DB11 отваря нова глава в историята на "Астон Мартин"



След като 12 години разчиташе на модела си DB9 британската марка разкри неговия наследник, на който ще се залага в следващите години. DB11 е първият нов автомобил на компанията, част от плана "Второ столетие" на "Астон Мартин".


Отвън в дизайна няма революционни промени, но правят впечатление повечето аеродинамични елементи. Голямата новост в DB11 e моторът - собствена разработка, с обем 5.2 литра и V12 конфигурация.

DB11 отваря нова глава в историята на "Астон Мартин"

© Reuters


Двигателят е направен от по-лек и по-здрав алуминий и превръща DB11 в най-мощния и икономичен модел в историята на "Астон Мартин". Неговите 608 конски сили изстрелват колата до 100 км/ч за 3.9 секунди.


Скоростната кутия е осемстепенна автоматична, а окачването е с променливи характеристики. Системата за промяна на характера на DB11 предлага шуфиране в режими GT, Sport и Sport Plus.

DB11 отваря нова глава в историята на "Астон Мартин"

© Георги Пауновски


С цел по-послушно следване на зададената с волана траектория, колата е снабдена със система за прехвърляне на въртящ момент и спирачно усилие между левите и десните колела.


В салона новост е 12-инчовият TFT LCD дисплей, на който се проектира приборното табло. Основните настройки по колата пък се правят през 8 инчов екран.

DB11 отваря нова глава в историята на "Астон Мартин"

© Reuters


В купето прави впечатление повечето място за пасажерите. Багажният обем също е повишен.
Цените на DB11 тръгват от 204 900 евро в Германия. Първите доставки ще са факт през есента.

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Любопитно

    "...Системата за промяна на характера на DB11 предлага шуфиране в режими GT, Sport и Sport Plus..."
    Не думай...шуфиране предлага начи...

  2. 3 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    Много е пипнат!
    Кола за индивидуалисти...

    I Want To Believe
  3. 4 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 527 Весело

    [quote#0:"Дневник"]DB11 предлага шуфиране[/quote]

    ХАХАХА
    И вие сте едни.... "шуфьори"....
    Ае Днвеник, стига използвали детски труд!

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  4. 5 Профил на Катапулт
    Катапулт
    Рейтинг: 531 Весело

    Който го - шуфира - ще е изключително щастлив!

    Impossible Is Nothing
  5. 6 Профил на Любомир Христов
    Любомир Христов
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Е какво е това ускорение при 600 коня. 4 секунди е адски много за такава кола. Важното е че е "икономична"..

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 7 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 633 Неутрално
  7. 8 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Страхотна кола, направо приказка!
    Идеална е за шУфиране...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  8. 9 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1011 Разстроено

    Блазе на собствениците му,както и на тези,на другите мощна автомобили-шуфират си с кеф,а ние с гайдите им дишаме праха след тях.Никой не ни е виновен,че поради стипцилък си купуваме слаби автомобили,които стават за шофиране,но не и за шуфиране!

  9. 10 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Страхотно но и нормално.Великобритания е водеща научно-инженерна държава.Най-много нобелови лауреати след Сащ.Най-много нобелови лауреати спрямо населението.Индустриалната революция от там е тръгнала те са диктували правилата винаги в спортове като Формула 1.Лидер в образованието по дизайн и всички видове инженерно образование.Само им липсваха пари индииците им ги дадоха без да се бъркат в развитието на марката за разлика от Форд и резултатите не закъсняха!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  10. 11 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#10] от "Avalanche":
    Бъркаш се .Астън Мартин нямат връзка с индийците,вероятно с Рейндж Ровър и Ягуар се бъркаш.

  11. 12 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#10] от "Avalanche":
    Иначе за Великобритания си прав.Водеща е не само като научно-инеженерна,но и в сферата на изкуствата-кино,музика,театър,литература...

  12. 13 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#11] от "eurogi":

    Да прав сте объркал съм се!Компанията се управлява от акционери като с най-голям дял е компания регистрирана в Люксембург.Аз за Тата си мислех но те наистина притежават Джаг не Астън!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  13. 14 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 952 Неутрално

    DB 11 ми звучи много постно... Съдейки по снимка № 1 името на модела най-подхожда да е PISTRIS...

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK