличил повече с "Omega".
"Ферари" е едно бижу, на което му се радват обикновено в гаража, шофират го на много специални места, въртят с него по 1 000 - 2 000 км годишно, и един от малкото автомобили, които си имат реплики
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18415-rep
Мисля си, че у нас няма нито едно истинско ферари, дори и купените "втора ръка".
shumkar
Рейтинг: 624 Неутрално[quote#43:"historama"]"Ферари" е едно бижу, на което му се радват обикновено в гаража[/quote]
Чувал съм за служебни поршета в Германия, но никога няма да видиш служебно Ферари или ламбо. У нас съм виждал Лексъс служебни, но не от спортните.
Pontif
Рейтинг: 3039 НеутралноДо коментар [#42] от "marino777":
California Über AllesЗащо повечето не мислят че това е кола да ходиш на работа с нея? Напротив Точно това е кола за всеки ден. Този Лексъс е повече ГТ отколкото спортна кола. Така че ще бъде много по-комфортен от всяко Порше например. Освен това почти 95% от хората пътуват сами в колите си до работа. Двуместно или 2+2 персонално, луксозно купе. Точно колата да караш сам на работа.
deutschwagen
Рейтинг: 1025 НеутралноДо коментар [#37] от "Pontif А":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨S-класата през 1990-та беше вече почти на 10 години. Правили са я от 1981. И американската спецификация си беше танк, защото това са изисквали американските правила, някои от тях доста безмислени (например забраната за аеродинамчно покритие на фаровете).
Аз пък виждам много повече стари Мерцедеси (не само W126) от колкото стари Лексуси или Тойоти. Лексусите от 1990, както и следващия модел, както сам каза, ги карат предимно малцинствата, и това го виждам от преди 15 години поне.
Като говорим за лични впечатления, вече ти писах за бившата съседка с Лексус ЕС от 2010/11. Нито аз бях впечатлен, нито тя.
Но друго е интересно. От няколко години, Лексус не води в продажбите дори и в САЩ, където е пълно с руски евреи (и някои други евреи), които предпочитат Лексус по техни си причини и не биха купили немско возило. Води Мерцедес.
Pontif
Рейтинг: 3039 Неутрално[quote#46:"deutschwagen"]за бившата съседка с Лексус ЕС [/quote]
California Über AllesДо коментар [#46] от "deutschwagen":
Браво, ти избра Лексъс! ЕС - Тойота Камри сравним с 4 цилиндровия Мерцедес С клас (като Compact not S) с предно предаване, като Камри. И аз имах една съседка нейния Мерцедес се разпадна на 4тата година.
Погледни цените на старите Мерцедеси от 90те. Не можеш да ги подариш дори и да искаш. Опитай се да подържаш 15 годишен Мерцедес и 15 годишен Лексъс. За надеждност да не говорим. Всичките ми познати със скъпи Германски коли карат с Check Engine лампата непрекъснато светеща защото не им се плащат по 2, 3, 4 хиляди за сенсор или уплътнител или друга джунджурия която на всеки друг автомобил струва $100.
Но всеки си има предпочитания. Твоите са очевидни от ника ти. Пожелавам ти да караш това което ти харесва. Затова си в Америка, нали.
Pandipool
Рейтинг: 444 Неутрално[quote#35:"Pontif А"]Имал съм Нисан 300ZX Turbo, карал съм за няколко седмици и за доста мили Порше 911 (930), БМВ 640, Панамера[/quote]
Ооо интересен гараж, браво
Ще споделиш ли какви са ти впечатленията от тея коли?
deutschwagen
Рейтинг: 1025 НеутралноДо коментар [#47] от "Pontif А":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Не мсиля, че ES е сравним с Ц класата. Да, първите версии са били компактни, а последните са фул-сайз лукс. Моделът, за който аз говоря тогава се е водил мид-сайз. Абе хич не изглеждаше малък. Но не съм го сравнявал с S класата. По-скоро с Ауди А6. Вярно, бил с предно предаване, което ме учуди. Но двигателят мисля е V6.
Вярно е, че Мерцедесите около 2000-та не бяха осбено надеждни, както и повечето немски коли в онзи период. Но купувачите на немски коли вече не са толкова недоволни, както тогава и може да се каже, че проблем вече няма. Действително, не са за всеки. Но съм чувал и за Лексусите, че частите им са много скъпи. Чувал съм доста оплаквания.
А класическите Мерцедеси от 70-те и 80-те са били адски здрави. До толкова, че това се води пример за лоша бизнес стратегия заради изгубените постъпления за части. Но действително няма причина да струват много пари днес, освен ако не е някой по-рядък и специален модел, който трябва и да е много запазен. Но не така стоят нещата със старите Поршета, които се превърнаха в много добра инвестиция, поне за тези, които са ги купили когато му е било времето.
[quote#47:"Pontif А"]Но всеки си има предпочитания. Твоите са очевидни от ника ти. Пожелавам ти да караш това което ти харесва. Затова си в Америка, нали[/quote]
Да, това е американския начин на мислене. Макар, че временно не съм в САЩ. Иначе никът ми е просто шега от едно време, защото ми беше много забавно да споря с български спецове, които оплюваха немската авто индустрия. Тук ставаха много легендарни спорове преди да дойдеш.
deutschwagen
Рейтинг: 1025 НеутралноДо коментар [#34] от "DFGeneer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Не бе, не. Рексус са измислили всичко още преди македонците. Просто са избрали 1989 като най-удобен момент.
marino777
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#45] от "Pontif А":
Да бе, да. Тя ще ти изгори само в едната посока повече, отколкото ти ще изкараш за 3 дена.
Pontif
Рейтинг: 3039 НеутралноДо коментар [#51] от "marino777":
California Über AllesНе мисля. Безина е $2.60 за галон. По-евтин е от млякото и водата. А и ти не знаеш колко ми е заплатата. Само ще ти кажа че хлапето ми паркира коли след училище за да изкара някой лев и прави по $14 на час без бакшишите.
marino777
Рейтинг: 213 НеутралноПрав си, не съм обърнал внимание, че смяташ в долари. Там и каручката ще е по-евтина от тука.