Готов е новият спортен пакет за "Шевролет Камаро"



От 1988 година насам, който иска да има готов да пистата "Шевролет Камаро" се доверява на спортния пакет 1LE. Тези дни беше представена неговата последна версия.


Пакетът за първи път е на разположение и за версии на "Шевролет Камаро" с по-скромния 3.6 –литров, V6 бензинов двигател с 335 конски сили. 1LE предлага подобрено пътно поведени и по-убедително представяне на писта.


Поръчалите пакета получават автомобил в специфични цветове, по-стегнато окачване, срещу доплащане и магнитно с променливи характеристики, спирачки "Брембо" и 20 цолови олектотени джанти с гуми Goodyear Eagle F1.




Така екипирана колата има устойчивост на странично приплъзване от 1G. В салона впечатляват седалките "Рекаро" и уредът Performance Data Recorder, който дава възможност да се следи поведението на колата и времената за обиколка


Важно допълнение е специалната горивна система, която не се влияе от разплискването на горивото в резервоара, при влизане в завой. Както "Камаро" със скромният мотор, така и 6.2-литроватя V8 версия с 455 конски сили, се оборудват само с механична трансмисия.

Ключови думи към статията:

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3462 Неутрално

    Както "Камаро" със скромният мотор-335 коня,не е от най скромните двигатели.

  2. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Без турбо надявам се, истински мъсъл кар.

  3. 4 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Весело

    Разбира се, САМО с механична трансмисия :)
    Автоматичните скорости са измислени в Америка - за да си купуват коли - жените и някои с определен специфичен цвят на ..кожата ....)) Само два педала да натискаш - като тролейбусите ...))

    BIG AL
  4. 5 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 609 Весело

    Супер, тъкмо го чаках да си го купя!

  5. 6 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 328 Весело

    Farari FF удари всички в земята с техния 4х4 и с маневриращии маневриращии четири колела.

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  6. 7 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Интересно колко нови Камарота има продадени в България, че чак да ни информират и за спортния пакет от вносителя?

    Минутка за реклама

  7. 8 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Весело

    Още не съм остарял , щом ми се кара САМО такава кола...
    Другите - служат само за придвижване - до канцелариите- офисите ...))
    Залепваш за седалката ,при старт - като в самолет- и ..после може да си караш и със 100 км/час ...))
    3-4 секунди - до 100- си е кеф - удоволствие ...)

    BIG AL
  8. 9 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Весело

    Е , някои предпочитат ЕДНО "Ферари" - НО все още има стърчащи РЕЛСИ по паважите в София ...)))
    Аз за същите пари ,ще си купя - 3-4 Камарата- с различни цветове : едно за морето, друго за София ,трето за сватби и други тъжни събития и т.н....)))
    Въпрос на вкус ..)))

    BIG AL
  9. 10 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#7] от "subsonic":

    Интересно колко нови Камарота има продадени....)))
    .................
    Когато станат повече , доста ,
    тогава вече ще можем да кажем, че сме забогатели , като народ,
    че сме станали , НАЙ- после Швейцария на ...Балканите ...)))

    BIG AL
  10. 11 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Весело

    И хубавото на Камарото е , че има две седалки и отзад ,
    НО НЕ стават за тъщи, свекърви, наднормени мадами и т.н...:))

    BIG AL
  11. 12 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 918 Неутрално

    До коментар [#11] от "BIG AL":

    За стари баби гумите са слаби!

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  12. 13 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1039 Любопитно

    До коментар [#4] от "BIG AL":Истинският мъж,изразява мъжеството си с едни такива бавни възвратно-постъпателно движения,а не чрез ръчкане на скорости и амбреажи.

  13. 14 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Камаро е легенда като Понтиак Транс Ам или Форд Мустанг.Това Камаро е че твърде много наподобява Мустанг и няма персоналноста на тези от първо трето или "четвъртото" поколение....ако бих искал такув автомобил лично бих предпочел новият Мустанг пред новото Камаро

  14. 15 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4884 Весело

    До коментар [#14] от "the_fat":
    А аз предпочитам Додж Чалънджър 6,3 СРТ8, с 475 к.с. и 8 степенен автоматик. Ако ми е "слаб", ще взема варианта Хелкет със 707 кс. и компресор.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  15. 16 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#15] от "Blood Red Skies":

    Да ти кажа чесно ,откакто един приятел ме повози в новата си жълта Тесла S ....незнам ако имам пари бих си купил такова бижу.
    Иначе съм се возил в много автомобили -спортни и лимунзини от най висок клас .....но тази Тесла направо е супер....

  16. 17 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4884 Неутрално

    До коментар [#16] от "the_fat":

    Аз успях наското да тествам електричката на Рено - Зоуи. Толкова не ме е впечатлявал автомобил от години! Кефът е невероятен, а количката, макар и в компактния клас, е пълноценен автомобил за ежедневието - просторна, с огромен багажник, с прекрасен обзор, с добри материали. Адски съм впечатлен. Представям си Теслата какъв кеф е!

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  17. 18 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 378 Весело

    До коментар [#16] от "the_fat":

    Седемместен седан бие по ускорение практически всички серийни спортни атомобили... За 3 сек - от 0 до 100 км/ч.
    А SUV им - за малко повече - 3,4 сек...
    Е, не реве като 20 годишно BMW с пробито гърне, но всичката хубост на едно място не може...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK