Новото "Сузуки Балено" официално вече присъства и на българския пазар. Дългият 3.96 метра модел е рожба на повече от 60-годишен опит на японския конструктор в създаването на компактни автомобили.
Външният вид на колата е подчинен на дизайнерския подход "Liquid Flow", което ще рече, че е оформен като че ли от течаща вода. Отвън правят впечатление елементите от хром дори в базовата версия, спойлера на покрива с вградена стоп-светлина и фаровете със светодиодни дневни светлини. © Миркат
При създаването на "Балено" акцентът е бил в осигуряването на максимален простор за пътниците, като разстоянието от 81 сантиметра между основите на предната и задната седалки е сред най-добрите в класа. Багажният обем варира между 355 и 1085 литра.
Адаптивен круиз контрол и всички системи за контрол на пътното поведение
Сред екстрите в най-високото ниво на оборудване са безключов достъп, 7-инчов мултифункционален тъч дисплей със синхронизация на смартфон и навигационна система. Към екрана е свързана и камерата за задно виждане. Нетипична екстра за класа е адаптивният круиз контрол. © Сузуки
"Балено" идва с шест въздушни възглавници и всички съвременни системи за контрол на пътното поведение на автомобила като стандарт. В най-оборудваната версия е на разположение система за сигнализиране при опасност от сблъсък с предното превозно средство със спирачна функция.
С два изцяло нови мотора, включително и микрохибрид
Макар и по-голямо от "Суифт", "Сузуки Балено" е със 170 килограма по-леко. Моделът се предлага с два изцяло нови двигателя.
По-скромният бензинов е 1.2-литров с двойна инжекция, има мощност 90 к.с. и въртящ момент 120 Нм. Той осигурява ускорение до 100 км/ч за 12.3 секунди при разход на гориво 4.2 л/100 км. © Миркат
Тази версия на "Балено" има и хибриден вариант, който използва интегриран стартер-генератор, съдействащ на двигателя при стартиране и ускоряване на автомобила. Другата му функция е да генерира ток при регенеративното спиране.
Хибридът използва компактна високопроизводителна литиево-йонна батерия, поставена под предната седалка. При това изпълнение разходът на гориво е с 200 милилитра по-нисък.
Еднолитровият трицилиндров бензинов двигател с турбо има мощност 112 к.с. С него ускорението до 100 км/ч отнема 11.4 секунди, а разходът на гориво е средно 4.5 л/100 км.
Позиционирано между "Суифт" и SX4 S-Cross, "Сузуки Балено" е със стартова цена 22 490 лв. с ДДС. В най-луксозното си изпълнение моделът се предлага за 34 190 лв. © Миркат
Костадин Иванов
Рейтинг: 2871 НеутралноДължина и ускорение са посочени, широчина и колесна база - не. А количката изглежда къса, но широка.
ЕретикХи-хи
Рейтинг: 1706 НеутралноАко изкаш да си незабележим - купете си го. Иначе - некой издънен баварец...
znayko84
Рейтинг: 637 ВеселоИмаме едни служебни Сузуки Суифт. Ужасни дървета. Но пък са на по 10 години, 500 - 600 хиляди, че и повече километра и още си вървят
zheravna
Рейтинг: 455 НеутралноНяма да си купя. Или всъщност може и да взема едно, ако е с опциите за 14999 лв.
БМЗ
Рейтинг: 1133 НеутралноЦената не е лоша. 😆
Апокалипсисът апокалиптиченdj x2805
Рейтинг: 496 НеутралноДо коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":
www.soundcloud.com/x2805за тези двигатели?
Преди три години си взех нов автомобил - марка не споменавам 1.4 100 коня, пълен с техника за по-малко пари от базовата им версия... (и не е някоя боклукчава марка)
DS
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"стартова цена 22 490 лв. с ДДС
soul
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#2] от "Хи-хи":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковТо вече с издънените баварци, инголщадци и щутгарци са повече от всичко останало.Забелязвам ги само на светофар, когато ми бълват пушеци зловонни във вентилацията
2.5
Рейтинг: 1626 НеутралноНе изглежда зле!
I Want To BelieveНо като се огледам, у нас почти не виждам Сузуки!
Сигурно си има причина и голямата заслуга е на дистрибутора им...
БМЗ
Рейтинг: 1133 НеутралноДо коментар [#7] от "Dimitar Stoyanov":
Апокалипсисът апокалиптиченА ти колко очакваш да струва, 10 000 лв?
polux
Рейтинг: 409 НеутралноОтлични автомобили с качествено изпълнение.
Но у нас все още предпочитаме "новия внос" на луксозни германски возила, трета хубост, излъскани.
DS
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#11] от "polux":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"До коментар [#10] от "Bulgarische Motoren Werke":
998 куб
3 цилиндъра
90 кс
Що е то?
krasi_kara
Рейтинг: 510 Неутрално[quote#12:"Dimitar Stoyanov"]998 куб
3 цилиндъра
90 кс
Що е то?[/quote]
Триумф Тайгър (от първата генерация) или Ямаха FZ09.
Макар че и Матизите бяха с такива двигатели...
polux
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#12] от "Dimitar Stoyanov":
Мотор някакъв, не ги познавам
Petleshev
Рейтинг: 3188 НеутралноНа мене Сузуки, са ми по-скоро симпатични...! Ама, това Балено си отива към един нормален хечбек и с тия двигатели 1.2 и 1.0 с около 100 коня си остава чисто градска кола и с проблеми в продажбите! Предполагам, че ще е добра колата, но трябва да имат и някакъв двигател с по-прилична кубатура и повечко коне!
Бивш tww09306483.Наскоро карах един Аурис с двигател 1.3 бензин, 100к.с. ... Умряла работа! Ладата на тате, на времето, вървеше повече! Рев, вой, обороти до небесата и тогава малко се усеща, че е тръгнала...! Абе, измъчена работа, както казах градска кола.
pixel
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#15] от "tww09306483":
като втора кола на семейството ,имам сузуки суифт1,2 2013 г
94 кс ,ускорява добре , само возията е малко твърда , има гуми
185-55-16 ,а иначе е безпроблемна кола , на това балено и трябват по мощни мотори
_tsiki_ (otvratitelen nov sait)
Рейтинг: 409 НеутралноПак ли са от фиат двигателите и ги сглобяват в европа?
Книжовник
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#17] от "_tsiki_":
Ъхъ.. Определено са италиано двигателите. SX4 e 1:1 с Fiat Sedici. Общо взето на това купе 1.2 ще му е малко:
Horsepower @ RPM: 80 @ 6000
Torque @ RPM: 88 @ 4400
niki_rst
Рейтинг: 466 НеутралноСтига азиатски дървеса.