Видимите за окото новости включват и свежия оранжев цвят, кръстен "Blaze Metallic", налаган при специален процес на четири пласта.
Почти десет години след лансирането на "Нисан" GT-R, японската компания най-накрая подложи на сериозна промяна спортния си модел, спечелил си през годините прозвищетото "Убиецът на поршета". Отпред впечатляват променената радиаторна решетка, вкарана в тон с актуалната дизайнерска линия на марката, които има и по-голям въздухозаборник за подобрено охлаждане.
Мускулестото излъчване на колата е засилено от новите преден капак и броня с интегриран сплитер с променена форма. Отзад четирите тръби на титаниевата изпускателна система са вградени в нов аеродинамичен блок, като GT-R вече има коефициент на въздушно съпротивление 0.26. © Нисан
Промененото окачване предлага още по-безокпромисно пътно поведение, а новите 20-цолови алуминиеви джанти са с 15 спици.
Салонът на "Нисан" GT-R е изцяло променен, като броя на бутоните е намален от 27 на 11, като повечето настройки се правят през 8-инчовия реагиращ на допир дисплей на мултимедията. Кожа и елементи от въглеродни влакна подсилват спортното излъчване в интериора. Новост е и монтирането на планките за смяна на предавките на автоматичната трансмисия на волана. © Нисан © Нисан
Печелилият куп награди през годините 3.8-литров V6 мотор на GT-R е прибавил 20 конски сили и вече предлага 565, на разположение при 6800 об/мин. Оптимизациите по изпускателната система пък позволяват тя да произвежда още по-агресивен звук.
Доставките на обновения суперавтомобил на "Нисан" започват през лятото на тази година.
vankata1
Рейтинг: 1097 ЛюбопитноЕ, от 545 конски сили го "тунинговали" до 565. Голям праз! Колко са реални е друг въпрос... И дали не е по-важен въртящият момент от практическа гледна точка?
442
Рейтинг: 1492 НеутралноЕдно такова бих купил.
Lemmy
Рейтинг: 2230 ВеселоДо коментар [#2] от "442":
Приготвяш си $100К и яхаш най-бързата V6 годзила на този свят и околностите.
442
Рейтинг: 1492 НеутралноДо коментар [#3] от "Lemmy":
Едни сладури от едно ТЕКСАСКО тунининг ателие бяха докарали едно такова до 1600 коня.
Lemmy
Рейтинг: 2230 ВеселоДо коментар [#4] от "442":
Огнедишащи лами от различни студии има доста. Но и без стероиди, суперкар за 100 бона си е сделка отсекъде. Е, не е като Хондай, ама кво сега, няма да си вържем траур на керестето.
Flat Mars Society
Рейтинг: 556 НеутралноКат' му боднеш и едно АГУ и заспива на около 800кс :)
ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192Публикувано през m.dnevnik.bg
p911
Рейтинг: 466 НеутралноУникален автомобил, който се превръща в емблема на Нисан!
Не е само мощността, един успешен спортен автомобил е много, много комплексен продукт, още повече, ако трябва да се движи свободно по пътищата и да е в границите на съвременните изискавния за екологичност.
Спортен автомобил, пригоден за градски условия, си е серизоно предизвикателство. Мощността лесно може да се повиши, но как да запазите пробега, разхода и вредните емисии в разумни граници? Един друг пример са спирачките - при състезателните автомобили се използват материали, които са изключително ефективни, но имат нужда от загряване (студени не работят), износват се бързо и ако спрете с тях на по-рязко на светофар, зад вас ще стане верижна катастрофа
Най-балансираният автомобил в това отношение е Порше, но ето, че се появи един достоен конкурент и то на добра цена.
Petak
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#1:"vankata1"]И дали не е по-важен въртящият момент от практическа гледна точка?[/quote]
От практична гледна точка е най-добре една шкода дизел да си вземе човек. Идеята зад този нисан е друга.
kamm
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#1] от "vankata1":
630Nm
Цезар
Рейтинг: 609 Неутралноготина е
))
stef
Рейтинг: 509 ВеселоДо коментар [#1] от "vankata1":
StefКараш печка нали?
stef
Рейтинг: 509 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "p911":
StefНе мисля, че е коректно да подценяваш този автомобил с клишето "достоен конкурент на Порше". Той е доста повече, както пише и в статията
shileto
Рейтинг: 1154 НеутралноБраво на Японците, много ми харесва
az.sum
Рейтинг: 409 ВеселоМного отдавна (април 1992год.) мои познати от Шумен си купиха първия в България Нисан 100 НХ.Струваше около 25 000 $.Бял на цвят.За 5 години му направиха поне 600 000км.След това след удар в дърво беше смачкан.Купи се ново купе и се прехвърли двигателя.Километража не работеше, но поне още 300 000 км. се кара и го разкараха.Шегувахме се, че трябва да пишем до централата на Нисан да дойдат да видят каква реклама им правим с тези близо 1 млн.км. за около 7 години без да е пипан двигателя.Викахме си, че може да ни подарят една нова кола.
citoyen
Рейтинг: 934 НеутралноЯко! Като гледам това бижу не се замислям изобщо за елавтомобили. Да ме простят еколозите!
dearblue
Рейтинг: 574 НеутралноКогато направи купето с аеро гел може да вдигнат повече конските сили
p911
Рейтинг: 466 Неутрално" Не мисля, че е коректно да подценяваш този автомобил с клишето "достоен конкурент на Порше"."
Създателите на GT-R се ласкаят от това твърдение и търсят точно това сравнение. А и в сегмента на спортните автомобили винаги е имало уважение между марките, просто няма как да е различно.
Та не принизявайте всичко до "Левски-ЦСКА", "японци-германци" и други подобни ...