По новото трасе на магистрала "Марица" ще бъде направен втори ремонт

Снимката е архивна

© Дневник

Снимката е архивна



Едва година след откриването на автомагистрала "Марица" се налага втори ремонт по нейното трасе, съобщи Би Ти Ви. Този път ще се отстраняват нередности по фуги на мост на 60-ия километър от аутобана в посока Свиленград.


Трасето все още е гаранционно, затова ремонтът е за сметка на строителя, уточняват от Агенция "Пътна инфраструктура".


Първият ремонт на магистрала беше през зимата, когато наново беше изградено платното на моста над река Банска в отсечката от Димитровград до Оризово. Отсечката с дължина 36 километра трябваше да струва 134 млн. лева, но проектът се оскъпи с 43 млн. лева, дадени за стабилизиране на терена под насипите и за изграждане на отводнителни канали.


Изпълнител на най-новата част на "Марица" е италианската компания "Кооператива Муратори и Чементисти - Чи Ем Чи ди Равенна". При предишния ремонт председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров обяви, че не е ненормално да има дефекти по новоизградени пътни участъци, но важното било, че служители на АПИ редовно проверявали състоянието на новите отсечки. "Увеличихме гаранционния срок на пет години, като всеки месец се правят проверки и при открити нередности изпълнителят ги отстранява за своя сметка", каза тогава Лазаров.

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Biggus Dickus
    Biggus Dickus
    Рейтинг: 564 Весело

    Долна инсинуация викам аз! Как може по магистралите Му, да има ремонт през месец? Нещо май сте взели пари от ельоменатете да Го хулите?? а? А?

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  2. 2 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Да се внушава: асфалт се яде, а който не яде асфалт е контрабандист и клати стабилността!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1180 Неутрално
  4. 4 Профил на Миро
    Миро
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Еми така е - Той реже лентичките и после почват ремонтите. След основния ремонт фонтана на Варна все още стои опасан с "временни" решетки.

    другари комунисти (БСП, АБВ, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
  5. 5 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Мда, България субсидира турския бизнес.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  6. 6 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2849 Весело

    Къде е Ленторезец Храбър да каже ,че някой го клати?

  7. 7 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#6] от "hodounski":

    Целува Ердоган в страстна прегръдка. С което накара кадъната да ревнува чак

  8. 8 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Фирмата изпълнител е Агромах. Дадоха им да довършат лот 4 на Струма до Кулата и после лот 1 на Марица, като партийната повеля беше да ги направят точно за местните избори. Нямаше никакво време да се изпълнят както трябва насипи и съоръжения. И... се получиха съответните 'видими резултати'.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2486 Неутрално

    Магистралата е много добра и върши страхотна работа. Само с едното платно да работи дори, ще е 100 пъти по-добре от стария път през селата и с ляв завой на 180 градуса с пресичане на насрещното движение - такъв завой, убеден съм, е нямал на нито един път с номер с Е отпред. Не се бяхме сетили да кандидатстваме Гинес, само затова не ни вписаха...

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  10. 10 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "Увеличихме гаранционния срок на пет години, като всеки месец се правят проверки и при открити нередности изпълнителят ги отстранява за своя сметка".

    Неравности по мост.

    Лошо!
    Ко хубаво си беше по стария път!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  11. 11 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#9] от "cinik":

    Така де, по-добре от нищо, те затова хората и ремонта на пешеходната част на „Витоша“ го харесват.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  12. 12 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2486 Неутрално

    До коментар [#8] от "TPOTOAP":

    Статистиката не показва доказана връзка между време на изпълнение и качество. Ела да видиш други обекти, които ги влачиха по 5 години и там резултатите са още по-видими.

    Летището спомняш ли си го, колко време го строяха и накрая му се свлече окаченият таван. Лапа Мангиз на Люлин? Дунав мост II - 8 години го строиха и 2 години продължават "гаранционните ремонти".

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  13. 13 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 511 Любопитно

    Да уточним, че май у АПИ не си знаят наредбицата - гаранционните срокове за автомагистралите са 5-годишни, а за съоръжения за автомагистрали, пътища и улици (мостове, тунели и др.) при ново строителство са 10-годишни...

  14. 14 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 594 Неутрално

    А КОГА ЩЕ НАПРАВИМ РЕМОНТ НА НС И КАБИНЕТА?

  15. 15 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Бързаме да режем ленти,а после,безкрайни основни ремонти!
    После защо стават автопроизшествия - бабуни,дупки,недовършени работи.Добре поне,че е в гаранция!

    Tony
  16. 16 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7447 Неутрално

    Боко, Боко, с какво се хвалиш, какви магистрали си построил ,няма ги никъде по света. Токущо открити и почват ремонти. Крадете с мярка бе, вие направо се оляхте.

  17. 17 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    ..".проектът се оскъпи с 43 млн. лева, дадени за стабилизиране на терена под насипите и за изграждане на отводнителни канали."
    Същият номер бе приложен и при преминаването край Ямбол... Не видели ,че има блато , та им додадоха 26 млн. Да видим : на първо място в търга се класират с обявена цена. Предполага се ,че са изучили трасето в подробности за да предложат цената. Оказва се ,че река Мочурица , дето я има на всички карти на България , не е предвидена ! И хоп - още 26 млн ! Да , но като им добавиш тия пари , те вече не са на първо място по цена, защото следващите са видели реката и са предвидили средства за преминаването и. Фатката е ,че просто са си разделили парите !
    Същият финт го прилагат и сега !

  18. 18 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Цитат: "...Увеличихме гаранционния срок на пет години..."

    Бах мааму. Нима има магистрала чиито гаранционен срок да е под 5 години. Ако някой е подписал документ с такива условия трябва директно да отиде в затвора и да забрави за държавна работа пожизнено.

  19. 19 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3860 Неутрално

    Как една година бе, Марица я откриха края на октомври, преди 7 месица! Аз бях един от първите, минали по нея. И какво - ВТОРИ ремонт?! За 7 месеца? Има нещо бая миризливо в тая история...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3860 Неутрално

    До коментар [#18] от "proizvoditel":

    Аутобаните в Германия са вече на 80 години и не са мръднали.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Ако се налагат ремонти на втората година, какво ли ще е на 6-тата?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    "Увеличихме гаранционния срок на пет години, като всеки месец се правят проверки и при открити нередности изпълнителят ги отстранява за своя сметка", каза тогава Лазаров"

    Тоя е за затвора. Типичен лъжлив гербер. Магистралите се приемат по закон с 5 години гаранция, а мостовете и виадуктите - с 10. Банда престъпници, че и лъжат нагло.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 438 Гневно

    Нагли, гнусни, безсрамни НЕКАДЪРНИЦИ.
    Некадърието и посредствеността избуяват в таткОвината....

    Прокуратурата да се самосезира. ЗАТВОР трябва да има за такива дела!!!

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  24. 24 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#18] от "proizvoditel":

    АМ " Люлин" до колкото е знам е с гаранция от 1год.

  25. 25 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#12] от "cinik":

    Вероятно не знаеш, че изграждането на АМ Марица в тези лотове започна през 2011 г. и трябваше да приключи по договор през 2013 г., но я бяха докарали до под кривата круша.

    След няколко анекса, които я оскъпиха с около една трета, я завършиха на юруш през 2015 г. Т.е. имаме едновременно двойно закъснение и накрая бързане, съчетано с оскъпяване на строителството.

  26. 26 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 776 Неутрално

    [quote#12:"cinik"]Лапа Мангиз на Люлин?[/quote]
    Че това е може би най-безпроблемната магистрала построена в последните 10 години или нещо ми убягва?!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  27. 27 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2486 Неутрално

    До коментар [#26] от "zo":

    Не, Бургас-Карнобат е най-безпроблемната категорично. Лапа Мангиз беше забавена, оскъпена, правиха тунели с покрив и 2 метра пръст отгоре, колкото да се води тунел, после се свличаха склонове

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  28. 28 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#27] от "cinik":

    Тунелите е ясно защо ги има, това не виждам какво общо има. Имаше забавяне и оскъпяване, но под безпроблемна имам предвид контекста на статията и нещата, които коментираме — ремонт на ремонт на новопостроено. Свличанията на „Люлин“ са лесна работа.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  29. 29 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Да ...ремонти , качествени ..не качествени , но преди ББ" плюехме" по голо поле и ставаше кал..сега е къде ..къде по добре плюем на асфалт и кал няма...става само по хлъзгаво та внимавайте със скоростта за да няма жертви по магистралите...

  30. 30 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 274 Любопитно

    Какво казаха Бащицата и Слоницата по темата?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK