Новото "Ауди" R8 Spyder V10 ще продължи да разчита на атмосферен мотор



В ерата на турбодвигателите, които навлизат масово и в расовите спортни автомобили, "Ауди" ще продължи да предлага своя роудстър R8 Spyder V10 с атмосферен мотор. 5.2-литровият агрегат с двойна инжекционна система генерира 540 конски сили, стана ясно при премиерата на модела на автосалона в Ню Йорк.


Комбинацията от мотора, седемстепенната автоматична трансмисия и задвижването куатро, гарантират спринт от място до 100 км/ч за 3.6 секунди. Максималната скорост е 318 км/ч, а средният разход на гориво е 11.7 л/100 км.


Новото "Ауди" R8 Spyder V10 ще продължи да разчита на атмосферен мотор

R8 Spyder V10 разчита на шаси и купе, изработени от алуминий и композитни материали, благодарение на което теглото е скромните 1612 кг. Платненият покрив на роудстъра се задвижва от електро-хидравличен механизъм, като се отваря и затваря за 20 секунди, при скорост до 50 км/ч.


В салона впечатляват спортните седалки, с вградени говорители в облегалките, което прави озвучаването от аудиосистемата Bang & Olufsen Sound още по-впечатляващо. Подобно решение се среща за първи път в сериен автомобил.




Новото "Ауди" R8 Spyder V10 ще продължи да разчита на атмосферен мотор

Приборното табло на новия роудстър на "Ауди" се проектира на 12.3-инчов дисплей, на който може да се извежда различна полезна информация. Новост е възможността на екрана да се извежда съдържание и от свързания с мултимедийната система смартфон.


Както и до сега новото R8 Spyder ще се сглобява на ръка в завода на "Ауди" край Некарсулм.


Новото "Ауди" R8 Spyder V10 ще продължи да разчита на атмосферен мотор
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2145 Весело

    Такива пепелници не са за България .

  2. 2 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Не можах да видя пулта за пускане на задкрилките и прибирането на шасито при излитане
    Атмосферния двигател си дава неповторимо усещане.

    Попътен вятър в главите!
  3. 3 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 852 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    какво й е на колата?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2145 Неутрално

    До коментар [#3] от "boby1945":

    ЕКСТРА е. Само дето можеш да си умреш в нея, докато чакаш на някой светофар и до теб е спряла някоя стара строителна таратайка тип МАЗ, примерно .

  5. 5 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 852 Весело

    До коментар [#4] от "442":

    Кой те дърпа за ушите да спираш на светофар до МАЗ?
    Спри до някой друг R8 Spyder ...... аз обикновено така правя!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Голямата атмосферка си има чара, но си е динозавър на доизживяване. Това са последните екземпляри.

  7. 7 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 397 Любопитно

    И какво им е скромното на тези 1612 кг. за двуместен автомобил?

    simple mind
  8. 8 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Не са много 1612кг, като вземете предвид V10 5.2-литровият двигател и другите компоненти на силовото задвижване, които трябва да издържат на тази мощност и въртящ момент. Добавете и солидни спирачки и основната структура на купето, която също трябва да издържа на натоварване и усукване. Добавете и неизбежното обезшумяване и други глезотийки ... Но важното в случая е, че центърът на тежестта е на правилното място. Последното е тема за размисъл за собствениците на СУВ.

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    Супер автомобил, и красив! Донякъде и колекционерски - може би последния автомобил с 10-цилиндров двигател.
    Този автомобил е за една специална категория клиенти - не е наша работа да го коментираме

  10. 10 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Каква е тази двойна инжекционна система?

  11. 11 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Да не би да е комбинация от директно впръскване и впръскване в портовете?

  12. 12 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    [quote#3:"boby1945"]какво й е на колата? [/quote]
    Ами не може да се качи на тротоара, примерно





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK