Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (119)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 820 Неутрално

    Колкото и да се напъвам не мога да измисля нещо негативно за Ауди
    Освен, че много отровни дизелови двигатели слагат, ама то така правят всички немци...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  2. 2 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Компактен е А3 (клас С, Коппакт), не А4 (клас D, семеен или бизнес автомобил).
    Неизгодна покупка според мен. Макар и премиум клас, това Ауди няма аурата на тройката на БМВ и на С клас на Мерцедес и се родее с ширпотребата Шкода и ФВ. Цени от 61 хил, при положение, че в същия клас другите европейски марки продават на цени с 20 хил. по-ниски...
    И отново тенденцията в Дневник да ни представят автомобили, които са по джоба на усвоители на еврофондове и напълно недостъпни за широкия кръг читатели. Може би след 15 години тази кола ще е достъпна и за следния кръг българи.

  3. 3 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 823 Неутрално

    За мен е загадка как Ауди продават на цени като тези на Мерцедес и БМВ, а още по-неясно ми е как VW успяха да прелъжат милиони потребители, че Фолксваген-а с четири кръга на предната решетка е еквивалентен продукт на Мерцедес и БМВ?

  4. 4 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#2] от "b_d_s":


    [quote#2:"b_d_s"]И отново тенденцията в Дневник да ни представят автомобили, които са по джоба на усвоители на еврофондове и напълно недостъпни за широкия кръг читатели. Може би след 15 години тази кола ще е достъпна и за следния кръг българи.[/quote]
    Дори и да ти е по джоба(хайде ще теглиш заем),има ли смъсъл да даваш 60 хил за някой таратайка в предвид че за същите пари(или 20-30 % отгоре),можеш да си вземеш жилище в почти цяла България плюс ще ти носи приходи(наем) и цената му ще се качва.
    Да не казвам ако ги инвестираш парите или започнеш някой бизнес.
    Не знам защо масата толкова си обича и си иска скъпите таратайки..........какво толкова им дава освен галене на егото.

  5. 5 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Меки, приятни на допир пластмаси по арматурното табло, качествена сглобка. Тегаво сядане отзад, по-скоро е тесничко. Пасат е значително по-добра алтернатива при това с поне 5000 евра надолу.

  6. 6 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Отвън е пълна скука с този застаряващ дизайн като почти всяка немска кола с изключение на най-скъпите модели. Да бяха вдигнали задницата поне леко, че да изглежда донякъде по-малко банален.

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4019 Неутрално

    До коментар [#6] от "oos19355380":

    "Отвън е пълна скука с този застаряващ дизайн като почти всяка немска кола с изключение на най-скъпите модели"

    Че Ауди е от най-скъпите модели.
    Колкото до скуката, съгласен съм. Ауди винаги са имали изчистен дизайн и еволюция при моделите си. Проблемът е, че вече няма какво да изчистват и заорават в детайла, а там нещо поне според мен не са нацелили.

    I Want To Believe
  8. 8 Профил на strk
    strk
    Рейтинг: 240 Неутрално

    До коментар [#4] от "kapitalcho":

    Една кола да ти е по джоба означава да струва не повече от 6-7 месечни дохода. Т.е. за да си купиш базово Ауди за 60 000лв, трябва да имаш поне 10000 месечен доход. А човек за да изкарва толкова пари се предполага, че е наясно с нещата, които си написал.

  9. 9 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Георги Пауновски отново мъчи читателите със снимките си

    Trust no one.
  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3388 Неутрално


    Определено Пасат-а е по-добрия избор, за по-малко пари...! Ауди А3 и А4 са много тесни вътре, особено отзад, даже и за не особено едри или високи хора!
    Ауди в по-малките си модели, продава марка и някакво усещане за лукс... Поне за мен е неразбираемо, как успяват, но явно го правят! Което не прави колите им лоши, но просто са прекалено скъпи за това, което продават! Може би и именно това ги продава...
    Не горяло Ауди-то повече от 7л./100км. със 140км./час...?! Ами и за моята позастаряваща вече Астра, не е никакъв проблем, да поддържа 140км./час, с разход под 7л./100км.! За, какво изобщо говори г-н Пауновски...?!

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#10] от "tww09306483":

    А3 и А4 нямат много общо, коренно различна палтформа са. Колко е тясно отзад на А4 зависи от това за кое поколение говорим. Последното вече хич не е тясно, а това тук е порастнало.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Кошница с двигател.Но понеже овчите българи се лъжат и се харчи.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  13. 13 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Тия лежат само на име.Грам не са мръднали в технологиите.Дисплей,бутончетата на волана,двузонов климатроник,незнам си какво,е хубаво ама това го гледаме още от а4 2000-ната.Няма нищо революционно.Дали пари на поддоставчиците,да им доставят най-скъпата продукция която предлагат и нищо.Общо взето,като последните години на Нокия.Доминираха напълно на пазара и всичкото им продукт беше 3310 с цветен дисплей.Гледах новият джип на Тата.Тия Тата,почнаха да правят коли оня ден и вече са на същото ниво като това горе.С нищо не впечатлява,нито е някакъв лимитед едишън,нито се сглобява ръчно нито нищо.Дисплея с навигацията през 2016 не впечатлява и не е нещо особено нито па кожения салон освен ако не се конкурират със Застава.Много са зле тия.Пълна липса на иновации.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  14. 14 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#8] от "strk":

    Пак за мен е неоправдан разход-виж ако имаш 50-60 хил доходи на месец.............тогава по бива.
    За 10 бона можеш да си вземеш апартамент в София(началната ти вноска) и до 30 години той ще се дигне поне 2.5 ,3 пъти ............същото нещо и с наема.
    Пак тази бричка след 30 години ще бъде едни ламарини.

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#12] от "Петър Петров":

    Сигурно Ауди правят парите си в България. Сигурно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#9] от "Qnyx":

    В интерес на истината трябва да кажем, че Пауновски е напреднал във фотографията. Още е далеч от качеството, което се предполага, че трябва да има в такъв фоторазказ, но помня как преди цъкаше по 5 еднакви криви, зле кадрирани и зле експонирани кадъра от някоя мизерна поляна. И сега има неща, които остават загадка за него и дори си е забравил водицата в джоба на вратата, но поне на пръв поглед нещата биват.

  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Весело

    До коментар [#13] от "Avalanche":

    [quote#13:"Avalanche"]Гледах новият джип на Тата.Тия Тата,почнаха да правят коли оня ден и вече са на същото ниво като това горе.[/quote]

    Ахахаха, по-тъпо нещо не бях чувал. Това само роден специалист може да го измисли.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 18 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Флагман е А8. А4 е в средата на гамата.

  19. 19 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#17] от "deutschwagen":

    Що?

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  20. 20 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#12] от "Петър Петров":

    Спомням си средата на 90-те Хюндай какви коли правеха пълна трагедия.В момента моделите им Генезис и тн по нищо не отстъпват на немските курници в който и да е клас.Говорим за развитие в рамките на 20 години.Това което немците правеха 50-60 години благодарение на гастербайтерите от Туркието!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  21. 21 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Паунче, забрави да снимаш задните седалки и извадни снимка от интернет ли бе? (Сн. 9) Хахахахахах
    На всички сники колата е с черна кожа, а на сн. 9... ?!?

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  22. 22 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Флагман? Мечтата на порасналия Голф-аджия. Не знам с какво ви привличат тези Ауди.

  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#19] от "Avalanche":

    Е сети се. Ама продължаваме с бисерите


    [quote#20:"Avalanche"]Генезис и тн по нищо не отстъпват на немските курници в който и да е клас[/quote]


    [quote#20:"Avalanche"]Това което немците правеха 50-60 години благодарение на гастербайтерите от Туркието[/quote]


    Странно как не си чул, че и Киа и Хюндаи имат центрове за разработка и дизайн в Германия. Защото немските автомобили са еталон за подражание, особено в този клас. Независимо дали ти харсва или не.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#22] от "gogo2011":

    Питай, примерно в Англия защо толкова ги купуват. Странно, Ауди правят пълни боклуци за родни голфаджии, ама целият свят тръгна да ги купува. А чакай, забравих, богатите по света са будали, само бай ганьо е умен

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 525 Неутрално

    До коментар [#24] от "deutschwagen":

    Какво ме интересува Англия? Говоря за мои наблюдения от родния автомобилен пазар - всеки голфаджия мечтае да "порасне" до А4, един малък връх за него. Ако е А6 вече е бог. Пълно е с такива таралясници на по десетина години. И като започнат с ремонтите реват на умряло.
    Да са живи и здрави Ауди да продават щом има мераклии. Но такава кола за 100к е извън всякаква логика и здрав разум.

  26. 26 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    В дизайна не са били нито някога ще бъдат еталон.Особено пък групата на фау ве.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  27. 27 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#25] от "gogo2011":

    Не се разправяй с момчето виж че говори без стабилни статистически данни демек не приемай думите му на сериозно,просто си е фенче на марката.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  28. 28 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#4] от "kapitalcho":

    Това е автомобил за хора които могат да си го позволят. Ако имаш стабилни доходи и искаш да поглезиш семейтвото си защо не?

  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#25] от "gogo2011":

    Ами Ауди не е родна марка, нито е насочена към родния пазар, нито правят печалбите си на родния пазар. Сигурен съм, че какво правят с 10 годишни техни коли много не ги интересува. Мисля, че бъркаш обаче - перничаните не купуват 10-годишни А4 или А6. Сигурно си имал предвид моделът, който се е продавал нов до към 2003/4, a4 b6. Или по-стари. Но не виждам какъв е смисълът това да се дискутира. Всеки си мечтае за нещо. А и новината не е за 10-годишни коли.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#27] от "Avalanche":

    [quote#27:"Avalanche"]Не се разправяй с момчето виж че говори без стабилни статистически данни[/quote]

    Ахахаха, статистически данни. Я дай твоите данни бе, експерт, защото само ми обяснаваш какво си бил видял и колко важно било това. Ето ти от мен:


    http://cdn.static-economist.com/sites/default/files/imagecache/original-size/images/print-edition/20140607_WBC110.png

    http://left-lane.com/wp-content/uploads/2014/02/Audi-BMW-Mercedes-Benz-sales-chart.png

    http://left-lane.com/wp-content/uploads/2014/03/Audi-BMW-Mercedes-Benz-SUV-sales-chart.png

    http://media2.intoday.in/btmt/images/stories//November2013/luxurycarsales_102113035336.jpg

    http://www.autospies.com/images/users/TheGenius/main/2001-2008%20sales%20&%20graph.JPG

    http://3.bp.blogspot.com/-OSqQHIvuYZQ/TiML7wxGpiI/AAAAAAAAXoQ/jX8szf2zNw8/s1600/UK+Auto+Brand+Market+Share+June+2011.png

    http://1.bp.blogspot.com/-Pfyz51AJY18/U5nC7dQcRaI/AAAAAAAAmI4/cBcSEKmkFrQ/s1600/Canada_luxury-auto-brand-market-share-chart-May-2014.jpg


    Айде честито. Поне да се беше поразходил малко по Европа и света, да видиш как живеят хората, а не да правиш заключения от панелката в Обеля.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#26] от "Avalanche":

    [quote#26:"Avalanche"]В дизайна не са били нито някога ще бъдат еталон.Особено пък групата на фау ве[/quote]

    Да бе, за това толкова много марки им копират визията и за това Хюндаи и Киа са си направили дизайнерските центрове в Германия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#30] от "deutschwagen":


    Добре де хората им се кефят и продават.Айде щом това те прави щастлив!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  33. 33 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#31] от "deutschwagen":

    Може и да си прав.Аз лично не бих си вел коа на тази марка но щом те кефи.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  34. 34 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#16] от "b_d_s":

    Е да, не е както по-старите му шедъоври Но или си въобразявам, или външните снимки са "леко" изкривени.

    Trust no one.
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#33] от "Avalanche":

    Какво харесваш и какво би си взел е твое лично решение и аз нямам намерение да ти казвам кое е добро и кое не. Въпросът е да не правиме обобщения.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    В интерес на истината за толкова десетилетия да не се намери нито една европейска марка да направи сносен конкурент на германските коли не ми е ясно как стана.Явно повечето държави в Европа страдат от комплекс за малоценност спрямо германците.Както и да който им се кефи да си ги кара!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  37. 37 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Весело

    До коментар [#26] от "Avalanche":

    хаха, затва киа/хюндай дадоха на Петер Шрайер един самосвал пари, за да го дръпнат от ауди. Кой мислиш ги направи от треторазредни кошници до сериозни играчи, поне в САЩ? И ако на се били еталон, интересно защо всичко живо от япония и корея копира решетката на Ауди вече 10 години? И като ауди го почнаха това, веднага мрънкачите се обадиха как всичките им предници изглеждали еднакво. Обаче когато лексус, инфинити и хюндай/кия имат еднакви предници, това е отличителен дизайн, видите ли.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    До коментар [#36] от "Avalanche":

    И аз не знам. Ситроен са били много иновативни едно време, но са имали проблеми с надеждността. Италианците се изгубиха някъде, но винаги са били много нишови. Май само Волво и Ягуар държат фронта. Но според мен френските марки може да пробват да се върнат ако си оправят финансовите баланси. Сега залагат на по-оибкновени коли за по-малко пари и се продават като цяло.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 678 Любопитно

    До коментар [#14] от "kapitalcho":

    Какви месечни доходи трябва да имаш, за да караш Ферари?

  40. 40 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#2] от "b_d_s":

    тя и тройката няма аурата на тройката вече, ти за ауди се седнал да се тревожиш. И това горе няма никакви родствени връзки с който и да е модел на шкода или фв. Малките четирицилиндрови двигатели може и да са сходни, но приликите свършват дотам.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  41. 41 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Весело

    До коментар [#2] от "b_d_s":

    ясно е че теб те интересуват само статии за дачия, грйт уол и москвич, та може би трябва жорката пауновски да вземе да обикаля автоморгите из горубляне и да дава акъл коя двайсегодишна бракма е най-тънко да се вземе, за да ти уйдиса на претенциите?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  42. 42 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 786 Неутрално

    До коментар [#3] от "asroma1927":

    Как?С две думи-мощна реклама!

  43. 43 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    [quote#41:"DareDebil"]ясно е че теб те интересуват само статии за дачия, грйт уол и москвич[/quote]

    От тези 3-те марки съм карал само Москвич и то само веднъж. Така че не позна.

  44. 44 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 678 Неутрално

    До коментар [#36] от "Avalanche":

    Проста икономика. Оптимум между цена, качество, посрещане на нужда, и удоволствие от шофирането. Звучи просто, ама не е. Проблемът на останалите е, че докато германците работят предимно еволюционно, останалите концерни трябва да инвестират много в разработки, за да докарат тяхното ниво. Не излиза сметката.

  45. 45 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#38] от "deutschwagen":

    Неадекватни са.Имам чувството че са някоя компания от ентусиасти и си нямат и представа от проучването на пазара преди да пуснат продукт.За ПСА групата говоря.С тази премиум марка ДС.Първо не продават в САЩ и Канада.Айде да кажем че Квебек е френскоговорещата част и са едно добро начало.Второ неадекватно позиционирани модели.ДС3 примерно конкурент на Мини и в началото имаха успех но нагоре нещо куцат.Трето не сменят моделите навреме четвърто малък избор на двигатели да не говорим че не предлагат по-мощни и атрактивни версии.Англичаните имаха ама Ягуар си беше Форд сега Тата шведите също Волво на Форд а Сааб на ГМ(напудрен опел за маса пари) е няма как да стане.Може би защото повечето марки в Европа с изключение на френските(които се стремят да правят масови коли) са купени от чужди компании!Италианците си правят имат Мазерати.Ама пак нещо им куцат продажбите!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  46. 46 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#44] от "peaspiring":

    И все пак си я има и психологията.Мазерати също са атрактивни име са не са някоя млада марка имат традиции мощни двг и всичко.Ама не става.Просто като кажеш немско и звучи мускулетсо.Подсъзнателното ниво на асоциация е друго!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  47. 47 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#43] от "b_d_s":

    не става въпрос какво си карал, а какви статии искаш да има в дневник. Явно не е за скъпи коли които са:

    [quote#2:"b_d_s"]недостъпни за широкия кръг читатели[/quote]

    дачия и грейт уол изпълняват критериите ти за достъпност, така че да, познал съм.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  48. 48 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#37] от "DareDebil":

    Ми аз пред дизайна на Кия не се прекланям.Дизайна им е еднотипен и тежък.В смисъл за тоя клас това се харесва явно да издава някаква сила.Но като нещо интересно нещо новаторско ги няма.Примерно на Алфата когато въведоха дръжката за отваряне на задната врата която беше скрита на 147 мисля че беше.Това е нещо на което може да се изкефиш защото е адски хитро а е супер семпло и ненатрапчиво но си казваш тоя дето го е направил как се е сетил.Но така или иначе им изкупиха дизайнерските студия а и Алфа не са се скъсали да пускат модели а и новата Джулия не впечатлява да си призная както 159 примерно.Новата визия на Рено ме кефи всичко си следва една дизайнерска линия и изглежда добре в смисъл отличават се.ПСА имат попадения примерно 308 си е доста свежарско на фона на голфа примерно.Другите европейски няма какво да ги коментирам Ланча фалираха Сааб също Волво не се мяркат много често англииските са всъщност китайски а високият им клас не е нещо често срещано да се коментира и май това е в Европа другото всичко е Фау Ве.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  49. 49 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#46] от "Avalanche":

    а като кажеш италианско звучи недоправено, ръждясващо и ненадеждно. Мазерати и ламборгини имат сходна история, и двете фирми са били в затруднено финансово положение през годините, сменяли са редица собственици, и почти по едно и също време минават под контрола на голям европейски производител, след като са били или семейни фирми, или купени от други малки производители. Мазерати при фиат (преди това за кратко са към ситроен), ламборгини при ауди. Ламборгини вървят добре, мазерати все се чака да станат конкурентни на германските модели.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  50. 50 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#48] от "Avalanche":

    прекланяш се обаче явно на развитието им за 20 години, аз ти казвам че това развитие нямаше как да се случи без водещия дизайнер на Ауди, който и преди да отиде в корея е едно от най-големите имена в индустрията, а след като обърна кия, вече е легенда. Отделно че имат развойни центрове в германия, където се ползват от ресурсите и благата на най-развитата автомобилна индустрия в европа.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  51. 51 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#2] от "b_d_s":

    Точно клас С е - компактен автомобил. Обща му е платформата с А3 и Голф.

  52. 52 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#48] от "Avalanche":

    едно е развитие като почнеш от дъното, друго е като си вече на върха или близо до върха. Там е много по-трудно да се задържиш, отколкото да издрапаш до подножието му.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  53. 53 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#51] от "irons":

    Ауди А4 е на съвсем друга платформа от голф и А3. Голф и пасат са на една "платформа", MQB, но тя е значително уголемена и променена за пасата и шкода супърб. Всички аудита от А4 нагоре са на MLB или сега MLBevo, с надлъжно разположен двигател. А и в днешно време платформата се отнася до голяма степен за електрониката, освен за шасито или окачването.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  54. 54 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#51] от "irons":

    Не става ясно точно какво искаш да кажеш, но А3 и А4 са в различни класове и разликата е доста сериозна. Все едно Голф и Пасат или Октавия и Супърб.

  55. 55 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#50] от "DareDebil":

    Естествено,че се прекланям за 20 години направиха това,което други неуспяха и за 100.А преди едно 60-70 години,са се движели на рикши.Голф е направен от Джуджаро,ако не се лъжа 5-тата серия началните модели мисля че от Бертоне,БМВ М1 е съвместно с Ламборгини.Старата 6-та серия която е и еталон за красота,беше дело на Пол Брак френски дизайнер както и турбо концепта,няколко модела на Мерцедес и тн.Та всеки е ползвал нещо,някога.В Европа от шовенистично националистични причини,не се наложиха американските коли.Но в интерес на истината,докато тука сме правели каруци,в Америка един Дюзенберг си е бил еталон за класа.Също така когато е била ерата на масъл карите,Мустанг,Джавелин,Камаро,Чарджър 5л Ве-8 350-400 коня и тн в Европа какво е имало 1,5 80 коня включая и немските с изключения на Ферари и Ламбо,но те са били и друг ценови клас.Та такива ми ти работи.Германия печели основно не че са чак толкова напред а че в този клас конкуренцията е слаба.А тези които се опитват нямат реномето на немските коли в класа.Но в Америка се представят добре или поне така беше.Тесла поеха по нов път и в интерес на истината представянето им е разбиващо при положение че техният продукт е съвсем нова концепция.Биха по продажби Ес-класата ако не се лъжа в Сащ.А Европа е ясна немският пазар е най-голям а там пак от националистични подбуди едва ли друго може да мине.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  56. 56 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#52] от "DareDebil":

    Е айде сега,трудно им да са на върха,щото немците само еволюционно работели,както каза един форумен колега по-нагоре,другите трябвало да инвестират.Ти па сега,го изкара като недостатък.Пазара зависи и кой клас се търси.В Сащ примерно,високият клас има спад тази година.Германците се засилиха,повреме на финансовата криза,защото тогава луксозният клас се продава,но средният и нисък търпят загуби.Тогава и Рено,Пежо,италианските и тн загубиха.Когато обаче кризата отшумя и средната класа надигна глава,почнаха да се качват продажбите и на колите нисък и среден клас.Също така в Китай,основно пари имаха преди членовете на партията и едрите бизнесмени,които пак са вързани по партиина линия.Но с риск от бунтове,партията взе решение да не се допускат чак такива разхищения.И средната класа която започна да се образува започна и да купува коли среден клас.Да там ФауВе са първи но са там от над 20 години.Забелязва се напоследък обаче,как японските и корейските коли набират сила,досега японските страдаха от недолюбването на китайците към тях.Рено примерно чак сега откриха завод там,Фиат май още нямат и Маркионе не го счита за основен пазар.Така че,германците печелят не от някакво велико качество технологии и тн.А по-скоро от липса на достатъчно сериозна конкуренция.Примерно в САЩ Канада френски коли няма,италиански също освен Ферари и Ламборгини(които са на Фау Ве) за Китай споменах.А руският и латиноамерикански пазари,в които имаха конкуренция главно от френските компании се сринаха.Европа е ясна Фау Ве владеят повечето пазари,чрез многото си марки-Сеат,Шкода,Ауди,ФВ.И все пак немският пазар е първи по обем продажби,а там е ясно,че немците си карат своето.В Англия опел печелят чрез Воксъл който се прави там и е предпочитан.Но Опел са си ГМ.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  57. 57 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    Ауди А4 е симпатична кола за средната класа в Германия. Тя е в един сегмент с БМВ 3 серия и Мерцедес С класа. Има по-пъргави двигатели и излъчване от С класата, която пък вози сигурно и с висок комфорт.
    Но истинският флагман на Ауди е А7 или 8. С такива коли се вози канцлерката Меркел, такива са министерските коли. Когато е в чужбина далеч от Германия и Аудитата не успеят да пристигнат използва Мерцедесите на германския посланник. Тази вечер огледах две Ауди А8 в автомола наблизо. Внушителни коли. Но за България не стават - пътишата ще ги разбият.
    Прав е колегата по-горе, че инвестицията в един имот е по-далновиден вариант ...

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  58. 58 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#50:"DareDebil"]аз ти казвам че това развитие нямаше как да се случи без водещия дизайнер на Ауди[/quote]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Bangle

    То по тая логика и БМВ са американски, защото главният дизайнер е американец и стои в основата на това , което познаваме като БМВ в последните 20 години.

  59. 59 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4626 Неутрално

    За 50 000 лв. бих и съм на косъм да си закупа Сеат Купра, 280 к.с., пълни екстри, с динамично окачване, спирачки Брембо и 19 ц. джанти. 5 .4 сек. до 100 км. И разход - фабричен 6.00, според мен 8, до 11 л..

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  60. 60 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3388 Неутрално

    До коментар [#45] от "Avalanche":

    Абе, много са си добре ПСА-групата...! Не продавали в САЩ? Е и? Те си имат техен пазар във Франция, Европа и Африка. Не са отворили по-големи усти, че да завладяват целия свят. Работят си на тяхна територия и правят нелоши коли! В лекотоварния сектор, също са на ниво, като правят и коопераци с Фиат, примерно. Доставят двигатели и за други марки.
    На Рено, също много се смееха, ама сега всички дават за пример, успеха им с Дачия! За Нисан и Инфинити, да не говорим!
    Американските марки, като не продават в Европа, та какво? Продават си на техния пазар! Просто, концепциите са различни и всяка марка си има виждане, за дизайн, двигатели, оборудване и производство...!
    Тука, много хора правят едни генерални заключения, за цели фирми и марки коли, без даже да са карали такава кола, нито да са притежавали такава кола...!

    Бивш tww09306483.
  61. 61 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#58] от "takeshi303":

    Крис Бангъл не направи от никому неизвестната фирмичка БМВ, с модели в най-ниския сегмент, основен играч в луксозния премиум сегмент. БМВ си беше институция много преди него. И никъде не съм казвал че хюндай е немска фирма, а че немец е в основата на успеха им. Крис Бенгъл даже беше доста мразен от много почитатели на БМВ, особено заради това че превърна седмицата от елегантна машина в грозноват танк. На всички им олекна като се махна.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  62. 62 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#56] от "Avalanche":

    и на кой му е лесно да е на върха щото работи революционно? Внимавай какво ще кажеш Кое точно съм изкарал недостатък и къде? 20 страници есе и накрая само общи приказки

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  63. 63 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#58] от "takeshi303":

    Някой познаваме БМВ и от повече от 20 години, преди Шрайер никой даже и не си помисляше сериозно че корейците могат да припарят до луксозния сегмент. Преди Бангъл на всички им беше ясно къде е БМВ, даже по негово време нещата както казах доста се разводниха. Първите поколения M3 и М5 Бангъл въобще не ги барал с пръст.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  64. 64 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#60] от "tww09306483"
    ПСА групата закъсаха точно поради сривът след 2008-ма и затова и 14% от акциите ги купиха китайци.А сега се опитват да пласират ДС премиума но не могат да го направят без пазар който не е консервативен и приема всеки продукт добре стига да е качествен без значение произхода му.А такъв пазар са Сащ и Канада.Така че без такива пазари губят спечеленото с добре продавани модели като 308,208,2008 и Ц Кактуса.Рено уцелиха с новите модели а и се настаниха при електричките като Зое-то е най-добре продаваното в Европа но те си изиграха картите по-добре защото направиха съюз с Нисан който продава в Щатите и това компенсира липсата на тяхно присъствие зад океана а и освен това стъпиха стабилно на индииският пазар.Фиат закъсаха много кризата ги удари яко а и нестъпването на китайският пазар доведе до много голямо стесняване на пазарът им и загубиха пари които можеха да инвестират в разработването на нови модели.А да разчитат само на продажбите на Ферари и Мазерати които са бутикови коли а както казах и за Мазерати те не успяват да конкурират успешно във високият клас немците,няма как да стане.Фиат изтърваха и пазарът с електрическите и хибридни модели.Тяхното бъдеще няма да е розово макар макар че 500 кросоувъра се продава добре няма да е достатъчен според мен!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  65. 65 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#62] от "DareDebil":

    еволюционно а не революционно.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  66. 66 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4019 Неутрално

    До коментар [#26] от "Avalanche":

    "дизайна не са били нито някога ще бъдат еталон.Особено пък групата на фау ве."

    Едва ли осъзнаваш какава греда си ударил! Бръмбарът си остава абсолютен еталон! За Порше няма нужда да говорим! До такава степен, че е нарицателно в детската продукция на Дисни-Пиксар! Колкото до Ауди, прочети някъде за НСУ и после можеш да се пробваш отново...
    😄

    I Want To Believe
  67. 67 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#63] от "DareDebil":

    Преди повече от 20 години корейците правеха Хюндай Пони и Деу тико и тогава никой не си представяше че ще могат да конкурират дори Фиат!Но Фиат закъсаха а корейците дори конкурират Мерцедес Ес класа.Та затова се прекланям пред възхода им.Щото и на отбора на Тойота във Формула 1 развойният им център беше в германия ама представянето им беше като на Минарди!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  68. 68 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#66] от "2.50":

    Еталон за дизайн навсякъде е била винаги Италия,Скандинавия и донякъде Великобритания.Но за германия че е еталон в дизайна от тебе научавам!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  69. 69 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4019 Неутрално

    До коментар [#68] от "Avalanche":

    Ако това ще те успокои, първият Голф е с дизайн на Джуджаро!
    Германците имат желязна традиция в дизайна още от Баухаус!
    Формалното разделение на школи днес вече е загубило този смисъл. Живеем в "глобалното село"!
    Еталон за дизайнна автомобили обаче си остават на острова!

    I Want To Believe
  70. 70 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#67] от "Avalanche":

    добре че повтори думите ми още веднъж. Само не повтори че в основата на този им възход стои немският дизайнер на ауди, колкото и да отказваш да признаеш заслугите му с бисери от рода на:
    [quote#26:"Avalanche"]В дизайна не са били нито някога ще бъдат еталон.Особено пък групата на фау ве. [/quote]

    За представянето на тойота питай тойота, мерцедес са базирани в германия все още и добре се справят засега. БМВ имаха сравнително кратък и неуспешен престой във формулата. В англия е меката на формула 1, там трябваше да имат център тойота ако искаха да имат успехи, и пак нямаше да им е гарантиран. Както и няма гаранция че ако грейт уол направят развоен център в германия, ще отлепят от дъното в европа. Но ако искат да го направят, със сигурност няма да е в българия, или даже франция или англия.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  71. 71 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#68] от "Avalanche":

    скандинавия къде я намеси пък? Ръбатите волвота или саабове бяха еталон? Що тогава хюндай и киа не взеха шведски дизайнер, ами немски? Защо моделите на линкълн, кадилак, лексус, инфинити, сега хюндай и киа, се целят и наподобяват в немските марки, ако не са еталон? Защо не се целят в ягуар или мазерати?

    Даже и ситроен имаха кампания колко немски е C5
    http://www.autocar.co.uk/car-review/citroen/c5

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  72. 72 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#69] от "2.50":

    За джуджаро съм споменал по-горе.Корбюзие е швейцарец.Ван дер Рое е немец но е архитект и в Америка не е високо оценен.Баухаус е затврен отдавна така че това не е фактор от доста време.Като спечелени награди за дизайн мисля че италианците са първи.Както и да е
    До коментар [#70] от "DareDebil":
    Дебиле в света има италиански и скандинавски дизайн.Немски няма и не са известни с това.Друго?

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4019 Неутрално

    [quote#72:"Avalanche"]Корбюзие е швейцарец.[/quote]

    Роден е в Швейцария но е френски архитект!
    Краен противник съм на формалното разделение по нации.
    От десетилетия няма да намерите италиански масов автомобил, който да изглежда читаво. Не се сещам кога за последно са печелили и награда. Единствено Алфа винаги са държали фронта, но и те са закъсали. Фактът, че всички италиански марки се сведоха до деривати на ФИАТ е показателен.

    I Want To Believe
  75. 75 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#74] от "2.50":

    Тук бих се съгласил да!Но това важи и за немският "еталон" в дизайна който беше споменат по-горе!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  76. 76 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#72] от "Avalanche":

    в кой свят е това точно? Щото явно не е в нашия. Хем имало италиански и скандинавски, хем най-престижното училище за дизайн било в лондон?!?! Кой е тоя скандинавски дизайн дето е еталон, ама ТОЧНО за коли? Кой скандинавски автомобил се доближава поне малко до култовия дизайн на немските състезателни коли отпреди войната, на ФВ Käfer, на микробуса, на 300SL и 300SLR? На старите S-класи на мерцедес? На ауди куатро? На първото БМВ М3? Защо първият модел на Лексус наподобява толкова много като външен дизайн тогавашната S-класа, а не някое волво или ягуар или алфа? Не се хаби да отговаряш...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  77. 77 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#75] от "Avalanche":

    кое точно важи за немския еталон? Дето уж никога не го е имало.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  78. 78 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#4] от "kapitalcho":

    Манталитета в БГ е такъв, затова!!! Дай му пари за нова сносна кола, то ще отиде и ще купи Ауди, мерк или БМВ втора ръка. ще обикапя по сервизите после и ум ще дава, кое е добре и кое не. Никъде по света го няма това явление, ама пуста гъзария...

  79. 79 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#78] от "ivailosavoff":

    Не е така.
    Цяла източна Европа плюс Ю.Америка е луда по скъпите таратайки.
    Колкото е по бедна една държава,толкова повече лъскавите неща се ценят.

  80. 80 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 937 Неутрално

    с тая изскачаща вертикална дъска за навигацията все едно сме 2005 г., модерните автомобили отдавна дисплея е вграден в централната конзола

  81. 81 Профил на edmundho
    edmundho
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#1] от "Торбалан":

    майсторите викат: добре, че са аудитата иначе ша умрем от глад

  82. 82 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Хем компактен, хем яко животно.
    Моя кумец с 4-ка Ауди скъса с челен удар бетонен електрически стълб от основата, барабар с арматурата.
    За такъв удар, изхождайки от жигулата, пораженията не бяха кой знае колко страшни, а на него само ербега му беше ударил една "глава".

    Та като споменах жигулата, колко народ си отиде и осакати за няма нищо, никаква защита, а хората още тогава къдеее бяха дръпнали в това отношение.

  83. 83 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#76] от "DareDebil":

    В какво е култов има ли награда някъде от някой някакъв конкурс да е спечелил или е култов за в хоремака!А волво дизайн си имат едно C70 примерно винаги е било страхотна машина!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  84. 84 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4212 Неутрално

    [quote#76:"DareDebil"]Защо първият модел на Лексус наподобява толкова много като външен дизайн тогавашната S-класа, а не някое волво или ягуар или алфа?[/quote]
    когато се говори за автомобилен дизайн си спомням за едно голямо име, и марка дизайнерска къща Батиста (пинин) Фарина, получил правото да си промени името на Б. Пипинфарина. Спортните среди се прехласват пред изяществото на линиите на Ферари, но точно той през 60-те години наложи линията на двата обърнати равнобедрени трапеци при FIAT 1300, 1500, приета при Пежо 404, Рено 8, 10, Мерцедес.
    https://www.google.bg/search?q=%D1%84%D0%B8%D0%B0%D1%82+1300&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZ1_jlmOfKAhWBEywKHbUfAvYQ_AUIBygB&biw=1525&bih=745&dpr=0.9#imgrc=_fjFhaKU3XpGkM%3A
    Ситроен дълго време запази своята аеродинамична линия от 50-те години, както и калинката на ФВ, но като че ли германците винаги са били леко консервативни в промяната на "линията". Особено в последните 20 години човек с усилие търси промяната при Ауди и ФВ, освен в увеличените габарити.

  85. 85 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#18] от "krell":
    [quote#18:"krell"]Флагман е А8. А4 е в средата на гамата. [/quote]

    Прав си разбира се, но тук заглавието е игра на думи. Идеята е, че А4 е най-скоро обновения модел на Ауди и като такъв носи най-новите технологии, които тепърва ще се предлагат в следващи модели. Разбира се, че А8 е 2-3 класи над А4, но сегашното А8 е от 2009-та година и вече е доста поостаряло технологично.

  86. 86 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#2] от "b_d_s":
    [quote#2:"b_d_s"]Компактен е А3 (клас С, Коппакт), не А4 (клас D, семеен или бизнес автомобил). [/quote]

    Зависи кого питаш. В Европа е така, както казваш. В Щатите всичко под 4,80м е компактно Това в кръга на шегата, не знам къде е границата, но със сигурност и А4, и Пасат, и С-класа, и 3-ка БМВ се водят "compact luxury sedan". Като чета в разни американски сайтове как на БМВ X5, Ауди Q7 или на Range Rover викат "mid-size SUV" и падам от стола...

  87. 87 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 497 Любопитно

    [quote#30:"deutschwagen"]Поне да се беше поразходил малко по Европа и света, да видиш как живеят хората,[/quote]

    Във Финландия също Ауди са сред най-често срещаните коли. А4 комби са популярни семейни коли, а повечето таксита и средно ниво бизнесмени карат А6/7. Намират се сравнително много RS/Quattro модели, но дори стандартните са достатъчно премиум в сравнение с предлаганите среден клас модели на пазара (ообено с горните сравнения с Пасати, които са може би най-невзрачните на пазара, след Рено).

  88. 88 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 497 Любопитно

    [quote#76:"DareDebil"] Кой е тоя скандинавски дизайн дето е еталон, ама ТОЧНО за коли?[/quote]

    http://koenigsegg.com/ примерно?
    За нормалните купувачи, по-сигурни коли от Волво няма на пазара, това им е еталона.
    Във всяко друго отношение, Скандинавския дизайн е сред най-ценените в света. Отличава се със симплистика и високо качество на изработката (Икея само външно го докарва, затова не са особено добър пример).
    Нашенци, обаче, често сравняват Скандинавски дизайн с аптека или болница, понеже не е шарено и лъскаво, затова и се предпочита повече италианското.

    Останалите сравнения тип:
    [quote#71:"DareDebil"]Що тогава хюндай и киа не взеха шведски дизайнер, ами немски? Защо моделите на линкълн, кадилак, лексус, инфинити, сега хюндай и киа, се целят и наподобяват в немските марки, ако не са еталон? Защо не се целят в ягуар или мазерати?[/quote]

    Кои точно Линкълн, Кадилак и изобщо американски коли наподобяват немски такива? Защото американските са точно обратното - огромни външно, но неудобни и тесни отвътре (особено Линкълн и Додж). Кадилак пък разчитат на блинг-блинг фактора, отколкото на реално качество и лукс. Слагат се някакви големи двигатели, но производителността в повечето случаи е смешна, най-вече при тези, пригодени към европейските пазарни стандарти.

    А защо Хюндай и Киа не вземали за пример Ягуар и Мазерати е направо смешно сравнение. Компании за производство на коли с ниска стойност, естествено, че ще се целят в най-масово купуваните "average" модели за подражание, а не във флагшипове и коли с нишов тип последователи. Воксваген са точно такъв "еталон" - средностатистически европейски автомобил, затова и се копират най-много от източните производители.

  89. 89 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 4019 Неутрално

    До коментар [#75] от "Avalanche":

    Уви не съм съгласен! Има някои автомобили, които можеш да разпознаеш и само по силуета. Бръмбарът е такъв. Няма как да се отрече, още оовече и като се подкрепи с произведените количества!
    😄

    I Want To Believe
  90. 90 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#51] от "irons":
    [quote#51:"irons"]Точно клас С е - компактен автомобил. Обща му е платформата с А3 и Голф. [/quote]

    Съжалявам, но тука не можах да се стърпя да не се усмихна вътрешно Две коли имаше, с които А4-ката НЕ дели платформа, и ти уцели баш тях - Голф и А3 (и може би А1 и Поло, ама тях не ги броя).

    Голф и А3-ката базират на т.нар MQB платформа, която е с напречно монтирани двигатели. Всички, без изключение, модели на ФВ и Ауди от Пасат/А4 нагоре са с надлъжно монтирани двигатели и базират на платформата MLB - пише го даже в статията. Така че по някаква ирония А4 е много по-близко до А8, Q7 и Фейтън, защото базира на тяхната платформа, отколкото до А3 и Голф.

  91. 91 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    [quote#4:"kapitalcho"]има ли смъсъл да даваш 60 хил за някой таратайка в предвид че за същите пари(или 20-30 % отгоре),можеш да си вземеш жилище в почти цяла България плюс ще ти носи приходи(наем) и цената му ще се качва.[/quote]
    А ако някой вече си е купил жилище, плюс още едно за инвестиция, тогава разрешаваш ли му да си купи Ауди, или трябва да купи трето жилище?
    Въобще, ако всички пари на света се даваха само за инвестиране, а не за потребление на консуматорски стоки - ей така, да си направиш кефа, а не защото ще им се покачи стойността - то в такава невероятна криза ще влезе света, че 2009 или 1929 ще ни се види песен.
    Разбира се, не казвам, че трябва да заборчлееш за да си купуваш безмислени боклуци. Но ако си изкарваш пари и можеш да си позволиш качествени консуматорски стоки - защо не?

  92. 92 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 497 Любопитно

    [quote#4:"kapitalcho"] ще ти носи приходи(наем) и цената му ще се качва.[/quote]

    Съгласна съм за второто жилище като инвестиция за отделен доход, но не и за това, че цената ще се качва. Апартаменти, отдавани под наем имат по-лоша поддръжка, особено в България, където по традиция никой не иска да инвестира в удобство на квартира щото за наемателите - "не е тяхно", а за хазяите - "не живея там".
    На Запад, където компании държат цели жилищни комплекси под наем, същите компании се грижат за външността и вътрешността на апартаментите, които в повечето случаи се предлагат само с основно обзавеждане (кухненски шкафове, готварска печка, оборудвани баня и тоалетна). Въпреки това, когато сградите са пред продажба, апартаментите са по-евтини от такива, които никога не са отдавани под наем.

    [quote#4:"kapitalcho"]какво толкова им дава освен галене на егото. [/quote]

    Не знам, защо ги наричаш "скъпи таратайки", затова няма да коментирам там. Инвестиране в хубава кола има смисъл или не, в зависимост от ползването.
    Ако караш из града по 20ина минути на ден, вземи си компактна кола, която да ти излиза евтино за каране. Да ходиш до кафето на 4км от прага ти с някакво SUV е глупотия.
    Ако, обаче, караш по няколко часа на ден или по няколкостотин километра на седмица, по-висок клас кола ще е по-удобна, ще има по-добра производителност на пътя, и най-важното - ще те изморява по-малко и ще се чувстваш по-добре. Огромна е разликата, ако трябва да караш 500км за един ден в Опел или в Мондео, дори и двете да са чисто нови. Тези 60хил. показват стойността си още след година ползване при втория случай. Затова такситата на Запад са все чисто нови луксозни коли, а шофьорите изглеждат значително по-здрави и харесващи работата си.

    (Впрочем, същият аргумент за инвестиция в нещо, което ти се налага да ползваш редовно и по много, може да служи за обяснение при инвестиране в каквото и да било - от качествени дрехи, аксесоари до електроника и интериорни елементи)

  93. 93 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#91] от "Камен":


    [quote#91:"Камен"]А ако някой вече си е купил жилище, плюс още едно за инвестиция, тогава разрешаваш ли му да си купи Ауди, или трябва да купи трето жилище? [/quote]
    Парите са си твои-харчи ги за каквото си искаш-ако ще си купи златна тоалетна и позлатен айфон за 20 бона..........дали това е удачно и разумно.........това вече е друг въпрос.
    Просто когато си купуваш лъскави играчки следвай простата формула-активите ти трябва да превишават пасивите ти и финансовия поток на активите трябва значително да превишава финансовия поток на пасивите.Следвай тази формула и ще можеш да си купиш без проблем колкото си искаш "лъскави играчки"
    [quote#91:"Камен"]Въобще, ако всички пари на света се даваха само за инвестиране, а не за потребление на консуматорски стоки - ей така, да си направиш кефа, а не защото ще им се покачи стойността - то в такава невероятна криза ще влезе света, че 2009 или 1929 ще ни се види песен.[/quote]
    Въпросът е как искаш да ти протече живота-в наслаждаване на живота и финансова свобода или в следване на клишета и страх от загубата на работа.............защото всичко за което си се борил ще загубиш,ако пропуснеш няколко месечни вноски.
    [quote#91:"Камен"]Разбира се, не казвам, че трябва да заборчлееш за да си купуваш безмислени боклуци. Но ако си изкарваш пари и можеш да си позволиш качествени консуматорски стоки - защо не?[/quote]
    По скоро ако активите ти значително превишават пасивите-да,тогава няма проблем(заплата ти не е актив обаче).

  94. 94 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#92] от "Fazer":


    [quote#92:"Fazer"]Съгласна съм за второто жилище като инвестиция за отделен доход, но не и за това, че цената ще се качва. Апартаменти, отдавани под наем имат по-лоша поддръжка, особено в България, където по традиция никой не иска да инвестира в удобство на квартира щото за наемателите - "не е тяхно", а за хазяите - "не живея там". [/quote]
    Гледай общата картина.
    Сравни цените на жилищата(1996) с 20 години по късно(2016) и ми кажи каква е разликата-Средно поскъпване 3-3.5 пъти или 300-350 % печалба или capital gain.Същата тази печалба можеш да си я вземеш най спокойно,без да си продаваш жилището.
    [quote#92:"Fazer"]На Запад, където компании държат цели жилищни комплекси под наем, същите компании се грижат за външността и вътрешността на апартаментите, които в повечето случаи се предлагат само с основно обзавеждане (кухненски шкафове, готварска печка, оборудвани баня и тоалетна). Въпреки това, когато сградите са пред продажба, апартаментите са по-евтини от такива, които никога не са отдавани под наем. [/quote]
    Всичко ти зависи от property managment-a и как си подбираш наемателите.За разлика от САЩ,в Европа няма големи традиции с това.

    [quote#92:"Fazer"]Не знам, защо ги наричаш "скъпи таратайки", затова няма да коментирам там. Инвестиране в хубава кола има смисъл или не, в зависимост от ползването.
    Ако караш из града по 20ина минути на ден, вземи си компактна кола, която да ти излиза евтино за каране. Да ходиш до кафето на 4км от прага ти с някакво SUV е глупотия. [/quote]
    Въпросът е че за много по малко(от 30 хил евро) пак можеш да си вземеш хубава кола,която да ти е надеждна и да ти върши работа-няма нужда да даваш 30 хил евро за това.
    [quote#92:"Fazer"](Впрочем, същият аргумент за инвестиция в нещо, което ти се налага да ползваш редовно и по много, може да служи за обяснение при инвестиране в каквото и да било - от качествени дрехи, аксесоари до електроника и интериорни елементи)[/quote]
    Да,но гледай основно cashflow-a-колко пари ти вкарва това в джоба и не ли е по добре,да си вземеш една кола за 10-12 хил евро,а останалите да инвестираш в нещо което ще ти слага пари в джоба ?

  95. 95 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 497 Любопитно

    [quote#94:"kapitalcho"]Сравни цените на жилищата(1996) с 20 години по късно(2016)[/quote]

    20 години са изключително дълъг период, който може да се компрометира само след няколко месеца от покупката на недвижимо имущество. Добър пример са кварталите, в които построиха центрове за имигранти, там жилищните комплекси, макар и чисто нови сгради на места, са напълно обезценени и ще продължат да поддържат ниската цена с години напред.

    [quote#94:"kapitalcho"]Въпросът е че за много по малко(от 30 хил евро) пак можеш да си вземеш хубава кола,която да ти е надеждна и да ти върши работа-няма нужда да даваш 30 хил евро за това.[/quote]

    Докато сносна (нисък до среден клас, на 5+ години) кола може да се намери за около 10 000 евро, мисля, че изложих доста добре аргумента си по-горе, за това при какви условия си струва инвестицията.
    Като добавка, тук ти излиза по-евтино да си сменяш колата на 2 години, както правят масово, отколкото да даваш по 2000 евро на година за ремонт, прегледи и данъци на по-стара такава. За тези 2 години от покупка на нов автомобил, не трябва да минаваш годишен преглед, ползваш данъчни и застрахователни облекчения, както и гаранция за поправка, ако нещо се случи с колата. Само тези ти спестяват едно 5000 евро за периода, особено ако караш по няколкостотин километра на седмица.

    Също, не забравяй, че ако в България за цената на Ауди може да си вземеш апартамент, тук е невъзможно. Средно къща/апартамент в градска среда (средна големина град тип Търново) ти струват от 100 000 нагоре, в зависимост от района. Ако си късметлия и наследиш от някъде или ти се отдаде възможност да купиш второ жилище, само тогава може да се възползваш от допълнителен доход, но не и тепърва да купуваш с идеята за long-term инвестиция, просто защото пазарите на недвижими имоти са сред най-нестабилните.

  96. 96 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#95] от "Fazer":


    [quote#95:"Fazer"] просто защото пазарите на недвижими имоти са сред най-нестабилните. [/quote]
    Точно обратното-особено ако видиш разликата в цените през 25-30 годишната призма.

    [quote#95:"Fazer"]20 години са изключително дълъг период, който може да се компрометира само след няколко месеца от покупката на недвижимо имущество. Добър пример са кварталите, в които построиха центрове за имигранти, там жилищните комплекси, макар и чисто нови сгради на места, са напълно обезценени и ще продължат да поддържат ниската цена с години напред. [/quote]
    Обезценени сега-мислиш ли че ще могат да продължават през следващите 20 години да бъде същия хаус,както е сега ?

  97. 97 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#96:"kapitalcho"]Обезценени сега-мислиш ли че ще могат да продължават през следващите 20 години да бъде същия хаус,както е сега ?[/quote]

    Именно в това е нестабилността - няма как да си сигурен. Недвижими имоти е винаги труден пазар, особено ако не си в столичен град.

    Единственият начин да започнеш да печелиш веднага, е ако вече имаш парите в банката. Ако нямаш едно 200 000 евро и трябва да теглиш кредит, не е особено разумно да се вържеш за следващите 10 години (особено ако си прекарал предните 10 в изплащане и устройване на собственото си жилище, което както вече казах излиза доста солено при нас).

  98. 98 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#97] от "Fazer":


    [quote#97:"Fazer"]Именно в това е нестабилността - няма как да си сигурен. Недвижими имоти е винаги труден пазар, особено ако не си в столичен град. [/quote]
    Искаш ли да видиш разликата в цените на Лондон(1996-2016) г и пак кажи че е "нестабилен"-да не ти кажа каква е разликата в цените в САЩ,особено в Калифорния..........и това след кризата
    Нестабилността идва ако инвестираш за 2-3 години и се надяваш на продадеш с голяма разлика имота.
    [quote#97:"Fazer"]Единственият начин да започнеш да печелиш веднага, е ако вече имаш парите в банката. Ако нямаш едно 200 000 евро и трябва да теглиш кредит, не е особено разумно да се вържеш за следващите 10 години (особено ако си прекарал предните 10 в изплащане и устройване на собственото си жилище, което както вече казах излиза доста солено при нас). [/quote]
    Никога не си се занимавала с това нали ?(инвестиране в недвижимо имущество).
    Най лесно и най много хора са забогатели по този начин-с инвестиране в Недвижимо имущество.

  99. 99 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#98:"kapitalcho"]Искаш ли да видиш разликата в цените на Лондон(1996-2016) г и пак кажи че е "нестабилен"-да не ти кажа каква е разликата в цените в САЩ,особено в Калифорния...[/quote]

    Две от най-популярните местоположения в света Надали ще е същото положение в Оулу или Уелските долини.
    Не съм се занимавала с недвижимо имущество, защото за да влезеш в играта ти трябва начален капитал. Затова и казах, че ако го нямаш в банката и не изкарваш достатъчно, за да си позволиш изплащане на кредит за 5 години, ще станеш на старини преди да видиш реална печалба.
    Ако си предприемач и добър salesman, може да натрупаш милиони, ако си държиш очите отворени за хубав район на апетитни парцели. За нормалните хора, една къща да нагласят като хората и да нямат дълг към банката е достатъчно.

  100. 100 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#83] от "Avalanche":

    Сериозно ли сравни волво С70 с мерцедес 300SL, 911 или ауди куатро?!?! Явно ги разбираш наградите, потърси колко немски автомобила са печелили отличия за дизайн.

    Отиди на Pebble Beach Concours d'Elegance с волво С70 и с 300SL, или първото 911, или Audi R8, или новото Порше 918, и забележи кое ще привлече повече внимание. Ако Pebble Beach е хоремага за теб, просто...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.