Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3043 Весело

    Седанът по традиция ще се произвежда в Бурса
    ___________________
    Е какво да кажа аз ... купувайте повече Рено на изгоден лизинг братя либерални туркофони всяко закупено Рено е прион в ковчега на Руската федерация!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 426 Неутрално

    "Рено Меган комби" има и своя GT версия, разработена съвместно с "Рено спорт".

    Щом са замесени Рено Спорт, значи колата ще е доста интересна, пък била тя и комби

  3. 3 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5019 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Неадекватник, ходи се скрий някъде и не замърсявай темата!

    Gunter glieben glauchen globen
  4. 4 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5019 Неутрално

    До коментар [#2] от "p911":

    Карах GT версията на хетчбега, с 4 контрол, в същия син цвят. Няма такова удоволствие!

    Gunter glieben glauchen globen
  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3694 Неутрално

    Брех...! В това синьо комби ми останаха очите...!

    Между другото, имам един познат със старичък Меган спорт. От ония, с отрязаната задница! Редовно оставя много замислени, разни мераклии за високи скорости, с Голф-ове и БМВ-та...!

    Бивш tww09306483.
  6. 6 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#4:"Blood Red Skies"]Карах GT версията на хетчбега, с 4 контрол, в същия син цвят. Няма такова удоволствие! [/quote]

    Звучи обещаващо Може да пробвам и аз, макар и последният ми тест с Клио на Рено Спорт да беше леко разочарование заради бавната работа на кутията.

  7. 7 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Меган по традиция винаги стартира с хечбек версия.

    Това е и най-предпочитания вид автомобили(хечбека) на запад, докато на изток предпочитанията са в полза на седана.

    Може би това е причината седана да се прави в Турция, както и Симбол(седан версията на Клио)

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  8. 8 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 210 Неутрално

    Не виждам причината в коментара за панорамния покрив.

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3307 Неутрално

    Рено излезе от кризата, и чувствително си подобри дизайна. А тук се спомената интересни технически решения - помощен електромотор - генератор, подпомагащ най-вече ускоряването, когато рязко се вдига моментния разход.

  10. 10 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    седанът на сн № 2 ..изглежда чудесно+++

  11. 11 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 531 Неутрално

    [quote#7:"kokoto2"]Може би това е причината седана да се прави в Турция, както и Симбол(седан версията на Клио)[/quote]
    малка корекция , меган ХБ се произвежда в Турция , а клио симбол в Румъния като дачия логан ,

  12. 12 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Миналата седмица бях рентнал един меган комби спорт дизел, но не останах очарован от вървежа. Иначе разхода беше добре, приятно вози и добре се кара.
    По-едри хора ще намерят седалките за малко некомфортни, но това е субективно..

    В този новия модел не ми харесва ориентацията на централната конзола - висока и тясна.

  13. 13 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 479 Неутрално

    за да влезнат в еко нормите нещо много спънати двигатели правят..

  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3307 Неутрално

    В дизайна Рено дръпна страшно много напред. И седана, и комбито са красавици. Жоро не е сложил цените, но ми се струва, че ще са над 40 хил. Просто всички тези екстри струват пари, и то много. А аз спокойно мога да мина без тачскрийна, и автоматичното повдигане на капака на багажника.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.