
© Порше БГ
Най-компактният и най-нов кросоувър на "Ауди" - Q2, направи снощи българската си предпремиера с направена специално за него изложба. 25 млади и утвърдени художници създадоха творби, вдъхновени от думата untaggable, която би могла бъде преведена на български като "неподлежащ на дефиниция". Идеята е, че новото Q2 не може да се опише с една дума. То е и SUV, и купе, и спортен автомобил, и за града, и за извън него... © Порше БГ Нестандартният визуален артист mzk е създал своята интерпретация на untaggable директно върху калъфа на колата.
Изложбата и самата кола могат да се видят само днес и утре в Художествената академия на ул "Шипка" 1. След това творбите ще бъдат изложени в онлайн каталог и могат да бъдат закупени.
Q2 обаче ще напусне България за четири месеца и ще направи официалния си дебют през есента. Проектът е първият от инициативата Audi Art Lab, рожба на българското представителство на марката, която търси пресечната точка между свободното изкуство и създаването на изцяло нови концепции в автомобилостроенето. За проекта "Порше БГ" си партнира с Advertising Artists - онлайн общност от визуални артисти, които търсят популяризиране на марките отвъд познатите маркетинг и реклама. © Порше БГ Музикантът Иван Лечев и част от гостите позират с раздадените на партито табелки със закачливи надписи
Навлизане в нов сегмент
С дългия 4.19 и широк 1.79 метра кросоувър "Ауди" влиза в нов сегмент. Най-малкият представител на Q серията се отличава с капковидни светлини, високо разположената предна решетка и внушителните въздуховоди. Издълженият спойлер в горния ръб на задния капак и дифузорът със защита на задната броня формират динамична задна част.
При междуосие от 2.60 метра Q2 предлага просторен салон, в който комфортно пътуват четирима възрастни. Багажният обем варира между 405 и 1050 литра, а задвижването на вратата на багажника може да е електрическо. © Ауди
Q2 e поредният модел на "Ауди", който разполага с виртуалния кокпит, който заменя традиционното приборно табло и позволява различна визия според предпочитанията на водача. Възможностите за свързаност, инфо-развлекателното оборудване и системите за подпомагане на водача са на нивото на луксозния клас. На разположение е стъклен дисплей, на който се прожектират важни за шофирането данни в центъра на зрителното поле на водача.
Позицията на седалката спрямо волана е ниска колкото и в леките коли на "Ауди", но същевременно видимостта е много добра.
Двигатели с мощности между 116 и 190 конски сили
При пазарния дебют на Q2 той може да се поръча с три двигателя. Бензиновият 1.4 TFSI е със 150 к.с. и система за изключване на половината цилиндри в режим на непълно натоварване. © Ауди
Ролята на базов вариант при дизеловите двигатели изпълнява 1.6-литров агрегат с мощност 116 к.с. Над него се позиционира двулитровият турбодизел със 190 к.с.
По отношение на скоростните кутии изборът е между механична и новата автоматична с два съединителя и седем предавки. Задвижването може да е както предно, така и куатро.
С къси надвеси и 20 сантиметра клиренс Q2 е добре подготвен за преходи извън пътя.
Предлаганата като опция система Audi drive select осигурява на водача избор между режими автоматичен, комфортен, динамичен и икономичен. В зависимост от режима се променят настройките на кормилната уредба и предавателната кутия, както и на предлаганото като опция окачване с адаптивни амортисьори.
Изобилие от системи за сигурност
Стандартно за всички модели е прогресивното управление, при което настройката на кормилната уредба варира в зависимост от ъгъла на завиване. При завиване с по-голям ъгъл управлението става по-директно, което прави водимостта на автомобила още по-динамична. © Ауди
Сред системите за сигурност присъстват адаптивен круиз контрол, система за автономно спиране при опасност от сблъсък, сигнализация за превозно средства в мъртвия ъгъл на огледалата и асистент за активно поддържане на лентата на движение. В допълнение Q2 може да се паркира автоматично – надлъжно и напречно, както на преден, така и на заден ход. Отпаркирането също може да бъде автоматизирано.
Като надграждане на базовото оборудване се предлагат линиите design и sport. Q2 може да изглежда и още по-атрактивно с линията design selection или със S line спортният пакет. © Ауди
dmarev
Рейтинг: 458 НеутралноНа печелившите - честито
!
stef
Рейтинг: 507 ЛюбопитноИзглежда от сега остаряло в сравнение с изваяното от вятъра Q30 - http://www.ams.bg/images/galleries/92888/infiniti- q30-nov-tip-premium-kompakten-avtomobil-1_big.jpg
StefНо от Ауди не може да се очаква дори еволюционен дизайн, да не говорим за революционен
За емисиите нищо не смеят да кажат...
eus47368223
Рейтинг: 289 НеутралноКапиталистическият запад пак се опитва да настигне Россия и пак не стигa до никъде! Никога няма да се доближите и на километър от ЛАДА X-RAY!
446969918_6.jpg
Каква красота - http://i2.offnews.bg/auto/events/2015/11/08/4126/1
Нико
Рейтинг: 529 ВеселоПоло на стероиди ?!?
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 5135 Неутрално[quote#2:"stef"]Изглежда от сега остаряло в сравнение с изваяното от вятъра Q30 [/quote]
Gunter glieben glauchen globenМиришИ на лукс, както казва Ицо Стоичков.
Q30 обаче е в по-високия клас. Отгтоваря на Ауди Q3.
12345
Рейтинг: 515 НеутралноТрадиционен европейски (а не азиатски) външен изглед, почти перфектно. Браво.
Имам 3 въпроса, преди да си го купя:
- има ли 4х4
- колко харчи на бензин
- ценови диапазон
stef
Рейтинг: 507 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "12345":
StefЗа да си купиш Ауди Q...нещо си бензин у нас ще трябва да почакаш някой друг месец...
Бай Ганя само печките си тачи... скъп на триците евтин на брашното
stef
Рейтинг: 507 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Blood Red Skies":
StefQ3 е тотално недоразумение като дизайн - прилича на кюфте, няма смисъл нищо да се сравнява с него, това е една идейка по-добре
citoyen
Рейтинг: 894 НеутралноСимпатичен е. Дали ще направи конкуренция на Клъбмен?
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 5135 НеутралноДо коментар [#9] от "citoyen":
Gunter glieben glauchen globenНа Кънтримен.
razlichen123
Рейтинг: 571 НеутралноАми, браво!
Да продължават все така. Нещо много копчалъци из купето, ама нейсе.
razlichen123
Рейтинг: 571 НеутралноНякой да вижда някаква съществена разлика, освен в кормилото?
http://www.edmunds.com/mazda/cx-5/2016/review/
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2298 НеутралноДо коментар [#12] от "razlichen123":
California Über AllesАз мисля че Маздата е много по-свесен автомобил от това Ауди.
razlichen123
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#13] от "Pontif А":
И аз мисля така!
stef
Рейтинг: 507 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "razlichen123":
eview-mazda-cx-3-2015/
Stefhttp://www.driving.co.uk/car-reviews/first-drive-r
Това миньонче е доста по-секси от CX-5, а и то е по-близо до класа на Q2...
razlichen123
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#15] от "stef":
Може и да си прав. Но в това миньонче не мога се ""събра"". То е за млади девойки, без ангажименти и основно за градска кола. Аз харесвам по-големички ""Жипове""
stef
Рейтинг: 507 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "razlichen123":
StefТака е и на мен ми е малко - тя и 5-цата не е от първенците в класа си като пространство, но поне не е миньонче, а и е може би единствената, която се предлага с достатъчно голям бензинов двигател...
razlichen123
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#17] от "stef":
Аз в момента съм на СХ-7. Гледах оня ден една СХ-9, ама нея не можеш я нахрани, макар и с газова уредба. Та тази за сега ме задоволява.
_tsiki_ (otvratitelen nov sait)
Рейтинг: 402 НеутралноС чист дизел има ли го?