Корейци направиха спортен електромобил с пробег над 700 километра.

"Йебуяна" на корейски означава "Не е ли красива?"



Корейсктият производител на електромобили "Пауър плаза" представи най-новата версия на роудстъра си "Йебуяна" Изпълнението R2 се отличава с увеличен пробег и подобрена динамика.


Колата може да се поръча с батерии с капацитет 40 или 80 кв/ч, които осигуряват изминаването съответно на 440 или 760 километра. Зареждането на по-скромните литиево-йонни акумулатори става за два часа.


Макар електрическият мотор да има мощност от едва 109 конски сили, той осигурява спринт от място до 100 км/ч за 4.6 секунди, а максималната скорост е 199 км/ч. Посочената автономия обаче е при шофиране с до 60 км/ч.

Корейци направиха спортен електромобил с пробег над 700 километра.

Дългият 3.18 м двуместен роудстър тежи само 643 кг., когато е снабден с по-скромната като капацитет батерия. Сред отличителните черти на автомобила е замяната на страничните огледала от камери, които предават картината на екрани, разположени край приборното табло.
Корейци направиха спортен електромобил с пробег над 700 километра.

Интерес представлява и начинът на производство на "Йебуяна". Цялата долна част на колата се отлива като един компонент от въглеродни влакна. В шасито се слагат мотора, батериите, седалките и цялото оборудване и всичко се затваря с горния излят компонент, също от карбон.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1719 Неутрално

    БРАВО, НАПРЕДВА се. Съвсем скоро камиларите ще могат да отдадат вниманието си и грижите изцяло на животните си.

  2. 2 Профил на stest
    stest
    Рейтинг: 391 Неутрално

    "Посочената автономия обаче е при шофиране с до 60 км/ч."-от статията
    Представям си удоволствието да се кара 700км с 60км/ч.Ама важното е че се развиват технологиите.Нека има конкуренция.

  3. 3 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 494 Любопитно

    До коментар [#2] от "stest":

    Да караш цяла седмица в града без да я зареждаш си е перфектно...

    Stef
  4. 4 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    Нека има конкуренция, да.
    Не изглежда лошо колата, никак. Макар и да ми се струва по-дамска.

    Fail with honour then succeed by fraud
  5. 5 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Нищо спортно не виждам в нея :)
    И не казват най-важното - цената :)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 846 Неутрално

    Перфектна градска кола .
    Остава само да е на поносима цена ???

  7. 7 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Няма лошо.
    Малко ме дразни стила на рекламна статия.
    Пробег даден за по-големите батерии, а време за зареждане - за по-слабите.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  8. 8 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Перфектния градски автомобил. С 760км в пробег с 60км/ч дори за голям град ще стигнат за седмица. На някои може да им се стори бавно, но като искат и бързо и екологично, и на далече ще трябва да почакат.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  9. 9 Профил на today
    today
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Обичам да чета такива новина, нека да има сериозна конкуренция сред производителите, да излизат все по-добри модели, с по-голям пробег, и на по-прилична цена.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  10. 10 Профил на so
    so
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Дано стане някой ден в светлото бъдеще - и чао масла, помпи, филтри, турбота, пушеци, камилари и т.н.

  11. 11 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    щатите ще си добиват от шисти керосин за собствената си космическа програма. гражданите ще си карат електромобилите. фермерите ще си карат електротракторите.

    камиларите ще се отдадат на ласки със своите домашни любимци.

    ама мадурите и путиняри какво ще правят след края на петролната ера?

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  12. 12 Профил на exciter
    exciter
    Рейтинг: 381 Любопитно

    1. Всичко хубаво,но защо никога в представянето на ел.автомобил не се направи кратък анализ на разходите и емисиите на СО2 за ПРОИЗВОДСТВОТО НА БАТЕРИЯТА?!
    и
    2. Не е красива! - това като отговор на името и на шега.

    Behind the wheel...
  13. 13 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Браво това е прогрес в пробега!!!

  14. 14 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 475 Неутрално
  15. 15 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Остава да не изглеждат като играчки от особено големи шоколадови яйца и ще са екстра.

    Иначе браво за успеха!

  16. 16 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Те това е! За мен е изненадващо изминаването на 10км с 1 КВтч енергия, подадена към мотор 109 к.с. ....Нещо не ми се връзват сметките....Браво на корейците!

  17. 17 Профил на Doichin Stefanov
    Doichin Stefanov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Много фантазьори, много аматьори :). Камиларите и тем подобни са много далеч от фалит и безработица. Малък процент от движещите се машини тежат по 600 кг и с тях се ходи само до мола и на кафе :) А автобуси, багери, булдозери, военни машини, локални локомотиви, кораби и какво ли още не?! За тях какво? А самолети? И ако всички леки автомобили пък станат на ток, ток пък откъде в такива количества? Не става само с перки и панели, трябва да остане и земя за храна :) Много сме далеч от запечатване на кладенците с петрол, да не кажа невъзможно далеч.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  18. 18 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4135 Весело

    СЕВЕРО КОРЕЙЦИТЕ надцакват
    със спортен камион НА ДЪРВА

    http://top-50.ru/posts/655356-f60d27ca0665c054a6a3d7192c2170ee

    Виж СНИМКА 16 отгоре надолу

  19. 19 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 829 Любопитно

    До коментар [#6] от "stenlyaka":


    До коментар [#8] от "Боян Дуков":

    Специално на този кое му е перфектното? Вие деца нямате ли да карате на градина, училище, тенировки и т.н.?

  20. 20 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1351 Любопитно

    Впечатляващо като показатели!

  21. 21 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#19] от "Гарван":

    Имам !
    Но не ги карам с кола ( изключая тренировката , е бързаме от у-ще )
    Колицата е малка , като Смарт .Според мен има приложение , естествено зависи от цената

  22. 22 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#17] от "Doichin Stefanov":

    Не се хаби! Пробвано е, не вдяват.

  23. 23 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 829 Неутрално

    До коментар [#21] от "stenlyaka": Практическите ползи от двуместните коли в града е почти никаква. От личен опит: имах служебен smart fortwo. Единственото му предимство е лесното намиране на место за паркиране. Тази колица с тези данни ако я направят четириместна с една конкурентна цена ще има успех. Дори аз бих се замислил за една.

  24. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3737 Неутрално

    До коментар [#17] от "Doichin Stefanov":

    Естествено, никой не си мисли, че изведнъж, като с вълшебна пръчка могат да се произведат няколко стотин милиона електромобила, които да заменят старите коли...! Да не говорим, за инфраструктура за зареждане!
    Тежки машини, кораби и самолети, също са несъвместими с електричеството, когато става въпрос за задвижването им и предполагам, че още дълги години ще е така!
    Просто е добре, че се правят опити и изследвания в други посоки и радостта на много хора да е прибързана.

    Бивш tww09306483.
  25. 25 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 542 Неутрално

    лоша новина за петропроизводителите , няма да бъда учуден ако след няколко години направят електрически камион

  26. 26 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 846 Неутрално

    До коментар [#23] от "Гарван":

    Цената ме отказа !

  27. 27 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2396 Любопитно

    Ето защо хора като Стив Джобс и Илон Мъск са наричани визионери. Резултатите от техният талант и труд, придвижват напред с векове цялото човечество.
    Това автомобилче, разбира се е доста слабо постижение на корейската автомобилостроителна индустрия, дори само заради обидно неугледният външен и вътрешен вид. Личи желанието да изкопираме нещо, като целта е била да е просто по-евтино. А пък като гледам, не се е получило дори евтино. Наистина не виждам от къде идва цената 47 К Ойро за това, което виждам на снимката. Няма нито вложения в развойна дейност - просто са си купили една Тесла за 100 хил долара и са създали матрицата за отливането на това ужасно купе.
    Но всичко това не е важно - припомням, че Мъск доброволно си предложи патентите на цялата индустрия.
    Важното е, че в този случай, добрият дух е изпуснат от бутилката! И както с обич и малко нега винаги завършвам по темата - СБОГОМ ЧАЛМИ!!!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  28. 28 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2396 Любопитно

    До коментар [#24] от "tww09306483":
    Поинтересувай се за постиженията и визията на Никола Тесла.
    Не можеш да спреш гората да се разлиства.
    Единственото което спира този тип прогрес, са геополитиката и състоянието на световната икономика.
    Така както България трябва да "диверсифицира" доставките си на газ и да се откъсне от Руската зависимост, така и светът трябва да се откъсне от петролната зависимост. Към днешна дата минусите на петрола започват застрашително да застигат плюсовете в световният баланс.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  29. 29 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 471 Неутрално

    [quote#26:"stenlyaka"]Цената ме отказа ! [/quote]

    Е, може ли такава недалновидност сега?! Цената ти била крива. Ами спестените десетки хиляди левове от гориво, масла и филтри, а? Ако не можеш сам да смяташ, помоли някой съфорумец и веднага ще ти сметнат едни 20-30-40 хиляди спестени, че и повече, за 5 години (както правят продавачите на застраховки живот).

    А и явно си много назад в информацията, и не знаеш, че всъщност електрическите автомобили дори нямат овехтяване, т.е. ако по някаква причина един ден изпаднеш в умопомрачение и все пак решиш да я продадеш, то не само няма да изгубиш пари, а според разбиращите е много вероятно да я продадеш на печалба! Мда... Супер далавера откъдето и да го погледнеш.

    Или пък може би само Тесла спестява разходи и се оскъпява с времето? Не знам. Затъпял съм от тия дизелови изпарения.

  30. 30 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Абсолютно нищо ново не е открито или приложено. Същите литиево-йонни батерии, нищо ново при ел мотора. Миниатюрно купе с цел по-малка маса ... и от там и уж по големия пробег. Тесла е истинска кола която вози 5 или дори 7 от Норвегия до тропиците. Сертифицирана е на всякъде по света и се продава вече поне 5 години.
    Това двуместно мини ако ще струва €47К ... не знам как е конкурентно. Не се измислят лесно рволюционни неща! Скоро четох за електрическото Порше което може би ще излезне на пазара до 2 години. Накрая на статията самите немци си казват - ще вози 4 човека, ще струва повече от Тесла и в най-добрия случай ще има пробег и бързина малко под това което Тесла прави вече 5 години. Както казах тези неща не са толкова лесни.

    California Über Alles
  31. 31 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 391 Гневно

    Ясно е, че трябват новини в тази категория, но този прототип не е нито красив, нито практичен, нито пробегът му е нещо значимо...
    Да не говорим, как се организира производството на сериен автомобил.
    А цената му е направо гавра.
    Имам чувството, че е поръчан от петролното лоби, за да отврати хората от електромобилите.

  32. 32 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 391 Разстроено

    До коментар [#13] от "valtoro":

    За съжалание, не е... При 20 км/ч може и 1000 км да измине...

    Все още най-добрите електромобили правят Tesla Motors...

    Радостното е, че няколко от големите автомобилостроители също започват да правят нелоши е-коли. Дали с ботерии, дали с нодородни клетки.

  33. 33 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    Има бъдеще в "Йебияна"!

  34. 34 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#18] от "Hawaii":

    Благодаря ти за линка Оригиналният блог, от който е взета статията излезе интересен. Заслужава си да се прочете, ако се разбира руски.
    http://drugoi.livejournal.com

  35. 35 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 895 Весело

    Сега, по статията и не съвсем по нея, но все пак става дума за електрически автомобил. Хората съветват "Купувайте Тесла от Европа, а не от САЩ! В европейската версия зареждането на батериите е по-удобно, заради възможността да се ползва трифазен ток" )) Иначе Тесла, казват, добре се държала в Сибир
    http://drugoi.livejournal.com/4076694.html

  36. 36 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4135 Весело

    До коментар [#34] от "Управляващ опозиционер (реформатор)":

    Радвам се ако ти е харесало.
    Хубаво е,че на света съществуват
    и такива резервати.
    Човек да види нагледно докъде
    води политическия цинизъм
    от Ленинско-Сталински тип

  37. 37 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 895 Весело

    До коментар [#36] от "Hawaii":

    Аз имах предвид блога, в който е поместен този репортаж Иначе резервати можеш да видиш всякакви къде ли не, че и от демократичен вид. Даже какво да ти кажа, предпочитам твоето резервадче от "ленинско-сталински тип", отколкото това постижение на свободата и демокрацията и евроатлантическите ценности
    www.youtube.com/watch?v=ool0dVCK4YY
    Поне храната и въздуха са чисти и здравословни )))

  38. 38 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    [quote#33:"Sabbath"]Има бъдеще в "Йебияна"![/quote]
    Бъдеще има, виждам 2 деца
    Ма ще трябва да я йебем барем 2 пъти Яна

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  39. 40 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "krasi_kara":

    Краси, до момента съм навъртял 27 000км с Лийф. Спестените разходи по гориво, пътен данък, поддръжка и т.н покриват на покриват на 100% разходът за електроенергия и вноската за колата за периода. Имам колеги с по 50000км за една година, а един хайван с електрически ван е навъртял 85000 за 18 месеца - смятай какво е спестено при тях...

  40. 41 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#40] от "Penyo Shilev":

    Каква е разликата в цената между Лийф и еквивалентния бензинов хетчбек? Не съм се ровил дали това се пада да е Ноут или Пулсар.

  41. 42 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 420 Неутрално

    [quote#1:"442"]БРАВО, НАПРЕДВА се. Съвсем скоро камиларите ще могат да отдадат вниманието си и грижите изцяло на животните си. [/quote]
    Ми то и Елон Мъск ще глътне вода...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  42. 43 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 420 Неутрално

    [quote#32:"tie_interceptor"]Все още най-добрите електромобили правят Tesla Motors... [/quote]
    По-скоро най-скъпите...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  43. 44 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#41] от "krasi_kara":

    Краси, Лийф е много подобна като размери/обем вътрешен и външен на Пулсар. В момента Пулсар еСВи с автоматична скоростна кутия, 1.2 бензин след като добавиш всички екстри идващи като стандарт в Лийф еСВи е с цена €25500. И това е преди да платиш доставката, която в зависимост от дилъра е между €500 и €1000. Март 2015-та взех нашия Лийф за €25300 на
    разсрочено плащане. Лийф е перфектен градски автомобил, а новата 30кв-това версия ти дава още по-голям пробег, 40км реални за моя стил на шофиране.

  44. 45 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Имах предвид още 40км над реалните 135-140км, които мога да измина с едно 100% зареждане на моята 24кв-това версия.

  45. 46 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#44] от "Penyo Shilev":

    Признавам че не мога да повярвам, че Лийф е на същата цена като Пулсар, а същевременно да са в един и същ клас. Има нещо "неестествено" в ценообразуването на едното от двете.

    Пак е малко скъпо за кола с пробег от 120-ина километра, но ако така или иначе човек ще си купува скъпа втора кола за в града, предполагам цената е ОК.

  46. 47 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 391 Весело

    До коментар [#43] от "je suis Panama":

    Като видиш, какво предлага една Тesla, направо са евтини...
    Bolt примерно, ще е по-скъп и с по-ниски параметри от Tesla M3.
    Единственото му предимство е, че ще се продава по-рано... евентуално.
    Опашките за запазване М3 показват, че цената не трогва близо половин милион човека.

  47. 48 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#46] от "krasi_kara":

    Ако вземеш Лийф ХЕ модел (без джипиес и глезотии), крайната цена пада с €2500.
    За нас Лийф не е втори автомобил. Ако погледнеш средностатистическата дистанция измината на ден в Европейския съюз, ще се изненадан. В началото съпругата ми бе много скептична и беше против покупката. Сега не мога да се вредя от нея като ходим някъде заедно. Разбрали сме се, който има по-голяма дистанция за покриване за деня, той взима електричката. А малката еднолитрова Тойота е за кратки пътувания. Миналата неделя например направихме 320км за деня с Лийф. Разбира се това е възможно с развита система от зарядни станции (макар и често развалящи се).

  48. 49 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И да добавя, че замених 2004 Ауди А4, 1.9тди, Авант, автоматик (страхотен автомобил, между другото) с Лийф, просто защото месечните разходи по подръжка, дизел, пътна такса, ремонти на на Аудито надвишаваха месечната вноска на Нисана. Още повече, че беше време за смяна на ангренажен ремък, масло на автоматичната скоростна кутия и покупка на нови гуми...
    Не казвам, че електричките са за всеки, но определено са подходящи за огромна част от населението. Вече има доста от тях втора ръка и са една чудесна инвестиция.

  49. 50 Профил на Вие си знаете
    Вие си знаете
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#39] от "exciter":

    Ти прочете ли всичко???
    "The report discloses that the author maintains a “long position” in oil company BP"
    Защо според теб говорят за Тесла Модел 3 който дори го няма на пазара? Същевременно в Япония има продадени над 1,5 милиона приуса и там се продават много Нисан Лийфове.

    Знаеш ли че за добиването и рафинирането на петрол се използва електричество?
    Толкова енергия е похабена да ти стигне литър бензин до резервоара колкото двигателя ти ще използва за задвижване от 1 литър.
    Значи предварително цялата схема е по мръсна от ел. кола още преди да е минало горивото през двигателя.
    А колко неща се сменят всяка година по един двигател? Тези консумативи изискват някой завод да работи и хаби електроенергия!

  50. 51 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#48] от "Penyo Shilev":

    И тази цена от 25000 е без субсидии?

  51. 52 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#51] от "krasi_kara":
    Да, има.
    Субсидията е за всички електрички, също и за плъг-ин хибриди но наполовина.
    €5000 е, което е направо нищо в сравнение със субсидиите във Франция и Норвегия например. Дори и без субсидията, колата се изплаща сама за близо 3-5 години в зависимост от пробега.

  52. 53 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4056 Неутрално
  53. 54 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#27:"Чичи (Ice Man's fan)"]Ето защо хора като Стив Джобс и Илон Мъск са наричани визионери.[/quote]
    И какво е извизионерствал Илон Мъск дето другите не са преди него , че не мога да се сетя??

    (А на Големия Задник СтДж хич и не искам да се спирам пак)
    До коментар [#27] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  54. 55 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#32:"tie_interceptor"]Все още най-добрите електромобили правят Tesla Motors... [/quote]
    Ха-ха-ха
    По скоро най-рекламираните от Уол Стрийт недоносчета.
    До коментар [#32] от "tie_interceptor":

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  55. 56 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#55] от "Mickey":
    Извинявай, ама много се подразних от коментара ти и директно да те питам:
    Шшш, а, ве, пич, ти качвал ли си се някога в Тесла?!? Да не мислиш, че хората харчещи по 70000 до 120000 евро за автомобил не знаят какво купуват?

  56. 57 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    До коментар [#56] от "Penyo Shilev":

    Те и тия дето харчат по милион за Бугати, вероятно знаят какво купуват. Ама това не е особен довод за нищо, нали?

  57. 58 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    До коментар [#30] от "Pontif А":

    Е то и Тесла като цяло цикли на едно място по отношение на технологията.

    Реално това е максимума от сегашните батерии. Нищо значително не може да се подобри. Трябва си кардинална промяна в енергийния източник, нов тип батерия...

    Иначе ако човек ще взима чиста електричка, наистина Тесла е най-доброто на пазара.

  58. 59 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 668 Неутрално

    "Посочената автономия обаче е при шофиране с до 60 км/ч."

    То и Тесла модел С при 70 км/ч и без климатик изминава 750 км, но реалния и пробег с включен климатик и 100 км/ч е 520 км/ч

  59. 60 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    [quote#58:"niakoi_si"]Е то и Тесла като цяло цикли на едно място по отношение на технологията.
    [/quote]

    До коментар [#58] от "niakoi_si":

    Не тъпчат съвсем на място. Не гледай харуера само. Вече са на 6та версия на софтуера и за всички го ъпгрейдват автоматично и безплатно.
    Има голямо значение как подържаш температурата на батериите, как ги презареждаш и как регенерираш енергията. Това са все неща които за знания и опит и не зависят от типа на батерията.
    Факт е че и Тойота и Мерцедес продават СУВта в Калифорния които са 100% електрически и 100% с батерии, мотори, електроника и софтуер на Тесла. Това им е необходимо защщото нямат достатъчно "0 емисии" автомобили за да се включат в стандарта на Калифорния. Ако можеха щяха да си разработят свои а не да купуват всичко от Тесла. Ако Пореше можеше щеше да направи това Порше с по-добри характеристики от Тесла. Но не може и има по-лоши а ще излиза на пазара след 2 години или цели 7 години след Тесла и пак не може да се изравни с тях. Това че всички използват литиево-йонни батерии на Панасоник нищо не означава.
    Най-лесната за обяснение разлика е че Тесла не се придържат към никакво наследство и всичко правят от начало и на чисто. Тесла можеш да я караш 95% от времето само с един педал! Като започнеш да пускаш "газта" и тя започва да спира чрез регенериране. Няма движение по инерция като другите коли. Софтуера сам решава кога да я двизи по "инерция" не шофьора. За 10 минути свикваш с този начин на каране. Спирачките почти никога не ги използваш и сса там само за извънредни случаи.
    Порше още се опитват да правят някакви супер сложни системи за движение по инерция като пуснеш газта пък после първите 20% от хода на спирачката регенерират пък после включва към хидравликата на спирачките. Всички казват че тази система е ужасноо сложна, тежка и неприятна за каране. И разбира се регенерира по-малко енергия. Много хора си мислят че Теслата е просто един тролей. Ако беше така всички щяха да почнат да ги правят. Много по-сложна е и непрекъснато ги подобряват.
    Между другото днес видях една Тесла Модел 3 на живо на пътя. Фабриката им във Фримонт е по пътя от дома ми до офиса ми. Явно е някаква демо кола. Хубава е на пътя.

    California Über Alles
  60. 61 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#57] от "niakoi_si":

    Тесла модел С надминава по-продажби бавно всички конкуренти в същия ценови клас. От момента, в който Модел 3 е реално на пазара, промените в автомобилната индустрия ще настъпват главоломно. Поръчки за над 12 000 000 000 още преди колата да е стигнала до първия клиент... До 20-25 години конвенционални автомобили ще има само в музеи и в двора на ентусиасти и любители на ретро автомобили....

  61. 62 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#56:"Penyo Shilev"]Шшш, а, ве, пич, ти качвал ли си се някога в Тесла?!? Д[/quote]
    Да!
    А ти май не?
    [quote#56:"Penyo Shilev"]Да не мислиш, че хората харчещи по 70000 до 120000 евро за автомобил не знаят какво купуват? [/quote]
    Хора всякакви! Има и такива дето каквото им каже пропагандата - това купуват.(и не са малко- питай Уол Стрийт)
    До коментар [#56] от "Penyo Shilev":

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  62. 63 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#55] от "Mickey":
    До коментар [#62] от "Mickey":

    Изглежда знаете по-добър и по-евтин елеткромобил.
    Ако не е някаква тайна, може ли да споделите?
    Щото сноби има много, но чак пък толкова, че изкупуват всичко, което произведе Тесла...

  63. 64 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#63] от "tie_interceptor":
    [quote#63:"tie_interceptor"]Изглежда знаете по-добър и по-евтин елеткромобил. [/quote]
    По-евтин от кое?
    Теслата за която е статията се отнася до края на 2018 и началото на 2019. И има пробег само 200мили в идеални климатични условия.
    Тесла до сега се съревновава сама със себе си. Защото ИСТИНСКИТЕ компании които имат много повече технологии , опит , ресурси в този сектор(електромобилите) и са много по-напред, не са се хвърлили да произвеждат МАСОВИ (изцяло)електромобили още, защото знаят че, времето и технологиите още не са дошли. Но тези компании не спряли да работят над тях- както и много преди Мъск да надуе гайдата. Докато пробега не достигне поне 500км при всякакви климатични условия - е просто ИЗГЪЗИЦА.
    И докато за Тесла и Уол Стрийт по важно е мозъчното облъчване пък било то и с недоносен елктромобил , СЕРИОЗНИТЕ компании ще изчакат поне до 2020 година. И то не защото не са по-напред от Тесла. И не защото Тесла има КАКЪВТО И ДА Е ПРИНОС в този сектор.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  64. 65 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2396 Любопитно

    До коментар [#64] от "Mickey":
    Ако ТеслАта е изгъзица, то какво е тогава Тойота Приус, всичките "хибридни" модели на Лексъс и Мерцедес в най-високите класове?
    Защо никой не си поръча Примус за две години напред, когато излезе? Защо не е супер пазарен хит сега, въпреки масивният ПР, който му правеха с всички сили? А уж е и много евтин?
    Единствените, които наистина правят това, което казваш, че правят всички са БМВ, но както знаеш, техните истински козове не са в развитието на подобни "хибриди", със солена цена.
    Има една много готина и на тънка цена марка смартфони, със страхотни показатели и много добър Андроид - Huawai. Доволен ще останеш.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  65. 66 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#64] от "Mickey":

    Странна стратегия на "големите фирми"... Да изчакат Тесла да им обере пазара и после ще се появят с нещо извънземно.
    Сигурно вече са приготвили поточните линни, осигурили са си суровинита за 1 млн. автомобила... от всеки модел, написали са софтуера, прототипите им са преминали всички изпитания за безопастност, получили са разрешения от властите в цял свят...
    Само чакат Тесла да пуснат Модел 3 и Гигафабриката и ще залеят пазара. Напрово ще съсъпят нещастният опит на Мъск да се прави на автомобилостроител...

    Сериозно, кой е доносения автомобил дето ще унижи Телса и кога?
    Щото и сега (не през 2020 г.) 2 модела серийни електромобили на Тесла се движат по пътищата, без да броим роудсъра... И собствениците им не се жалват много.

    Само да припомня, че "големите производители" на фотографско оборудване като Кодак до преди 10-тина години се подиграваха на жалките цифрови фотоапарати как никога нямало до достигнат образа на филна... Къде са сега Кодак и кой снима на филм?

    Ами разни "големи производители" на GSM-и като Нокия, Ериксон, Сименс... И те имаха страшни технологии. Един модел "недоносен" смартфон... и вече ги няма на пазара.

  66. 67 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#65] от "Чичи (Ice Man's fan)":
    [quote#65:"Чичи (Ice Man's fan)"]Защо никой не си поръча Примус за две години напред, когато излезе?[/quote]
    Защото всеки знае че хибридите при колите СА ПРЕХОДЕН ВАРИАНТ. Те са само да приучат хората да карат и на екектричество като в същото време имат и бек-ъп , при сиуации където все още електомобилите издишат. Иначе в бъдещ план , да имаш две различни системи в една кола е безумие.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  67. 68 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#66:"tie_interceptor"]Странна стратегия на "големите фирми"... Да изчакат Тесла да им обере пазара и после ще се появят с нещо извънземно. [/quote]
    При пазара на коли такова нещо като при Айфонджийството НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА. Епъл държи зомбитата си с Операционна Система и предварително платени апликации.
    С КАКВО ЩЕ ГИ ЗАДЪРЖИ ТЕСЛА??
    Разбира се че Истинските Компании се радват когато Тесла и Уол Стрийт рекламират електромобилите дори и когато технологиите не са достигнали още необходимото. Иначе тая работа сами трябваше да я вършат с време и пари.
    А Мъск и Уол Стрийт надуват гайдата отрано САМО С ЕДНА ЦЕЛ- ДА БЪДАТ ЗАБЕЛЯЗАНИ!
    Това добре! АМИ ПОСЛЕ???
    Ааа, и Уол Стрийт разчитат на Финансова Пирамида (както с Епъл)
    Да се надяват на Епълски Ефект със зомбиране , на този пазар е идиотщина.
    Статите Епълски трикове като- "ние изобретихме елекромобила", "другите ни копират". "джъст уъркс", "термоядрена война", "кръгла форма на колелата" и т.н. няма да проработят.
    До 5 години ще имаме истински МАСОВИ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ и ниския, и средния и ЛУКСОЗНИЯ клас - въпреки Тесла- и Тесла и Уол Стрийт , единственото което допринасят за това Е РЕКЛАМАТА.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  68. 69 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#62] от "Mickey":

    95% от населението на САЩ изминава под 50 мили на ден (в Ирландия средният дневен пробег е 18!! километра). Дори сегашните електромобили са подходящи за огромна част от населението. Проблемът е, че е много трудно да промениш мисленето на маса народ свикнали да робуват на бензиностанции и монтьори.
    До 5 години ще имаш и така лелеяните пе'стин километра. Повсеместно.
    Колкото до Тесла... Явно си се качил... и си слязъл. За да не те налази някоя Уол Стрийт гъсеница
    Шегата настрана. Недоумявам какво повече очакваш от Тесла, за да ти хареса. Семпло,


  69. 70 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#69] от "Penyo Shilev":
    [quote#69:"Penyo Shilev"]95% от населението на САЩ изминава под 50 мили на ден (в Ирландия средният дневен пробег е 18!! километра). Дори сегашните електромобили са подходящи за огромна част от населението. [/quote]
    На 100% от всички шофьори по света не се е налагало да ползват предпазните въздушни възглавници ЕЖЕДНЕВНО. Това не озчава че не искат да имат при случай на НУЖДА.

    Така че - НЕ!!! Когато дават пари за кола искат колата им при НУЖДА да ги откара поне на 500км - И ТО ПРИ ВСЯКАКВИ КЛИМАТИЧНИ УСЛОВИЯ.
    Така че -НЕ!!! Технологиите до момента не позволяват електромобилите да са повече от втора кола или поне да е хибрид ако е ОСНОВНА КОЛА.
    Всичко останало е гъзария и промити мозъци.
    Сериозните автомобилни компании го знаят , и работят здраво и инвестират яко при технологиите в тази сфера. И до няколко години ЩЕ СТАНЕ. (без Тесла да имат принос в това)
    А до тогава нека Мъск и Уол Стрийт да надуват гайдите си с рекламата. Лошо няма!

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  70. 71 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Продължение:
    [quote#69:"Penyo Shilev"]Недоумявам какво повече очакваш от Тесла, за да ти хареса.[/quote]
    Посрествен автомобил за цената си.

    [quote#69:"Penyo Shilev"]До 5 години ще имаш и така лелеяните пе'стин километра. Повсеместно. [/quote]
    Да!(предполагам и се надявам) И чак тогава ще има истинско и масово и ЕСТЕСТВЕНО прехвърляне от автомобили с ДВГ на изцяло електрически. А до тогава Мъск и Уол Стрийт ще ви надуват главите за изглеждат Тесла "пионери" и "визионери" а Уол Стрийт да си градят пирамидата. Познато нали???
    М/у другото тази "еФтина" Тесла с 200мили от статията се очаква в началото на 2019г(а не както Дневник пишат че ще другата година), а както по-горе съм писал Шкода работят за година по-късно 300мили . За големите лъвове да не говорим. Те знаят как се правят автомобили, нали?
    Автомобила(дори като изключим двигателя) е сложно нещо. А да го направиш електрически е проста работа. Един електромотор и едни батерии. Само че кучето там е заровено в технологиите на електромотора и батериите.
    Къде са Тесла там????

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  71. 72 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#71] от "Mickey":

    Посредствен автомобил, казваш... Какво според теб предлагат в момента конкурентите на Тесла в ценовия клас на всеки от техните модели. Определено Тесла има повече екстри като стандарт от който и да било конкурент.„
    И хайде, нека да направим реална съпоставка с реални автомобили - моят Лийф е еСВи /среден/ клас и предлага като стандарт опции, които след като добавиш към една стандартна бензинова Шкода Фабия с автоматична скоростна кутия правят Фабията по-скъпа, а е в по-долен сегмент. Ако сравниш Октавия с Лийф... разликата е в хиляди евро в полза на Лийф.

    Казваш технологиите не позволяват електричките да бъдат повече от втори автомобил. Не мога да се съглася. Не технологиите, а недоверието на масовия потребител пречи на възприемането им. Нито съм първи, нико единственият, чийто първи автомобил е елеткричка, повярвай ми. Един от колегитер откакто си взе 30кв-вия Лийфр е навъртял над 3000 км за 2 седмици.

  72. 73 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#71] от "Mickey":

    Илон Мъск и гоУемите германски автопроизводители:


    http://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-0419-tesla-germany-20160419-story.html

  73. 74 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#73] от "Penyo Shilev":

    И какво искаш да ми кажеш с този рекламен линк? Точно това коментирям до сега. Мозъчното обветряне на което си жертва.
    Ето ти и друг линк:
    http://bgr.com/2016/04/19/tesla-model-x-consumer-reports/

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  74. 75 Профил на Penyo Shilev
    Penyo Shilev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#74] от "Mickey":

    Моля прочети внимателно извадка от статията, която си пуснал:
    "According to the report, early Model X vehicles are plagued by first-year production problems and quality control issues. We should, however, point out that the report is not based on any thorough review of the Model X, but rather seems to be based on a number of problems that a lone individual named Michael Karpf experienced shortly after plunking down $138,000 for a P90D Model X. Nonetheless, when you’re paying six figures for a car it’s not unreasonable to expect few, if any, serious issues to emerge."
    Този репорт не е базиран на цялостно проучване/изследване, а е свързано с проблемите на един от първите купувачи. Автомобилът му е поправен своевременно.

    Ако искаш да споменем стотиците хиляди привиквания за ремонт всяка година на големите играчи без значение европейски, японския корейски...

    Не мога да проумея какво те кара да мислиш, че хората харесващи/купуващи Тесла са"мозъчно проветрени"?!? Няма производител, който да не влага баснословни суми за реклама. При Тесла не се налага... Продуктът е толкова добър и различен, че не е нужно да се хаби екранно време, за да се убеждават клиентите...

  75. 76 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#75] от "Penyo Shilev":
    А ти не знаеш ли този сайт е известен с лизането на Големия Задник и напоследък на Мъск.
    Ето ти и фен клуба:

    https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/build-quality-ok-not-sure.66687/

    Ти сериозно ли си вярваш че Тесла има опита и технологиите и базата на германски , шведски пък и американски компании ?
    А за да се направи един автомобил електрически е неомходимо само електромотор и батерии. Просто нещо НО СА НЕОБХОДИМИ И ТАМ ТЕХНОЛОГИИ.
    А по горе споменатите инвестират там от години, много преди Мъск да се накани.
    Това че Тесла бърза като теле пред майка си съм обяснил защо е, в предните коментари. И Уол Стрийт знае че възторжени льохмани винаги ще има света, от които да си градят финансовите пирамиди.
    Но няма лошо да правят реклама на електромобилите. В рекламата им е силата. А близкото бъдеще е на елетромобилите АКО НЕ ИЗЛЕЗЕ НЕЩО ДРУГО СКОРО, де

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  76. 77 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 391 Любопитно

    До коментар [#76] от "Mickey":

    А Вие сериозно ли мислите, че човек, способен да събере екип, който за 8 (осем) години от нула успя да да развие ракетна програма, с която зарежда МКС, който успя да върне първата степен на ракетата върху платформа в океана, до две години ще праща и хора на МКС и има планове за колонизация на Марс, няма да намери хора и технологии за "някакъв си" електромобил...

  77. 78 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#77] от "tie_interceptor":
    На електромобила, електрото му е не единственото(въпреки че се изискват върхови технологии там, които Мъск НЯМА). Автомобила е сложен уред.
    Да финансираш космическа програма става само с пари и желание, - да произвеждаш швейцарски часовници и да се сравняваш с майстори които са наследили столетен опит и умения и тайни, не става така обаче.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  78. 79 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 391 Неутрално

    До коментар [#78] от "Mickey":

    Е това вече е несериозно...

  79. 80 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#79] от "tie_interceptor":

    Продължение: от 78
    Да , Мъск пртивлече един от дизайнерите на Порше. Ама само с дизайнер НЕ СТАВА.
    За да се сравнява с ГОЛЕМИТЕ в този бизнес, и да има на разположение всичко което имат - ТРЯБВА ДА ГИ ИЗКУПИ ЦЕЛИТЕ барабар с разботките им технологиите им и хилядния им хай-енд състав и базата им.
    Привличането на дизайнер и име, е показателно че Мъск се цели в хайпа предимно. И не Мъск прави Тесла да се появява от крана на чешмата.
    Тесла е просто поредната гайда която Уол Стрийт надува, за познати цели.
    [quote#77:"tie_interceptor"] има планове за колонизация на Марс, няма да намери хора и технологии за "някакъв си" електромобил...[/quote]
    Те и руснаците имаха превес в космическите програми , ама кола така и не направиха, да не говорим за швейцарски часовник, пък дори и хладилник...
    Опита И ТРАДИЦИИТЕ не се "намират" на пазара!

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK