Лимузина с дължина пет метра и междуосие 2.90 м е новото попълнение в гамата на "Ситроен". Модел С6 е разработен съвместно с китайския производител DongFeng и ще се произвежда в град Вуан.
С6 ще се предлага само в Китай. В салона са използвани качествени материали и са на разположение всички технологични достижения, правещи пътуването по-комфортно.
Всичко, което трябва да знаете за:
442
Рейтинг: 1477 НеутралноЕ б@ти китайците !!! за какво всички се втурнаха да правят специално за тях по-големи коли ??? Кое по-точно не могат да си съберат в автомобилите с нормални размери !!!
pag
Рейтинг: 1494 Весело[quote#1:"442"]Кое по-точно не могат да си съберат в автомобилите с нормални размери !!![/quote]
Знанието е сила, информацията - властЕгото, колега......
pag
Рейтинг: 1494 НеутралноОчевидно е на удължената база на Пежо 508. Интериора ми харесва.
Знанието е сила, информацията - властДразнител
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Жизнь или Life - избор има.Елементарно, Уотсън - това е пазарен трик, с който се постигат (поне) две цели - задоволяване на маниакалното его на китайците и в същото време създаване на автомобил, който е неизползваем в Европа поради факта, че не отговаря на някои основни европейски норми и изисквания. Т.е. няма опасност от наводняване на тукашния пазар със законно произведени китайски коли, носещи европейски марки.
tolex
Рейтинг: 715 НеутралноГоляма кола = малка пиш..@
Най-често това прикриват родните "китайци" с големите Уимозини.
Иначе страхотни са от Ситроен. Поледните години дръпнаха много.
stenlyaka
Рейтинг: 1302 НеутралноБрех какви Китаешки размери !Очевидно Китаешкия пазар подражава на Американския !
Колата кефи , обаче !
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Весело[quote#1:"442"]б@ти китайците !!! за какво всички се втурнаха да правят специално за тях по-големи коли ?[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleИ аз това се чудя ! При положение ,че средния им ръст е 20см под европейците и средното тегло 50-100кг под американците ...
да не говорим какво още им по-малко ...ама си искат 5 метрови лимузини!Какво ли искат да компенсират?
Norman Granz
Рейтинг: 3280 НеутралноДребните монголоидни човечета обичат да се обзавеждат с огромни лимузини, ракети, цар-бомби и други подобни атрибути на власт и могъщество.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Питайте Путин, той ще потвърди.
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#5:"tolex"]Иначе страхотни са от Ситроен. Поледните години дръпнаха много.[/quote]
pg pg
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Я виж това:
https://i.ytimg.com/vi/hZiZAS_ADpA/maxresdefault.j
https://i.ytimg.com/vi/hZiZAS_ADpA/maxresdefault.j
И вече не е концепция, а действащ прототип.
роджър
Рейтинг: 909 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Дразнител":
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgне отговаря на някои основни европейски норми и изисквания.
...
Като например ?
Yard
Рейтинг: 1421 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Там демонстрирането на богатство и мястото в обществото е много важно, затова и по-големите луксозни коли. Преди време четох (може и да не е вярно), че дори емблемата отпред на Мерцедес я правят по-голяма за китайския пазар.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 Неутрално[quote#7:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]При положение ,че средния им ръст е 20см под европейците[/quote]
California Über AllesКитайците въобще не са 20 см по-ниски от Европейците. А обичат по-дълги коли защото ги използват като лимозини - седят на задната седалка и ги вози шофьор на който заплатата е колкото да си купиш едни чепици. Нормалните китайци не могат да си позволят такива коли.
historama
Рейтинг: 3964 НеутралноЗащо форумистите се подиграват на китайците? Ако този 5 м С 6 се появи на нашия пазар мислите ли си, че нашите мутри-ченгета няма да хукнат да си го купуват? При това със сигурност ще е по-евтин от разни мерцедеси, бентлита и БМВ-та?
Georgi Yordanov
Рейтинг: 684 Неутрално... нещо в тази информация е сбъркано ... (освен размерите за китайския пазар
), то и конкретно посочените размери: дължина 5 м., и МЕЖДУОСИЕ 2,9 м. ...ии .. 2 м. висят някъде??? От показаните снимки, не ми изглежда да е така, по-скоро междуосието е 3,8 м.
!!
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!Както и да е - щом китайчетата, толкова са го закъсали за дъъъълги лимузини и не могат да сглобяват ГрейтУоли с такива размери - честито на Ситроен
redsky
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Защото са най-големият автомобилен пазар в света може би?
pag
Рейтинг: 1494 Весело[quote#13:"historama"]Ако този 5 м С 6 се появи на нашия пазар мислите ли си, че нашите мутри-ченгета няма да хукнат да си го купуват?[/quote]
Знанието е сила, информацията - властМутра със Ситроен? Хехе........
quatro_4x3
Рейтинг: 1667 Неутрално[quote#3:"pag"]Очевидно е на удължената база на Пежо 508. [/quote]
D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BD+%D1%816&espv=2&biw =1440&bih=775&tbm=isch&tbo=u&sourc e=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj97bbpoL3MAhVDUBQKH U1BDAAQsAQIGQ
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Моделът С6 съществува много преди появата на Пежо 508. Разбира се това е нов модел. 508 е значително по-малък.
https://www.google.bg/search?q=%D1%81%D0%B8%D1%82%
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#12:"Pontif А"]Китайците въобще не са 20 см по-ниски[/quote] 38_nova_maniia_v_kitai_-_uvelichavane_na_rusta/
Libertarianism is just anarchy for rich peopleМи аз четох в Дневник ,че тези ниските се удължават!
http://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2005/06/08/1831
Иначе нали знаеш ,че там не е като в Европа всички да има шофьорски книжки? Пък средната заплата отдавна им отиде на към $1000 а за мегаполисите Шанхай , Суджоу,Хонконг и т.н. си работят за по над $5000 което изпреварва и водещи градове в ЕС! Явно си искат по-големи коли и не щат комбита защото не приличали на дракони!
Та колко са в Китай чепиците?
ems37520974
Рейтинг: 177 НеутралноХората са намерили пазарна ниша, уплътняват я. Щом има кой да плаща, ще се намери винаги кой да подсигури стоката.
http://www.kultura.bg/bg/article/view/24552Новобогаташката средна класа в Китай си иска избиване на комплексите и компенсиране на годините с "паничка ориз" на ден и "културната" революция.
historama
Рейтинг: 3964 Неутрално[quote#18:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Пък средната заплата отдавна им отиде на към $1000 а за мегаполисите Шанхай , Суджоу,Хонконг и т.н. си работят за по над $5000 което изпреварва и водещи градове в ЕС! [/quote]
Глупости на квадрат!
Средната РЗ в Китай за 2014г. е 554$, специално в Пекин 705 $. За 2015 няма увеличение (така мисля). Т.е. заплатите са подобни на нашите. Друга тема е че имат много комунисти-милионери, като у нас. Нищо че Миков и Нинова манифестираха на 1 Май, и викаха за социална справедливост.
niakoi_si
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Самочуствието на новобогаташи.
Типичния синдром за богаташ натрупал пари заради едната конюктура и връзки.
musashii
Рейтинг: 796 НеутралноКарам "Ситроен"и за нищо на света не бих я сменил с друга марка автомобил.Возенето е много по-комфортно в сравнение с други автомобили.Естествено имам предвид автомобилите с хидропневматично окачване на"Ситроен".Ама май вече ги спират от производство.Не знам тази версия дали е с такова окачване.Предишната С6 имаше това окачване.Но за съжаление не ми достигнаха парички да си я купя.И то доста не ми достигаха.Хахаха.
pag
Рейтинг: 1494 Весело[quote#17:"quatro_4x3"]Моделът С6 съществува много преди появата на Пежо 508. [/quote]
Знанието е сила, информацията - властМда, от 2005 г. до 2012 г., само че беше на удължена платформа от С5 и като дизайн нямаше нищо общо с никое Пежо, а следваше СХ. Беше комфортен и луксозен, но много различен от немския мейнстрийм, затова и не се възприе.
Това на снимките си е модел за китайския пазар - триобемен, конвенционален, вероятно с бензинов мотор от 150-160 к.с.
Нищо общо с духа на Ситроен, но трябва и да се яде..........
soul
Рейтинг: 460 НеутралноНаскоро след новината за удължен Мерцедес Е класа , се замислих защо са толкова различни две нации от една раса? Японците са всеизвестни с супер малките ванчета и кии карс, при условие че от десетилетия имат един от най високите стандарти на живот, а съседите им проявяват синдрома "пази боже, сляпо да прогледа"! Или и там, като при нас се избиват комплексите на лесните пари в неподходящи ръце.
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалковvaltoro
Рейтинг: 989 НеутралноВчера пишеше за Ягуар удължен
специално за китайците.Явно
големите фирми удачно се въз
ползват от комплексираните
китайци !!!
tvo49372543
Рейтинг: 10 Неутрално1. Правилното е "в град Ухан" .
2. Нещата с удължените бази на колите си имат логично обяснение. Все още повечето собственици на малко по-скъпи коли са хора над средна възраст. Голяма част от тях нямат книжки. И затова много често използват шофьори. Т.е. собственика на колата седи на задните седалки, където дефакто е и удължението. Т.е. автомобилните компании създават по-голям комфорт на реалния купувач на автомобила.
deaf
Рейтинг: 3277 ВеселоДо коментар [#8] от "Norman Granz":
Това харесвах на американските коли от преди петдесет години,че бяха огромни! Като за бял човек! Не ми пука,че звучи некоректно!
dolna4erti4ka
Рейтинг: 969 НеутралноЧетох някъде,че за малкото китайче шеф било смъртна обида да се вози до шофьора.Затова всички марки правят по дълги модели зада е удобно на седящите отзад.Луда работа.Иначе правилото е вярно-малка пи-ка голяма лимузина.
Тарасион
Рейтинг: 587 НеутралноАбе че компенсират, компенсират...
Но да се правиш на гъзар със ситроен? Явно още не са разбрали правилата на играта, които дори и арабите в Залива, без да са особено интелигентни иначе, доста бързо схванаха. Ако на една кола максималната ѝ скорост не е над 250 км/ч няма как да се гъзарееш с нея. Не че ще им дотрябва, щото нямат магистрали за такива скорости, ама все пак...
historama
Рейтинг: 3964 Неутрално[quote#16:"pag"]Мутра със Ситроен? Хехе.....[/quote]
Аз не съм виждал много мутри (дори и от ТИМ) да се возят на нови мерцедеси - винаги са на втора ръка, вярно на по 2-3 години, в много добро състояние. Нови карат баш мутрите - тези от НС, правителството, изобщо висшите държавни чиновници.
Така че защо не на нова, удобна кола?
leon555
Рейтинг: 684 НеутралноНаучно е доказано, че на къса пишка ѝ трябва дълга база. Това и за България е в сила
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaGeoimg
Рейтинг: 755 Неутрално[quote#2:"pag"]Егото, колега...... [/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Мултипродуктовата фабрика на света!
boras
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#30] от "historama":
Френския президент винаги слиза от Ситроен, въпрос на манталитет. И това че всеки стъпил в НС започва да се държи като новобогаташ, също е манталитет