"Ягуар" удължи XF, за да угоди на китайските купувачи



Ягуар" стана поредният производител, който предложи удължена версия на свой модел, за да угоди на купувачите в Китай. XFL прибавя 14 сантиметра към дължината и междуосието на XF, за да предложи по-просторен салон, особено в задната част.


Моделът е първият при "Ягуар" с климатична система с йонизатор. Системата за забавление включва два осеминчови екрана в задната част и безжични слушалки. Не липсват масички и светодиодно осветление.


Озвучаването е на Meridian със 17 тонколони и 825 вата мощност.


"Ягуар" удължи XF, за да угоди на китайските купувачи

Удължаването не се е отразило на впечатляващата форма на лимузината. Привързаността на китайците към големите автомобили има няколко обяснения. От една страна, с тях се демонстрира статут. От друга, заради кошмарните задръствания и евтината работна ръка хората дори от средната класа ползват шофьор и държат да им е комфортно на задния ред седалки.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Тази марка автомобили ми е любима още от 70-те.
    За мое съжаление - гладна кокошка просо...

  2. 2 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 458 Весело

    Повечето производители, на последния автосалон в Китай, предложиха на китайците удължени или дълги версии...

  3. 3 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Дори средната класа ползвали шофьор. Това прави средната класа каква част? 25%? :)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 4 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 296 Неутрално

    XF по принцип има дълга база!
    Явно в случая са удължили вече дългата база!

  5. 5 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Обърках го с xj, той има дълга база
    XF по принцип няма

  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2488 Любопитно

    За какво им е по-голям салон на китайците при положение ,че средния им ръст е с 15-20см по-нисък от този на европейците?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3042 Неутрално

    Щом се плаща !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  8. 8 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    [quote#3:"bobix"]Дори средната класа ползвали шофьор. Това прави средната класа каква част? 25%? [/quote]
    Не, просто при милиард и триста милиона китайци, средната класа е достатъчно многобройна, за да осигури работа на "Ягуар", "Мерцедес" и всички останали производители за години напред.

  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#6] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Защото иска да си опъне краката при нужда. Като прекарва няколко часа дневно в колата е нормално да иска да му е комфортно. Европеецът е свикнал да му е тесничко, примирява се - затова и в самолетите става все по-сбито. Да се чуди човек колко се спестява от по-къс автомобил или с десетина повече седалки в самолет.

  10. 10 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 289 Неутрално

    "Привързаността на китайците към големите автомобили има няколко обяснения. От една страна, с тях се демонстрира статут. От друга, заради кошмарните задръствания и евтината работна ръка хората дори от средната класа ползват шофьор и държат да им е комфортно на задния ред седалки."

    малки човечета на просторна кола се радват.
    явно тези хилядолетни* култури, в които винаги нещата опират до статус и submission, трудно ще отмрат и в Китай.

    * - антични и робовладелчески, феодални, примитивни, комунистически, и средновековни...

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  11. 11 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 751 Весело

    Ей такъв котьо искам

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  12. 12 Профил на casinoto
    casinoto
    Рейтинг: 672 Неутрално

    А шофьорът има ли си свой шофьор? ;)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  13. 13 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 701 Весело

    "От друга, заради кошмарните задръствания и евтината работна ръка хората дори от средната класа ползват шофьор и държат да им е комфортно на задния ред седалки."

    Отново някой социално-неграмотен стажант е украсил с мисловни "бисери" статия за автомобил... Та коя е тая "средна класа" в Китай, която си позволява подобни лимузини с шофьор? Може би средният и доход надвишава неколкократно дохода на "средните" американци, британци, австралийци и германци! И как толкова "богата средна класа" върви с "евтина работна ръка"? Слабоумно-весела виртуална реалност...

  14. 14 Профил на arax
    arax
    Рейтинг: 251 Неутрално

    Индийските собственици Tata Motors ще обгрижват китайските клиенти на Jaguar-Landrover - просто няма къде да ходят

  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Очаквам и Дачия да пуснат удължена версия за китайската по-бедна клиентела. Може и с имитация на златни дръжки да бъде.

  16. 16 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#1] от "gmbh":

    Скоро имаше някаква класация за най-ненадеждни луксозни автомобили, оглавена безапелационно от Ягуар, така че не съжалявай толкова много, че не караш такава кола. Иначе като дизайн наистина са много добри.
    А това за "средната класа" в Китай, която се вози в луксозни автомобили с лични шофьори е може би най-голямата глупост, която съм чувал.

  17. 17 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Кола за китайци с комплекси !!!

  18. 18 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#16] от "oos19355380":

    За класацията Ок. Но за китайците не съм писал нищо.

  19. 19 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#18] от "gmbh":

    За китайците пише в статията, не е коментар към казаното от теб.

  20. 20 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Ягуар е любимата ми марка, винаги ме радва

  21. 21 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 834 Неутрално

    До коментар [#13] от "m_style":

    може източника да не е доразбрал, или нещо да се е загубило в превода. Вероятно става въпрос за "средния ешелон" партийни функционери.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  22. 22 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    До коментар [#13] от "m_style":

    ми то като нашите баровци в ЕС ,които работят като чистачки и бъркат бетон ,нямат къде да живеят ,ама си накупиха нови коли на изплащане ,за да показват статут тук веднъж в годината ,когато се приберат за седмица

  23. 23 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#13] от "m_style":

    Колко пъти си бил е Китай? И ходил ли си там в близките години? Има наистина огромен брой хора с печеливш бизнес, натрупали милиони. В същото време има достатъчно хора, които са готови да работят като шофьори - плащат им повече отколкото е средната заплата в България, но и животът не е евтин в големите градове.

  24. 24 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#23] от "gogo2011":

    Ти дебил ли се бе? Не съм писал че няма милионери, а че с"средната класа" китайци едва ли си позволява такива лимузини и платени шофьори и че със сигурност не е по-богата от средния американец, британец или германец.
    Ама Чукча писател, не читател...

  25. 25 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#24] от "m_style":

    Като ти гледам изказа, чудя се кой ли е дебилът в случая. Но това ще го подмина, чукча
    Средната класа китаец има различен манталитет от средния американец, британец или немец. И да, средната класа китаец смята, че може да си позволи лимузина и шофьор. Западната икономическа логика често е несъвместима с реалността в някои държави. Странно е как и в България е пълно с луксозни коли.

  26. 26 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 463 Неутрално

    До коментар [#13] от "m_style":

    Малко със закъснение, но все пак ще напиша:
    Под "средна класа" за Китай се има предвид по-различно нещо отколкото в западните държави. В Европа или САЩ "средна класа" е по-голямата част от населението, което не е твърде бедно, но не е и много богато, т.е. могат да живеят добре и да поспестяват малко, но не тънат в лукс. Този тип хора в уредените държави са преобладаващата част от населението.

    В Китай под "средна класа" се има предвид същото - хора, които имат приблизително същите доходи, както средната класа на Запад (измерено в абсолютни стойности, т.е. евро или долари, а не спрямо местната покупателна способност). Тъй като в Китай разпределението на богатството е много по-неравномерно, тези хора разбира се не са голям дял от населението. Като процент са малко повече от истинските богаташи милионери. Останалата огромна част от хората е бедна - затова се говори за "евтина работна ръка" и затова "средната класа" може да си позволи шофьор. Но тъй като Китай има огромно население, тази "средна класа" макар и малка като процент, като бройка хора не е по-малка от средната класа в Европа или САЩ. И затова е достатъчно голяма потенциална клиентела, за да се правят за нея специално разработени модели.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK