Семейството на "Фиат Типо" се разшири с хечбек и комби



След дебютиралия в Турция през миналата година "Фиат Типо" седан, насочен основно към развиващите се пазари в Европа и Азия, на автосалона в Женева италианците показаха и ориентираните към Западна Европа хечбек и комби версии на автомобила. Изградени около девиза "Умения, без ненужни украшения" те претендират, че предлагат функционалност, простота и съотношение цена - качество без конкуренция.


"Фиат Типо" хечбек е с дължина 4.37 метра, докато комбито е прибавило 20 см към този размер. И за двата модела ширината е 1.79 метра, почти идентична е и височината – 1.50 и 1.51 м.

Семейството на "Фиат Типо" се разшири с хечбек и комби

Минималният багажен обем за хечбека е респектиращите 440 литра, а комбито събира със 110 литра повече. След дебюта на новите версии "Типо" ще се предлага в три силуета, с три двигателя на три вида гориво (бензин, дизел, пропан-бутан), три типа скоростни кутии (механична, автоматична и автомат с двоен съединител) и три нива на оборудване (Pop, Easy и Lounge).


Още базовото ниво предлага щедро серийно оборудване, а в модела дебютира новата мултимедийна система със 7-инчов дисплей UconnectTM 7" HD LIVE. Едно от основните и предимства е, че мащабирането на картината на екрана става с пръсти, като при таблетите.




Наред със стандартните функции Bluetooth свързаност на телефона, AUX и USB входове, навигация от TomTom и т.н. чрез специално приложение системата предлага също достъп до музика през Deezer и TuneIn, новини от "Ройтерс", достъп "Фейсбук" и "Туитър" и т.н.


Поглед към двигателите показва наличието на 1.4-литров турбобензин със 120 конски сили, който има и вариант работещ на пропан-бутан, както и два турбодизела - 1.3 MultiJet 95 конски сили и 1.6 MultiJet 120 к.с. Базовият мотор е атмосферен бензинов с обем 1.4-литра и мощност 95 конски сили.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Много слаб дизайн този път

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  2. 2 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Някога Фиат правеха едни от най-красивите коли, сега са по-зле и от китайските.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  3. 3 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 500 Любопитно

    Моята кола след 8-10 години... Харесват ми и хечбека и комбито... Със заводски пропан-бутан...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  4. 4 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    Брей, много мускулесто бе.
    Ще речеш че са попреписали от БМВ.
    Ама е добре, по-добре от досегашната им селекция.
    Поне външно.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2661 Неутрално

    В началото на годината видях седана в Турция... Ами, не е лоша колата! Тоест без някакви големи претенции, предлага повечето, което трябва.
    Карал съм Астра с 1.2 мотора, със 120к.с., тоест същия. За този клас е приличен, а в комбинация с фабричен пропан бутан, само остава да го предложат на добра цена.
    Иначе данни за таблети, новини по интернет и как се мащабирал екрана, не ме вълнуват много...! Защо не пишат за теглото на колата, разход, ускорение? Няма да си купувам кола, заради мултимедийната и система!

    Бивш tww09306483.
  6. 6 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#1] от "Батков-вън":
    До коментар [#2] от "quatro_4x3":

    Наистина не разбирам какво може да не ви харесва в дизайна.

  7. 7 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#2] от "quatro_4x3":

    Така е.

    Но и тази мода по азиатския стил дизайн ще отмине. Днес 80% от новите коли от всички марки изглеждат еднакво.

  8. 8 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Едно безлично Типо.
    За разлика от оригинала.

  9. 9 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#5:"tww09306483"]Няма да си купувам кола, заради мултимедийната и система![/quote]

    Ти и аз не, но какво да кажем за метро-сексуалните хипстъри?

  10. 10 Профил на l1
    l1
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#2] от "quatro_4x3":

    това е дизайна на ланчия капа/старата1998-2002/...нали им утрепаха дизайнера/ Серджо Пининфарина/ при катастрофа

  11. 11 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 456 Весело

    Тамън бях забравил, че и такава марка имало...

    Stef
  12. 12 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#6] от "cristo_n":

    Дизайнът е нещо доста субективно, но този на новото Типо е просто ... слаба бира. Нищо интересно и впечатляващо (оставям си една вратичка, защот не съм го виждал на живо все пак). За разлика от дизайна на първото Типо - това е една от колите, които истински ме е впечатлявала. С часове съм обикалял едно такова през далечната 1989 г. Всичко си беше на мястото, много изпипано, с много вложено внимание към детайла. И практично. Навремето Фиат бяха едни от пионерите в дизайна, сега не са. Може би за това любителите на "италианския дизайн" са недоволни.

  13. 13 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5382 Неутрално

    Седанът го видях на живо и е много, много добър.

  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2661 Неутрално

    Ей-й-й...! Пак се захвана, вечния спор за дизайна! Защо?
    Това е масова кола, предназначена да вози от точка А, до точка Б, за около десетина години! След това, втора или трета ръка, някъде си, може и България! Красива ли била, грозна ли... Няма да се снимам пред нея! Да не говорим, че някои работи , като коли (и жени ), на снимка са едно, на живо съвсем друго!
    Някой слънчев ден, ако ми останат 100 хил. евро, които се чудя какво да ги правя, може да седна да разсъждавам, коя кола е по-красива, че нея да си купя! Ама, няма да е Фиат или Дачия, нещо друго ще е...!

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Дизайнът ми харесва.
    Хечбекът малко го докарва на кастрирана Алфа, но предполагам такава е и идеята?
    Минаха славните времена, когато всички заставаха равнис по италианския дизайн. Сега италианците са просто едни от многото...

    I Want To Believe
  16. 16 Профил на lefty
    lefty
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Какъв дизайн очавкате от една работна и непретенциозна кола каквото се цели да бъде новото Типо. В класа на Хюндай и30, Рено Меган, Опел Астра колата трябва да е непретенциозна и в същото време надеждна. Който разчита на италианския дизайн, да чака новите модели на Алфа Ромео по-късно тази година.

  17. 17 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#5:"tww09306483"]Защо не пишат за теглото на колата, разход, ускорение? Няма да си купувам кола, заради мултимедийната и система! [/quote]
    за тези все още няма данни но 1,6 дизел седанът ускорява за 9,7 ск , и се прадлагат с 5 годишна гаранция или 100 000 км

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    [quote#12:"sbk"]Дизайнът е нещо доста субективно, но този на новото Типо е просто ... слаба бира.[/quote]
    замислих се... А когато застанеш пред Голф или А3 кое те прехласва? Някога италианците бяха водещи в дизайна, сега германците с тяхната утилитарост - и всички се стараят да вмъкнат макс. обем в купето и багажника при точно зададени външни размери (параметри). И въображението опира до решетката на радиатора, дневните светлини, мигачите, и ... таблета.

  19. 19 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#18:"historama"] А когато застанеш пред Голф или А3 кое те прехласва?[/quote]
    от около 10 г все същите черти , и на всеки 2 г маска , тампони или фарове се сменят и малко интериор ,
    фйслифт

  20. 20 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 541 Любопитно

    До коментар [#18] от "historama":

    Чак сега виждам, че си ме питал нещо.
    Ами Ауди 3 просто не ми харесва. Дразни ме, че използват инерцията, заемайкиот дизайна на 4,5,6,7 и 8, за да използват в 3-та. По този начин, според мен, продават А3, но подбиват по-големите си модели.
    Голф е институция в дизайна и в последния модел ми харесва точно това, което ми е допаднало и в старото Типо - функционалността, едрия щрих и т.н. Не говоря за поезия в дизайна - такава открих в първата Калибра, която видях с очите си. Изглеждаше страшно красива, почти извънземна.
    Италианците все още са водещи в дизайна, но новото Типо едва ли ще бъде повод за гордост - не дава нищо ново. Според мен това не идва от дизайна, а от пазарната насоченост на марката. Фиат от известно време се опитват да правят световни коли, но не съм сигурен доколко са доволни от резултата. Все пак ги управлява финансист.

  21. 21 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#19] от "pixel":

    Фолксваген управляват няколко марки, като използват еднакви агрегати, шасита и прочее. Едни от големите разлики са от дизайна. В такава ситуация всяка грешна стъпка е фатална, защото можеш да навредиш на няколко марки едновремено, за това пипат много деликатно. Наблягат на почти невидимите промени, фейслифта, но това не води до слаби пазарни резултати.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK