Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на prius
    prius
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Нямам опит със Ситроен. Моля някой да сподели преки впечатления ако има от марката. Благодаря!

  2. 2 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Дизайнът е супер, за другото ... лошо за марката не съм чувал !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1200 Неутрално
  4. 4 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 582 Неутрално

    До коментар [#1] от "prius":

    ми моите впечатления са че Тойота е доста по-добра

  5. 5 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Това с видеорегистратора от сн.9 ми харесва!

  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 972 Неутрално

    [quote#1:"prius"]Нямам опит със Ситроен. Моля някой да сподели преки впечатления ако има от марката. Благодаря!
    [/quote]

    Тук може да намерите горе-долу обективни мнения за почти всички марки и модели: honestjohn.co.uk/carbycar/

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 709 Неутрално

    [quote#1:"prius"]Нямам опит със Ситроен. Моля някой да сподели преки впечатления ако има от марката. Благодаря! [/quote]
    Тук също оценка на автомобилите от тестове и лични мнения.
    http://www.autoplenum.at/

  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    [quote#1:"prius"]Нямам опит със Ситроен. Моля някой да сподели преки впечатления ако има от марката. Благодаря![/quote]

    Карах Ксантия, купена нова в Израел, между 1997 и 2000 г. В момента карам С5, купена нова в България. Великолепни коли, несравними по комфорт за сегмента си. Хидропневматичното окачване създава усещане, че плуваш във въздуха. Единствено S класата на Мерцедес се доближава до това усещане.

    Като забележка мога да кажа, че С-петицата е твърде голяма за тесните сокаци на квартала, в който живея.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#2:"роджър"]лошо за марката не съм чувал ![/quote]

    това не е достатъчно..Добро чувал ли си?

    .аз не съм чувал изобщо да се говори нищо...
    прости никой не ги купува

  10. 10 Профил на freedom713
    freedom713
    Рейтинг: 8 Весело

    Като играчка е. Много яко!

  11. 11 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    [quote#9:"EU Надничар"].аз не съм чувал изобщо да се говори нищо...
    прости никой не ги купува[/quote]

    Като не чуваш се огледай да ги видиш. Това, че не се говори, означава, че хората просто си ги карат и не им създават много проблеми. Малко несериозно е да даваш мнение за автомобил, какъвто не си карал, освен ако става дума за външния вид. Седни да се повозиш в Ситроен с хидропневматично окачване, че да си на ясно за какво става дума. По-малките модели от С5 нямат такова окачване.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    [quote#7:"Гарван"]Тук също оценка на автомобилите от тестове и лични мнения.[/quote]

    Виждам, че моят модел - 3,000 куб.см. V6 битурбо - получава между 4.5 и ПЪЛНИ 5 точки от 5 възможни по мнения на собственици-германци.

    Никак не е зле за кола, която никой не купува.

    Никой не я купува в Сурсурлево, Долна Диканя и Пищигъз; в Германия нещата стоят леко другояче.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    [quote#11:"quatro_4x3"]Малко несериозно е да даваш мнение за автомобил, какъвто не си карал[/quote]

    Господинът е свикнал да дава мнение за неща, за които само е чувал ... в селската пивница...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 972 Весело

    [quote#9:"EU Надничар"]прости никой не ги купува[/quote]

    Е, не е толкова купуван като Голф тройка на газ в "уникално състояние" за 2000 лева.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    [quote#14:"pag"]Е, не е толкова купуван като Голф тройка на газ ... [/quote]

    ... тунингован със сини крушки на фаровете, "спортен" аСПух и лепенка на Monster Energy Drink на левия преден калник.


    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    Подходящ за дамите с тези гуми отстрани

  17. 17 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 585 Весело

    То защото първият беше много успешен.

    Сигурно им е артисал прекалено много сайд-трим и е трябвало да решават какво да правят с толкова много на склад.

    А догодина - нека позная - Ц2 и Ц1 кактус!

  18. 18 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    Несравними по комфорт с кое - с Мерцедес моделите две-три генерации по-рано ли?

    Пежо 407/ Ц5 е на технологичното ниво и ниво на комфорт на Е/Ц-класа от средата на 90-те. И таблото скърца.

  19. 19 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#14] от "pag":

    Ебаваш се ама в голф 3 коланите на задни седалки са с възможност за корекция на височината. Много е полезно когато се возят деца на бъстър сийт.

    Докато в "луксозните" Цитрон и Пешо' още не са се сетили за това.

  20. 20 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Исках да кажа booster seat.

  21. 21 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 552 Весело

    [quote#19:"subsonic"]Ебаваш се ама в голф 3 коланите на задни седалки са с възможност за корекция на височината.[/quote]
    Брей, велико! А пък повечето поршета даже нямат задни седалки!

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  22. 22 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#21] от "стафилокок":

    Поршетата с кой модел на PSA, великите френкси бънгии, го сравняваш?

  23. 23 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"]Хидропневматичното окачване създава усещане, че плуваш във въздуха.[/quote]

    Ситроен май се отказаха от хидравличното окачване! Аз имах Ксантия преди години и беше супер!

  24. 24 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 681 Весело

    Последната дума на балона :

    Кактуссссссссссс.

  25. 25 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#22] от "subsonic":

    Не ги сравнявам, само си позволявам да отбележа че за разлика от неповторимия Голф, който даже има регулируеми колани на задните седалки някой велики марки даже нямат задни седалки. По-просто не мога да го кажа.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  26. 26 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 687 Неутрално

    [quote#9:"EU Надничар"].аз не съм чувал изобщо да се говори нищо...
    прости никой не ги купува [/quote]
    Ако ти биеш жена си в къщи, не означава, че всички бият своите.

  27. 27 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Аз пък искам да кажа, че някои неща в немски автомобили от началото и средата на 90-те са по-практични от други в по-модерни френски автомобили.

    На съпругата ми й се наложи да кара голф 3 за 1 месец докато си купи нова кола след като тотализира своето Саксо и преди да си купи Пежо 407, и да ти кажа имаше някои неща които име изненадаха приятно в Голфа.

    В допълнение ще кажа, че редовно имам възможност да покарам новите отрочета на PSA в различни сегменти - 301(Elysee), 308(C4), 508(C5), 5008, новото 308 и макар да са с приятна външност, добър вътрешен комфорт и разход на гориво, не блестят с особено добро пътно поведение. Спирачките са прекалено чувствителни в началото на хода и липсва прогресивност, някои модели са с прекалено малки мотори - 5008 с 1.6 атмосферен бензинов мотор, 301 с 1.2 атмосферен бензинов мотор. Бензиновите турбо мотори са с добра еластичност и достатъчна мощност - визирам 1.6 турбо на 5008 и 1.2 турбо на новото 308.
    В новото 308 оборотомерът е особено дразнещ - стрелката се движи наобратно на стрелката на скоростомера. Също така няма добра видимост към таблото с уредите заради волана, а лостчето за круз-контрол е на много неудобно място и се бърка лесно с лостчето на мигачите.

    Дизеловите мотори са окей, но в усилен градски трафик турбодизеловия 1.6 на старото 308 "омеква" заради термално насищане на интеркулера. 1.6 турбодизела на 301 страда от запушване на ДПФ филтите - влезе ли в авриен режим колата няма мощност и не може да вдигне над 2000 оборота. Налагало ми се е да изминавам по 250 км така докато се прибера до София и беше мъка.

    Всички без 508 са с греда на пружини и амортисьори отзад, което дава чувство на "люлеене" по път с неравности. Задният мост е доста по-твърд от предния за да се компенсира чувството на недозавиване от предното предаване. това работи добри при добри пътни условия и идеални настилки, но прави колата нестабилна при лоши пътни условия и по завои по настилка с неравности, каквито са повечето пътища в родна България.

  28. 28 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 972 Неутрално

    [quote#18:"subsonic"]Пежо 407/ Ц5 е на технологичното ниво и ниво на комфорт на Е/Ц-класа от средата на 90-те. И таблото скърца.[/quote]

    [quote#18:"subsonic"]Несравними по комфорт с кое - с Мерцедес моделите две-три генерации по-рано ли? [/quote]

    [quote#19:"subsonic"]в голф 3 коланите на задни седалки са с възможност за корекция на височината.[/quote]

    Вие, феновете на "немското" отпреди 20 години сте неспасяеми.

    Много ми е забавно да гледам горди водачи на Мерцедеси Е-класи (за С - да не говорим) отпреди "две-три" поколения, проснали потни ръце през левия прозорец, защото покрай високите технологии и върховия комфорт са им спестили климатика.
    За ГоУф да не говорим - чак в петото поколение климатиците станаха сравнително (!) често явление., а водачите и пътниците почнаха да се наслаждават на лукса стъклата да ги свалят електромоторчета, а не те лично с ръце.
    За дизелите им да не говорим - великаните от Мерцедес успяха да произведат комън рейл през 2006-та - "само" 8 години след италианците......
    За дизелите на Вагините кво да говорим - помпа-дюзата беше екологична катастрофа, а комън-рейла им - измама. Скандалът още си върви.......

    Всъщност губя си времето - карайте си каквото желаете, не ми пречите......

    Знанието е сила, информацията - власт
  29. 29 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#8:"Norman Granz"] Единствено S класата на Мерцедес се доближава до това усещане. [/quote]

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    Пневматичното окачване доколкото съм чел е патент на Ситроен. Даже те имат един модел BX с ени ръбати форми, на които за пръв път се качих и се возих на пневматично окачване. Беше началото на 90'те... Та глупости от рода на "Не купувай 3-те Ф-та - Форд, Фиат и всичко френско" или тем подобни са присъщи за ... нека си го признаем.. крайно бедните и прости хора, които имат сериозно разминаване между самочувствие и възможности. Специално в БГ С5 не се купува много в сравнение с Голф 4 или Астра G, защото са висок клас и сервизирането им е сравнително скъпо. Аз карах едно Пежо 607, закупено втора ръка, и реално колата си беше executive class, но самият модел имаше т. нар. "детски болести" - фабрични дефекти, които постоянно се показваха. А по пътищата в България просто няма шанс да не ти се развали колата. Окачването и купето са постоянно под напрежение, мръсно гориво и прочие. Та така... Със здраве да си караш Ситроена. Както имаше едно време една реклама а Ситроен в Германия: "Nix bewegt sich wie ein Citroen."

  30. 30 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#14:"pag"]Е, не е толкова купуван като Голф тройка на газ в "уникално състояние" за 2000 лева.....[/quote]

    Или народната кола - "полицейски Опел" Все едно то завода в Рюселсхайм специално са разработили модела Astra G за нуждите на родното МВР...

  31. 31 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    [quote#29:"Книжовник"]Та глупости от рода на "Не купувай 3-те Ф-та - Форд, Фиат и всичко френско" или тем подобни са присъщи за ... нека си го признаем.. крайно бедните и прости хора, които имат сериозно разминаване между самочувствие и възможности.[/quote]

    Изобщо лозунгаджийското мислене го намирам за отблъскващо: "Има две марки коли - Мерцедес и всички останали"; "Кола с борче, мачка и **чка да не купуваш"; "Карам само германско"; има дори един още по-краен: "След пурата (S-класата от 80-те) и Мерцедесът вече не е, каквото беше."

    Ситроен е създател на толкова нововъведения в автомобилната промишленост, колкото може би никоя друга марка автомобили. Най-новата Седма серия на БМВ предлага някаква имитация на окачването на Ситроен (произвеждано от 1955 г.) САМО НА ЗАДНИЯ МОСТ, а на предния е ЕКСТРА - срещу още 20,000 евро.

    Хидропневматичното окачване на Ситроен е лицензирано и се ползва на Ролс Ройс Силвър Шадоу и Мазерати Куатропорте.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  32. 32 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#28] от "pag":

    Глупости - няма едно верно твърдение в това, което си написал. Нито за комън рейла, нито за нивото на комфорт, нищо. Впрочем - комън рейлът е измислен от Фиат, но е приложен първо от Мицубиши в сериен модел, така че си много далеч от величието на PSA в дизеловите мотори. Новите им бензинови мотори са разработка на БМВ, и това са всички бензинови мотори след 307 нататък.

    Неспасяеми сте, феновете на френското "качество" и "комфорт". Някой ви е излъгал да си купите френска кола и вие упорито си поватаряте колко са качествени и несравнимо комфортни. Ами не, не са. Нито качествени, нито несравнимо комфортни. Евтини материали, откровено странни технически решения, чупливи, поне частите са им евтини.

    Ситроен не е това, което е бил през 60-те и 70-те. Днес е просто поделение на Пежо, с малко по-изчанчен дизайн на интериора. Всичко отдолу е същото като на братчето Пежо, даже частите имат парт номера по Пежо на тях и автомобилът няма нищо общо с хидропневматичните ситроени от далечното минало.

    Да говориш, че единствено S-класата се доближавала до това усещане показва явно непознаване средния сегмент на много немски производители - не нямам предвид Опел, но защо не и Опел. Вземи покарай една нова Инсигния.

    А с комфорта на Мерцедес, Ауди и БМВ не може да става и сравнение.

  33. 33 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#31:"Norman Granz"]"Кола с борче, мачка и **чка да не купуваш"[/quote]

    До коментар [#31] от "Norman Granz":

    Това не бях го чувал... Кола с борче... Комплексарски народ сме и това е. Аз съмна принципа - няма крайно лоши марки, има лоши пътища.

  34. 34 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#31:"Norman Granz"]"След пурата (S-класата от 80-те) и Мерцедесът вече не е, каквото беше." [/quote]

    Все едно авторът на въпроснотно твърдение цял живот е карал пълната гама на Мерцедес. Особено през 80-те в България... Най-вероятно е търкал седалката на Жигули или в най-добрия случай - 2107.

  35. 35 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 468 Неутрално

    някой питаше за мнение за Ситроен. Сравнително са здрави, частите са евтини. Кактуса мен не ме кефи, грозни са ми

  36. 36 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    Това с климатиците идва от факта, че немски коли често се внасят от Германия. В Германия температурните условия са такива, че често климатик не ти трябва. Хората по къщите нямат климатици и както казват "за 10 дни в годината климатик няма смисъл да се купува". Лятно време на 22-25 градуса навън за какво ти е климатик?

  37. 37 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 972 Весело

    [quote#32:"subsonic"]Впрочем - комън рейлът е измислен от Фиат, но е приложен първо от Мицубиши в сериен модел[/quote]

    Мицубиши първи използват директно впръскване в бензинов мотор, при налягане от 50-ина бара. ФИАТ са пионерите на комън рейла в дизелите, където налягането на горивото даже при най-първото поколение беше почти 1000 бара. Чувствате ли разликата?

    [quote#32:"subsonic"]Ситроен не е това, което е бил през 60-те и 70-те. [/quote]

    Имам два СХ-а, ("Кола на годината 1975" - 2.5 дизел и 2.5 турбо бензин (с оригинален климатроник, задавате 22 градуса и си ги поддържа и зиме и лете, найс, а?), два ХМ-а ("Кола на годината 1988" - 2.5 турбо дизел и 3.0 V6, а заедно с един колега - DS (кола на средата на 20-ти век, бих казал).
    Служебната ми кола е като на Норман Гранц - С5 3.0 V6 HDI - с кожено табло, врати и централна конзола. Чипната до 290 кончета.
    Намеквам, че горе-долу съм в час с големите Ситроени......
    Вие сте карали бюджетни Пежа турско производство и ги сравнявате с тройно по-скъпи немски возила.
    Сравнявайте с Опел, Форд и Фолксваген.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  38. 38 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Имам 2 Ситроена (С2 и Гранд С4 Пикасо) и следващата ми кола (за съпругата) ще е това С3.

  39. 39 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Купих през 2006 нов Ситроен С2 1.4 HDi. Карах я до 2008 без абсолютно никакви проблеми. Много икономична градска кола, с която може да се отиде и доста по-далече. Тази на снимката изглежда направо красавица!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.