"Ситроен" направи петметрова лимузина за китайския пазар



Лимузина с дължина пет метра и междуосие 2.90 м е новото попълнение в гамата на "Ситроен". Модел С6 е разработен съвместно с китайския производител DongFeng и ще се произвежда в град Вуан.


С6 ще се предлага само в Китай. В салона са използвани качествени материали и са на разположение всички технологични достижения, правещи пътуването по-комфортно.

"Ситроен" направи петметрова лимузина за китайския пазар


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1477 Неутрално

    Е б@ти китайците !!! за какво всички се втурнаха да правят специално за тях по-големи коли ??? Кое по-точно не могат да си съберат в автомобилите с нормални размери !!!

  2. 2 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1494 Весело

    [quote#1:"442"]Кое по-точно не могат да си съберат в автомобилите с нормални размери !!![/quote]

    Егото, колега......

    Знанието е сила, информацията - власт
  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    Очевидно е на удължената база на Пежо 508. Интериора ми харесва.

    Знанието е сила, информацията - власт
  4. 4 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 657 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Елементарно, Уотсън - това е пазарен трик, с който се постигат (поне) две цели - задоволяване на маниакалното его на китайците и в същото време създаване на автомобил, който е неизползваем в Европа поради факта, че не отговаря на някои основни европейски норми и изисквания. Т.е. няма опасност от наводняване на тукашния пазар със законно произведени китайски коли, носещи европейски марки.

    Жизнь или Life - избор има.
  5. 5 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Голяма кола = малка пиш..@
    Най-често това прикриват родните "китайци" с големите Уимозини.
    Иначе страхотни са от Ситроен. Поледните години дръпнаха много.

  6. 6 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Брех какви Китаешки размери !Очевидно Китаешкия пазар подражава на Американския !
    Колата кефи , обаче !

  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2488 Весело

    [quote#1:"442"]б@ти китайците !!! за какво всички се втурнаха да правят специално за тях по-големи коли ?[/quote]
    И аз това се чудя ! При положение ,че средния им ръст е 20см под европейците и средното тегло 50-100кг под американците ...
    да не говорим какво още им по-малко ...ама си искат 5 метрови лимузини!Какво ли искат да компенсират?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3280 Неутрално

    Дребните монголоидни човечета обичат да се обзавеждат с огромни лимузини, ракети, цар-бомби и други подобни атрибути на власт и могъщество.

    Питайте Путин, той ще потвърди.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3280 Неутрално

    [quote#5:"tolex"]Иначе страхотни са от Ситроен. Поледните години дръпнаха много.[/quote]

    Я виж това:
    https://i.ytimg.com/vi/hZiZAS_ADpA/maxresdefault.jpg
    https://i.ytimg.com/vi/hZiZAS_ADpA/maxresdefault.jpg
    И вече не е концепция, а действащ прототип.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 909 Любопитно

    До коментар [#4] от "Дразнител":
    не отговаря на някои основни европейски норми и изисквания.
    ...
    Като например ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  11. 11 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Там демонстрирането на богатство и мястото в обществото е много важно, затова и по-големите луксозни коли. Преди време четох (може и да не е вярно), че дори емблемата отпред на Мерцедес я правят по-голяма за китайския пазар.

  12. 12 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    [quote#7:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]При положение ,че средния им ръст е 20см под европейците[/quote]
    Китайците въобще не са 20 см по-ниски от Европейците. А обичат по-дълги коли защото ги използват като лимозини - седят на задната седалка и ги вози шофьор на който заплатата е колкото да си купиш едни чепици. Нормалните китайци не могат да си позволят такива коли.

    California Über Alles
  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Защо форумистите се подиграват на китайците? Ако този 5 м С 6 се появи на нашия пазар мислите ли си, че нашите мутри-ченгета няма да хукнат да си го купуват? При това със сигурност ще е по-евтин от разни мерцедеси, бентлита и БМВ-та?

  14. 14 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    ... нещо в тази информация е сбъркано ... (освен размерите за китайския пазар ), то и конкретно посочените размери: дължина 5 м., и МЕЖДУОСИЕ 2,9 м. ...ии .. 2 м. висят някъде??? От показаните снимки, не ми изглежда да е така, по-скоро междуосието е 3,8 м.
    Както и да е - щом китайчетата, толкова са го закъсали за дъъъълги лимузини и не могат да сглобяват ГрейтУоли с такива размери - честито на Ситроен !!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  15. 15 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Защото са най-големият автомобилен пазар в света може би?

  16. 16 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1494 Весело

    [quote#13:"historama"]Ако този 5 м С 6 се появи на нашия пазар мислите ли си, че нашите мутри-ченгета няма да хукнат да си го купуват?[/quote]

    Мутра със Ситроен? Хехе........

    Знанието е сила, информацията - власт
  17. 17 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    [quote#3:"pag"]Очевидно е на удължената база на Пежо 508. [/quote]

    Моделът С6 съществува много преди появата на Пежо 508. Разбира се това е нов модел. 508 е значително по-малък.
    https://www.google.bg/search?q=%D1%81%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BD+%D1%816&espv=2&biw=1440&bih=775&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj97bbpoL3MAhVDUBQKHU1BDAAQsAQIGQ

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  18. 18 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2488 Неутрално

    [quote#12:"Pontif А"]Китайците въобще не са 20 см по-ниски[/quote]
    Ми аз четох в Дневник ,че тези ниските се удължават!
    http://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2005/06/08/183138_nova_maniia_v_kitai_-_uvelichavane_na_rusta/
    Иначе нали знаеш ,че там не е като в Европа всички да има шофьорски книжки? Пък средната заплата отдавна им отиде на към $1000 а за мегаполисите Шанхай , Суджоу,Хонконг и т.н. си работят за по над $5000 което изпреварва и водещи градове в ЕС! Явно си искат по-големи коли и не щат комбита защото не приличали на дракони!
    Та колко са в Китай чепиците?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  19. 19 Профил на ems37520974
    ems37520974
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Хората са намерили пазарна ниша, уплътняват я. Щом има кой да плаща, ще се намери винаги кой да подсигури стоката.
    Новобогаташката средна класа в Китай си иска избиване на комплексите и компенсиране на годините с "паничка ориз" на ден и "културната" революция.

    http://www.kultura.bg/bg/article/view/24552
  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    [quote#18:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Пък средната заплата отдавна им отиде на към $1000 а за мегаполисите Шанхай , Суджоу,Хонконг и т.н. си работят за по над $5000 което изпреварва и водещи градове в ЕС! [/quote]
    Глупости на квадрат!
    Средната РЗ в Китай за 2014г. е 554$, специално в Пекин 705 $. За 2015 няма увеличение (така мисля). Т.е. заплатите са подобни на нашите. Друга тема е че имат много комунисти-милионери, като у нас. Нищо че Миков и Нинова манифестираха на 1 Май, и викаха за социална справедливост.

  21. 21 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Самочуствието на новобогаташи.

    Типичния синдром за богаташ натрупал пари заради едната конюктура и връзки.

  22. 22 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Карам "Ситроен"и за нищо на света не бих я сменил с друга марка автомобил.Возенето е много по-комфортно в сравнение с други автомобили.Естествено имам предвид автомобилите с хидропневматично окачване на"Ситроен".Ама май вече ги спират от производство.Не знам тази версия дали е с такова окачване.Предишната С6 имаше това окачване.Но за съжаление не ми достигнаха парички да си я купя.И то доста не ми достигаха.Хахаха.

  23. 23 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1494 Весело

    [quote#17:"quatro_4x3"]Моделът С6 съществува много преди появата на Пежо 508. [/quote]

    Мда, от 2005 г. до 2012 г., само че беше на удължена платформа от С5 и като дизайн нямаше нищо общо с никое Пежо, а следваше СХ. Беше комфортен и луксозен, но много различен от немския мейнстрийм, затова и не се възприе.
    Това на снимките си е модел за китайския пазар - триобемен, конвенционален, вероятно с бензинов мотор от 150-160 к.с.
    Нищо общо с духа на Ситроен, но трябва и да се яде..........

    Знанието е сила, информацията - власт
  24. 24 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Наскоро след новината за удължен Мерцедес Е класа , се замислих защо са толкова различни две нации от една раса? Японците са всеизвестни с супер малките ванчета и кии карс, при условие че от десетилетия имат един от най високите стандарти на живот, а съседите им проявяват синдрома "пази боже, сляпо да прогледа"! Или и там, като при нас се избиват комплексите на лесните пари в неподходящи ръце.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  25. 25 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Вчера пишеше за Ягуар удължен
    специално за китайците.Явно
    големите фирми удачно се въз
    ползват от комплексираните
    китайци !!!

  26. 26 Профил на tvo49372543
    tvo49372543
    Рейтинг: 10 Неутрално

    1. Правилното е "в град Ухан" .
    2. Нещата с удължените бази на колите си имат логично обяснение. Все още повечето собственици на малко по-скъпи коли са хора над средна възраст. Голяма част от тях нямат книжки. И затова много често използват шофьори. Т.е. собственика на колата седи на задните седалки, където дефакто е и удължението. Т.е. автомобилните компании създават по-голям комфорт на реалния купувач на автомобила.

  27. 27 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3277 Весело

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    Това харесвах на американските коли от преди петдесет години,че бяха огромни! Като за бял човек! Не ми пука,че звучи некоректно!

  28. 28 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Четох някъде,че за малкото китайче шеф било смъртна обида да се вози до шофьора.Затова всички марки правят по дълги модели зада е удобно на седящите отзад.Луда работа.Иначе правилото е вярно-малка пи-ка голяма лимузина.

  29. 29 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Абе че компенсират, компенсират...

    Но да се правиш на гъзар със ситроен? Явно още не са разбрали правилата на играта, които дори и арабите в Залива, без да са особено интелигентни иначе, доста бързо схванаха. Ако на една кола максималната ѝ скорост не е над 250 км/ч няма как да се гъзарееш с нея. Не че ще им дотрябва, щото нямат магистрали за такива скорости, ама все пак...

  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    [quote#16:"pag"]Мутра със Ситроен? Хехе.....[/quote]
    Аз не съм виждал много мутри (дори и от ТИМ) да се возят на нови мерцедеси - винаги са на втора ръка, вярно на по 2-3 години, в много добро състояние. Нови карат баш мутрите - тези от НС, правителството, изобщо висшите държавни чиновници.
    Така че защо не на нова, удобна кола?

  31. 31 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Научно е доказано, че на къса пишка ѝ трябва дълга база. Това и за България е в сила

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  32. 32 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 755 Неутрално

    [quote#2:"pag"]Егото, колега...... [/quote]
    Мултипродуктовата фабрика на света!

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  33. 33 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#30] от "historama":

    Френския президент винаги слиза от Ситроен, въпрос на манталитет. И това че всеки стъпил в НС започва да се държи като новобогаташ, също е манталитет





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK