Новата "Хонда" NSX впечатли Фернандо Алонсо

Представянето на NSX на пистата "Ещорил" не е случайно. На това трасе легендата от Формула 1, Айртон Сена, печели първата си победа, а той е консултант и при разработването на първия NSX преди четвърт век.



Хонда" представи новото поколение на модела си NSX на събитие на португалската писта "Ещорил". Актуалната версия на спортния автомобил за всеки ден е хибрид, предлагащ обща мощност 581 конски сили, осигурявани от V6 бензинов двигател и три електромотора.


Скоростната кутия е деветстепенна автоматична с двоен съединител. Така екипиран японският спортист спринтира до 100 км/ч за под 4 секунди, а максималната скорост е 308 км/ч.

Новата "Хонда" NSX впечатли Фернандо Алонсо

© Хонда


Интересно решение е два от електромоторите да са монтирани в главините на предните колела, докато третият е интегриран в трансмисията. Това позволява електродвигателите да се използват не само за подобряване на ускорението, но и за по-прецизно управление и по-бързо спиране.


Алонсо за NSX
Сред първите тествали NSX в Европа беше пилотът от отбора във Формула 1 "Макларън Хонда" Фернандо Алонсо.
"Това, което наистина ме изненада по време шофирането, бяха спирачките, усещането е доста близко до карането във Формула 1", заяви пилотът, цитиран от пресслужбата на компанията. Отличното спиране е факт благодарение на общите усилия на електродвигателите и спирачните апарати на "Брембо" с 368 мм дискове отпред и 361 мм отзад.

Новата "Хонда" NSX впечатли Фернандо Алонсо

© Хонда


Алонсо допълва, че всъщност да управляваш NSX е по-лесно и приятно, отколкото болид, "защото не се вглеждаш във всяка малка част от инча, както правиш в състезанията". "Това е като разликата между изобразителното изкуство и техническото чертаене", обобщава пилотът.




Алуминий и композитни материали за купето
Иначе новата "Хонда" NSX се отличава с използването на алуминий и композитни материали за изработката на купето и шасито. При оформянето на колата специално внимание е отделено на оптималното използване на въздушните потоци, така че те да подпомагат охлаждането на различните агрегати, като повишават и силата на притискане.


Много усилия са хвърлени и за това моделът да звучи подобаващо добре. Заслугата е както на ауспуховата система, така и на допълнително интегриран в салона високоговорител.

Новата "Хонда" NSX впечатли Фернандо Алонсо

© Хонда


"Хонда" NSX може да се шофира в няколко режима, сред който комфортен, два спортни и за писта. Окачването използва амортисьори с променливи характеристики.


Комфорта на борда
В салона има две места, като седалките са спортни. Воланът е от магнезий, облечен в кожа. Екранът на мултимедията е седеминчов, реагиращ на допир и позволяващ интегриране на смартфон. Багажният обем е 110 литра, като в салона също има места за съхранение на различни дреболии.

Новата "Хонда" NSX впечатли Фернандо Алонсо

© Хонда


Актуалният модел се произвежда в от Honda Performance Manufacturing Center в Мърсивил, Охайо. Европейските поръчки на NSX започнаха през април, а доставките на континента ще бъдат факт от есента.
Новата "Хонда" NSX впечатли Фернандо Алонсо

© Хонда

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Добър повод да си спомним за великия Сена и непобедимата Хонда.

  2. 2 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4219 Неутрално

    Главният двигател с вътрешно горене задвижва задните колела, а 2 от електромоторите - предните, и общото задвижване става 4Х4, позволяващо по-бързо ускорение, и по-добро поведение на завоите. И подпомагат спирането.
    Няма е цената, но със сигурност тази Хонда ще е много по-евтина от Порше.
    Да оставим Ферари - то е нещо като ролекса, реално едно бижу.

  3. 3 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Системите на "бъдещето" от пистата вече са реалност на пътя ... това е едно от големите предимства на компаниите занимаващи се с развойна дейност в автомобилните спортове - след време прилагат опита си в серийни модели ... така са навлезли АБС, контрол на стабилността, блокировки на диференциалите (електрони и механични), много от елементите на скоростните кутии (например двойният съединител), сега хибридните системи ...

  4. 4 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Трите електрически двигателя от ДВГ ли черпят за задвижване?

  5. 5 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    супер автомобил ,дано обаче е по комфортен от малката хонда сивик която вози като каруца

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    Всякаква прилика с R8 е случайна!

    I Want To Believe
  8. 8 Профил на spid3r
    spid3r
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#6] от "bohr":

    И газова дали може да и се сложи?

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#1] от "nwj49315903":

    Хаха, чакай малко. Каква непобедима Хонда?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    [quote#2:"historama"]Няма е цената, но със сигурност тази Хонда ще е много по-евтина от Порше. [/quote]

    До коментар [#2] от "historama":

    Около $150К в САЩ.

    California Über Alles
  11. 11 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4647 Неутрално

    Новата "Хонда" NSX впечатли Фернандо Алонсо
    -------------------------
    Е, как няма да го впечатли, след като от Хонда му плащат заплатата.
    Майтап. Колата е наистина впечатляваща. Куп високи технологии, събрани в красива спортна обвивка.

    Gunter glieben glauchen globen
  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Весело

    Минусджиите? Кажете нещо

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  13. 13 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Весело

    До коментар [#7] от "2.50":

    Да сравняваш легенда като NSX с R8 е някакво извратено пернишко чувство за хумор - все едно да сравняваш Land Cruiser с Great Wall

    Stef
  14. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#9] от "deutschwagen":

    Малко си чел:
    https://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/4

    Stef
  15. 15 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 887 Весело

    До коментар [#13] от "stef":

    Така става, когато сравняваш само по визия и то с едниния производител, чиито гама познаваш - що годе добре


    Изключителен автомобил, когато събера от закуски ще си поръчам един.

  16. 16 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 261 Неутрално

    Предпочитам Нисан ГТР! Много по-отдавна е на пазара, с много по-добри параметри и е по-евтин!

  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#14] от "stef":

    Това е Макларън-Хонда, а не Хонда! И да, Макларън бяха най-силни през 1988 и 1989 с двигатели Хонда (но в никакъв случай не само заради тях), но 1990 вече са били равни с Ферари. 1991 най-силни са Уилиямс-Рено. 1992 МП 4/7 е хем бавен, хем ненадежден. Ходна напуска Ф1 края на сезона. 1993-та Макларън се справят по-добре с купешки двигател на Форд!

    Не ме карай да говоря и за предпочитанията на Сена относно личните му автомобили.

    Малко съм бил чел аз....точно на тази тема нямаш никакъв шанс срещу мен

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 18 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    До коментар [#13] от "stef":

    Audi е основана преди повече от 100г.
    Говорейки за легенди, към въпросния момент г-н Хонда буквално е ходил прав под масата! Жълтите и не само има доста жълто да си изперат от гащите преди да го докарат до историята на Audi по пистите!
    По въпроса с местния шовинизъм, не се напъвай прекалено, да не станеш за смях...

    I Want To Believe
  19. 19 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 466 Неутрално

    На българския пазар Хонда са силно надценена марка. Колите им са с евтини материали, а цените им са като на премиум марки.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  20. 20 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Ами, ... ауди ИЗГОРЕХА.

  21. 21 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 581 Весело

    [quote#14:"stef"]Малко си чел:
    https://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_MP4/4 [/quote]

    на него му е навик да Не чете

    при него думите Изпреварват мислите

  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#21] от "EU Надничар":

    Наденичарю, коментар #17 е и за теб. Ако можеш да четеш де

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Весело

    До коментар [#13] от "stef":

    Странно нещо, стефец. Все си мисля, че R8 се появи на този свят маааааалко преди това симпатично нещо на снимката. Ама може и да греша, нали не съм бил чел

    Между другото, как вървят нещата с "непобедимите" във формулата? И там ли впечатлиха Алонсо

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Ето още малко за великата Хонда, то от 1991, когато още бяха в играта:

    "Some will say, perhaps, that the 1991 World Championship was settled by the events at Montréal or Spa or Estoril, where apparently certain victories gave Nigel Mansell the slip. It was not. In reality, the World Championship was won — and lost — in the first four races, all won by Ayrton Sennna. Won, moreover, by a car which should not have been winning".

    Autosport 1991 — Nigel Roebuck


    И понеже някои обичат само Уикипедия (пак за МП4/6):

    "The car was tested by Gerhard Berger in the off-season, but he was unimpressed with the new engine, feeling it was underpowered for what it was, especially compared to Honda's V10 engine in the previous year's car. When Ayrton Senna returned for pre-season testing, he knuckled down to try to solve the engine's problems".


    Истинските фенове на Сена знаят защо е толкова велик. Защото беше велик състезател с понякога доста невелики болиди.

    Стеф, Наденичарю?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    [quote#23:"deutschwagen"]Все си мисля, че R8 се появи на този свят маааааалко преди това симпатично нещо на снимката. Ама може и да греша, нали не съм бил чел [/quote]

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    Какво общо има Ауди Р8 или Р10 с тази Акюра / Хонда?
    Или понеже на тебе ти приличат външно и си мислиш че имат нещо общо?
    Ауди направиха Р8 на базата на Ламбо Гайардо след като купиха Ламборгини. Какво точно му е революционното на този автомобил?
    Новата Акюра / Хонда NSX е хибридна кола с V6 мотор. Дизайнера е една млада мадама Мишел Кристенсен, която според общото мнение доста добре е запазила стила на колите Акюра (които се продават в САЩ) и също характера на оргиналната NSX. Без оргиналната NSX сега Ферарри нямаше да са тази компания. На времето когато излезна на пазара беше първия супер автомобил който можеше да се кара всеки ден. Седни в което и да е Ферарри от тази ера и веднага ще усетиш ергономиката - "италианска маймуна" Трябва да имаш къси крака и дълги ръце, педалите са изместени настрани към центъра. Ако ти се наложи да караш такова Ферарри 600км без прекъсване после трябва да почиваш в санаториум. Хонда за първи път показаха че може да имаш екзотичен автомобил и да го караш всеки ден на работа. Ауди имат Куатро. Това им е легендарния и революционен автомобил. Р8 / Р10 не блестят с нищо.
    Ако си практичен за $170-$190К можеш да вземеш Порше РС3 което прави това Ауди на мармалад. Ако искаш екзотика за тези пари можеш да вземеш Макларън или малкото Ламбо. Ако искаш за малко пари да му счупиш главата на Ауди Р8 за $106К един Корвет Z06 ще го направи смешно това Ауди.
    Никой не казва че Р8 не е чудесна кола. Дали си заслужава $190К ? Трудно може да се каже. Аз не бих дал такива пари за кола. А ако съм в тази категория ... може би това Ауди няма да бъде първия ми избор. При всяко положение Акюра NSX е много силна конкуренция за $150К. А от инженерна гледна точка е по-интересния автомобил. Не забравяй също че тази хибридна система е изпитана и тествана поне 7, 8 години от седаните на Акюра в САЩ. там схемата е обърната - мотора ДВГ е отпред а ел. моторите са отзад.

    California Über Alles
  26. 26 Профил на Hafthor
    Hafthor
    Рейтинг: 325 Неутрално
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#25] от "Pontif А":

    Както каза колегата, външният вид напомня на Р8 (р10 е прототип от Льо Ман, както има и р8 който също е прототип). Да, не една база с Гаярдо са, но какво от това? Все пак никой не те кара да я купуваш и не виждам защо така се възмущаваш.
    Както и да е, днес е трудно да се избегне влиянието на Ауди при външния дизайн. Всъщност Ауди имат доста повече история в иновациите от колкото си мислиш. Първите болиди с двигателят пред задната ос, първите антилаг системи за турбо, първата полуавтоматична скоростна кутия и т.н. Днес хибридни системи имат почти всички марки, но не съм чул да го има в оригиналния NSX. Да, за времето си е бил добра кола, с двигателят пред задната ос, което тогава го е имало само на марки като Ферари и Ламбо. Това не пречи на този нов модел да има част от визията на Ауди Р8 (както и наистина някои типични за Акюра елемемнти и малко оригиналност). всъщност на мен ми харесва външния и вид и нямам нищо против да се прдава. Хонда/Акюра имат нужда от нещо по-хот.

    Иначе не знам колко си прав за това дали NSX е първият екзотичен автомобил за всеки ден. То много зависи от определението ти за екзотика, но за мен оригиналният вариант не е толкова екзотичен колкото едно тогавашно Ферари или един Кунташ. Особено на външен вид, един Форд Проуб изглежда по-екзотично. А е имало едно време и Порше 930, което си е било доста екзоточно и баш за всеки ден. Не случайно въпросният Сена се е снимал с Хондата, но иначе е карал Порше 911 (макар не турбо), преди да добави и Аудита последните една-две години от живота си. Човекът си е разбирал

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    А Ауди и ФВ как вървят във формула 1 - както ЦСКА в А група?

    Stef
  29. 29 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Весело

    До коментар [#18] от "2.50":

    Оригиналността ти сигурно няма равна по стъргалото в Перник

    Stef
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#28] от "stef":

    Много си смешен. Ауди/ФВ не участват във Ф1. Мачкат там където участват. Нищо чудно, че Крисчън Хорнър им ревеше на колене да дойдат при него в Ред Бул.

    Най-любимото ми беше когато през 2014, Ауди спечелиха три 24-часови състезания за малко повече от месец - Льо Ман, Спа и Нурбургринг

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#29] от "stef":

    Перник та Перник. Вашият акъл по-далече не стига. Поне да сменяхте от време на време на Кюстендил, Пазарджик, Ямбол.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Весело

    Ето ви един типичен селски перничанин

    http://4.bp.blogspot.com/-Kxeda9eGHS8/UekiF5E5rGI/AAAAAAAAMDM/DYTVGtDnp_I/s1600/AYRTON+SENNA+-+SENNA+IMPORT+BRASIL.+1993.jpg



    Ето тук тоя същият говори как сложил ауспух и колата вървяла много яко:

    http://www.audiworld.com/forums/audi-original-s-cars-25/blast-past-ayrton-senna-tests-new-1994-audi-s4-20v-turbo-2859737/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    До коментар [#27] от "deutschwagen":

    Геносе, виждам че си на заплата в Ауди ...или което е по-тъжно - не си на заплата в Ауди но си превъртял на тема Ауди.
    При спор се хващаш за малките детайли защото си се абонирал за Аутобилд но пропускаш същността на спора.
    Под Р8/Р10 имах предвид двата им мотора а не прототипа на Льо Ман. Много добре си го схванал това но не си се сдържал да покажеш знания.
    Ауди са направили някои "първи неща" но също и Фиат, Волво, Джаг, ДжМ, Форд и доста други.
    Никой не оспорва че най-практичния 'супер кар" е Поршето но не е екзотика. В САЩ са на всеки ъгъл затова и не са екзотично скъпи. Ако искаш нещо още по-евтино и със 95% от това което прави Поршето взимаш си Корвет Z06.
    Това Ауди по което хипервентилираш е просто прищявка на Фреди Пиак. Като бизнес не е умен ход защото канабализира продажбите на Ламбо - които са същия концерн. Така че нито като платформа, нито като визия, нито като бизнес модел Р8 не е интересно. Това че е фантастиен модел - никой не го оспорва. Но разговора беше кой кого копирал. И ти излизаш с пример за който всеки знае че е подобрено копие на Гайардо. Схващаш ли защо ти писах сега? Не защото Ауди не е хубава кола а защото си дал възможно най-неподходящия пример.
    А дали Акюрата ще е успешна колкото Р8 .. никой не знае. Може би не. Но е по-интересната кола. Програмен модел. Ако я направят в малко бройки ще бъде по-значима колекторски.
    Първите отзиви които четох е че е лека, удобна супер ергономична - точно качествата на оргинала. Но в желанието си да я направят лесна за каране са я направили да не се усеща екзотиката и. Затова на стената на всяко момче има плалат на Кунаж - който е най-голямото дърво на света 0-100 за 6.5сек !? педалите са ти в дясно и трябва да си запушиш ушите с колена за да ги ползваш. В същото време едвам можеш да достигнеш кормилото. А вътре е като че ли е правена от комсомолци от Челябинск. Тук им викат "спагети карс" - красиви и вълнуващи но не стават за каране. Сега не са така. И колата която изплаши Ферарри да си оправят ергономиката беше точно NSX. Самите шефове на Ферарри си го казват. Ламбо от друга страна си остана същото дърво. Чак сега направиха малко по-качествени модели. Има един много известен клип на Ю Тюб от преди 5, 6 години. Едно Мърсиелаго за $300К и зад него един Корвет за $60К. И двете коли са нормални от магазина, карат ги редактори на Британско автомобилно списание - хора които тестват такива коли и се занимават с любителски състезания. Можем да приемем че карат по-добре от 95% от хората. При тази разлика в цената Ламбото не може да мръдне на Корвета дори и една дъкжина на колата а на много места се вижда че при един по-сериозен пилот Корвета ще го задмине. Но това не пречи на повечето хора да си мечтаят за Ламбо. Екзотика, приятел.

    California Über Alles
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#33] от "Pontif А":

    Не знам защо си решил, че съм на заплата при Ауди (всъщност съвсем не лоша идея), или че съм бил получавал Аутобилд. И това "геносе". Дай да диксутираме като в цивилизован, американски форум, не като в български.

    Не знам къде си видял, че съм въздишал по R8. Просто казах, че визията на този нов NSX напомня за нея. Не съм говорил за двигателя. Не съм говорим и за самата R8. Но и не виждам нищо лошо в това да има еднаква платформа с Гаярдо, което е създадено години след като Ламборгини става собственост на ФВ/Ауди, и под управлението на Ауди. Това са две "sister cars". Така както Бентли Континентал има платформа на ФВ.
    Но честно казано не си бих купил R8 (или Гаярдо, или Бентли) защото не ми трябва такава кола. Даже по-старото R8 м харесваше повече. Но не могат да се отрекатат състезателните успехи на R8. И между другото, Мотор Тренд са доста впечатлени от R8 (защото все се повтаря този Аутобилд)

    За Кунташ съм съгласен, но това си е чиста екзотика. Остава си до днес най-любимото ми Ламборгини.

    Колкото до Поршето, според мен 930 минава (и е минавал) за екзотика. Дори може би и днешното Турбо. Просто винаги са били по-различни.

    Няма да си учудя ако направят новия NSX само в лимитирана серия. Но тогава ще стане като LF-A - състезателен автомобил без особено убеждаващо покритие. Но като цяло пак е много по-добре от всичко друго на Лексус.

    А Корветът е наистина способна машина. Но не бих джиткал с него през острите завои.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4647 Неутрално

    Факт е, че Хондата прилича на Р8. Факкт е и, че Аудито е по- отдавна на пазара. Ясно е кой от кого е копирал. Това при японците и корейците е традиция.

    Gunter glieben glauchen globen
  36. 36 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Ако не беше емблемата, бих го опреличил на Audi R8.

    А иначе, новата Acura NSX да не е с предно? два ел. мотора отпред, един отзад.

    V6 конфигурацията е своеобразен компромис - нещо като V8, но не съвсем и доста по-небалансиран. Интересно защо е било необходимо да се спести място от два цилиндъра?

  37. 37 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#32] от "deutschwagen":

    Ако виждаше малко по-далеч от носа си:

    Senna was also instrumental in bringing Audi cars into his native country, both as an import and manufacturing business. Audi entered Brazil in 1994 via Senna's company, Senna Import, founded in 1993. Sales began in April that year, just a month before his untimely death. In 1999, Audi Senna was created as a joint venture of Audi with Senna Import.[153] Aside from the black NSX mentioned above, Senna's other personal car in 1994 was a silver Audi 100 S4 Avant

    Stef
  38. 38 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#12] от "deutschwagen":


    [quote#12:"deutschwagen"]Минусджиите? Кажете нещо[/quote]

    Какво да кажем? Народът го е казал точно:"по рядко л.....о камък не се хвърля, ще те опръска".

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  39. 39 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":

    Виж си ника - геносе ти приляга Всичко е в кръга на шегата. Извинявай ако съм се взел много на сериозно.

    На мене лично 933 ми харесва най-много. За съжеление точно на тях цените взеха да им се качват. Най-вероятно никога няма да си купя но гледам Кайман S след 2006 на нормални мили има за по $35 и това за мене би било най-добрия компромис. Но с годините ( и с килограмите) спортните коли все повече се отгалечават от мен. А и имам една Миата която ми задоволява моментните желания да се друсам и да ми бръмчи главата.

    За Лексъс LF-A мисля че не си прав. Има хора които си продадоха Ферарритата за да си вземат LF-A. На мене лично страхотно ми допада. Нисан ГТР бил по-бърз ... но никой не го обича защото е "нъмбърс кар"
    Както и да е само си чешем езиците. Явно и двамата не сме на параза на такива коли. А и честно казано напоследък има такива седани които могат да ти дадат 90% от това което ти дава спортната кола. А в реална пътна обстановка ... са 100% сравними. От инженерна гледна точка те са по-интересни за мене.

    California Über Alles
  40. 40 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#36] от "subsonic":

    Системите за задвижване на двата автомобила нямат нищо общо - като се почне от агрегатите и се стигне до задвижването на 4-те колела...
    Да им сравняваш броя цилиндри е абсолютно безсмислено...

    По твоята логика V32 би бил изключително балансиран двигател

    Stef
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#37] от "stef":

    Именно. Толкова ги е харесал, че е решил да ги продава. Някъде пишеше, че според него и в Бразилия трябва да има достъп до такива хубави коли

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#38] от "стафилокок":

    Точно, народната простотия няма какво да каже и мълчи пред фактите. Както всички бяха специалисти по Сена и формула 1, сега всички мълчат. Съветвам те да провериш фактите, а не да разправяш нещата както си ги запомнил от преди 15 години. И без вулгарности.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#39] от "Pontif А":

    Ако е в кръга на шегата, добре. Защото никът е само ник, нали?

    Не съм казвал, че LF-A не е хубава кола. Само казвам, че не е стигнала нивото, което би се очаквало от такава кола в моторните спортове.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    Бизнес и втората кола след NSX...

    Stef
  45. 45 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 581 Весело

    [quote#22:"deutschwagen"]Наденичарю, коментар #17 е и за теб. Ако можеш да четеш д[/quote]


    дойчине ,опитай да бъдеш разумен...

    това ,че Хонда NSX не е дойчовагин не я прави

    по-лоша от твоите дойчотараляснише..

    пасати , Б-петици . А- шестици...

  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#44] от "stef":

    Ккаъв бизнес, какъв NSX. Сена е карал болиди с двигатели на Хонда и всичко свързано с NSX е било ПР. Освен това е участвал в тестовете на NSX и им е помогнал да го пооправят.
    Личните му автомобили са друг въпрос. Документирано е, че любимите му марки са били Порше и Мерцедес. 1993-1994 започва да харесва Ауди, кара Ауди като личен автомобил и дори обикаля Интерлагос със S4 след злополучното първо състезание за 1994. Няма какво да спориш, това го има в биографията му. Харесва Ауди толкова много, че започва да ги продава в Бразилия. Не е работил за вносителя на Ауди, а сам е станал вносител на Ауди. Ако не виждаш разликата, значи имаш проблем. А Сена не е имал нужда от пари. Дарявал е милиони в Бразилия, като дори го е пазил в тайна.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  47. 47 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#46] от "deutschwagen":

    Първата му кола на Сена е NSX, не знам за какво говориш - PR е и да има Ауди, което продава в Бразилия - личен бизнес...

    Stef
  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#45] от "EU Надничар":

    Наденичарю, кКакво е дойчовагИн не знам, сигурно си сексуално фрустриран, както останалите тролове.

    NSX не ме интересува особено. За новият съм се изказал, можеш да прочетеш (нали беше голям пропонент на четенето преди писането, а? )

    Интересува ме това, че любимите марки за личен автомобил на Сена са били именно немските такива.

    Другото, което ме интересува е да не се подменя историята на Формула 1 и Сена, за някакви "непобедими" Хонди, които всъщност се провалиха в ролята си на доставчик на двигатели малко след като NSX се появява на пазара и после безславно се оттеглят от спорта. Провалят се и с опита си да направят заводски отбор години по-късно (но не толкова, колкото Тойота). Както вече писах (ама нали не четеш), Макларън стават по-конкурентни с купешкия двигател на Форд, от колкото с "непобедимите".

    Последните няколко години Мерцедес направо мачкат всичко във Формула 1, така както май никой друг не е мачкал преди това. Нивото им на доминация бие това на Ред Бул, Ферари и дори на Уилиямс от началото на 90-те. С 16 спечелени състезания в две поредни години бият всички рекорди, дори и 1988, когато МАКЛАРЪН-Хонда (не Хонда) спечелиха 15 състезания и Сена и Прост, двата най-добри пилоти тогава (ако не и за всички времена) се ссъезаваха със себе си (не може да се каже, че днес Мерцедес имат двамата най-добри пилоти, дори в сегашната стартова решетка). И това не е някой си отбор с двигател на Мерцедес (както Макларън едно време), а всичко си е на Мерцедес. Но не съм виждал ранзи хора да дрънкат за "непобедимия Мерцедес" под всяка втора статия за автомобил на Мерцедес. Родната японо-невежо-комплексарщина е наистина впечатляваша.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Весело

    До коментар [#47] от "stef":

    [quote#47:"stef"]Първата му кола на Сена е NSX, не знам за какво говориш[/quote]

    Хахаха, какво? Шегуваш ли се? Или си се напушил?

    Не, само не си въобразявай, че знаеш нещичко за Сена.

    Сега е добър момент да спреш, стефец. Аргументите ти стават по-неадекватни с всеки нов коментар. Вземи по-добре прочети някоя от биографиите на Сена. Нали беше по четенето

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  50. 50 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#49] от "deutschwagen":

    Aside from the black NSX mentioned above, Senna's other personal car in 1994 was a silver Audi 100 S4 Avant

    Stef
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Весело

    До коментар [#50] от "stef":

    Луд умора няма. И само това уики. Ти друго не заеш ли бе, стефец?
    Ето ти доказателства, умнико. Наистина ли сериозно си мислиш, че трикратният световен шампион Сена не е имал собствен автомобил до 1990-1991? Това вече бие и твоите стандарти.

    http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5597241-Senna-s-personal-cars-NSX-and

    В дискусията има и фотографични доказателства (защото очевидно не си много на ти с четенето)

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.555563984474295.1073741837.115598908470807&type=1

    "Ayrton's European home was in Portugal. Senna acquired a Porsche 3.2 Carrera Cabriolet in 1987"



    Има и видео:

    https://www.youtube.com/watch?v=Ig_W6AKhFxM

    Още едно 911

    https://lh4.googleusercontent.com/-FhMVk-AEl7Q/TXOfEmW-UQI/AAAAAAAAM5U/NSYlJQzg8Is/s1600/senna+gugelmin.jpg


    Сега малко "primary sources" за това как Сена си оправя настроението след нелепото отпадане от ГП на Пуртугалия през 1989, след засечка с Мансел, който е бил дисквалифициран! Защото, знаеш ли, човек не бива да се ограничава с Уикипедия, особено такъв голям четец като теб


    "...Mesmo depois de deixar o autódromo, Ayrton estava inconformado com a atitude de Nigel. Na mansão de Sintra, ele não parou de ver e rever, no vídeo, a cena em que fora tirado da pista, até os amigos conseguirem arrastá-lo para um restaurante, onde a indignação, enfim, parecia estar sob controle.

    Engano. Na hora de voltar para casa, ao volante do Porsche que usara para ir ao restaurante, Ayrton mostrou a Tereza Brown e Joseph Leberer, caronas acidentais, como ia tentar esquecer aquele desastroso GP de Portugal. Acelerou, de forma alucinada, no trajeto entre o restaurante e a mansão de Braguinha. Em pelo menos um momento, Tereza sentiu o carro, um Porsche, sustentado por apenas duas rodas. Apavorada, brincou:
    Cuidado que compadre e comadre podem morrer...

    Põe na mão de Deus, comadre.

    Leberer também deixou a compostura austríaca de lado, ensaiando uma censura bem-humorada:

    - O que você está fazendo? O que é isso?

    Sem tirar o pé, Ayrton respondeu:

    - Isso não é nada comparado à pista.

    Depois de uma derrapagem espetacular, já no pátio da mansão de Braguinha, Ayrton desceu do carro, conferiu a temperatura dos pneus, deu um sorriso maroto e só então deixou claro que aquela montanha russa na noite de Estoril, horas depois do GP de Portugal, ainda era um reflexo da batida que levara por trás de Mansell:

    - Agora eu me sinto melhor."



    - Ernesto Rodrigues (O Heroi Revelado)


    Е, сега вече ще спреш ли? Много ти се насъбра. А и гледам, че дори няма как да контрираш, че Сена толкова е харесал колите на Ауди, че е минал на тях, та и решил да ги внася в родината си. Защо не е решил да внася Хонди или Субарута

    Както вече ти казах. Чети (ама не само уикипедия )

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  52. 52 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Любопитно

    Още едно интересно четиво:

    http://planetadelmotor.com/tenia-ayrton-senna-garaje/

    Става ясно следното:

    1) Фордовете от ранните му години са резултат от участието му във Формула Форд.
    2) Сам си е купил Алфасуд началото на 80-те
    3) Останал е много впечатлен от Мерцедес след прословутото състезание с еднакви 190Е на новата ГП писта на Нурбургринг през 1984, което той печели. Получава един 190 като подарък, който много е харесал, после купува и други Мерцедеси (500 SEC, SL600)
    4) Сам си избира и купува Поршетата, макар преди години да е карал 956 в състезание
    5) NSX-ти са му подарък от Хонда и мениджъра му. А без тестовете от страна на Сена и критиките му, NSX е щяла да бъде типична японска кола, а не наистина добър спортен автомобил със стегнато поведение на пътя
    6) 1993-та харесва Ауди без да е имал някаква връзка с тях и решава, че такива добри коли трябва да има и в родината му, не само за негова лична употреба.

    Толкова за първата му кола и "непобедимите"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  53. 53 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    До коментар [#43] от "deutschwagen":

    LF-A ne може да стигне каквото и да е ново защото само 300 са произведени. Друго животно.

    Погледни Car & Driver Aug 2016 има статия точно за Ауди, МакЛарън и Порсше. И за сетен път се вижда че Порша си е Порш.

    Но ако четеш Road and Track (Aug 2016) има сравнение на две, на пръв поглед, несравними неща - Ферарри 488 $390К и Мазда Миата $31К. Мисля че ще ти бъде интересна.

    Аз съм паршъл към Миата защото имам NB, която сина ми е направил почти Спек Миата но с малък превес ъм ГТ отколкото към писта. Колкото и да си пишем за коли над $150К по-вероятно е че няма да ги караме. Докъто Миатката е достъпна за всички. Хлапето я купи за $2500 (99г). Нова глава и хедър, по-нова скоростна кутия, нов компетишън съединител, по-големи спирачки навсякъде, компетъшън но по-софт пружини и шокове ... и още няколко неща - мисля че има още около $4к вложени. За тези никъкви пари имаш поне 90% от кефа който ще имаш с кола за над $150К. Тук говоря за каране не а фукане. Сина ходи веднъж, дваж на месец да се състезава на писта с нея. Не за да печели, колата не е на такова ниво. Просто за да я кара бързо на безопасно и законно място. За $60 на ден е по-добре от Тикет за $350 нали.
    Ето ти и едно видео за една Миатка как на писта успява да кара заедно с Порше Турбо. Не е по темата но е някак си по темата.
    http://www.roadandtrack.com/motorsports/videos/a29929/spec-miata-versus-911-turbo-s-track-battle-proves-driver-skill-is-everything/?mag=rdt&list=nl_rdt_news&src=nl&date=071316

    California Über Alles
  54. 54 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 492 Любопитно

    До коментар [#52] от "deutschwagen":

    Решил е да внася Ауди, защото за тази кола никой никога не е чувал нищо в Бразилия и Южна Америка
    Guess why

    Stef
  55. 55 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#40] от "stef":

    Редови шестцилиндров е достатъчно. Или V8 с отместени на 90 градуса кранк-пинове. Каква е разликата между американски V8 и Ферари V8 ще те оставя да разбереш сам.

    Май не си наясно що е динамичен баланс на двигател, какъв трябва да е броя на цилиндрите и какъв ъгъла между тях за да се получи балансиран агрегат.

  56. 56 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#47] от "stef":

    А една от първите му големи победи е с Мерцедес 190, 2.3-16. На откриването на обновената Нюрбургринг.

    WTF!

  57. 57 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#53] от "Pontif А":

    Това и имах предвид, като казах, че NSX ще стане като LF-A ако я правят само в лимитирана серия. Всъщност LF-A имаше състезателна програма преди да почнат да го продават. Две години май участваха на 24 часа на Нурбургринг, но в крайна сметка се движеха дестки обиколки зад лидерите (включително няколко VW Scirocco). За това и казвам "състезателна кола без покритие". Това не означава, че няма стойност. По принцип всеки колекционер би искал да има нещо толкова зивестно и в такава лимитирана серия, а и в случая сигурно и самата кола е добра.

    Ще погледна препоръчаните статии. За Мотор Тренд имах предвид това
    https://www.youtube.com/watch?v=noEZL3hWk5o
    R8 срещу GTR. GTR е по-добър относно performance, но авторите май клонят към Аудито като experience.

    За миатата си ми казвал. Това е добра идея за пистов автомобил, а и е хубаво сам да си я направиш. Но не казвай никога относно Поршетата. Може и да не караме такива за 150к, ама едно 2-3 годишно 911S винаги остава опция за бъдеще. Без да влизам в подробности, имал съм възможност да се понасладя на CS и C4S. Но понякога колите са инвестиция (поне за нас нормалните хора), не можем да си позволим да ги прахосваме и си има оптимален момент за продан.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  58. 58 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#54] от "stef":

    Guess why ги е харесал, дебела балканска главо! Бразилия от началото на 90-те беше нищо повече от една типична развиваща се страна.

    Между другото, какво стана с "първата кола"? Мълчим? Правилно, най-после

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  59. 59 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#36] от "subsonic":

    Звучи като типичния модерен LMP1 от WEC/Льо Ман. Двата цилиндра по-малко сигурно позволяват да се сложи третия електромотор отзад въпреки, че е двуместна. Кой знае.
    Нищо не се споменава за ъгъла на двигателя. V6 е добре балансиран когато цилиндрите са на 120 градуса (Ауди имат такъв дизелов на R18), но тогава не е много компактен. Едва ли тук е толкова широк и сигурно разчитат на второстепенни системи за баланс, не на природната балансираност. Такова решение взеха и Порше с 919, който е V4, а не типичните за марката боксер конфигурации, или поне V8. Но пък е много компактен, и позволява да се пакетират повече хибридни системи и прототипът е много доминиращ. Компактността напоследък е от все по-голяма важност. А предните два електромотора на NSX със сигурност задвижват предните колела за да има четворно задвижване, пак както при тези спортни прототипи.

    А колегата Стеф не си пада много по фактите и знанията, няма какво да се възмущаваш

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK