Противно на очакванията, че след слабите продажби на "Рено Колеос", моделът ще излезе в пенсия, вчера на автосалона в Пекин беше представено второто поколение на кросоувъра. При лансирането беше уточнено, че автомобилът ще се продава на 80 пазара в цял свят.
"Колеос" е насочен осново към азиатските страни и специално Китай, като моделът ще се произвежда в Пусан в Южна Корея и Ухан, Китай.
Оформен според новите дизайнерски стандарти на "Рено" кросоувърът изглежда много по-добре от предшественика си, като се забелязват редица елементи от флагмана "Талисман" и бестселъра "Меган". За момента няма информация за гамата от двигатели. © Рено
Системата за задвижване 4Х4 работи в няколко режима - предно предаване, 4Х4 и 4Х4 със заключен централен диференциал. Офроуд възможностите на автомобила се подсилват и от клиренса от над 21 см.
В сравнение с традиционен седан, водачът в новия "Колеос" седи на 15 см по-високо. Сред екстрите присъстват волан с подгряване и въздушен филтър за неутрализиране на полени, прах и неприятни миризми.
Ключова характеристика в интериора е познатата и от други модели система R-Link 2. През реагиращият на допир дисплей се настройва работата на аудиосистемата, инфотейнмънт функциите, навигацията, телефона и т.н. © Рено
В зависимост от пазара, новият "Колеос" идва с голям набор от системи и функции за подпомагане на управлението, всички от които могат да се контролират чрез таблета R-LINK 2. Сред тях са автономно спиране при риск от катастрофа, предупреждение за напускане лентата на движение, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата и т.н.
Lemmy
Рейтинг: 2189 НеутралноДостатъчно е върху платформата на Нисан да сложиш марка Renault и после да се питаш що били слаби продажбите.
не на безразличието
Рейтинг: 1312 Неутралномисля си че платформата ще е на кашкай,рено и сув ми звучи като дървено желязо...
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимDreamep
Рейтинг: 308 НеутралноЕстествено, че платформата ще е на основа на Нисан. Относно продажбите - определено ще има повече продажби от предното поколение на Колеос. И като се вземе предвид и това, че преди Каджара не са имали кола в този клас то Рено само печелят от разширяването на гамата - въобще не ги мислете тях. А и сега с новия дизайн, който е приет доста позитивно ще имат някакъв успех. Единствено колите не се целят високо тъй като двигатели над 1.6 (турбо бензин и би-турбо дизел) няма.
fpyyh
Рейтинг: 1787 Неутралнотова по-скоро прилича на версията на Рено на Nissan X-Trail, Qashqai се е превъплътил в Рено Kadjar
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеTerry bear
Рейтинг: 515 ЛюбопитноМного харесвам "Рено". Ама хич не обичам тъч скриин дисплеи, контролиране на устройства чрез и таблети и телефони... Да не говорим, че на моята кола, крушката на фара се сменя трудно, та си представям на новите модели...
http://www.vaksinite.com/zashto-kolektivniat-imunitet-chrez-vaksini-e-nepostizhima-utopia/In my world
Рейтинг: 627 ВеселоДо коментар [#1] от "Lemmy":
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)и порше джипка използва платформа на фолксваген туарег даваш над 200 хил лъва за порше ,а си взимаш преоблечен туарег.
historama
Рейтинг: 3964 НеутралноТвърде дълго време Рено се ограничаваха в малолитражки и компактния модел на Меган, Лагуна беше като че ли между другото, и малко по малко един успешен модел от средния клас бе забравен - R 25.
В концерна почнаха да се позиционират по един стране начин 4-те бранда:
Дачия - бюджетни автомобили (но нещо се напъват да излязат от рамката)
Рено- малолитражки, компактен клас, и все още неубедително представяне в средния (Латитюд, Талисман);
Нисан - СУВ, пикапи, и супер бегача GT-R
Инфинити - луксозни автомобили.
От Инфинити отдавна се канят да "преоблекат" бегача GT-R, но като че ли изоставиха идеята.
gogo2011
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#5] от "Terry bear":
Да ама главният им дизайнер явно си пада по Тамагочи-та. А тоз дисплей е като Нинтендо от 90-те.
citoyen
Рейтинг: 876 НеутралноНякъде прочетох, че моделът използва обща платформа и задвижване 4Х4 от Х-Трейл, което е доста добре.
Petleshev
Рейтинг: 3298 НеутралноАбе, няма лошо...! Основно ще е за азиатския пазар. Производство в Южна Корея - звучи добре, в Китай - не чак толкова! В Европа ще е по-скоро екзотика, ама знае ли човек...
Бивш tww09306483.Изглежда по-скоро добре и ако искат да отхапят малко от баницата на Q7, X5 и 6, трябва да вкарат малко от Инфинити, както двигатели, така и окачване! Иначе Рено, добре се оправят с комфорта, остана и на цена да го докарат!