Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Дизайнът определено ми харесва и преливането на предните и задните линии е плавно. Но като човек карал Тойота (Аурис) все още съм на мнение, че за водещ седан на марката (със средна цена от 52 000 лева) салонът на европейската версия е изработен от евтини материали. За Королата и Ауриса знам, че ги правят в Турция. Май имаха и завод в UK. В Щатите седан от такъв калибър на Тойота е със съвсем различно изпълнение...

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  2. 2 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Корава и достъпна кола, но бекрайно бездушна.

  3. 3 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    10 год карам кола в която "сядам прав".
    Никога повече няма да си купя такава, в която задникът ми е на 15-20 см. от пътя.

  4. 4 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 350 Любопитно

    "Разходът на гориво е 4.5 л/100 км в смесен цикъл, а в рамките на теста беше с около два литра по-висок"

    Чудя се за какво производителите се хабят въобще да дават подобни данни при положение, че едва ли има потребител, който да ги взема насериозно

  5. 5 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 466 Неутрално

    И пак криви снимки

    Trust no one.
  6. 6 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#4:"lustmord"]който да ги взема насериозно [/quote]

    E те са верни, но със западно гориво, на равно без препятствия, с определена постоянна скорост, определен сезон и температура, без багаж, със спряни консуматори като климатик и т.н..

  7. 7 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Добре е -старият Авензис беше най-скучната кола като дизайн.Тази е доста по-добра.Май и е време за големия дисплей на скоростомера и оборотомера.Вече всички ги слагат.Хем изглеждат перфектно,хем имат милион настройки,хем електрониката е супер евтина.

  8. 8 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    [quote#4:"lustmord"]Чудя се за какво производителите се хабят въобще да дават подобни данни[/quote]

    Дудудрко ти е отговорил. 20 градуса С, равен път, два прехода - напред назад. Данните се дават за да има някакво сравнение.
    При моят Авенсис съм карал и с по-нисък разход в зависимост от оловото в подметката на десния крак !

  9. 9 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дундурук":


    [quote#6:"Дундурук"]E те са верни, но със западно гориво, на равно без препятствия, с определена постоянна скорост, определен сезон и температура, без багаж, със спряни консуматори като климатик и т.н.. [/quote]
    Да си го кажем- в едно хале,където се провежда в идеални условия.Така,че това няма никакво значение-такива условия в реалната околна среда няма.

  10. 10 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Добра, непретенциозна кола на нормална цена. Това за евтините пластмаси в тойота вече стана клише. Явно всички останали в тоя ценови клас са с вградени "скъпи" пластмаси, знам ли ... много рядко срещам по ревютата подобна забележка за друга марка, но тук е просто задължителна.

  11. 11 Профил на ggrigorov
    ggrigorov
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Ужасен, пластмасов автомобил. Все едно влизам в Дачия.

    Имах предишния модел (03-08), но никога не бих си купил пластмасата от снимката

  12. 12 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#10] от "Минчо Минчев":

    Ми да сменим рефрена тогава, Тойота е конфекция, тип училищна униформа. На повечето хора явно им харесва, но на мен лично никога.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Апропо, да кажа за незнаещите - Тойота произвежда всепризнато и доказано в практиката най-добри масови автомобили. И това е така, независимо от качеството на фотографиите, "пластмасите" и мнението на собственици на бутикови Фиати

  15. 15 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 350 Любопитно

    До коментар [#6] от "Дундурук":
    "...на равно без препятствия, с определена постоянна скорост..."

    А-а-а-а - това ли се разбирало под "смесен цикъл"?

  16. 16 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ходих в шоурума да я гледам, преди да взема Мазда 6.
    Мога да ви кажа, че са на няколко десетки години разлика... във всяко отношение.
    Съжалявам, но маздата е в пъти по-добра, при това не от снимки и приказки, а от личен опит.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  17. 17 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 996 Неутрално

    не сте прави -това е големият автомобил на Тойота,който би трябвало да се конкурира с Пасат,БМВ -5 или Мерцедес Е клас.Къде са те къде е Авензиса.

  18. 18 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Прав си-Мазда наистина са прекрасни,само дето ръждата доста ги гони и ги стига.Карала съм 323Ф и шестица-не последния модел.Продадох ги и двете -здрави но ръждясали.

  19. 19 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Ако Тойота хванат тоя снимал за ревю тая мръсна кола ще му откъснат топките.

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  20. 20 Профил на sheldonm
    sheldonm
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Аз съм изумен как може в този клас кола 2015г тепърва да се въвежда система за предпазване от сблъсък и радар за знаците и лента на движение. Това са екстри, налични при по-малки коли поне от няколко години.

    Може и да са надеждни (нямам впечатления), но са толкова скучни, че не си представям друг освен някой чичо в нея.

  21. 21 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    До коментар [#17] от "dolna4erti4ka":
    Тойота има луксозен бранд, който пуска на терена на БМВ и Мерцедес - Лексус. Всякакви сравнения между Авенсис от една страна и БМВ и Мерцедес от друга са крайно неуместни. А иначе ако сравняваме Авенсис с някой от моделите на БМВ и Мерцедес, то това не са 5-та серия и Е класа, а 3-та и Ц класа.

  22. 22 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#13] от "nenad":

    Снимките на Пауновски са винаги на ниво

    Trust no one.
  23. 23 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#18] от "dolna4erti4ka":

    Да да, само дето живееш в миналия век.
    323Ф вика. Кажи честно, сериозно ли го каза това?! хехехе Все едно да ми сравняваш Кадет 87-ма, с Инсигния и да кажеш, че ги гони ръждата... и двете.
    Или твоята 323Ф с моята 6-ца 2015 г. да сравниш. Моля ви се, мислете преди да пишете.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  24. 24 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    До коментар [#17] от "dolna4erti4ka":

    малко странна конкуреция изброяваш те тия конкуренти са с двойна цена...аз мисля че за цената си е ок,един пасат с тия екстри е 20 000 лв отгоре а за БМВ и Мерцедес няма какво да говорим..да сравняваш с горните марки може Лексус...и по цена и качество...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  25. 25 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#15:"lustmord"]А-а-а-а - това ли се разбирало под "смесен цикъл"?[/quote]

    На Запад - да. Там условията са близки до идеалните - горивата са със западно качествата, пътищата се правят с допустим среден наклон, настилката е специална и почистена, имат умни системи за управление на трафика в големите градове, В АВТОМОБИЛНА КОЛОНА СЕ КАРА ДИСЦИПЛИНИРАНО ( дори и бавните коли се стараят да са в крак с потака ), хората са спокойни и т.н..

  26. 26 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    До коментар [#16] от "оstavime":

    чак пък 10 години..карал съм по старата 6 и предния авенсис,маздата впечатлява с повече лукс и беше малко по пъргава...но чак 10 години разлика...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  27. 27 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#14:"nenad"] и мнението на собственици на бутикови Фиати[/quote]

    Ааа, срещу Фиат не с рогата! ФИАТ И МЕРЦЕДЕС са най-големите иноватори в автомобилната индустрия днес и преди. Почти всички популярни иновации в двигатели, електроника, безопасност, комфорт и т.н. са техни разработки.

  28. 28 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#24:"не на безразличието"]да сравняваш с горните марки може Лексус...и по цена и качество[/quote]
    Всъщност по качество въпросната Тойота спокойно може да се сравнява с БМВ и Мерцедес. Които бие категорично. Това е реалността.

  29. 29 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#23] от "оstavime":

    От написаното разбрахме че имаш новичка Мазда 6. Честито! Снимка няма ли да покажеш, да видим че няма ръжда де . . .

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  30. 30 Профил на Georgi Milev
    Georgi Milev
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#14:"nenad"]Апропо, да кажа за незнаещите - Тойота произвежда всепризнато и доказано в практиката най-добри масови автомобили. И това е така, независимо от качеството на фотографиите, "пластмасите"[/quote]
    Мой познат Българин,притежаващ автосервиз в околностите на Детройт казваше:„Добре,че всички не карат Тойота,иначе щяхме да умрем от глад„.

  31. 31 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#29] от "стафилокок":

    Колата е, за да вършиш работа, не за да се хвалиш с нея. Карах Фокус Екобууст 125 к.с. но багажника му беше дооооста малък и като цяло е тесен. Това наложи смяната. Иначе беше перфектен автомобил.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  32. 32 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#31] от "оstavime":

    "Колата е, за да вършиш работа, не за да се хвалиш с нея."
    Точно това имах предвид.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  33. 33 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#30] от "bulamerican":

    Разни хора, разни предпочитания. Факт е обаче, че японците правят изключителни автомобили. Много здрави, функционални и пълни с невероятни екстри. Ако това не беше вярно нямаше защо ЕС да им налага измислени мита, повдигайки изкуствено цените на японските коли, затруднявайки максимално конкуренцията за да продават колите си в Европа. Явно при равни условия автопроизводителите в Европа биха видяли доста, ама доста зор с оцеляването си. Дали това се харесва на някого или не е без значение защото това е факт.

  34. 34 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 675 Любопитно

    Вижте класацията за надеждност на колите в САЩ:

    http://fakti.bg/avto/174988-porsche-dogonva-lexus-po-nadejdnost

  35. 35 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1097 Любопитно

    Първата ми кола беше петнайсетгодишна Старлет...голяма сладурана...
    С нея се научих на успоредно и перпендикулярно паркиране, но горката, понесе много травми...
    После я продадох и с времето, загубих интерес към Тойотите...

    Форумът е в будна кома...
  36. 36 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1212 Любопитно

    Тойотата си е Тойота. Предпочитам високото си SUV пред леката кола. Свикне ли се отвисоко, няма връщане към ниският автомобил.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  37. 37 Профил на DROD
    DROD
    Рейтинг: 268 Весело

    До коментар [#1] от "Анализатор":
    В Англия има завод, Аурис и Авенсис се правят там. Завода е до Дарби , аз ги правя или поне няколко части в тях аз ги сглобявам Весело ми е да чета коментарите . Айде с здраве

  38. 38 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4635 Неутрално

    До коментар [#36] от "Калибър":

    Статистиката на застрахователите за катастрофите и последствията за пътниците потвърждава предимството на SUV в безопасността. Въпрос на физика и физически закони, както и на геометрия.

  39. 39 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Скучен, но надежден и безпроблемен автомобил. Със сигурност за малко над 50 бона има и по-въодушевяващи коли, но Авенсис със сигурност е сред най-добрите опции за прилична семейна кола.

  40. 40 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    [quote#17:"dolna4erti4ka"]Тойота,който би трябвало да се конкурира с Пасат,БМВ -5 или Мерцедес Е клас.Къде са те къде е Авензиса. [/quote]
    1. С Тойота Авенсис есравним само Пасат, но той е поне с 20% по-скъп.
    2. БМВ 5-ица е друг клас, и е роне 2 пъти по-скъп.
    Все едно да сравняваш часовници Tissot с Omega.

    Твърде е вероятно с Тойота да си имаш по-малко неприятности отколкото с другите.

  41. 41 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    [quote#16:"оstavime"]Мога да ви кажа, че са на няколко десетки години разлика... във всяко отношение. [/quote]
    От 2008г. (втория модел на Mazda6) по-удачен е паралела с Лексъс 250 отколкото с Авенсис (оборудване, материали, комфорт), а при новите модели паралелът с Авенсис е неудачен.

    Тъй като Лексъс е луксозния бранд, вероятно за моделите на Тойтота се правят усилия да изглеждат по-семпли.

  42. 42 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 713 Неутрално

    хубава и без промлемна кола ,но уви не е на мстото което заслужава , в Д класата има сериозен противник като пассат

  43. 43 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 982 Разстроено

    Друг път преди снимки поне изтръскайте стелките и махнете бутилката от вратата.

  44. 44 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#38] от "daskal1":

    Въпрос на това да си по-тежък от насрещния автомобил. А ако всички станем тежки? Не е ли по-просто всички да сме леки и да пазим природната среда. Иначе накрая с танкове ще тръгнем.

  45. 45 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#37] от "DROD":

    Предполагам, че заводът в Дарби е за определени пазари. Моята беше 2008-ма и беше произведена в ТММТ, Турция. Изхождайки от мисълта, че в UK се кара с десен волан предполагам, че продукцията ви е насочена към бившите английски колонии (страните с дясно движение)?
    За качеството- по окачването ОК. Но ние съпоставяме съотношението цена/краен продукт. Моя Auris беше 1.4 дизел 2008 Luna (средното оборудване) и ми излезе 38 000 лева с лизинга. За цената, която дадох, очаквах поне интериорът да не е толкова брутално пластмасов. VW, Audi, BMW също използват полимери в интериора, но не толкова брутални. Дори лайсните бяха имитация, което е малко смущаващо... Но иначе са здрави колички. За 220 000 км окачването не е пипано, за разлика от няколкото пакета крушки на предните и задни светлини.

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  46. 46 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#43] от "b_d_s":

    Явно е правил офроуд, понеже целите педали и степенката до съединителя са в кал...

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  47. 47 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1114 Весело

    [quote#4:"lustmord"]Чудя се за какво производителите се хабят въобще да дават подобни данни при положение, че едва ли има потребител, който да ги взема насериозно [/quote]

    С всички бензинови втомобили, които съм карал е възможно да се достигне разход под този по книжка на извънградско, но трябва да се кара с 80 км/ч на (5 / 6-та) и като дойде баир почва мъката с дизелите не съм успявал, защото бългаското гориво е боклук...

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  48. 48 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2491 Неутрално

    До коментар [#45] от "Анализатор":

    и 2007 и 2011 Авенсис бяха производство на англииския завод , перфектни са ,имам и двете и ги карам успешно ,много икономични и здрави ,почти нищо не е правено по двете коли ,участвал съм в няколко леки инцидента ,при които са удряни колите ,прави впечатление ,че им няма нищо и хората вътре сме здрави , разходите за сервиз са символични , перфектни са ,мои съседи и близки имат и Мерцедеси и Аудита и Беемвета , за същите години и условия се скъсаха да ходят по сервизи, а колега ,който си продаде Авенсиса и взема Мазда джип ,за 3 години поне 6 пъти закъсва по пътищата ,въпреки ,че Маздата е значително по луксозна ,но и неикономична от Тойотата ,истината е ,че стария Авенсис 2007 фейслифта е най добрия досега като двигател ,лукс и качества, по новия е по неикономичен със същите двигател и обурудване , а най новия е добър , липсва му мощен двигател и лукс ,спрямо други модели като Мазда или Хюндай ,но за сметка на това пък е здрав и без разходи за сервиз ,карах го , засякох разхода в определена отсечка ,която съм отработил в моя град и знам колко харчи колата там и наистина е по икономичен от предпоследния модел ,който беше най неикономичния от трите последни серии ,Авенсис е кола за хора ,които карат много ,не държат на лукса ,не се чупи и е евтин .

  49. 49 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1114 Весело

    [quote#28:"nenad"]Всъщност по качество въпросната Тойота спокойно може да се сравнява с БМВ и Мерцедес. Които бие категорично. Това е реалността. [/quote]

    Няма да си купя БМВ или Мерцедес заради мутренския имидж в БГ (и не само), но да се сравняват БМВ 5 с тойота е безсмислено, колите са с ралично предаване, а качеството на БМВ е много по-добро няма да го видите никога в Авенсис

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  50. 50 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    [quote#47:"100 Рублей за Доллар"]С всички бензинови втомобили, които съм карал е възможно да се достигне разход под този по книжка на извънградско, [/quote]
    Френд, "разходът на гориво" е каталожна величина, която наистина МНОГО трудно се постига, евентуално при 90км/ч, без никакви допълнително включени консуматори (климатик, фарове, вентилатор). Не говорим за наклони, насрещен вятър.

    [quote#7:"dolna4erti4ka"]Добре е -старият Авензис беше най-скучната кола като дизайн.[/quote]
    Трудно мога да си представя по-скучна линия от Пасат.

  51. 51 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 481 Любопитно

    [quote#10:"Минчо Минчев"]Добра, непретенциозна кола на нормална цена. Това за евтините пластмаси в тойота вече стана клише. [/quote]
    Ами не, не е клише!!! Сравнявам с ФВ спортваген, качеството на материалите на интериора няма нищо общо!
    Авенис е прекрасен автомобил, спор няма, но недейте да кавате на бялото, черно.

  52. 52 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1114 Весело

    [quote#50:"historama"]Френд, "разходът на гориво" е каталожна величина, която наистина МНОГО трудно се постига, евентуално при 90км/ч, без никакви допълнително включени консуматори (климатик, фарове, вентилатор).[/quote]

    Засичал съм по-нисък разход от каталожния за извънградско с: Ситруен ЗХ, Фиеста 2006-та, Фокус 2006-та, Голф 5, 6, 7 и Ауди 2005-та (всичките бензинови). Карах с включени фарове и (отопление през зимата - на сух път) с 85 +/- 10 км/ч на най-високата предавка. Карането не е приятно и е мъка за двигателя при изкачване, но е възможно Пробвай с твоята кола за експеримента

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  53. 53 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 481 Весело

    До коментар [#18] от "dolna4erti4ka":

    В Канада, можете да седнете на един стол пред мезонета и да гледате как Маздата или Форда ви ръждясват в реално среме. Може да се види и чуе буквално.

  54. 54 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1114 Весело

    [quote#52:"100 Рублей за Доллар"] Ауди 2005-та [/quote]

    Ауди 3 2005 и 2013, забрави и Сеат Ибиса 2013

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  55. 55 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#51] от "ivailosavoff":

    Само дето ФауВе-то е значително по-скъпо, а и по-ненадеждно като кола.

  56. 56 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4635 Неутрално

    До коментар [#44] от "b_d_s":

    Така е, но трендът е мощен. Младите майки купуват големи чусовища загрижени за децата, татковците не изостават, караме камионетки от утилитарност а малките коли остават за нестандартните хора които се грижат А природата на дело, иначе и Ал Гор си кара голм черен джип.

  57. 57 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#14] от "nenad":

    Дай определение за "най- добра", моля.
    Най- добра като пътно поведение?
    или като сигурност?
    или като обем?
    или като дизайн?

  58. 58 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#4] от "lustmord":

    Отговора се крие в качеството на гориво.

  59. 59 Профил на gbg
    gbg
    Рейтинг: 51 Неутрално

    Хайде малко инфо от първа ръка все пак - карам новия авенсис от октомври, бензин, CVT, ниво Elegance. Външен вид - погледнато отпред на мен ми е малко странна, но под всички останали ъгли дизайна излъчва агресия и динамика. Което (поне от моя гледна точка) е плюс. Динамика - определено голяма разлика с предишните модели, при тръгване има един кик, който ритва колата напред и от там нататък е едно плавно, но усещащо се ускорение. Безценно е да видиш колата ти да се движи в града с 60км/ч само с 1100 оборота или на магистрала с 140км/ч със 2600 оборота. Запас от мощност има, но при ниските скорост, ако опиташ да ускориш рязко има едно замисляне. Ако си в спортен режим е ок. Светлини - перфектни, мощни, много добра линия, която отрязва светлината. Но има един голям проблем - малко са ниски. Това не го забелязвам в града, но при извънградско (може би поради липсата на други светлини) се усеща. Тъй като нивото на фаровете е динамично, може и да е грешка в софтуера (ако неправилно изчислява как е натоварен автомобила). Както и да е , казаха че се регулирало в сервиз. Има ограничител на скоростта, което е полезно, защото понякога не се усеща как си ускорил. Круиз контрол - работи добре, но за мен е разочароващо, че не е динамичен(да намалява ако предната кола се движи по-бавно и т.н.), още повече че хардуера за това е наличен (радар и т.н.). Интериор - нищо общо с предните модели - врати, табло - качествени материали, меки при натиск, всичко е на праивилното място, логично разположено. Екрана е приятно голям, камерата е широкоъгълна. На задния ред е плюс, че няма праг по средата. Място за краката на задния ред - колкото искаш. Нощно време като шофираш таблото изглежда много приятно - мека синя светлина от бутоните, екрана пред волана и централния дисплей. Багажника - не съм имал проблем да побирам с големи куфара с 3 сака. Няма някакво специално място за аптечката, проблема съм го решил като си сложих велкро и го залепвам. Като цяло - доволен съм. И да - колебаех се м/у мазда 6 и този автомобил, но реших да заложа на изпитаното - преди това 9 години карах друг авенсис и в сервиз съм влизал само за обслужване.

  60. 60 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 609 Неутрално
  61. 61 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4459 Весело

    До коментар [#37] от "DROD":

    Голям кеф ми става, неподготвени форумджии като се блъснат с факти от първа линия.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.