Новото "Сузуки Балено" вече е на българския пазар



Новото "Сузуки Балено" официално вече присъства и на българския пазар. Дългият 3.96 метра модел е рожба на повече от 60-годишен опит на японския конструктор в създаването на компактни автомобили.


Външният вид на колата е подчинен на дизайнерския подход "Liquid Flow", което ще рече, че е оформен като че ли от течаща вода. Отвън правят впечатление елементите от хром дори в базовата версия, спойлера на покрива с вградена стоп-светлина и фаровете със светодиодни дневни светлини.

Новото "Сузуки Балено" вече е на българския пазар

© Миркат


При създаването на "Балено" акцентът е бил в осигуряването на максимален простор за пътниците, като разстоянието от 81 сантиметра между основите на предната и задната седалки е сред най-добрите в класа. Багажният обем варира между 355 и 1085 литра.


Адаптивен круиз контрол и всички системи за контрол на пътното поведение




Сред екстрите в най-високото ниво на оборудване са безключов достъп, 7-инчов мултифункционален тъч дисплей със синхронизация на смартфон и навигационна система. Към екрана е свързана и камерата за задно виждане. Нетипична екстра за класа е адаптивният круиз контрол.

Новото "Сузуки Балено" вече е на българския пазар

© Сузуки


"Балено" идва с шест въздушни възглавници и всички съвременни системи за контрол на пътното поведение на автомобила като стандарт. В най-оборудваната версия е на разположение система за сигнализиране при опасност от сблъсък с предното превозно средство със спирачна функция.


С два изцяло нови мотора, включително и микрохибрид


Макар и по-голямо от "Суифт", "Сузуки Балено" е със 170 килограма по-леко. Моделът се предлага с два изцяло нови двигателя.


По-скромният бензинов е 1.2-литров с двойна инжекция, има мощност 90 к.с. и въртящ момент 120 Нм. Той осигурява ускорение до 100 км/ч за 12.3 секунди при разход на гориво 4.2 л/100 км.

Новото "Сузуки Балено" вече е на българския пазар

© Миркат


Тази версия на "Балено" има и хибриден вариант, който използва интегриран стартер-генератор, съдействащ на двигателя при стартиране и ускоряване на автомобила. Другата му функция е да генерира ток при регенеративното спиране.


Хибридът използва компактна високопроизводителна литиево-йонна батерия, поставена под предната седалка. При това изпълнение разходът на гориво е с 200 милилитра по-нисък.


Еднолитровият трицилиндров бензинов двигател с турбо има мощност 112 к.с. С него ускорението до 100 км/ч отнема 11.4 секунди, а разходът на гориво е средно 4.5 л/100 км.


Позиционирано между "Суифт" и SX4 S-Cross, "Сузуки Балено" е със стартова цена 22 490 лв. с ДДС. В най-луксозното си изпълнение моделът се предлага за 34 190 лв.

Новото "Сузуки Балено" вече е на българския пазар

© Миркат


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    Дължина и ускорение са посочени, широчина и колесна база - не. А количката изглежда къса, но широка.

    Еретик
  2. 2 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Ако изкаш да си незабележим - купете си го. Иначе - некой издънен баварец...

  3. 3 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 573 Весело

    Имаме едни служебни Сузуки Суифт. Ужасни дървета. Но пък са на по 10 години, 500 - 600 хиляди, че и повече километра и още си вървят

  4. 4 Профил на zheravna
    zheravna
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Няма да си купя. Или всъщност може и да взема едно, ако е с опциите за 14999 лв.

  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Цената не е лоша. 😆

    Апокалипсисът апокалиптичен
  6. 6 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":

    за тези двигатели?

    Преди три години си взех нов автомобил - марка не споменавам 1.4 100 коня, пълен с техника за по-малко пари от базовата им версия... (и не е някоя боклукчава марка)

    www.soundcloud.com/x2805
  7. 7 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 618 Неутрално

    До коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":

    стартова цена 22 490 лв. с ДДС

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  8. 8 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#2] от "Хи-хи":

    То вече с издънените баварци, инголщадци и щутгарци са повече от всичко останало.Забелязвам ги само на светофар, когато ми бълват пушеци зловонни във вентилацията

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  9. 9 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    Не изглежда зле!
    Но като се огледам, у нас почти не виждам Сузуки!
    Сигурно си има причина и голямата заслуга е на дистрибутора им...

    I Want To Believe
  10. 10 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    До коментар [#7] от "Dimitar Stoyanov":

    А ти колко очакваш да струва, 10 000 лв?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  11. 11 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Отлични автомобили с качествено изпълнение.

    Но у нас все още предпочитаме "новия внос" на луксозни германски возила, трета хубост, излъскани.

  12. 12 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 618 Неутрално

    До коментар [#11] от "polux":


    До коментар [#10] от "Bulgarische Motoren Werke":

    998 куб
    3 цилиндъра
    90 кс

    Що е то?

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  13. 13 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 525 Неутрално

    [quote#12:"Dimitar Stoyanov"]998 куб
    3 цилиндъра
    90 кс

    Що е то?[/quote]

    Триумф Тайгър (от първата генерация) или Ямаха FZ09.

    Макар че и Матизите бяха с такива двигатели...

  14. 14 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#12] от "Dimitar Stoyanov":

    Мотор някакъв, не ги познавам

  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    На мене Сузуки, са ми по-скоро симпатични...! Ама, това Балено си отива към един нормален хечбек и с тия двигатели 1.2 и 1.0 с около 100 коня си остава чисто градска кола и с проблеми в продажбите! Предполагам, че ще е добра колата, но трябва да имат и някакъв двигател с по-прилична кубатура и повечко коне!
    Наскоро карах един Аурис с двигател 1.3 бензин, 100к.с. ... Умряла работа! Ладата на тате, на времето, вървеше повече! Рев, вой, обороти до небесата и тогава малко се усеща, че е тръгнала...! Абе, измъчена работа, както казах градска кола.

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#15] от "tww09306483":

    като втора кола на семейството ,имам сузуки суифт1,2 2013 г
    94 кс ,ускорява добре , само возията е малко твърда , има гуми
    185-55-16 ,а иначе е безпроблемна кола , на това балено и трябват по мощни мотори

  17. 17 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Пак ли са от фиат двигателите и ги сглобяват в европа?

  18. 18 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#17] от "_tsiki_":

    Ъхъ.. Определено са италиано двигателите. SX4 e 1:1 с Fiat Sedici. Общо взето на това купе 1.2 ще му е малко:

    Horsepower @ RPM: 80 @ 6000

    Torque @ RPM: 88 @ 4400

  19. 19 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Стига азиатски дървеса.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK