Обновената "Тойота Корола" получи сърдита муцунка



Тойота Корола" мина през фейслифт, след който получи по-брутално излъчване на предницата и нови технологии за сигурност. Предлаганият в около 150 страни модел, който формира около 20% от продажбите на японския концерн, е снабден с изцяло светодиодни фарове.


Стоповете в "Тойота Корола" също са с LED технология. Отвън правят впечатление също наличието на повече хром и по-интересните лети джанти с размер 16 и 17 цола.


Гамата от цветове е обогатена с три нови - два варианта бронз и един червен. Серийно в колата се вграждат системи за сигурност, част от пакета Toyota Safety Sense.

Обновената "Тойота Корола" получи сърдита муцунка

© Тойота


Разчитайки на лазерни сензори и мултифункционална камера автомобилът предупреждава водача при риск от удар в предното превозно средство и непреднамерено напускане на избраната лента за движение. Полезна е и функцията за разпознаване на знаците, както и автоматичното преминаване между къси и дълги светлини.


Обновената "Тойота Корола" се чака на пазарите в Европа през лятото.

Ключови думи към статията:

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 418 Неутрално
  2. 2 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    тойота е най добрата кола за нашите условия ,а и най продаваната в целия свят , този модел е с най много продажби в историята ,а новата е още едно бижу ,което си струва всяка стотинка ,така както и Авенсис .

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  4. 4 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 213 Неутрално
  5. 5 Профил на meteor4o
    meteor4o
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Тъй-тъй най-най ама нещо ми напомня за Хонда Сивик

  6. 6 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Явно "сърдитата муцунка" е част от пасивната безопасност - да плаши останалите

    Все повече автомобили са намусени и със спортно излъчване, а като се качиш да ги покараш - кротко агънце

  7. 7 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 510 Весело

    Леко прилича на Акорд от преди 10на години

  8. 8 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 628 Весело

    Сърдита муцунка?! Мен ме плаши присвила е очи и гледа злобно злобно...

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  9. 9 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3807 Неутрално
  10. 10 Профил на ems37520974
    ems37520974
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Тойотата съм и фен, това е...

    http://www.kultura.bg/bg/article/view/24552
  11. 11 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 463 Неутрално

    [quote#5:"meteor4o"]ама нещо ми напомня за Хонда Сивик [/quote]

    Ми не е лошо , кво и е? Нека си напомня , те всички вече си приличат , Тойота поне им слага имена , а не цифрички и буквички дето не ги и помниш.

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  12. 12 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 504 Весело

    По-скоро е злобно усмихната

    I had a dream, Joe
  13. 13 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Лелей, и стоповете били с "LED технология"! Ама верно ли? Страшно "нововъведение" ще да е това...

    Както са го подкарали, скоро всички ще караме с джанти мечта на всеки сутеньор и наркопласьор - минимум 19-ки. И по възможност лъскави!

  14. 14 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1279 Весело

    Малко странно ми изглеждат разни свръх сърдити муцунки с моторчета от стотина коня.
    Прекаляват вече с тези "агресивни муцуни", "мускулести калници", "атлетични извивки" и прочие дизайнерско порно.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  15. 15 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 463 Весело

    До коментар [#14] от "pag":

    Швабите първи започнаха , другите видяха , че продава и така...
    Поне дръпнатите работят качествено , не като турците в швабските фабрики.

    п.п. И в турските де.

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  16. 16 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Стига тея от ТМ Ауто да не бяха такива феноменални тъпанари... можеше да я помисля.

  17. 17 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 789 Неутрално

    [quote#9:"Добрин Велков"]Харесва ми [/quote]
    И на мен, но не ми харесва на Тойота сервизната програма. Всяка година на преглед и задължителна смяна на масло, независимо, че колата няма достигнатите 30хил км за смяна.

  18. 18 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 599 Весело

    До коментар [#15] от "Карла Hanneman":

    Те и доста тойоти идват от фабриката в Турция.

  19. 19 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Имаше нужда от фейслифт.
    Сегашната Корола изглежда като блъсната в бордюр и влачена по корем от пътна помощ.
    Това на 3D картинките изглежда малко по добре...

  20. 20 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4994 Весело

    [quote#15:"Карла Hanneman"]Поне дръпнатите работят качествено , не като турците в швабските фабрики.

    п.п. И в турските де. [/quote]
    Точно този модел Тойота се прави в Турция.

    Gunter glieben glauchen globen
  21. 21 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4994 Весело

    [quote#8:"angevins"]Сърдита муцунка?! Мен ме плаши присвила е очи и гледа злобно [/quote]
    Мен ме плашат всички нови модели на Тойота и особено на Лексус.

    Gunter glieben glauchen globen
  22. 22 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4192 Неутрално

    До коментар [#17] от "Гарван":

    Ще изтърпиш, докато изтече гаранцията. Там им е голямата "лапаница". Почти всички други марки автомобили са така.

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  23. 23 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 599 Весело

    До коментар [#22] от "hamilton F1":

    Да ви светна, че по закон не сте длъжни да си обслужвате автомобила в оторизиран сервиз, за да е валидна гаранцията

  24. 24 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#16] от "gl":

    От тях съм се отказал от доста време, макар да харесвам Тойота. По едно време дори обслужвах сервизно колата при дилъра в Благоевград като имах път в тази посока. Но опитът ми показва, че и другите не са цвете. Ако имаш препоръки за друг по-свестен вносител на марка, споделяй.

  25. 25 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#23] от "Big_Villager":

    Светни ни, но дай инструкции и как да действаме ако недай боже има проблем в гаранционния период, а изведнъж се окаже, че не си обслужвал колата в оторизиран сервиз. Не ми се ходи по мъките с години.

  26. 26 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#22] от "hamilton F1": Да повечето са така, но Тойота къртят, при тях интервалът е всяка година и трябва да е в оторизиран от тях сервиз. Сервизната ти книжка е в електронен формат (стои на техен сървър) и не можеш просто така да я подпечаташ.

  27. 27 Профил на jorosrabskia
    jorosrabskia
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Skuchen I bezlichen avtomobil

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  28. 28 Профил на Quest
    Quest
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Одрала е кожата на тъщата - като млада...

  29. 29 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Бива.

    Мачкай климатичния чейндж!
  30. 30 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#15] от "Карла Hanneman":

    и с какво точно започнаха първи швабите? Кой голф или астра точно имаше такова агресивно и намръщено лице, че да кажеш че били започнали?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  31. 31 Профил на jonson
    jonson
    Рейтинг: 373 Неутрално

    След една година маслото се сдухва така или иначе. В резултат на това износването скача здраво. Гледал съм сравнителни анализи, само някои от най-скъпите синтетики запазват качества година и половина, минералните, полу, а и някои от пълните синтетики след година са по-скоро абразиви отколкото масла. Така, че сменяйте си масълцето редовно, хора, не непременно във фирмените сервизи.

  32. 32 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Имало повече хром...!!! Е как да няма, като знам, че на стария модел слагат пластмаса облепена с имитация на хром лепенка.
    Хром трънки.!
    Корола е надежден автомобил, но толкова. Дизайн трагедия и това от години

  33. 33 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#5] от "meteor4o":

    Сивик винаги е бил по добре направен автомобил с по качествени материали и по добър дизайн от Корола. Последния модел е отличен пример.

  34. 34 Профил на boniperti
    boniperti
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Предницата, все едно Аояма е стъпил върху капака......

  35. 35 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#25] от "gogo2011":

    Като първо - не е задължително да обслужваш автомобила в оторизиран сервиз, но трябва да изплозваш масла, филтри и части по спецификация.
    За по сигурно, можеш да си купиш оригинални резервни части и масло според спецификацията и да отидеш при майстор на който вярваш (да кажем ).
    Трябва да пазиш фактурите за частите и ремонта и сервиза да ти попълни сервизната книжка.
    Предписаните интервали също трябва да се спазват.
    В случай на гаранция отиваш при оторизирания дилър. Ако той ти откаже, плашиш ги със КЗК и съд. В съда нямат шанс и няма и да се опитат.
    Разбира се има разлика от вносител до вносител и някой може да се запъне, но по принцип позоваването на закона за защита на конкуренцията ще свърши работа.
    А тези неща ги пише и в сервизната книжка и докумените на автомобила - по закон трябва да са там. Ако не са, съвсем са отекли пред съда ...дори пред българския съд.
    Да не говорим, че ако пишеш да европейския офис на производителя, със сигурност ще клекнат.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK