Втората генерация на "Рено Колеос" дебютира в Пекин



Противно на очакванията, че след слабите продажби на "Рено Колеос", моделът ще излезе в пенсия, вчера на автосалона в Пекин беше представено второто поколение на кросоувъра. При лансирането беше уточнено, че автомобилът ще се продава на 80 пазара в цял свят.


"Колеос" е насочен осново към азиатските страни и специално Китай, като моделът ще се произвежда в Пусан в Южна Корея и Ухан, Китай.


Оформен според новите дизайнерски стандарти на "Рено" кросоувърът изглежда много по-добре от предшественика си, като се забелязват редица елементи от флагмана "Талисман" и бестселъра "Меган". За момента няма информация за гамата от двигатели.

Втората генерация на "Рено Колеос" дебютира в Пекин

© Рено


Системата за задвижване 4Х4 работи в няколко режима - предно предаване, 4Х4 и 4Х4 със заключен централен диференциал. Офроуд възможностите на автомобила се подсилват и от клиренса от над 21 см.




В сравнение с традиционен седан, водачът в новия "Колеос" седи на 15 см по-високо. Сред екстрите присъстват волан с подгряване и въздушен филтър за неутрализиране на полени, прах и неприятни миризми.


Ключова характеристика в интериора е познатата и от други модели система R-Link 2. През реагиращият на допир дисплей се настройва работата на аудиосистемата, инфотейнмънт функциите, навигацията, телефона и т.н.

Втората генерация на "Рено Колеос" дебютира в Пекин

© Рено


В зависимост от пазара, новият "Колеос" идва с голям набор от системи и функции за подпомагане на управлението, всички от които могат да се контролират чрез таблета R-LINK 2. Сред тях са автономно спиране при риск от катастрофа, предупреждение за напускане лентата на движение, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата и т.н.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    Достатъчно е върху платформата на Нисан да сложиш марка Renault и после да се питаш що били слаби продажбите.

  2. 2 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    мисля си че платформата ще е на кашкай,рено и сув ми звучи като дървено желязо...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  3. 3 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Естествено, че платформата ще е на основа на Нисан. Относно продажбите - определено ще има повече продажби от предното поколение на Колеос. И като се вземе предвид и това, че преди Каджара не са имали кола в този клас то Рено само печелят от разширяването на гамата - въобще не ги мислете тях. А и сега с новия дизайн, който е приет доста позитивно ще имат някакъв успех. Единствено колите не се целят високо тъй като двигатели над 1.6 (турбо бензин и би-турбо дизел) няма.

  4. 4 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    това по-скоро прилича на версията на Рено на Nissan X-Trail, Qashqai се е превъплътил в Рено Kadjar

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  5. 5 Профил на Terry bear
    Terry bear
    Рейтинг: 515 Любопитно

    Много харесвам "Рено". Ама хич не обичам тъч скриин дисплеи, контролиране на устройства чрез и таблети и телефони... Да не говорим, че на моята кола, крушката на фара се сменя трудно, та си представям на новите модели...

    http://www.vaksinite.com/zashto-kolektivniat-imunitet-chrez-vaksini-e-nepostizhima-utopia/
  6. 6 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#1] от "Lemmy":
    и порше джипка използва платформа на фолксваген туарег даваш над 200 хил лъва за порше ,а си взимаш преоблечен туарег.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Твърде дълго време Рено се ограничаваха в малолитражки и компактния модел на Меган, Лагуна беше като че ли между другото, и малко по малко един успешен модел от средния клас бе забравен - R 25.
    В концерна почнаха да се позиционират по един стране начин 4-те бранда:
    Дачия - бюджетни автомобили (но нещо се напъват да излязат от рамката)
    Рено- малолитражки, компактен клас, и все още неубедително представяне в средния (Латитюд, Талисман);
    Нисан - СУВ, пикапи, и супер бегача GT-R
    Инфинити - луксозни автомобили.
    От Инфинити отдавна се канят да "преоблекат" бегача GT-R, но като че ли изоставиха идеята.

  8. 8 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#5] от "Terry bear":

    Да ама главният им дизайнер явно си пада по Тамагочи-та. А тоз дисплей е като Нинтендо от 90-те.

  9. 9 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Някъде прочетох, че моделът използва обща платформа и задвижване 4Х4 от Х-Трейл, което е доста добре.

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    Абе, няма лошо...! Основно ще е за азиатския пазар. Производство в Южна Корея - звучи добре, в Китай - не чак толкова! В Европа ще е по-скоро екзотика, ама знае ли човек...
    Изглежда по-скоро добре и ако искат да отхапят малко от баницата на Q7, X5 и 6, трябва да вкарат малко от Инфинити, както двигатели, така и окачване! Иначе Рено, добре се оправят с комфорта, остана и на цена да го докарат!

    Бивш tww09306483.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK