Е, от 545 конски сили го "тунинговали" до 565. Голям праз! Колко са реални е друг въпрос... И дали не е по-важен въртящият момент от практическа гледна точка?
Огнедишащи лами от различни студии има доста. Но и без стероиди, суперкар за 100 бона си е сделка отсекъде. Е, не е като Хондай, ама кво сега, няма да си вържем траур на керестето.
Уникален автомобил, който се превръща в емблема на Нисан!
Не е само мощността, един успешен спортен автомобил е много, много комплексен продукт, още повече, ако трябва да се движи свободно по пътищата и да е в границите на съвременните изискавния за екологичност.
Спортен автомобил, пригоден за градски условия, си е серизоно предизвикателство. Мощността лесно може да се повиши, но как да запазите пробега, разхода и вредните емисии в разумни граници? Един друг пример са спирачките - при състезателните автомобили се използват материали, които са изключително ефективни, но имат нужда от загряване (студени не работят), износват се бързо и ако спрете с тях на по-рязко на светофар, зад вас ще стане верижна катастрофа
Най-балансираният автомобил в това отношение е Порше, но ето, че се появи един достоен конкурент и то на добра цена.
Много отдавна (април 1992год.) мои познати от Шумен си купиха първия в България Нисан 100 НХ.Струваше около 25 000 $.Бял на цвят.За 5 години му направиха поне 600 000км.След това след удар в дърво беше смачкан.Купи се ново купе и се прехвърли двигателя.Километража не работеше, но поне още 300 000 км. се кара и го разкараха.Шегувахме се, че трябва да пишем до централата на Нисан да дойдат да видят каква реклама им правим с тези близо 1 млн.км. за около 7 години без да е пипан двигателя.Викахме си, че може да ни подарят една нова кола.
" Не мисля, че е коректно да подценяваш този автомобил с клишето "достоен конкурент на Порше"."
Създателите на GT-R се ласкаят от това твърдение и търсят точно това сравнение. А и в сегмента на спортните автомобили винаги е имало уважение между марките, просто няма как да е различно.
Та не принизявайте всичко до "Левски-ЦСКА", "японци-германци" и други подобни ...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
vankata1
Рейтинг: 1826 ЛюбопитноЕ, от 545 конски сили го "тунинговали" до 565. Голям праз! Колко са реални е друг въпрос... И дали не е по-важен въртящият момент от практическа гледна точка?
442
Рейтинг: 1327 НеутралноЕдно такова бих купил.
Lemmy
Рейтинг: 2032 ВеселоДо коментар [#2] от "442":
Приготвяш си $100К и яхаш най-бързата V6 годзила на този свят и околностите.
442
Рейтинг: 1327 НеутралноДо коментар [#3] от "Lemmy":
Едни сладури от едно ТЕКСАСКО тунининг ателие бяха докарали едно такова до 1600 коня.
Lemmy
Рейтинг: 2032 ВеселоДо коментар [#4] от "442":
Огнедишащи лами от различни студии има доста. Но и без стероиди, суперкар за 100 бона си е сделка отсекъде. Е, не е като Хондай, ама кво сега, няма да си вържем траур на керестето.
Flat Mars Society
Рейтинг: 701 НеутралноКат' му боднеш и едно АГУ и заспива на около 800кс :)
ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192Публикувано през m.dnevnik.bg
p911
Рейтинг: 450 НеутралноУникален автомобил, който се превръща в емблема на Нисан!
Не е само мощността, един успешен спортен автомобил е много, много комплексен продукт, още повече, ако трябва да се движи свободно по пътищата и да е в границите на съвременните изискавния за екологичност.
Спортен автомобил, пригоден за градски условия, си е серизоно предизвикателство. Мощността лесно може да се повиши, но как да запазите пробега, разхода и вредните емисии в разумни граници? Един друг пример са спирачките - при състезателните автомобили се използват материали, които са изключително ефективни, но имат нужда от загряване (студени не работят), износват се бързо и ако спрете с тях на по-рязко на светофар, зад вас ще стане верижна катастрофа
Най-балансираният автомобил в това отношение е Порше, но ето, че се появи един достоен конкурент и то на добра цена.
Petak
Рейтинг: 561 Неутрално[quote#1:"vankata1"]И дали не е по-важен въртящият момент от практическа гледна точка?[/quote]
От практична гледна точка е най-добре една шкода дизел да си вземе човек. Идеята зад този нисан е друга.
kamm
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#1] от "vankata1":
630Nm
Цезар
Рейтинг: 609 Неутралноготина е
))
stef
Рейтинг: 457 ВеселоДо коментар [#1] от "vankata1":
StefКараш печка нали?
stef
Рейтинг: 457 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "p911":
StefНе мисля, че е коректно да подценяваш този автомобил с клишето "достоен конкурент на Порше". Той е доста повече, както пише и в статията
shileto
Рейтинг: 1114 НеутралноБраво на Японците, много ми харесва
az.sum
Рейтинг: 395 ВеселоМного отдавна (април 1992год.) мои познати от Шумен си купиха първия в България Нисан 100 НХ.Струваше около 25 000 $.Бял на цвят.За 5 години му направиха поне 600 000км.След това след удар в дърво беше смачкан.Купи се ново купе и се прехвърли двигателя.Километража не работеше, но поне още 300 000 км. се кара и го разкараха.Шегувахме се, че трябва да пишем до централата на Нисан да дойдат да видят каква реклама им правим с тези близо 1 млн.км. за около 7 години без да е пипан двигателя.Викахме си, че може да ни подарят една нова кола.
citoyen
Рейтинг: 1436 НеутралноЯко! Като гледам това бижу не се замислям изобщо за елавтомобили. Да ме простят еколозите!
dearblue
Рейтинг: 554 НеутралноКогато направи купето с аеро гел може да вдигнат повече конските сили
p911
Рейтинг: 450 Неутрално" Не мисля, че е коректно да подценяваш този автомобил с клишето "достоен конкурент на Порше"."
Създателите на GT-R се ласкаят от това твърдение и търсят точно това сравнение. А и в сегмента на спортните автомобили винаги е имало уважение между марките, просто няма как да е различно.
Та не принизявайте всичко до "Левски-ЦСКА", "японци-германци" и други подобни ...