След като 12 години разчиташе на модела си DB9 британската марка разкри неговия наследник, на който ще се залага в следващите години. DB11 е първият нов автомобил на компанията, част от плана "Второ столетие" на "Астон Мартин".
Отвън в дизайна няма революционни промени, но правят впечатление повечето аеродинамични елементи. Голямата новост в DB11 e моторът - собствена разработка, с обем 5.2 литра и V12 конфигурация. © Reuters
Двигателят е направен от по-лек и по-здрав алуминий и превръща DB11 в най-мощния и икономичен модел в историята на "Астон Мартин". Неговите 608 конски сили изстрелват колата до 100 км/ч за 3.9 секунди.
Скоростната кутия е осемстепенна автоматична, а окачването е с променливи характеристики. Системата за промяна на характера на DB11 предлага шуфиране в режими GT, Sport и Sport Plus. © Георги Пауновски
С цел по-послушно следване на зададената с волана траектория, колата е снабдена със система за прехвърляне на въртящ момент и спирачно усилие между левите и десните колела.
В салона новост е 12-инчовият TFT LCD дисплей, на който се проектира приборното табло. Основните настройки по колата пък се правят през 8 инчов екран. © Reuters
В купето прави впечатление повечето място за пасажерите. Багажният обем също е повишен.
Цените на DB11 тръгват от 204 900 евро в Германия. Първите доставки ще са факт през есента.
objektivist96
Рейтинг: 489 НеутралноМного красив автомобил! ton-martin-db11-concept.jpeg aston-martin-db11-2_800x0w.jpg
http://nseavoice.com/wp-content/uploads/2016/01/as
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201602/2017-
http://img.big5.bg/images/2016-01/Andrey/DB10.jpg
eurogi
Рейтинг: 636 Любопитно"...Системата за промяна на характера на DB11 предлага шуфиране в режими GT, Sport и Sport Plus..."
Не думай...шуфиране предлага начи...
2.5
Рейтинг: 1464 НеутралноМного е пипнат!
I Want To BelieveКола за индивидуалисти...
blurred
Рейтинг: 527 Весело[quote#0:"Дневник"]DB11 предлага шуфиране[/quote]
Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!ХАХАХА
И вие сте едни.... "шуфьори"....
Ае Днвеник, стига използвали детски труд!
Катапулт
Рейтинг: 531 ВеселоКойто го - шуфира - ще е изключително щастлив!
Impossible Is NothingЛюбомир Христов
Рейтинг: 374 НеутралноЕ какво е това ускорение при 600 коня. 4 секунди е адски много за такава кола. Важното е че е "икономична"..
Публикувано през m.dnevnik.bg
irons
Рейтинг: 633 НеутралноПрекрасен е!
CINZANO - оправете си сайта!
Рейтинг: 1119 НеутралноСтрахотна кола, направо приказка!
Мома, връщай 12 и 12А!Идеална е за шУфиране...
Sabbath
Рейтинг: 1011 РазстроеноБлазе на собствениците му,както и на тези,на другите мощна автомобили-шуфират си с кеф,а ние с гайдите им дишаме праха след тях.Никой не ни е виновен,че поради стипцилък си купуваме слаби автомобили,които стават за шофиране,но не и за шуфиране!
Avalanche
Рейтинг: 439 НеутралноСтрахотно но и нормално.Великобритания е водеща научно-инженерна държава.Най-много нобелови лауреати след Сащ.Най-много нобелови лауреати спрямо населението.Индустриалната революция от там е тръгнала те са диктували правилата винаги в спортове като Формула 1.Лидер в образованието по дизайн и всички видове инженерно образование.Само им липсваха пари индииците им ги дадоха без да се бъркат в развитието на марката за разлика от Форд и резултатите не закъсняха!
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!eurogi
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#10] от "Avalanche":
Бъркаш се .Астън Мартин нямат връзка с индийците,вероятно с Рейндж Ровър и Ягуар се бъркаш.
eurogi
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#10] от "Avalanche":
Иначе за Великобритания си прав.Водеща е не само като научно-инеженерна,но и в сферата на изкуствата-кино,музика,театър,литература...
Avalanche
Рейтинг: 439 НеутралноДо коментар [#11] от "eurogi":
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Да прав сте объркал съм се!Компанията се управлява от акционери като с най-голям дял е компания регистрирана в Люксембург.Аз за Тата си мислех но те наистина притежават Джаг не Астън!
ТНТ
Рейтинг: 952 НеутралноDB 11 ми звучи много постно... Съдейки по снимка № 1 името на модела най-подхожда да е PISTRIS...
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"