Освеженият "Нисан" GT-R впрегна допълнителни 20 конски сили

Видимите за окото новости включват и свежия оранжев цвят, кръстен "Blaze Metallic", налаган при специален процес на четири пласта.



Почти десет години след лансирането на "Нисан" GT-R, японската компания най-накрая подложи на сериозна промяна спортния си модел, спечелил си през годините прозвищетото "Убиецът на поршета". Отпред впечатляват променената радиаторна решетка, вкарана в тон с актуалната дизайнерска линия на марката, които има и по-голям въздухозаборник за подобрено охлаждане.


Мускулестото излъчване на колата е засилено от новите преден капак и броня с интегриран сплитер с променена форма. Отзад четирите тръби на титаниевата изпускателна система са вградени в нов аеродинамичен блок, като GT-R вече има коефициент на въздушно съпротивление 0.26.

Освеженият "Нисан" GT-R впрегна допълнителни 20 конски сили

© Нисан


Промененото окачване предлага още по-безокпромисно пътно поведение, а новите 20-цолови алуминиеви джанти са с 15 спици.


Салонът на "Нисан" GT-R е изцяло променен, като броя на бутоните е намален от 27 на 11, като повечето настройки се правят през 8-инчовия реагиращ на допир дисплей на мултимедията. Кожа и елементи от въглеродни влакна подсилват спортното излъчване в интериора. Новост е и монтирането на планките за смяна на предавките на автоматичната трансмисия на волана.

Освеженият "Нисан" GT-R впрегна допълнителни 20 конски сили

© Нисан


Печелилият куп награди през годините 3.8-литров V6 мотор на GT-R е прибавил 20 конски сили и вече предлага 565, на разположение при 6800 об/мин. Оптимизациите по изпускателната система пък позволяват тя да произвежда още по-агресивен звук.
Освеженият "Нисан" GT-R впрегна допълнителни 20 конски сили

© Нисан


Доставките на обновения суперавтомобил на "Нисан" започват през лятото на тази година.

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1184 Любопитно

    Е, от 545 конски сили го "тунинговали" до 565. Голям праз! Колко са реални е друг въпрос... И дали не е по-важен въртящият момент от практическа гледна точка?

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    Едно такова бих купил.

  3. 3 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1910 Весело

    До коментар [#2] от "442":

    Приготвяш си $100К и яхаш най-бързата V6 годзила на този свят и околностите.

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    До коментар [#3] от "Lemmy":

    Едни сладури от едно ТЕКСАСКО тунининг ателие бяха докарали едно такова до 1600 коня.

  5. 5 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1910 Весело

    До коментар [#4] от "442":

    Огнедишащи лами от различни студии има доста. Но и без стероиди, суперкар за 100 бона си е сделка отсекъде. Е, не е като Хондай, ама кво сега, няма да си вържем траур на керестето.

  6. 6 Профил на Flat Mars Society
    Flat Mars Society
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Кат' му боднеш и едно АГУ и заспива на около 800кс :)




    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  7. 7 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Уникален автомобил, който се превръща в емблема на Нисан!

    Не е само мощността, един успешен спортен автомобил е много, много комплексен продукт, още повече, ако трябва да се движи свободно по пътищата и да е в границите на съвременните изискавния за екологичност.
    Спортен автомобил, пригоден за градски условия, си е серизоно предизвикателство. Мощността лесно може да се повиши, но как да запазите пробега, разхода и вредните емисии в разумни граници? Един друг пример са спирачките - при състезателните автомобили се използват материали, които са изключително ефективни, но имат нужда от загряване (студени не работят), износват се бързо и ако спрете с тях на по-рязко на светофар, зад вас ще стане верижна катастрофа

    Най-балансираният автомобил в това отношение е Порше, но ето, че се появи един достоен конкурент и то на добра цена.

  8. 8 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#1:"vankata1"]И дали не е по-важен въртящият момент от практическа гледна точка?[/quote]

    От практична гледна точка е най-добре една шкода дизел да си вземе човек. Идеята зад този нисан е друга.

  9. 9 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#1] от "vankata1":

    630Nm

  10. 10 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 587 Неутрално
  11. 11 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 448 Весело

    До коментар [#1] от "vankata1":

    Караш печка нали?

    Stef
  12. 12 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 448 Любопитно

    До коментар [#7] от "p911":

    Не мисля, че е коректно да подценяваш този автомобил с клишето "достоен конкурент на Порше". Той е доста повече, както пише и в статията

    Stef
  13. 13 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Браво на Японците, много ми харесва

  14. 14 Профил на az.sum
    az.sum
    Рейтинг: 381 Весело

    Много отдавна (април 1992год.) мои познати от Шумен си купиха първия в България Нисан 100 НХ.Струваше около 25 000 $.Бял на цвят.За 5 години му направиха поне 600 000км.След това след удар в дърво беше смачкан.Купи се ново купе и се прехвърли двигателя.Километража не работеше, но поне още 300 000 км. се кара и го разкараха.Шегувахме се, че трябва да пишем до централата на Нисан да дойдат да видят каква реклама им правим с тези близо 1 млн.км. за около 7 години без да е пипан двигателя.Викахме си, че може да ни подарят една нова кола.

  15. 15 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    Яко! Като гледам това бижу не се замислям изобщо за елавтомобили. Да ме простят еколозите!

  16. 16 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Когато направи купето с аеро гел може да вдигнат повече конските сили

  17. 17 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 434 Неутрално

    " Не мисля, че е коректно да подценяваш този автомобил с клишето "достоен конкурент на Порше"."

    Създателите на GT-R се ласкаят от това твърдение и търсят точно това сравнение. А и в сегмента на спортните автомобили винаги е имало уважение между марките, просто няма как да е различно.

    Та не принизявайте всичко до "Левски-ЦСКА", "японци-германци" и други подобни ...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK