Обновеното "Пежо" 2008 идва с подсилено SUV излъчване

Обновеното "Пежо" 2008 идва с подсилено SUV излъчване

© Георги Пауновски



След три години на пазара и почти 520 хиляди клиенти "Пежо" 2008 мина през обновяване, при което получава доста по-груб дизайн и подчертано SUV-излъчване. Представеният на автосалона в Женева модел впечатлява с разширените арки на калниците, новата радиаторна решетка и солидните колела.


При фейслифта на 2008 дебютира и нов червен цвят, кръстен Rouge Ultimate. В нивата на оборудване пък се появява GT Line, което предлага спортно и елегантно излъчване.

Обновеното "Пежо" 2008 идва с подсилено SUV излъчване

Компактният кросоувър на "Пежо" все така ще си е само с предно предаване, но системата Grip Control повишава проходимостта на хлъзгав терен. Версиите на 2008 с нея серийно идват и с гуми Mud & Snow.


Познатите досега мотори на кросоувъра присъстват и след фейслифта. Бензиновите са с мощности 82, 110 и 130 к.с, а дизеловите със 100 и 120 коня. Гамата е разширена с нов базов дизел със 75 к.с.


Новостите в интериорното оборудване включват мултимедийна система с Mirror Screen софтуер, който позволява на екрана й да се извежда огледален образ от екрана на свързания смартфон. Така могат да се ползват всички качени на телефона програми за забавление, свързаност, навигация и т.н.

Обновеното "Пежо" 2008 идва с подсилено SUV излъчване

Както може да се очаква наборът от системи за сигурност е разширен, като 2008 се снабдява с активна спирачна функция в града, която предотвратява удари при ниски скорости. Асистентът за паркиране също е нов.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1072 Весело

    голем сув,само с предно...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    СУФ т.е. за момичета, става, и добре изглежда.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    [quote#1:"не на безразличието"]

    голем сув,само с предно... [/quote]
    Важно е излъчването !
    Гамата е разширена с нов базов дизел със 75 к.с. - зад волана все едно си в Порше Кайен!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#0:"Статията"]гуми Mud & Snow[/quote]

    Мхм

    Trust no one.
  5. 5 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Не се привързвам към марки и националности на коли, но френските все повече ме убеждават в смисъл на цена, качество, дизайн.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  6. 6 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2906 Неутрално

    Това е автомобилната мода в момента...! По-скоро малки, високи и удобни за градско ползване коли. Предложения има много и Пежо, гледат да отхапят, част от баницата!
    Лично на мен, това по снимките ми изглежда добре, но предполагам, че никога няма да си купя такова...!

    Бивш tww09306483.
  7. 7 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 412 Неутрално

    Изглежда много хубаво и стилно. Цената на базовия модел според peugeot.bg е малко над 26.000 лв, а дизеловите модели почват от 29 хиляди. Което е доста конкурентно и прилично за нашия пазар.

    Конските сили изглеждат малко, така е. Но имайте предвид че масата на автомобила по книжка я дават между 1.050 кг и 1.150кг в зависимост от модела. Така че 100-ина коня биха били ОК за нормално, не-състезателно каране.

    1.6 дизела на 100 кс го дават с 3.3/100 км извънградско и 4.1 смесено по книжка. Даже реално да е 4-5 / 100 това е доста добре.


  8. 8 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 497 Неутрално

    И какъв е смисълът, щом няма 4х4?

  9. 9 Профил на DeMonev
    DeMonev
    Рейтинг: 8 Весело

    Понеже тенденцията за олекотяване на моделите е сравнително отскоро и олекотените нови модели още не са стигнали масово до нашия пазар втора рука, хората още нямат представа как това се отразява на вървенето при новите, сравнително слаби моторчета.
    За кратко сравнение: предните поколения и много масови на Фабия/Ибиза/Поло с 1.2 трицилиндровия двигател са 60-68 коня на 1000-1100 кг. купе и са приемливи като вървеж в града. В сравнение с това 2008 с базовия бензинов 1.2 82коня на 1045 кг купе си е направо изстребител.

  10. 10 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Как крадът само тези французи от румънската Дачия, не ги е срам, ха-ха...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  11. 11 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Преди няколко месеца във Франция карах в два последователни дни Пежо 2008 и Рено Кожодер (Каджар ).
    Реното категорично спечели състезанието.
    По-комфортно, по-пъргав двигател, по-добро оборудване, по-тихо.
    Най-поразителната разлика, направо комична, беше дръжката на тавана над вратата, където да се хване пасажерът при остри завои. В Пежо 2008 това елементарно нещо липсваше.
    Да видим дали са се сетили да го поправят.

  12. 12 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#11] от "Gaijin":

    Рено Каджар май не е конкурент на това Пежо и затова е едно 10 хил. и повече лева отгоре. Рено Каптюр е в сащия клас.

  13. 13 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#11] от "Gaijin":

    Интересно, това с дръжката над вратата, дали е фирмена политика на ПСА, понеже и Ситроен ДС 5 няма такава, а там не е поради икономия!?

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  14. 14 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#13] от "soul":

    А как намирате факта, че бутоните на ел.стъклата на Пежо 301 (както и на Рено/Дачия Логан) не са на съответната врата, а сбутани в долната част на таблото току пред скоростния лост и между седалките за задните врати? Аз го намирам глупаво.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  15. 15 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#14] от "lion555":

    Пести се от кабели и "нестандартни" панели на вратите.

  16. 16 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#14] от "lion555":
    Да речем че са бюджетни модели и икономисват от нещо си, но при ДС 5 е дразнещо за пътника, особено ако е свикнал да ползва дръжката.Между другото имам едно Туинго-2012г., на което всичко си му е там, където трябва да бъде, дори и круиз контрол има: )

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  17. 17 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 832 Неутрално

    Красив автомобил! С дизел 75 или 100 к.с. напълно достатъчно за България и Европа. Споменът за моето Пежо е чудесен!

  18. 18 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 625 Неутрално

    "Пежо"-то - това е колата!

  19. 19 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 394 Неутрално

    До коментар [#16] от "soul":

    Дръжките горе обикновено отстъстват при някои по-малки модели, т.к. пречат на страничните въздушни завеси.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK