Внимателни промени по костенурката на "Фолксваген"

Внимателни промени по костенурката на "Фолксваген"

© Фолксваген



Успешната история на "Фолксваген Костенурка" продължава с внимателен фейслифт на актуалния модел. Той засяга хечбека и кабриото, а след него автомобилът ще се предлага в две нови версии - "Деним" и "Ексклузив".


Гамата от цветове е обогатена с нови сив и зелен металик. Леко са пипнати и броните.


След фейслифта стоповете вече са със светодиодни светлини, а на разположение са джанти с две нови визии.




В салона промени има в осветяването на приборното табло, като то е по-атрактивно и лесно четимо. Очаквано, цветовете и материалите, използвани в салона, също са повече.


Новост е възможността арматурното табло да е в цвят. Специалният модел "Деним" пък е нов прочит на "Бийтъл Джинс" от 1974 година.

Фолксваген Бийтъл Деним

© Фолксваген

Фолксваген Бийтъл Деним


Боята тук е специална синя разцевтка, а 17-цоловите джанти са с ретро тасове. В салона спортните седалки са в тапицерия, напомняща плат за дънки.


"Бийтъл Ексклузив" разполага с всички предлагани за модела екстри. Тя се отличава по разработените за нея джанти и с черните бляскави повърхности в салона.

Интериорът на "Бийтъл R-Line"

© Фолксваген

Интериорът на "Бийтъл R-Line"


Използваната кожа е "Напа", като е специално обработена, за да не се нагорещява при излагане на слънце. Изборът от двигатели традиционно е богат, като включва три бензинови и два дизелови мотора, с мощности между 105 и 220 конски сили.

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    Интериора е хубав, но го няма онова неповторимо страхотно излъчване на костенурката.

  2. 2 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Не изглежда зле. Мексиканска сглобка ли е?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2340 Неутрално

    Мини, Порше, Костенурка - 3в1

  4. 4 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Симпатяга! Жалко, че е твърде скъп.....

  5. 5 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Новото Бръмбарче вече има характер и това ми харесва, оригиналният Бръмбар винаги е имал въздействаща визия. Хубаво е, че VW възродиха модела или по-скоро дизайна.
    Виж, братовчедите от Порше така и никога не се отказаха от силуета на оригиналните овални форми, които остават разпознаваеми десетилетия наред.

  6. 6 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Тъпото е, че "костенурката" е замислена като евтин и надежден автомобил и затова все още има десетки хиляди бройки в движение по света, а този нейн "наследник" е нито надежден (фраш е с електроника и капризни, и ненадеждни датчици) и нито евтин!
    Народна кола, ама друг път!

  7. 7 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 559 Любопитно

    До коментар [#5] от "p911":

    Не мисля, че овалните форми са това, което прави поршето разпознаваемо - по-скоро две други черти на дизайна:
    1. Скосената задна част.
    2. Ококорени вечно кръгли фарове и снишаващ се между тях преден капак.

    За разлика от Мерцедес, които няколко пъти залитаха от двойни кръгли към цели през двойни квадратни и пак към двойни кръгли фарове и създадоха нечовешки грозотии като това например:
    http://img.jofogas.hu/images/Mercedes_E_300_TD_93197234528684.jpg

    Stef
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3452 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Интериорът наистина е хубав, но няма нищо общо с аскетичното излъчване на интериора на костенурката от “едно време”!
    Дизайнът е много приятен, но това вече няма как да е “народен автомобил”, както и минито!

    I Want To Believe
  9. 9 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    Май само у нас се знае като - костенурка, а по света си е бръмбар.

  10. 10 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#7:"stef"]Не мисля, че овалните форми са това, което прави поршето разпознаваемо -[/quote]

    [quote#5:"p911"]Порше така и никога не се отказаха от силуета на оригиналните овални форми[/quote] - СИЛУЕТ е ключовата думичка

    Порше също промениха фаровете при 996 но бързо се усетиха и се върнаха към традиционното излъчване.

    И да, не е евтина, здрава, народна кола, но и няма как да бъде, светът се променя ... Като се замисля, оригиналният Бръмбар не е по-надежден, но пък ако нещо му се счупи, просто може да се ремонтира на пътя

  11. 11 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1476 Любопитно

    Бръмбърче!

    Жената е покана за щастие
  12. 12 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#10:"p911"]И да, не е евтина, здрава, народна кола, но и няма как да бъде, светът се променя[/quote]


    [quote#6:"cristo_n"]Тъпото е, че "костенурката" е замислена като евтин [/quote]

    този автомобил и сега е Евтин ...
    започва от 13 500 евро в Германия

    това че има Гл***И хора които плащат повече е проблем на самите хора ..

  13. 13 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    Синият цвят е убийствен. Заедно с ретро джантите. Но той е на линия от доста време. http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_bg/LIST/VW!bg!!!V!!!/STD/V/MB%7CBeetle/PF%7Csl/ID%7CV20150783116/detail.html?sort=&STATE=fb_Motor;fb_AUV;v_pic1;id_V20150783116
    Има го в наличности с общия за марката 2 литра 220 к.с. Който е сам или са двама и има 60 000 лева да ги дава. Колата е с неизползваеми задни седалки, които според мен по- добре да ги нямаше, за да има повече място за багаж. Също не била добре изчислена като баланс и не стъпвала напълно сигурно в завои.

  14. 14 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#7] от "stef":

    Това наистина е най-грозната скъпа кола.

  15. 15 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2833 Любопитно

    1964-та , купих си на старо ФауВе 1 200 с д.к.№ Сф 75 - 11 от гл.сч-л на БСФС .
    Това бе и първата ми кола.
    Доста емоции и преживявания с нея ,
    НО сегашния бръмбар не ме тегли !
    И бръмбара , и Мини и ФИАТ 500 ми приличат като силно гримирани дърти фльорци от пазара на женска плът !
    Всяко нещо с времето си !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  16. 16 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    До коментар [#15] от "Чардо":

    за ФИАТ-а не си прав. Доста прилична количка и бая успешен модел се оказа. Евтина е пък е много приятна отвътре. Определено не е така мощна като Мини и Бръмбър, но пък идеята им е да са градска кола за ползване - не за гъзария.

    п.п. карам такава служебна и съм много доволен

    Pure Chewing Satisfaction
  17. 17 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    До коментар [#15] от "Чардо":

    Не съм карал нито едната, нито другата кола, но ФИАТ 500 бе определено дамска кола. За нея най-важното бе, че минавйки покрай кафенето младата римлянка можела да спре, изправяйки се да се покаже почти до кръста през люка, да се провикне и всички да я видят. А това е страшно важно за всяко младо момиче, била тя римлянка, софиянка, или видинчанка - да бъде ЗАБЕЛЯЗАНА! А това е било възможно само с ФИАТ 500 (да се покаже през люка).

  18. 18 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2833 Любопитно

    До коментар [#17] от "shumkar":


    [quote#17:"shumkar"] А това е било възможно само с ФИАТ 500 (да се покаже през люка). [/quote]
    Също и на ФИАТ 600 и по -големия 600 Мултипла фамилиаре.
    Не говоря за новия Мултипла от 2003-та

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  19. 19 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 312 Неутрално

    До коментар [#9] от "deymus":

    Във Франция е позната като калинка.

  20. 20 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    Бръбара е проектиран като евтина народна кола, те взеха да го олигавят и му надуха цената, неудобна скъпа играчка

  21. 21 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Порше с един двигател боксер и една рама направи бръмбър бус и и спортна кола зависещи от един ремък сега са напълнени колите с излишни джаджи





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK