Ягуар" стана поредният производител, който предложи удължена версия на свой модел, за да угоди на купувачите в Китай. XFL прибавя 14 сантиметра към дължината и междуосието на XF, за да предложи по-просторен салон, особено в задната част.
Моделът е първият при "Ягуар" с климатична система с йонизатор. Системата за забавление включва два осеминчови екрана в задната част и безжични слушалки. Не липсват масички и светодиодно осветление.
Озвучаването е на Meridian със 17 тонколони и 825 вата мощност.

Удължаването не се е отразило на впечатляващата форма на лимузината. Привързаността на китайците към големите автомобили има няколко обяснения. От една страна, с тях се демонстрира статут. От друга, заради кошмарните задръствания и евтината работна ръка хората дори от средната класа ползват шофьор и държат да им е комфортно на задния ред седалки.
1gmbh1
Рейтинг: 515 НеутралноТази марка автомобили ми е любима още от 70-те.
За мое съжаление - гладна кокошка просо...
StanDim
Рейтинг: 458 ВеселоПовечето производители, на последния автосалон в Китай, предложиха на китайците удължени или дълги версии...
bobix
Рейтинг: 892 НеутралноДори средната класа ползвали шофьор. Това прави средната класа каква част? 25%? :)
Публикувано през m.dnevnik.bg
vtl53383951
Рейтинг: 296 НеутралноXF по принцип има дълга база!
Явно в случая са удължили вече дългата база!
vtl53383951
Рейтинг: 296 НеутралноОбърках го с xj, той има дълга база
XF по принцип няма
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 ЛюбопитноЗа какво им е по-голям салон на китайците при положение ,че средния им ръст е с 15-20см по-нисък от този на европейците?
Libertarianism is just anarchy for rich people'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3042 НеутралноЩом се плаща !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Yotce
Рейтинг: 1513 Неутрално[quote#3:"bobix"]Дори средната класа ползвали шофьор. Това прави средната класа каква част? 25%?
[/quote]
Не, просто при милиард и триста милиона китайци, средната класа е достатъчно многобройна, за да осигури работа на "Ягуар", "Мерцедес" и всички останали производители за години напред.
gogo2011
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#6] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Защото иска да си опъне краката при нужда. Като прекарва няколко часа дневно в колата е нормално да иска да му е комфортно. Европеецът е свикнал да му е тесничко, примирява се - затова и в самолетите става все по-сбито. Да се чуди човек колко се спестява от по-къс автомобил или с десетина повече седалки в самолет.
полувишис
Рейтинг: 289 Неутрално"Привързаността на китайците към големите автомобили има няколко обяснения. От една страна, с тях се демонстрира статут. От друга, заради кошмарните задръствания и евтината работна ръка хората дори от средната класа ползват шофьор и държат да им е комфортно на задния ред седалки."
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesмалки човечета на просторна кола се радват.
явно тези хилядолетни* култури, в които винаги нещата опират до статус и submission, трудно ще отмрат и в Китай.
* - антични и робовладелчески, феодални, примитивни, комунистически, и средновековни...
angevins
Рейтинг: 751 ВеселоЕй такъв котьо искам
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...casinoto
Рейтинг: 672 НеутралноА шофьорът има ли си свой шофьор? ;)
Публикувано през m.dnevnik.bg
m_style
Рейтинг: 701 Весело"От друга, заради кошмарните задръствания и евтината работна ръка хората дори от средната класа ползват шофьор и държат да им е комфортно на задния ред седалки."
Отново някой социално-неграмотен стажант е украсил с мисловни "бисери" статия за автомобил... Та коя е тая "средна класа" в Китай, която си позволява подобни лимузини с шофьор? Може би средният и доход надвишава неколкократно дохода на "средните" американци, британци, австралийци и германци! И как толкова "богата средна класа" върви с "евтина работна ръка"? Слабоумно-весела виртуална реалност...
arax
Рейтинг: 251 НеутралноИндийските собственици Tata Motors ще обгрижват китайските клиенти на Jaguar-Landrover - просто няма къде да ходят
historama
Рейтинг: 3964 НеутралноОчаквам и Дачия да пуснат удължена версия за китайската по-бедна клиентела. Може и с имитация на златни дръжки да бъде.
oos19355380
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#1] от "gmbh":
Скоро имаше някаква класация за най-ненадеждни луксозни автомобили, оглавена безапелационно от Ягуар, така че не съжалявай толкова много, че не караш такава кола. Иначе като дизайн наистина са много добри.
А това за "средната класа" в Китай, която се вози в луксозни автомобили с лични шофьори е може би най-голямата глупост, която съм чувал.
valtoro
Рейтинг: 989 НеутралноКола за китайци с комплекси !!!
1gmbh1
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#16] от "oos19355380":
За класацията Ок. Но за китайците не съм писал нищо.
oos19355380
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#18] от "gmbh":
За китайците пише в статията, не е коментар към казаното от теб.
shileto
Рейтинг: 1134 НеутралноЯгуар е любимата ми марка, винаги ме радва
DareDebil
Рейтинг: 834 НеутралноДо коментар [#13] от "m_style":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.може източника да не е доразбрал, или нещо да се е загубило в превода. Вероятно става въпрос за "средния ешелон" партийни функционери.
edin drugii
Рейтинг: 2451 НеутралноДо коментар [#13] от "m_style":
ми то като нашите баровци в ЕС ,които работят като чистачки и бъркат бетон ,нямат къде да живеят ,ама си накупиха нови коли на изплащане ,за да показват статут тук веднъж в годината ,когато се приберат за седмица
gogo2011
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#13] от "m_style":
Колко пъти си бил е Китай? И ходил ли си там в близките години? Има наистина огромен брой хора с печеливш бизнес, натрупали милиони. В същото време има достатъчно хора, които са готови да работят като шофьори - плащат им повече отколкото е средната заплата в България, но и животът не е евтин в големите градове.
m_style
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#23] от "gogo2011":
Ти дебил ли се бе? Не съм писал че няма милионери, а че с"средната класа" китайци едва ли си позволява такива лимузини и платени шофьори и че със сигурност не е по-богата от средния американец, британец или германец.
Ама Чукча писател, не читател...
gogo2011
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#24] от "m_style":
Като ти гледам изказа, чудя се кой ли е дебилът в случая. Но това ще го подмина, чукча
Средната класа китаец има различен манталитет от средния американец, британец или немец. И да, средната класа китаец смята, че може да си позволи лимузина и шофьор. Западната икономическа логика често е несъвместима с реалността в някои държави. Странно е как и в България е пълно с луксозни коли.
Mike
Рейтинг: 463 НеутралноДо коментар [#13] от "m_style":
Малко със закъснение, но все пак ще напиша:
Под "средна класа" за Китай се има предвид по-различно нещо отколкото в западните държави. В Европа или САЩ "средна класа" е по-голямата част от населението, което не е твърде бедно, но не е и много богато, т.е. могат да живеят добре и да поспестяват малко, но не тънат в лукс. Този тип хора в уредените държави са преобладаващата част от населението.
В Китай под "средна класа" се има предвид същото - хора, които имат приблизително същите доходи, както средната класа на Запад (измерено в абсолютни стойности, т.е. евро или долари, а не спрямо местната покупателна способност). Тъй като в Китай разпределението на богатството е много по-неравномерно, тези хора разбира се не са голям дял от населението. Като процент са малко повече от истинските богаташи милионери. Останалата огромна част от хората е бедна - затова се говори за "евтина работна ръка" и затова "средната класа" може да си позволи шофьор. Но тъй като Китай има огромно население, тази "средна класа" макар и малка като процент, като бройка хора не е по-малка от средната класа в Европа или САЩ. И затова е достатъчно голяма потенциална клиентела, за да се правят за нея специално разработени модели.