10/16
Фоторазказ: Сериозно променен, почти напълно нов
Добра работа вършат също системата за сигнализацията за непреднамерено напускане на избраната лента за движение и асистентът, който следи пътните знаци, като последните забелязани се индикират на приборното табло.
Легионер
Рейтинг: 466 НеутралноДизайнът определено ми харесва и преливането на предните и задните линии е плавно. Но като човек карал Тойота (Аурис) все още съм на мнение, че за водещ седан на марката (със средна цена от 52 000 лева) салонът на европейската версия е изработен от евтини материали. За Королата и Ауриса знам, че ги правят в Турция. Май имаха и завод в UK. В Щатите седан от такъв калибър на Тойота е със съвсем различно изпълнение...
Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.Дундурук
Рейтинг: 409 НеутралноКорава и достъпна кола, но бекрайно бездушна.
dma12587967
Рейтинг: 1131 Неутрално10 год карам кола в която "сядам прав".
Никога повече няма да си купя такава, в която задникът ми е на 15-20 см. от пътя.
lustmord
Рейтинг: 350 Любопитно"Разходът на гориво е 4.5 л/100 км в смесен цикъл, а в рамките на теста беше с около два литра по-висок"
Чудя се за какво производителите се хабят въобще да дават подобни данни при положение, че едва ли има потребител, който да ги взема насериозно
Qnyx
Рейтинг: 466 НеутралноИ пак криви снимки
Trust no one.Дундурук
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#4:"lustmord"]който да ги взема насериозно [/quote]
E те са верни, но със западно гориво, на равно без препятствия, с определена постоянна скорост, определен сезон и температура, без багаж, със спряни консуматори като климатик и т.н..
dolna4erti4ka
Рейтинг: 996 НеутралноДобре е -старият Авензис беше най-скучната кола като дизайн.Тази е доста по-добра.Май и е време за големия дисплей на скоростомера и оборотомера.Вече всички ги слагат.Хем изглеждат перфектно,хем имат милион настройки,хем електрониката е супер евтина.
Alexander97
Рейтинг: 3028 Неутрално[quote#4:"lustmord"]Чудя се за какво производителите се хабят въобще да дават подобни данни[/quote]
!
Дудудрко ти е отговорил. 20 градуса С, равен път, два прехода - напред назад. Данните се дават за да има някакво сравнение.
При моят Авенсис съм карал и с по-нисък разход в зависимост от оловото в подметката на десния крак
yanne
Рейтинг: 1065 НеутралноДо коментар [#6] от "Дундурук":
[quote#6:"Дундурук"]E те са верни, но със западно гориво, на равно без препятствия, с определена постоянна скорост, определен сезон и температура, без багаж, със спряни консуматори като климатик и т.н.. [/quote]
Да си го кажем- в едно хале,където се провежда в идеални условия.Така,че това няма никакво значение-такива условия в реалната околна среда няма.
Минчо Минчев
Рейтинг: 466 НеутралноДобра, непретенциозна кола на нормална цена. Това за евтините пластмаси в тойота вече стана клише. Явно всички останали в тоя ценови клас са с вградени "скъпи" пластмаси, знам ли ... много рядко срещам по ревютата подобна забележка за друга марка, но тук е просто задължителна.
ggrigorov
Рейтинг: 470 НеутралноУжасен, пластмасов автомобил. Все едно влизам в Дачия.
Имах предишния модел (03-08), но никога не бих си купил пластмасата от снимката
42
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#10] от "Минчо Минчев":
След комунистите най-много мразя антикомунистите!Ми да сменим рефрена тогава, Тойота е конфекция, тип училищна униформа. На повечето хора явно им харесва, но на мен лично никога.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
nenad
Рейтинг: 466 НеутралноАпропо, да кажа за незнаещите - Тойота произвежда всепризнато и доказано в практиката най-добри масови автомобили. И това е така, независимо от качеството на фотографиите, "пластмасите" и мнението на собственици на бутикови Фиати
lustmord
Рейтинг: 350 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Дундурук":
"...на равно без препятствия, с определена постоянна скорост..."
А-а-а-а - това ли се разбирало под "смесен цикъл"?
оstavime
Рейтинг: 581 НеутралноХодих в шоурума да я гледам, преди да взема Мазда 6.
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Мога да ви кажа, че са на няколко десетки години разлика... във всяко отношение.
Съжалявам, но маздата е в пъти по-добра, при това не от снимки и приказки, а от личен опит.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 996 Неутралноне сте прави -това е големият автомобил на Тойота,който би трябвало да се конкурира с Пасат,БМВ -5 или Мерцедес Е клас.Къде са те къде е Авензиса.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 996 НеутралноПрав си-Мазда наистина са прекрасни,само дето ръждата доста ги гони и ги стига.Карала съм 323Ф и шестица-не последния модел.Продадох ги и двете -здрави но ръждясали.
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 294 НеутралноАко Тойота хванат тоя снимал за ревю тая мръсна кола ще му откъснат топките.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефsheldonm
Рейтинг: 409 НеутралноАз съм изумен как може в този клас кола 2015г тепърва да се въвежда система за предпазване от сблъсък и радар за знаците и лента на движение. Това са екстри, налични при по-малки коли поне от няколко години.
Може и да са надеждни (нямам впечатления), но са толкова скучни, че не си представям друг освен някой чичо в нея.
asroma1927
Рейтинг: 1049 НеутралноДо коментар [#17] от "dolna4erti4ka":
Тойота има луксозен бранд, който пуска на терена на БМВ и Мерцедес - Лексус. Всякакви сравнения между Авенсис от една страна и БМВ и Мерцедес от друга са крайно неуместни. А иначе ако сравняваме Авенсис с някой от моделите на БМВ и Мерцедес, то това не са 5-та серия и Е класа, а 3-та и Ц класа.
Qnyx
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#13] от "nenad":
Trust no one.Снимките на Пауновски са винаги на ниво
оstavime
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#18] от "dolna4erti4ka":
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Да да, само дето живееш в миналия век.
323Ф вика. Кажи честно, сериозно ли го каза това?! хехехе Все едно да ми сравняваш Кадет 87-ма, с Инсигния и да кажеш, че ги гони ръждата... и двете.
Или твоята 323Ф с моята 6-ца 2015 г. да сравниш. Моля ви се, мислете преди да пишете.
не на безразличието
Рейтинг: 1386 НеутралноДо коментар [#17] от "dolna4erti4ka":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешиммалко странна конкуреция изброяваш те тия конкуренти са с двойна цена...аз мисля че за цената си е ок,един пасат с тия екстри е 20 000 лв отгоре а за БМВ и Мерцедес няма какво да говорим..да сравняваш с горните марки може Лексус...и по цена и качество...
Дундурук
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#15:"lustmord"]А-а-а-а - това ли се разбирало под "смесен цикъл"?[/quote]
На Запад - да. Там условията са близки до идеалните - горивата са със западно качествата, пътищата се правят с допустим среден наклон, настилката е специална и почистена, имат умни системи за управление на трафика в големите градове, В АВТОМОБИЛНА КОЛОНА СЕ КАРА ДИСЦИПЛИНИРАНО ( дори и бавните коли се стараят да са в крак с потака ), хората са спокойни и т.н..
не на безразличието
Рейтинг: 1386 НеутралноДо коментар [#16] от "оstavime":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимчак пък 10 години..карал съм по старата 6 и предния авенсис,маздата впечатлява с повече лукс и беше малко по пъргава...но чак 10 години разлика...
Дундурук
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#14:"nenad"] и мнението на собственици на бутикови Фиати[/quote]
Ааа, срещу Фиат не с рогата! ФИАТ И МЕРЦЕДЕС са най-големите иноватори в автомобилната индустрия днес и преди. Почти всички популярни иновации в двигатели, електроника, безопасност, комфорт и т.н. са техни разработки.
nenad
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#24:"не на безразличието"]да сравняваш с горните марки може Лексус...и по цена и качество[/quote]
Всъщност по качество въпросната Тойота спокойно може да се сравнява с БМВ и Мерцедес. Които бие категорично. Това е реалността.
стафилокок
Рейтинг: 543 НеутралноДо коментар [#23] от "оstavime":
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.От написаното разбрахме че имаш новичка Мазда 6. Честито! Снимка няма ли да покажеш, да видим че няма ръжда де . . .
Georgi Milev
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#14:"nenad"]Апропо, да кажа за незнаещите - Тойота произвежда всепризнато и доказано в практиката най-добри масови автомобили. И това е така, независимо от качеството на фотографиите, "пластмасите"[/quote]
Мой познат Българин,притежаващ автосервиз в околностите на Детройт казваше:„Добре,че всички не карат Тойота,иначе щяхме да умрем от глад„.
оstavime
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#29] от "стафилокок":
Карах Фокус Екобууст 125 к.с. но багажника му беше дооооста малък и като цяло е тесен. Това наложи смяната. Иначе беше перфектен автомобил.
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Колата е, за да вършиш работа, не за да се хвалиш с нея.
стафилокок
Рейтинг: 543 НеутралноДо коментар [#31] от "оstavime":
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда."Колата е, за да вършиш работа, не за да се хвалиш с нея."
Точно това имах предвид.
shule
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#30] от "bulamerican":
Разни хора, разни предпочитания. Факт е обаче, че японците правят изключителни автомобили. Много здрави, функционални и пълни с невероятни екстри. Ако това не беше вярно нямаше защо ЕС да им налага измислени мита, повдигайки изкуствено цените на японските коли, затруднявайки максимално конкуренцията за да продават колите си в Европа. Явно при равни условия автопроизводителите в Европа биха видяли доста, ама доста зор с оцеляването си. Дали това се харесва на някого или не е без значение защото това е факт.
Минувач
Рейтинг: 675 ЛюбопитноВижте класацията за надеждност на колите в САЩ:
po-nadejdnost
http://fakti.bg/avto/174988-porsche-dogonva-lexus-
Ghost
Рейтинг: 1097 ЛюбопитноПървата ми кола беше петнайсетгодишна Старлет...голяма сладурана...
Форумът е в будна кома...С нея се научих на успоредно и перпендикулярно паркиране, но горката, понесе много травми...
После я продадох и с времето, загубих интерес към Тойотите...
Калибър
Рейтинг: 1212 ЛюбопитноТойотата си е Тойота. Предпочитам високото си SUV пред леката кола. Свикне ли се отвисоко, няма връщане към ниският автомобил.
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.DROD
Рейтинг: 268 ВеселоДо коментар [#1] от "Анализатор":
или поне няколко части в тях аз ги сглобявам
Весело ми е да чета коментарите . Айде с здраве
В Англия има завод, Аурис и Авенсис се правят там. Завода е до Дарби , аз ги правя
daskal1
Рейтинг: 4635 НеутралноДо коментар [#36] от "Калибър":
Статистиката на застрахователите за катастрофите и последствията за пътниците потвърждава предимството на SUV в безопасността. Въпрос на физика и физически закони, както и на геометрия.
Веселин Николов
Рейтинг: 524 НеутралноСкучен, но надежден и безпроблемен автомобил. Със сигурност за малко над 50 бона има и по-въодушевяващи коли, но Авенсис със сигурност е сред най-добрите опции за прилична семейна кола.
historama
Рейтинг: 4032 Неутрално[quote#17:"dolna4erti4ka"]Тойота,който би трябвало да се конкурира с Пасат,БМВ -5 или Мерцедес Е клас.Къде са те къде е Авензиса. [/quote]
1. С Тойота Авенсис есравним само Пасат, но той е поне с 20% по-скъп.
2. БМВ 5-ица е друг клас, и е роне 2 пъти по-скъп.
Все едно да сравняваш часовници Tissot с Omega.
Твърде е вероятно с Тойота да си имаш по-малко неприятности отколкото с другите.
historama
Рейтинг: 4032 Неутрално[quote#16:"оstavime"]Мога да ви кажа, че са на няколко десетки години разлика... във всяко отношение. [/quote]
От 2008г. (втория модел на Mazda6) по-удачен е паралела с Лексъс 250 отколкото с Авенсис (оборудване, материали, комфорт), а при новите модели паралелът с Авенсис е неудачен.
Тъй като Лексъс е луксозния бранд, вероятно за моделите на Тойтота се правят усилия да изглеждат по-семпли.
pixel
Рейтинг: 713 Неутралнохубава и без промлемна кола ,но уви не е на мстото което заслужава , в Д класата има сериозен противник като пассат
Trayan
Рейтинг: 982 РазстроеноДруг път преди снимки поне изтръскайте стелките и махнете бутилката от вратата.
Trayan
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#38] от "daskal1":
Въпрос на това да си по-тежък от насрещния автомобил. А ако всички станем тежки? Не е ли по-просто всички да сме леки и да пазим природната среда. Иначе накрая с танкове ще тръгнем.
Легионер
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#37] от "DROD":
Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.Предполагам, че заводът в Дарби е за определени пазари. Моята беше 2008-ма и беше произведена в ТММТ, Турция. Изхождайки от мисълта, че в UK се кара с десен волан предполагам, че продукцията ви е насочена към бившите английски колонии (страните с дясно движение)?
За качеството- по окачването ОК. Но ние съпоставяме съотношението цена/краен продукт. Моя Auris беше 1.4 дизел 2008 Luna (средното оборудване) и ми излезе 38 000 лева с лизинга. За цената, която дадох, очаквах поне интериорът да не е толкова брутално пластмасов. VW, Audi, BMW също използват полимери в интериора, но не толкова брутални. Дори лайсните бяха имитация, което е малко смущаващо... Но иначе са здрави колички. За 220 000 км окачването не е пипано, за разлика от няколкото пакета крушки на предните и задни светлини.
Легионер
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#43] от "b_d_s":
Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.Явно е правил офроуд, понеже целите педали и степенката до съединителя са в кал...
100 Рублей за Доллар
Рейтинг: 1114 Весело[quote#4:"lustmord"]Чудя се за какво производителите се хабят въобще да дават подобни данни при положение, че едва ли има потребител, който да ги взема насериозно [/quote]
с дизелите не съм успявал, защото бългаското гориво е боклук...
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!С всички бензинови втомобили, които съм карал е възможно да се достигне разход под този по книжка на извънградско, но трябва да се кара с 80 км/ч на (5 / 6-та) и като дойде баир почва мъката
edin drugii
Рейтинг: 2491 НеутралноДо коментар [#45] от "Анализатор":
и 2007 и 2011 Авенсис бяха производство на англииския завод , перфектни са ,имам и двете и ги карам успешно ,много икономични и здрави ,почти нищо не е правено по двете коли ,участвал съм в няколко леки инцидента ,при които са удряни колите ,прави впечатление ,че им няма нищо и хората вътре сме здрави , разходите за сервиз са символични , перфектни са ,мои съседи и близки имат и Мерцедеси и Аудита и Беемвета , за същите години и условия се скъсаха да ходят по сервизи, а колега ,който си продаде Авенсиса и взема Мазда джип ,за 3 години поне 6 пъти закъсва по пътищата ,въпреки ,че Маздата е значително по луксозна ,но и неикономична от Тойотата ,истината е ,че стария Авенсис 2007 фейслифта е най добрия досега като двигател ,лукс и качества, по новия е по неикономичен със същите двигател и обурудване , а най новия е добър , липсва му мощен двигател и лукс ,спрямо други модели като Мазда или Хюндай ,но за сметка на това пък е здрав и без разходи за сервиз ,карах го , засякох разхода в определена отсечка ,която съм отработил в моя град и знам колко харчи колата там и наистина е по икономичен от предпоследния модел ,който беше най неикономичния от трите последни серии ,Авенсис е кола за хора ,които карат много ,не държат на лукса ,не се чупи и е евтин .
100 Рублей за Доллар
Рейтинг: 1114 Весело[quote#28:"nenad"]Всъщност по качество въпросната Тойота спокойно може да се сравнява с БМВ и Мерцедес. Които бие категорично. Това е реалността. [/quote]
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!Няма да си купя БМВ или Мерцедес заради мутренския имидж в БГ (и не само), но да се сравняват БМВ 5 с тойота е безсмислено, колите са с ралично предаване, а качеството на БМВ е много по-добро няма да го видите никога в Авенсис
historama
Рейтинг: 4032 Неутрално[quote#47:"100 Рублей за Доллар"]С всички бензинови втомобили, които съм карал е възможно да се достигне разход под този по книжка на извънградско, [/quote]
Френд, "разходът на гориво" е каталожна величина, която наистина МНОГО трудно се постига, евентуално при 90км/ч, без никакви допълнително включени консуматори (климатик, фарове, вентилатор). Не говорим за наклони, насрещен вятър.
[quote#7:"dolna4erti4ka"]Добре е -старият Авензис беше най-скучната кола като дизайн.[/quote]
Трудно мога да си представя по-скучна линия от Пасат.
ivailosavoff
Рейтинг: 481 Любопитно[quote#10:"Минчо Минчев"]Добра, непретенциозна кола на нормална цена. Това за евтините пластмаси в тойота вече стана клише. [/quote]
Ами не, не е клише!!! Сравнявам с ФВ спортваген, качеството на материалите на интериора няма нищо общо!
Авенис е прекрасен автомобил, спор няма, но недейте да кавате на бялото, черно.
100 Рублей за Доллар
Рейтинг: 1114 Весело[quote#50:"historama"]Френд, "разходът на гориво" е каталожна величина, която наистина МНОГО трудно се постига, евентуално при 90км/ч, без никакви допълнително включени консуматори (климатик, фарове, вентилатор).[/quote]
Пробвай с твоята кола за експеримента
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!Засичал съм по-нисък разход от каталожния за извънградско с: Ситруен ЗХ, Фиеста 2006-та, Фокус 2006-та, Голф 5, 6, 7 и Ауди 2005-та (всичките бензинови). Карах с включени фарове и (отопление през зимата - на сух път) с 85 +/- 10 км/ч на най-високата предавка. Карането не е приятно и е мъка за двигателя при изкачване, но е възможно
ivailosavoff
Рейтинг: 481 ВеселоДо коментар [#18] от "dolna4erti4ka":
В Канада, можете да седнете на един стол пред мезонета и да гледате как Маздата или Форда ви ръждясват в реално среме. Може да се види и чуе буквално.
100 Рублей за Доллар
Рейтинг: 1114 Весело[quote#52:"100 Рублей за Доллар"] Ауди 2005-та [/quote]
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!Ауди 3 2005 и 2013, забрави и Сеат Ибиса 2013
gogo2011
Рейтинг: 536 НеутралноДо коментар [#51] от "ivailosavoff":
Само дето ФауВе-то е значително по-скъпо, а и по-ненадеждно като кола.
daskal1
Рейтинг: 4635 НеутралноДо коментар [#44] от "b_d_s":
Така е, но трендът е мощен. Младите майки купуват големи чусовища загрижени за децата, татковците не изостават, караме камионетки от утилитарност а малките коли остават за нестандартните хора които се грижат А природата на дело, иначе и Ал Гор си кара голм черен джип.
ial
Рейтинг: 519 НеутралноДо коментар [#14] от "nenad":
Дай определение за "най- добра", моля.
Най- добра като пътно поведение?
или като сигурност?
или като обем?
или като дизайн?
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#4] от "lustmord":
Отговора се крие в качеството на гориво.
gbg
Рейтинг: 51 НеутралноХайде малко инфо от първа ръка все пак - карам новия авенсис от октомври, бензин, CVT, ниво Elegance. Външен вид - погледнато отпред на мен ми е малко странна, но под всички останали ъгли дизайна излъчва агресия и динамика. Което (поне от моя гледна точка) е плюс. Динамика - определено голяма разлика с предишните модели, при тръгване има един кик, който ритва колата напред и от там нататък е едно плавно, но усещащо се ускорение. Безценно е да видиш колата ти да се движи в града с 60км/ч само с 1100 оборота или на магистрала с 140км/ч със 2600 оборота. Запас от мощност има, но при ниските скорост, ако опиташ да ускориш рязко има едно замисляне. Ако си в спортен режим е ок. Светлини - перфектни, мощни, много добра линия, която отрязва светлината. Но има един голям проблем - малко са ниски. Това не го забелязвам в града, но при извънградско (може би поради липсата на други светлини) се усеща. Тъй като нивото на фаровете е динамично, може и да е грешка в софтуера (ако неправилно изчислява как е натоварен автомобила). Както и да е , казаха че се регулирало в сервиз. Има ограничител на скоростта, което е полезно, защото понякога не се усеща как си ускорил. Круиз контрол - работи добре, но за мен е разочароващо, че не е динамичен(да намалява ако предната кола се движи по-бавно и т.н.), още повече че хардуера за това е наличен (радар и т.н.). Интериор - нищо общо с предните модели - врати, табло - качествени материали, меки при натиск, всичко е на праивилното място, логично разположено. Екрана е приятно голям, камерата е широкоъгълна. На задния ред е плюс, че няма праг по средата. Място за краката на задния ред - колкото искаш. Нощно време като шофираш таблото изглежда много приятно - мека синя светлина от бутоните, екрана пред волана и централния дисплей. Багажника - не съм имал проблем да побирам с големи куфара с 3 сака. Няма някакво специално място за аптечката, проблема съм го решил като си сложих велкро и го залепвам. Като цяло - доволен съм. И да - колебаех се м/у мазда 6 и този автомобил, но реших да заложа на изпитаното - преди това 9 години карах друг авенсис и в сервиз съм влизал само за обслужване.
Цезар
Рейтинг: 609 Неутралнокрасива е
hamiltonf
Рейтинг: 4459 ВеселоДо коментар [#37] от "DROD":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Голям кеф ми става, неподготвени форумджии като се блъснат с факти от първа линия.