Нова визия и оборудване за "Ауди" А6 и А7



Аудо" обнови моделите си A6 и A7 "Спортбек", като промените обхващат както външния вид така и оборудването. Отвън гамата на А6 получава по-ясно изразени контури на въздуховодите в предната броня, а долната хоризонтална част на решетките на страничните вентилационни отвори са подчертани с декоративни елементи в блестящо черно.


Оформлението на задната част завършва от нов дифузьор. Нов е и опциионалният пакет Sline, отличаващ се с черен кант на радиаторната решетка и ламели в блестящ хром. Купувачите могат да поръчат моделите и в два нови цвята Matador червено и Gotland зелено За всички модификации са на разположение и два нови дизайна за джантите.

А6 комби в цвят Matador червено

А6 комби в цвят Matador червено


В интериора осветлението вече е със светодиодни светлини. На разположение са и нови декоративни апликации в интериора – алуминий или брезово дърво.


Всички модификации на A6 и A7 занапред ще предлагат още по-богати възможности за свързаност и забавление, като има възможност да се пренася информация от смартфона на екрана на системата MMI. Новост e инсталирането на технологията за индуктивно зареждане на телефон. За забавлението на пътниците на задните места се грижат два таблета, които функционират пълноценно и извън автомобила.

Нова визия и оборудване за "Ауди" А6 и А7

При A6 allroad quattro има още по-силно диференциране по отношение на дизайна с цел подчертаване на офроуд характера на автомобила. По отношение на екстериора на разположение на клиентите са нов цвят Soho кафяво, както и нов тон за допълнителните елементи по каросерията в сиво.


Джантите могат да бъда до 20-цоловите, а задвижването куатро е със спортен диференциал. По отношение на интериора, на разположение са спортни седалки, тапицирани с естествена кожа.

Нова визия и оборудване за "Ауди" А6 и А7

Цветът на тапицерията Santos е с контрастни сребристи шевове, а декоративните апликации са от сребрист алуминий или брезово дърво. Първите доставки на обновените А6 и А7 са насрочени за края на юни.

Ключови думи към статията:

Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1188 Любопитно

    Защо ли копират Тойта всички?

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  2. 2 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 508 Весело

    И какво й е новото как се разбира? Може би трябва да почнат да ги включват в рубриката "открий десетте разлики" със снимка на едно от преди 5 години до "новото" и първо да познаваш кое, кое е броят на ледовете в светлините не се брои

    Stef
  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3509 Весело

    20-цолови джанти на семейно комби седят като на жаба подкови!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 508 Весело

    До коментар [#1] от "Калибър":

    Хаха викаш не можаха ли поне някой автомобил със свестен дизайн да изкопират, а точно Тойота, на които единствено дизайнът им е слабото място, откакто ги има

    Stef
  5. 5 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#4] от "stef":

    Ти покарай Тойота след всички други марки и тогава ще говорим. И аз мислех като теб преди 4 години. Става дума за нова и да е Limited, loaded.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 508 Любопитно

    До коментар [#5] от "Калибър":

    Като влезеш вътре да караш и дизайнът отвън много започва да харесва? Не съм впечатлен от това, което съм карал, но съм се возил на land cruiser 150 и е много приятно усещане.
    Страхотни автомобили правят, просто дизайнът не е на нивото на останалите компоненти...

    Stef
  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3509 Неутрално

    [quote#2:"stef"]"открий десетте разлики" [/quote]
    Интериора бил вече със светлодиоди!
    На разположение са и нови декоративни апликации !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#6] от "stef":

    Имам Highlander, limited. С всички екстри.
    Тествах поне 4-5 други подобни коли от другите производители.
    Няма сравнение.
    Все пак всеки си обича това, което кара и харесва.
    Нищо лошо.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  9. 9 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Неутрално

    "Matador червено" какво ще рече? Че няма да има бик, покрай който да минеш и да не те подгони ли?

  10. 10 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Радост за батките! Че и хром имало доста...

  11. 11 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    Трудна работа да откриеш разликите със стария модел. Ако си фен на марката сигурно знаеш всяка лайсна, ама за мен...

  12. 12 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Класация на най-смешните варианти:
    1. Мерцедес комби
    2. БМВ комби
    3.Ауди комби

  13. 13 Профил на niakoia
    niakoia
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#12] от "bpcorp":

    За Мерцедес съм съгласна, но на другите две марки последните години много добре им се получават комбитата.

  14. 14 Профил на Marin Aganderov
    Marin Aganderov
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Ауди комби винаги е било пълна класика, най-добрите комби автомобили, иначе освен променената форма на ауспуха и малки промени по интериора не виждам, кой знае каква разлика

    Fortuna favet fortibus
  15. 15 Профил на Иван Кузманов
    Иван Кузманов
    Рейтинг: Неутрално

    Е нали преди година и половина я обновиха А-шестицата? Догодина би трябвало да излезе новия модел. Не разбирам какъв е смисъла от промени в края на жизнения цикъл на даден модел.

  16. 16 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 508 Любопитно

    До коментар [#8] от "Калибър":

    Предполагам такъв - https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/2008-2010_Toyota_Highlander_Limited_--_03-16-2012.JPG

    Това е супер - дори като дизайн е ОК - поздравления за избора и възможността за осъществяването му

    Stef
  17. 17 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    фен съм на Ауди, но на седаните. Комбитата са шумни и винаги ги свързам с хора, които работят като инсталатори по обекти.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  18. 18 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#1] от "Калибър":

    А сега, де.
    Материалът е за Ауди А6, което минава през втори фейслифт.

    Ако си фен на Тойота, ок, бъди си.
    Но как можеш да изръсиш нещо толкова безумно, че всички (в това число Ауди) копират Тойота?
    В кое Ауди копират Тойота, че не се сещам нито за нищо. Двете марки са толкова разлини и вървбят в толкова различни посоки...

    Ако изключа преди много години смелия ход с Приус, Тойота не са известни с някакви изключителни автомобилни технологии и иновации.

    В Европа Тойота няма изобщо такъв клас кола.



  19. 19 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1206 Весело

    Аудо ?
    Коя ще да е тая марка ?

    Fun is just point of view.
  20. 20 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#12] от "bpcorp":

    На коя марка комбито ти харесва повече от това на Ауди?

  21. 21 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Няма марка, на която комбито да ми харесва. Просто мисля, че на марки от високия клас като мерцедес, бмв и ауди не им приляга да правят комбита. Комбито е семеен автомобил, който във високия клас се измества от сувовете.
    До коментар [#20] от "t0d0":

  22. 22 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1477 Весело

    До коментар [#9] от "cristo_n":

    под бик имаше предвид бвм ли

  23. 23 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#21] от "bpcorp":

    Не съм съгласен, а и не само аз.

    Удоволствието, което изпитваш от каране на РС6 примерно или аллроад (и двата са мн висок клас) не може да се сравни със СУВ. Друг тип автомобили са.
    Комбито е по-ниско и доста по-динамично, което позволява да завиваш с по-висока скорост. Усещането е наистина много различно.
    Всеки има право на мнение, а и е въпрос на вкус, но не случайно има толкова много комбита.

  24. 24 Профил на s_s_dif_fday
    s_s_dif_fday
    Рейтинг: 225 Неутрално

    аз освен промяна във фаровете (при това с елемента емблематичен за Волво - thor's hammer), друга не виждам

  25. 25 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#22] от "deymus":

    Не. Имах в предвид, че с това мадаторско червено, ако си паркираш колата някъде в провинцията и те види бик, после може да изчукваш ламарини

  26. 26 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 555 Неутрално

    До коментар [#20] от "t0d0":

    Мазда 6

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  27. 27 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Съгласен съм с теб. Въпрос на вкус и предпочитание.
    До коментар [#23] от "t0d0":

  28. 28 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#21] от "bpcorp":
    До коментар [#23] от "t0d0":

    Няма нищо лошо в това, да има луксозен клас комби, т.е. луксозен семеен автомобил - нима (ако имаш възможност) би возил семейството си на почивка с каквото и да е? Аз с много голямо удоволствие бих ги возил в комби от Е-класата!
    СУВ-овете не са практични, при тях само гъзарията е повече и има повече място да дизайнерски приумици, включително и доста непрактични. Пода на багажника при СУВ-овете е доста по-висок, отколкото при комбитата. Ако жена ти трябва през ден да товари обемна детска количка в багажника и да намества до нея велосипеда на по-голямото дете, хич няма да й е все тая колко висок е пода на багажника. И като цяло СУВ-овете, заради високия под на багажника, породен от изискванията за по-висока проходимост, имат по малък обем на багажника от комбитата. СУВ-овете носят и на по-голям диаметър гуми, което е яко гъзарско и конструкторите съответно ги слагат. Това обаче води до по-малка маневреност поради по-големият ъгъл на завой - винаги за по-малката гума ще има повече място да се завърти, отколкото за по-голямата. И т.н., и т.н.
    Друг въпрос е, че българската мутреса задължително иска "джип" и някои се водят до МОЛ-овете в разни близки подобия на камионите...

  29. 29 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Скучна задница, скучно отвътре..
    Отпред поне е хубава.

    Fail with honour then succeed by fraud
  30. 30 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1043 Неутрално

    Фен съм на друга немска марка, но Ауди няма как да не ме възхитят с изработката, качеството и постоянството си в двете...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  31. 31 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    Падам си по комбитата. Практични са за всякакви случаи но споменатите два модела не са в моята представа за габарити и подръжка.

  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    До коментар [#2] от "stef":

    Когато нещо е хубаво и сполучливо няма нужда да се разкарва на всеки 2-3 години, и следващото поколение да няма нищо общо с предишното.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    До коментар [#5] от "Калибър":
    До коментар [#6] от "stef":

    То защото интериорът става. Нека първо да стигнат Шкода или Опел, па тогава колегата да ги сравнява с Ауди.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    До коментар [#15] от "comtec1":

    Ауди много често правят малки но съществени промени в моделите си. Мога да ти кажа, че разликата между такова Ауди А6 от края на 2013/началото на 2014 и същото от края на 2015 е осезаема в някои отношения, а уж били същата кола.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#9] от "cristo_n":

    биковете са далтонисти!

  36. 36 Профил на Georgi
    Georgi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Фейслифт на фейслифта е това. Ауди вкарали някакви допълнителни опции, а маркетинговите им гении решили да напълнят всички издания с тях, описани като фейслифт, забравяйте явно че такъв имаше през 2014, вместо просто да кажат че има допълнителни екстри, които могат да се поръчат. Въобще Ауди с тоя курс твърдо се редят на опашката зад БМВ и Мерцедес. Новата А4, каквато и техника да има в нея, не можеш да кажеш като гледаш екстериора, дали е предходен или следващ модел, просто еволюцията във външния вид липсва тотално. Лично мое мнение

  37. 37 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    Паралелите между Ауди 6 и Тойота (Авенсис, най-голямата за Европа) са неудачни, тъпи. Двете коли са от различен клас, и страшно различни цени.
    Горублянско чешене на езиците

  38. 38 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    [quote#34:"deutschwagen"]Ауди А6 от края на 2013/началото на 2014 и същото от края на 2015 е осезаема в някои отношения,[/quote]
    да, в джантите.

  39. 39 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#13:"niakoia"]За Мерцедес съм съгласна, но на другите две марки последните години много добре им се получават комбитата. [/quote]

    https://www.youtube.com/watch?v=iW5OF19qUAM

    И кое му е лошото на това , страхотен автомобил е интереиор и екстериор , единственото му слабо място е дебелата цена , но пък говорим дали им се получават комбитата, ами определено доста добре им се получават.

  40. 40 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1441 Весело

    Колата е хубава! Но за българските условия трябва модел с гъсеници тип полутанк Или Ауди да доставя и шосета На нашата улица една дама с подобно Ауди изакваше 10 минути да се освободи насрещната лента, за да влезе в него и да заобиколи една трудно преодолима обширна дупка

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  41. 41 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    просто не сте свикнали-като чуете комби и си представяте башмайстора от 90-те.Само че в Германия много си обичат комби със спортни характеристики-купуват ги и си ги карат и никой не се сеща че това е работен автомобил.

  42. 42 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 391 Неутрално

    С чист дизел ще я има ли мечтата на всеки колхозник?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK