Ако се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС и то не съдържа някакви тайни клаузи, които да гарантират оцеляването на европейската автомобилна индустрия, скоро всички ще караме американски автомобили. Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
И двата автомобила са прекрасни. Проблемът им в Европа би бил липсата на избор на двигатели. Голямата немска тройка в тези класове птредлага избор между десетина двигателя - дизел, бензин, хибрид, 4-6-8-12 цилиндра и т.н.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
Цените на актуалните модели на Кадилак за Германия варират от 40 до 48 000 евро, но пък Ягуар ХЕ е на 36 800. Тотално съм раздвоен.......
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
Екстрите за запис на камерите са неприложими все още в Германия и Австрия докато не се промени параграф 6 от законът за защита на личните данни. Глобата може да стигне до 10к евра.
[quote#11:"proventuss"]Цените на актуалните модели на Кадилак за Германия варират от 40 до 48 000 евро, но пък Ягуар ХЕ е на 36 800. Тотално съм раздвоен......[/quote]
Каква е тази исмислена марка Ягуар! Я виж американските коли, какъв дизайн, каква класа!!!
Всеки, който държи на престижа си кара американска кола и носи черни копринени чорапи
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
След срива, фалита и живуркането с много години назад на американското автомобилостроене, свързано и с финансовата криза, нещата потръгнаха добре - върнаха си заемите, обновиха гамата, ориентираха се и т.н.. Особено добре се справя Кадилак. Вече е конкурентен, но да се говори, че надминава европейското автомобилостроене показва ГОЛЯМА НЕРАЗБИРАНЕ на автомобилната индустрия.
Със 73.500 евро в джоба влизам в най-близкия шоурум на Мерцедес и си взимам S class с регистрация март-април, на не повече от 4000-5000 километра. Излизайки, ще знам, че няма да съм загубеняка, който се е наиграл с тоя потресаващо грозен навес с необоснована претенция за премиум.
До коментар [#23] от "asroma1927":
Нали? И историята ѝ е, че я е каралаедна немска бабка само до близкия Лидл веднъж седмично.
Новият внос си е нов внос!
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
До коментар [#30] от "Blood Red Skies":
Говоря за т.нар. демо автомобил, т.е. регистрирана за тест-драйв например и предлагана редом с чисто новите в салона. На няколко месеца и няколко хиляди километра. Апропо, какво точно в тази потресаващо грозна кола би те накарало да я предпочетеш пред S class?
[quote#31:"Blood Red Skies"]Сигурен ли си, че си трезвен?[/quote]
Донякъде - след като е признал, че И РУСКИТЕ коли не струват.
Ако се беше налокал качествено, щеше да твърди, че Кадилакът е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ (любим лаф на атакаджийската бригада) след Москвича като технически напредък.
[quote#32:"asroma1927"]Говоря за т.нар. демо автомобил, т.е. регистрирана за тест-драйв например [/quote]
Значи сравняваме магаре с кон. Не е ли по-правилно да сравняваме кон с кон или магаре с магаре?
[quote#32:"asroma1927"]потресаващо грозна кола [/quote]
Въпрос на вкус, приятел. Не налагай собствения си вкус на останалите. Мен пък точно тези изсечени, малко в стил стелт форми ме кефят. Новите мерцедеси са красиви, но можеш ли да кажеш с ръка на сърцето, че различаваш отделните модели? На мен новата Е-класа ми прилича на умалена еС-класа, а новата Це-класа ми прилича на умалена Е-класа. Нещо като матрьошки. И не, никъде не съм казал, какво предпочитам. Но ме дразнят категоричните негативни оценки. И последно, ако имам
[quote#23:"asroma1927"]73.500 евро в джоба [/quote]
няма да си купя карана кола, в коят е седял и пърдял нечий чужд потен гъз. С голяма вероятност цигански.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
[quote#35:"Norman Granz"]Ако се беше налокал качествено, щеше да твърди, че Кадилакът е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ (любим лаф на атакаджийската бригада) след Москвича като технически напредък. [/quote]
Той горе долу същото твърди. Да сравняваш този шедьовър на инженерната мисъл, натъпкан с технологии колкото няма в цялата съветска ракетно-космическа промишленост, с Лада Гранта да речем, трябва да си много пиян.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
Лимузината много прилича на бизнес класата на мерцедес особено погледната челно и лява и дясна страни.
То е вярно, че като вкараш в аеротунел получаваш едно и също, то тук са крадени линиите на фаровете и силуета на купето.
Аз виждам бъдещето само в Тесла. Всички други много изостават и си мисля, че до 5 години ще видим голям фалит на автомобилостроителна компания.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
[quote#40:"man_un"]Ти май наистина си изплувал от Атлантида щом говориш такива неща за американските автомобили...[/quote]
Аз пък много се кефя, когато някой червен цървул се изцепи по подобен начин за американците - на тях не им пука за цървула, но ние получаваме поредното доказателство, че на американофобите им хлопат дъските.
[quote#6:"Norman Granz"]Аз с радост бих си купил нещото на сн. 3. [/quote]
Дано да е скоро, че аз си чакам ситроена.
Поздрави!
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
А това как германците не били фактор във високите технологии е просто смешно.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Гошо, немските марки са ГЛОБАЛНИ лидери във високите класове. Това включва и американския премиум пазар.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Опиянил се е от напредъка на Лада откакто технологиите идват от Рено. Вече минават минимален креш-тест.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
[quote#43:"deutschwagen"]А това как германците не били фактор във високите технологии е просто смешно.[/quote]
За момента, по-скоро са смешни опитите им да направят електромобил. Недоразуменията, които сътворяват, приличат по-скоро на велосипед с купе. Пробега пък въобще не искам да го коментирам. Тесла е десетилетия пред който и да било друг производител на Земята.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Абе..., наточено си е Кадилачето! Лично на мен тези ръбести форми ми допадат.
Естествено в Европа ще е по-скоро екзотика и труден за обслужване. За съжаление не съм в редиците на тези, които могат да помислят за подобна кола...
[quote#38:"Георги"] Тесла е с прекалено голяма преднина, че Мерседес, да може да ги достигне в обозримо бъдеще.[/quote]
Технологично Тесла НЯМА нищо различно от онея мотокарчета, дето носеха колетчета по жп гарите у нас. Батерии плюс електромотори. Това е технология от 100 години. Мерцедес ( + Фиат и някои други в по-малка степен ) създава иновациите в автомобилостроенето на тая планета.
Така както си я подкарал, можеш да кажеш, че в автомобила изобщо няма нищо ново от Древния Египет насам - една талига на четири колела, теглена от някаква външна сила!
[quote#3:"Георги"]Ако се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС и то не съдържа някакви тайни клаузи, които да гарантират оцеляването на европейската автомобилна индустрия, скоро всички ще караме американски автомобили. Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.[/quote]
Хахахахахахаааааааххххххххх - вицът на деня! Поздрави!
[quote#53:"emilm13"]Така както си я подкарал, можеш да кажеш, че в автомобила изобщо няма нищо ново от Древния Египет насам[/quote]
В автомобилите има много работи нови - двигатели, системи за окачване, системи за икономия, системи за безопасност, системи за комфорт, мултимедия и т.н. , който са резултат от 100 и кусур години. В Тесла има същите работи ( як 17 - инчов дисплей и автономно движение ) като другите автомобили, но разликите - ЕЛЕКТРОМОТОР И БАТЕРИИ са на технологично ниво от преди 100 години. Кажете поне една уникална иновация в Тесла!
Ти май не знаеш, че Епъл и Тесла правят най-иновативните и "куул" продукти на света, а? И всеки, който не мисли така е беден хейтър, за когото гроздето е кисело?
От другата страна пък са ми другите любимци, за които нации, дето правят спагети и мин..ти, не трябва да правят коли.
Изобщо, кълненето на марки и националност на производителя не се различава по нищо от изпадането в разни религиозни и национални "истерии".
Фактите са, че продуктите им се купуват глобално. Също така мачкат в най-интензивните от техологическа гледна точка моторни спортове. Последните години има и изцяло електрическа формула - Формула Е - макар да не е точно пинакъла на моторните спортове. Последната година съвместният отбор на Ауди ABT и Schaeffler е втория най-силен, като техен пилот дори имаше възможност да спечели шампионата последния кръг, но отпадна след сблъсък с конкурента. А победителят е Renault e.Dams. В тази формула вече всички отбори сами си развиват задвижващите системи и Schaeffler се занимава именно с това.
Производството на FEV изцяло зависи от нивото на развитие на батериите (и моторите), което не се различава особено между различните производители за момента. Нещата напредват, но големи разлики ще има когато повече производители започнат да развиват сосбтвени технологии и инициативи, дори и на базата на готовите продукти на някой от големите производители на батерии (например, Панасоник за Тесла). Немските производители нямат голяма гама от FEV защото просто още не са пробвали.
Така или иначе, аз не съм чак такъв фен. В САЩ ще спестят много повече емисии ако електрифицират железопътната система, например. Емисиите на автомобилите намаляват почти експоненциално и масовото приложение на регенерираща хибридна система ще бъде съвсем достатъчно за близкото бъдеще, стига цената на петрола да не скочи главоломно. Просто трябва да се спрат въглищата.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Няма как да стане това. Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. А не ги карат никъде другаде освен в САЩ. Защо? Щото са си националисти и заради цената. Иначе си прав за 10-те години преднина, но тя е в полза на немските инженери.
И двата продукта на Кади са супер. Ако търсех такъв тип коли бих си ги купил. И двете ми коли в момента са американски и само мога да се похваля с това. Германските производители в САЩ са повече известни с това, че колите им се ремонтират много често и много скъпо, обикновено след като изтече гаранцията. Аз като практичен човек предпочитам практичните решения.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
[quote#62:"whn03495565"]Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. [/quote]
А не ги ли карат? Форд, Опел, Бюик, Тесла, Кадилак, Линкълн, Крайслер, Джип, ..... Бюик например е най- популярната марка в Китай. И всеки мечтае за Джип Чероки или Wrangler, за Кадилак Ескалейд, ....
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
[quote#62:"whn03495565"]Няма как да стане това. Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. А не ги карат никъде другаде освен в САЩ. Защо?[/quote]
Я иди в Холандия да видиш не ги ли карат. Даже голяма част от такситата са Тесла. Държавата далновидно подпомага собствениците им, като възстановява половината от сумата за електромобил. Като сложиш и бонус, безплатните зарядни станции на всяка крачка, никога не би помислил за пушещо германско возило. Холандия е най-технологичната страна в Европа и там повечето автомобили са електромобили и хибриди, до колкото въобще някой се придвижва с автомобили. По отношение на технологиите... спомням си Мерседес преди 15-тина години, какво хвалене беше, като бяха сложили радар за дистанция, задействащ спирачките. В САЩ "круиз контрол" има от 1958 г.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Дори не правиш разликата между "круз контрол" и "адаптивен круз контрол". Много си "технологичен"
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
[quote#66:"deutschwagen"]Дори не правиш разликата между "круз контрол" и "адаптивен круз контрол". Много си "технологичен"[/quote]
1958 г. - 1999 г. са 41 години разлика. Все за толкова, са могли да "измислят" и "адаптивен".
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Жоре, сериозно, уважавам мнението ти, обаче с всеки коментар се излагаш все повече...
Като ще хвалиш Тесла, поне кажи за Норвегия. Там има най-много Тесли на калпак от населението. Причината са големите субсидии - в Норвегия няма ДДС върху електромобили, а също и вносът им е безмитен. (Което Норвегия може да си позволи, защото не е член на ЕС.) Норвегия е в момента е най-успешния пазар за Тесла. А ти вместо това говориш за такситата в Холандия.
И не, не си прав за технологичното предимство. Ако беше прочел статията в Блумбърг, която беше постнал някой горе в коментарите, щеше да знаеш каква е причината. Никой от установените производители не може да си позволи "грешен ход" с електромобилите, защото това може да им коства фалит. Съответно всички изчакват да излязат първите на пазара, да се създаде търсене, да се видят какви ще са гафовете. и така.
И още нещо: като ще хейтваш по немските производители, че нямат електрички, кажи ми кой от американските традиционни марки имат? Шевролет имаха един Волт, не знам кво стана с него. Има и чат-пат някоя хибридка. И туйто. Нищо сравнимо с Тесла. Защо ли? Жокер: причината е същата като при немските производители.
До коментар [#67] от "Георги":
[quote#67:"Георги"]1958 г. - 1999 г. са 41 години разлика. Все за толкова, са могли да "измислят" и "адаптивен". [/quote]
Е тука вече изби рибата. Като е толкова нищо работа това с "адаптивен", кажи кога американците са излезли с адаптивен круз контрол? Или кажи кога немците са излезли с нормален - ама на същото ниво като този от 1958. Щото се съмнявам онзи да е бил нещо повече от жило с щипка на него, като на ръчна спирачка.
[quote#68:"Mike"]Шевролет имаха един Волт, не знам кво стана с него.[/quote]
Шевролет има Волт, вече втора генерация. Страхотен автомобил, един от най- масовите плъг-ин хибриди в САЩ. В края на годината Шевролет ще има в САЩ и Болт (светкавица), първият масов електрически автомобил на поносима цена с пробег над 320 километра. Сега Шевролет продава и мъника Спарк в електрически вариант на няколко локални пазара в САЩ (Калифорния, Орегон, Колорадо, ...). Отделно Кадилак продава Кадилак ELR, който е луксозен двойник на Волт.
Форд продава електрическият Фокус и плъг-ините Фюжън Енерджи и Си-Макс Енерджи.
Крайслер продава електрическа версия на Фиат 600.
Тесла продава С, Х и от догодина 3 за масовият потребител.
В Невада се разработват много нови литиеви находища, като като цяло, след пускането на Гигафабриката не Тесла и фабриката за батерии на LG за ГМ и Форд, Невада ще стане третият производител на литий в света след Чили и Аржентина.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Какво точно искаш да кажеш? Първо, тука не става дума за плъгини, а за чисти електрички. Второ, аз мога да почна да изреждам разни модели на разни производители. Списъка ще изглежда по същия начин - по 1-2 модела от всяка марка, в големите концерни обикновено "двойници" заимствани от други марки. И обикновено малки коли в компактния и мини сегмент, който в САЩ така или иначе не се харчи.
Това всички го имат, аз не съм казвал, че американски марки нямат електрички. Но нямат така бленувания "Тесла килър", за който Жорето хейтваше немците, че били с еди си колко си години назад. Класическите американски марки от Голямата тройка са на същото ниво на "електризиране" както и всички останали прозиводители.
Между другото сега отворих да прочета за електрическия Фокус, и какво се оказва:
"For the Focus Electric, Ford used a complete electric drive train developed and supplied by Magna Steyr"
Познай от 3 пъти каква по народност компания е Магна Щайер (Жокер: не е немска). И държа да подчертая формулировката "DEVELOPED and supplied". Демек Форд не само не произвеждат, ами и не са разработили сами електрозадвижването си! Вместо това купуват наготово от европейски производител и само слагат новия драйвтрейн в съществуващото шаси.
[quote#72:"Mike"]Какво точно искаш да кажеш? Първо, тука не става дума за плъгини, а за чисти електрички. [/quote]
Плъг-ините по- трудно се правят. Имат и електричен, и хибриден драйв. Американците и японците в момента са царе на плъг-ин автъомобилите. Шевролет Волт е изключително практичен, надежден и добър автомобил. С голяма 18 коловатчасова батерия.
Каквото и да е, в САЩ има много по- голямо предлагане на електрически и плъг- ин автомобили отколкото в Еропа. Има и много местни марки.
Аз карам Шевролет Волт, от 2012-та година. Изминал съм близо 70000 мили. И единственото което съм направил в сервиз е една смяна на масло на 34000 мили. Да, на толкоз, защото 98% от времето я карам на ток, който пък ми е от панелите на покрива.
Другата ни кола е хибрид на Форд, който също е високотехнологитчен. 2009 година Форд Ескейп Хайбрид 4х4.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
[quote#72:"Mike"] Списъка ще изглежда по същия начин - по 1-2 модела от всяка марка, в големите концерни обикновено "двойници" заимствани от други марки. [/quote]
Това не можах да го разбера. Ама, ГМ има система Волтек която ползва за хибрид, плъг-ин и електрическите модели. Хибриди на Волтек имат почти всички марки на ГМ. Преди Волтек ГМ имаше две други хибридни системи.
Форд и Тойота имат система наречена Хабрид Сиберджи Драйв. И двете компании имат плъг-ин и нормални хибриди базирани на него във всичките си марки- Форд, Линкълн, Тойота, Лексус.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
[quote#65:"Георги"]Я иди в Холандия да видиш не ги ли карат. Даже голяма част от такситата са Тесла.[/quote]
Може ли малко статистика по въпроса? Защото преди няколко месеца заради един такъв "теслар" аз изгубих малко време да търся и резултатите изобщо не говореха за "голяма част", "преобладаване" и т.н. на електричките независимо от марката.
Може да плюе американска кола само, който не е карал и притежавал такава.
Вярно в щатско баровците карат немски и японски премиуми, но това е щото са рядкост, разходите по тях са високи и демонстрират възможности по този начин. Нещо, което нашите манго-та, с Мерцедеси трета ръка, се опитват да имитират.
От чисто практична гледна точка и по дизайн, съм фен на марката и някой ден ще имам такава. Нова кола, с която да се ебавам със собствениците на трета ръка премиуми у нашенско
Малко несправедливо критикувате СТ6. Това е кола която като цена е като БМВ5 и МБ Е но е голяма колкото БМВ7 и МБ S.
В същото време е около 500кг по-лека. Предлага повече стандартни опции без допълнително заплащане.
В САЩ СТ6 с по-силния мотор е $85К. МБ S е $125 а по-малко опции. Ако трябва да има всички опции които Кадилак предлага безплатно цената на МБ става близо $165К.
Иначе като динамика са подобни. МБ 0-100 за 4.8сек, Кади 0-100 за 5.1сек.
Аз мисля че повечето нормални хора смятат че МБ е по-луксозен вътре. Според моя вкус вътре е по-красив. От вън ... не съм сигурен. На мене лично Кади ми харесва повече.
Но каквито и да са разликите аз не виждам оправдание в 40 до 50% по-скъм МБ. Разбира се това е престижен сегмент и парите не са чак толкова важни. МБ е по-хубав но 50% ли е по-хубав?
А ако го сравним с БМВ5 ... аз поне мисля че дори не могат да се сравняват, КАдито го размазва.
От технологична гледна точка кади е много специален автомобил. В четирите ъгъла има алуминиеви отливки, всяка от които замества около 30 части които се дуржат със заварки. Това никой не го е правил до сега. Затова и при сравнима големина са около 500кг по-леки. Сигурен съм че до година, две и другите ще започнат да го копират това.
[quote#80:"Pontif А"]МБ е по-хубав но 50% ли е по-хубав? [/quote]
Ето това е основното! Тази огромна разлика в цената се нарича "данък емблема".
Хубавото му е, че го плаща само който иска.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
До коментар [#73] от "Realist":
[quote#73:"Realist"]Аз карам Шевролет Волт, от 2012-та година[/quote]
Добре е, че го казваш, това обяснява доста неща от коментарите ти.
И все пак, какво точно искаш да кажеш с всичко това? Че имаш две коли (американски при това!), че имаш слънчеви панели на покрива, или какво? Мислех че говорехме за Кадилак, а не за тебе.
Това със соларните панели и в Европа не е изключение - колегата до мене миналата година построи къща и в момента с ап на телефона си гледа моментното производство на ток от панелите вкъщи. И той кара електромобил, щото така му излиза безплатно, а и през лятото иначе не може да си изхарчи тока, произведен през деня.
Само че това какво общо има с "високотехнологичните" американски автомобили? Дето електрическия им драйвтрейн е правен в Австрия.
[quote#82:"Mike"]И все пак, какво точно искаш да кажеш с всичко това?[/quote]
Ами, ти пита:
[quote#68:"Mike"]И още нещо: като ще хейтваш по немските производители, че нямат електрички, кажи ми кой от американските традиционни марки имат? Шевролет имаха един Волт ....[/quote]
Тази година Волт е втора генерация, изминава 50 мили на заряд и има 18 киловатчаса батерия. Всички американски традиционни производители имат не само по един, а по- 2-3-4 марки атомобили които са с дълъг електрически пробег. Още от 2008-2010-та година, когато Фолксваген се цупеше, че на дизеловите им пушилници им махнаха федералният данъчен кредит.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
stanislavdi
Рейтинг: 1567 Неутралноох, винаги съм харесвал СТ-тата
chicago514
Рейтинг: 1294 НеутралноПогледнах текста за снимка - 7.Ами не е зле.
Viva la Evolution
Рейтинг: 981 НеутралноАко се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС и то не съдържа някакви тайни клаузи, които да гарантират оцеляването на европейската автомобилна индустрия, скоро всички ще караме американски автомобили. Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Pontif
Рейтинг: 2275 НеутралноДо коментар [#3] от "Георги":
California Über AllesБез митата ще бъдат с още 10-15% по-евтини и това ще бъде проблем за доста хора в Германия.
дурак
Рейтинг: 561 Неутралносн. № 13....??
само на мен ли ми прилича на Лексъс RX от по-старите модели?
Norman Granz
Рейтинг: 1605 НеутралноДо коментар [#3] от "Георги":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Аз с радост бих си купил нещото на сн. 3.
Или една Тесла, ачтернативно.
Norman Granz
Рейтинг: 1605 НеутралноДо коментар [#5] от "США Надничар":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Кво ти пука? И едното, и другото - все на картинка го гледаш.
За теб - Гоуф на газ, с двама предишни Фнимателни собственици от Южна Италия. 😁😁😉
дурак
Рейтинг: 561 Весело[quote#7:"Norman Granz"]Кво ти пука? И едното, и другото - все на картинка го гледаш.
За теб - Гоуф на газ, с двама предишни Фнимателни собственици от Южна Италия. [/quote]
прав си за Кадилак.....
вместо реплика , подписа ти , от мое име
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5261 НеутралноИ двата автомобила са прекрасни. Проблемът им в Европа би бил липсата на избор на двигатели. Голямата немска тройка в тези класове птредлага избор между десетина двигателя - дизел, бензин, хибрид, 4-6-8-12 цилиндра и т.н.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандераman_un
Рейтинг: 509 Неутралноhttps://sorrentolens.files.wordpress.com/2008/09/d
Кадилак с прякор Доли Партън.
proventuss
Рейтинг: 1053 ВеселоЦените на актуалните модели на Кадилак за Германия варират от 40 до 48 000 евро, но пък Ягуар ХЕ е на 36 800. Тотално съм раздвоен.......
Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстаниеХи-хи
Рейтинг: 1541 НеутралноК'ви му са габаратите, щото у наше село нема как да напрайме обратен завой
Viva la Evolution
Рейтинг: 981 Неутрално[quote#6:"Norman Granz"]Аз с радост бих си купил нещото на сн. 3.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Или една Тесла, ачтернативно.[/quote]
Тесла няма алтернатива. Следващата ми кола задължително ще бъде такава.
baizuo
Рейтинг: 1168 Разстроено[quote#3:"Георги"]Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.[/quote]
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Кофти наркотици напоследък?
rainmaker
Рейтинг: 229 НеутралноЕдинственото предимство на CT6 пред германските еквиваленти е, че струва наполовина.
Гарван
Рейтинг: 598 НеутралноЕкстрите за запис на камерите са неприложими все още в Германия и Австрия докато не се промени параграф 6 от законът за защита на личните данни. Глобата може да стигне до 10к евра.
sa6
Рейтинг: 1421 Неутралноамериканците могат да правят коли точно колкото руснаците...
Евроатлантидаbaizuo
Рейтинг: 1168 Неутрално[quote#17:"sa6"]американците могат да правят коли точно колкото руснаците...[/quote]
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Затова баровците в Америка карат мерцедеси, беемвета и аудита, а не крайслери
sa6
Рейтинг: 1421 ВеселоДо коментар [#18] от "dgd":
Евроатлантидате и японските баровци карат същите три немски марки, но мое лично мнение е че там е до комплекси..
baizuo
Рейтинг: 1168 Весело[quote#11:"proventuss"]Цените на актуалните модели на Кадилак за Германия варират от 40 до 48 000 евро, но пък Ягуар ХЕ е на 36 800. Тотално съм раздвоен......[/quote]
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Каква е тази исмислена марка Ягуар! Я виж американските коли, какъв дизайн, каква класа!!!
Всеки, който държи на престижа си кара американска кола и носи черни копринени чорапи
baizuo
Рейтинг: 1168 Неутрално[quote#3:"Георги"]Ако се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС[/quote]
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Ами сори, ама това престъпление няма да се случи.
Дундурук
Рейтинг: 395 НеутралноСлед срива, фалита и живуркането с много години назад на американското автомобилостроене, свързано и с финансовата криза, нещата потръгнаха добре - върнаха си заемите, обновиха гамата, ориентираха се и т.н.. Особено добре се справя Кадилак. Вече е конкурентен, но да се говори, че надминава европейското автомобилостроене показва ГОЛЯМА НЕРАЗБИРАНЕ на автомобилната индустрия.
asroma1927
Рейтинг: 859 НеутралноСъс 73.500 евро в джоба влизам в най-близкия шоурум на Мерцедес и си взимам S class с регистрация март-април, на не повече от 4000-5000 километра. Излизайки, ще знам, че няма да съм загубеняка, който се е наиграл с тоя потресаващо грозен навес с необоснована претенция за премиум.
shileto
Рейтинг: 1114 НеутралноЛюбима марка
2.5
Рейтинг: 3779 НеутралноДизайнът никак не е лош.
I Want To BelieveЗа съжаление, това вече не прилича на Кадилак, а на един приятен автомобил...
Norman Granz
Рейтинг: 1605 Неутрално[quote#17:"sa6"]американците могат да правят коли точно колкото руснаците...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Не бе, руските са по-убави.
В омразата си към Америка стигате до кръчмарски лакърдии и borderline идиотизъм.
sa6
Рейтинг: 1421 ВеселоДо коментар [#26] от "Norman Granz":
Евроатлантидасигурен съм че дори такъв стипендиант-пейтриът като теб кара мерджан, а не крайслер (ако стига селърито де
Norman Granz
Рейтинг: 1605 Неутрално[quote#27:"sa6"]стипендиант-пейтриът като теб кара мерджан, а не крайслер [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Не бе, карам Москвич 412-так - като теб, сигурно.
Ватник
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#3] от "Георги":
Само крайЦлери, чевролети и фордове, шъ знаиш
Every cradle is a grave.Оу май фъкинг гад. Иди в САЩ и виж какви коли карат богатите там
facepalm
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5261 НеутралноДо коментар [#23] от "asroma1927":
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераНали? И историята ѝ е, че я е каралаедна немска бабка само до близкия Лидл веднъж седмично.
Новият внос си е нов внос!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5261 Любопитно[quote#17:"sa6"]американците могат да правят коли точно колкото руснаците... [/quote]
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераСигурен ли си, че си трезвен?
asroma1927
Рейтинг: 859 НеутралноДо коментар [#30] от "Blood Red Skies":
Говоря за т.нар. демо автомобил, т.е. регистрирана за тест-драйв например и предлагана редом с чисто новите в салона. На няколко месеца и няколко хиляди километра. Апропо, какво точно в тази потресаващо грозна кола би те накарало да я предпочетеш пред S class?
hamiltonf
Рейтинг: 4000 НеутралноДо коментар [#13] от "Георги":
a-tesla-model-s-prez-esenta.html
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиАлтернативата ще се появи още през октомври:
https://money.bg/auto/mercedes-pokazva-konkurent-n
subsonic
Рейтинг: 529 НеутралноЛимузинката нещо много съмнително напомня на S-klasse...
Norman Granz
Рейтинг: 1605 Неутрално[quote#31:"Blood Red Skies"]Сигурен ли си, че си трезвен?[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Донякъде - след като е признал, че И РУСКИТЕ коли не струват.
Ако се беше налокал качествено, щеше да твърди, че Кадилакът е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ (любим лаф на атакаджийската бригада) след Москвича като технически напредък.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5261 Неутрално[quote#32:"asroma1927"]Говоря за т.нар. демо автомобил, т.е. регистрирана за тест-драйв например [/quote]
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераЗначи сравняваме магаре с кон. Не е ли по-правилно да сравняваме кон с кон или магаре с магаре?
[quote#32:"asroma1927"]потресаващо грозна кола [/quote]
Въпрос на вкус, приятел. Не налагай собствения си вкус на останалите. Мен пък точно тези изсечени, малко в стил стелт форми ме кефят. Новите мерцедеси са красиви, но можеш ли да кажеш с ръка на сърцето, че различаваш отделните модели? На мен новата Е-класа ми прилича на умалена еС-класа, а новата Це-класа ми прилича на умалена Е-класа. Нещо като матрьошки. И не, никъде не съм казал, какво предпочитам. Но ме дразнят категоричните негативни оценки. И последно, ако имам
[quote#23:"asroma1927"]73.500 евро в джоба [/quote]
няма да си купя карана кола, в коят е седял и пърдял нечий чужд потен гъз. С голяма вероятност цигански.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5261 Весело[quote#35:"Norman Granz"]Ако се беше налокал качествено, щеше да твърди, че Кадилакът е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ (любим лаф на атакаджийската бригада) след Москвича като технически напредък. [/quote]
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераТой горе долу същото твърди. Да сравняваш този шедьовър на инженерната мисъл, натъпкан с технологии колкото няма в цялата съветска ракетно-космическа промишленост, с Лада Гранта да речем, трябва да си много пиян.
Viva la Evolution
Рейтинг: 981 НеутралноДо коментар [#33] от "hamilton F1":
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Не мисля че германците са фактор във високите технологии. Тесла е с прекалено голяма преднина, че Мерседес, да може да ги достигне в обозримо бъдеще.
ironhorse
Рейтинг: 762 НеутралноЛимузината много прилича на бизнес класата на мерцедес особено погледната челно и лява и дясна страни.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.То е вярно, че като вкараш в аеротунел получаваш едно и също, то тук са крадени линиите на фаровете и силуета на купето.
Аз виждам бъдещето само в Тесла. Всички други много изостават и си мисля, че до 5 години ще видим голям фалит на автомобилостроителна компания.
man_un
Рейтинг: 509 НеутралноДо коментар [#17] от "sa6":
Ти май наистина си изплувал от Атлантида щом говориш такива неща за американските автомобили...
Norman Granz
Рейтинг: 1605 Неутрално[quote#40:"man_un"]Ти май наистина си изплувал от Атлантида щом говориш такива неща за американските автомобили...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Аз пък много се кефя, когато някой червен цървул се изцепи по подобен начин за американците - на тях не им пука за цървула, но ние получаваме поредното доказателство, че на американофобите им хлопат дъските.
Чоко и Боко
Рейтинг: 570 Весело[quote#6:"Norman Granz"]Аз с радост бих си купил нещото на сн. 3. [/quote]
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“Дано да е скоро, че аз си чакам ситроена.
Поздрави!
deutschwagen
Рейтинг: 2108 НеутралноДо коментар [#38] от "Георги":
/german-electric-vehicles-poised-to-challenge-tesl a
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨https://www.bloomberg.com/view/articles/2015-09-18
А това как германците не били фактор във високите технологии е просто смешно.
deutschwagen
Рейтинг: 2108 НеутралноДо коментар [#3] от "Георги":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Гошо, немските марки са ГЛОБАЛНИ лидери във високите класове. Това включва и американския премиум пазар.
deutschwagen
Рейтинг: 2108 НеутралноДо коментар [#18] от "dgd":
trib/uploads/luxury-vehicles-united-states-premium -vehicle-market-share.jpg
bmw-outsells-mercedes-in-june-to-narrow-u-s-luxury -sales-gap
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Нищо против американската автомобилна индустрия, особено Кадилак. Но фактите са си факти:
https://s.thestreet.com/files/tsc/v2008/photos/con
http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-07-01/
deutschwagen
Рейтинг: 2108 НеутралноДо коментар [#37] от "Blood Red Skies":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Опиянил се е от напредъка на Лада откакто технологиите идват от Рено. Вече минават минимален креш-тест.
Viva la Evolution
Рейтинг: 981 Неутрално[quote#43:"deutschwagen"]А това как германците не били фактор във високите технологии е просто смешно.[/quote]
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "За момента, по-скоро са смешни опитите им да направят електромобил. Недоразуменията, които сътворяват, приличат по-скоро на велосипед с купе. Пробега пък въобще не искам да го коментирам. Тесла е десетилетия пред който и да било друг производител на Земята.
stef
Рейтинг: 457 ВеселоДо коментар [#23] от "asroma1927":
StefВ такъв случай, по-добре че ги нямаш
Така де - пари на вятъра дават ли се ?
stef
Рейтинг: 457 ВеселоДо коментар [#18] от "dgd":
Stefискаш да кажеш - затова си купуват тия три марки, но карат доста често заместващи автомобили
Petleshev
Рейтинг: 2494 НеутралноАбе..., наточено си е Кадилачето! Лично на мен тези ръбести форми ми допадат.
Бивш tww09306483.Естествено в Европа ще е по-скоро екзотика и труден за обслужване. За съжаление не съм в редиците на тези, които могат да помислят за подобна кола...
Дундурук
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#38:"Георги"] Тесла е с прекалено голяма преднина, че Мерседес, да може да ги достигне в обозримо бъдеще.[/quote]
Технологично Тесла НЯМА нищо различно от онея мотокарчета, дето носеха колетчета по жп гарите у нас. Батерии плюс електромотори. Това е технология от 100 години. Мерцедес ( + Фиат и някои други в по-малка степен ) създава иновациите в автомобилостроенето на тая планета.
emilm13
Рейтинг: 395 ВеселоМного "разплакани" бе, що така?!
emilm13
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#51] от "Дундурук":
Така както си я подкарал, можеш да кажеш, че в автомобила изобщо няма нищо ново от Древния Египет насам - една талига на четири колела, теглена от някаква външна сила!
nenad
Рейтинг: 450 Весело[quote#3:"Георги"]Ако се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС и то не съдържа някакви тайни клаузи, които да гарантират оцеляването на европейската автомобилна индустрия, скоро всички ще караме американски автомобили. Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.[/quote]
Хахахахахахаааааааххххххххх - вицът на деня! Поздрави!
emilm13
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#33] от "hamilton F1":
Коя година? Вероятно 2020!
Дундурук
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#53:"emilm13"]Така както си я подкарал, можеш да кажеш, че в автомобила изобщо няма нищо ново от Древния Египет насам[/quote]
В автомобилите има много работи нови - двигатели, системи за окачване, системи за икономия, системи за безопасност, системи за комфорт, мултимедия и т.н. , който са резултат от 100 и кусур години. В Тесла има същите работи ( як 17 - инчов дисплей и автономно движение ) като другите автомобили, но разликите - ЕЛЕКТРОМОТОР И БАТЕРИИ са на технологично ниво от преди 100 години. Кажете поне една уникална иновация в Тесла!
krasi_kara
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#56] от "Дундурук":
Ти май не знаеш, че Епъл и Тесла правят най-иновативните и "куул" продукти на света, а? И всеки, който не мисли така е беден хейтър, за когото гроздето е кисело?
От другата страна пък са ми другите любимци, за които нации, дето правят спагети и мин..ти, не трябва да правят коли.
Изобщо, кълненето на марки и националност на производителя не се различава по нищо от изпадането в разни религиозни и национални "истерии".
Дръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 340 ВеселоТакава недодялана американска кола могат да си купат само психари, като Инджев и групичката му!
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxoДръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 340 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Георги":
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxoГоше, вярваш ли си или си го казал на майтап?
Щото в самата Америка, който се уважава и има мангизи си купува задължително НЕМСКА МАРКА!
deutschwagen
Рейтинг: 2108 НеутралноДо коментар [#47] от "Георги":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Фактите са, че продуктите им се купуват глобално. Също така мачкат в най-интензивните от техологическа гледна точка моторни спортове. Последните години има и изцяло електрическа формула - Формула Е - макар да не е точно пинакъла на моторните спортове. Последната година съвместният отбор на Ауди ABT и Schaeffler е втория най-силен, като техен пилот дори имаше възможност да спечели шампионата последния кръг, но отпадна след сблъсък с конкурента. А победителят е Renault e.Dams. В тази формула вече всички отбори сами си развиват задвижващите системи и Schaeffler се занимава именно с това.
Производството на FEV изцяло зависи от нивото на развитие на батериите (и моторите), което не се различава особено между различните производители за момента. Нещата напредват, но големи разлики ще има когато повече производители започнат да развиват сосбтвени технологии и инициативи, дори и на базата на готовите продукти на някой от големите производители на батерии (например, Панасоник за Тесла). Немските производители нямат голяма гама от FEV защото просто още не са пробвали.
Така или иначе, аз не съм чак такъв фен. В САЩ ще спестят много повече емисии ако електрифицират железопътната система, например. Емисиите на автомобилите намаляват почти експоненциално и масовото приложение на регенерираща хибридна система ще бъде съвсем достатъчно за близкото бъдеще, стига цената на петрола да не скочи главоломно. Просто трябва да се спрат въглищата.
thepirineagle
Рейтинг: 975 Неутрално"Джипката" XT5 верно кефи....
ThePirinEaglewhn03495565
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "Георги":
Няма как да стане това. Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. А не ги карат никъде другаде освен в САЩ. Защо? Щото са си националисти и заради цената. Иначе си прав за 10-те години преднина, но тя е в полза на немските инженери.
Realist
Рейтинг: 3657 НеутралноИ двата продукта на Кади са супер. Ако търсех такъв тип коли бих си ги купил. И двете ми коли в момента са американски и само мога да се похваля с това. Германските производители в САЩ са повече известни с това, че колите им се ремонтират много често и много скъпо, обикновено след като изтече гаранцията. Аз като практичен човек предпочитам практичните решения.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Realist
Рейтинг: 3657 Неутрално[quote#62:"whn03495565"]Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.А не ги ли карат? Форд, Опел, Бюик, Тесла, Кадилак, Линкълн, Крайслер, Джип, ..... Бюик например е най- популярната марка в Китай. И всеки мечтае за Джип Чероки или Wrangler, за Кадилак Ескалейд, ....
Viva la Evolution
Рейтинг: 981 Неутрално[quote#62:"whn03495565"]Няма как да стане това. Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. А не ги карат никъде другаде освен в САЩ. Защо?[/quote]
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Я иди в Холандия да видиш не ги ли карат. Даже голяма част от такситата са Тесла. Държавата далновидно подпомага собствениците им, като възстановява половината от сумата за електромобил. Като сложиш и бонус, безплатните зарядни станции на всяка крачка, никога не би помислил за пушещо германско возило. Холандия е най-технологичната страна в Европа и там повечето автомобили са електромобили и хибриди, до колкото въобще някой се придвижва с автомобили. По отношение на технологиите... спомням си Мерседес преди 15-тина години, какво хвалене беше, като бяха сложили радар за дистанция, задействащ спирачките. В САЩ "круиз контрол" има от 1958 г.
deutschwagen
Рейтинг: 2108 НеутралноДо коментар [#65] от "Георги":

In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Дори не правиш разликата между "круз контрол" и "адаптивен круз контрол". Много си "технологичен"
Viva la Evolution
Рейтинг: 981 Неутрално[quote#66:"deutschwagen"]Дори не правиш разликата между "круз контрол" и "адаптивен круз контрол". Много си "технологичен"[/quote]
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "1958 г. - 1999 г. са 41 години разлика. Все за толкова, са могли да "измислят" и "адаптивен".
Mike
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#65] от "Георги":
Жоре, сериозно, уважавам мнението ти, обаче с всеки коментар се излагаш все повече...
Като ще хвалиш Тесла, поне кажи за Норвегия. Там има най-много Тесли на калпак от населението. Причината са големите субсидии - в Норвегия няма ДДС върху електромобили, а също и вносът им е безмитен. (Което Норвегия може да си позволи, защото не е член на ЕС.) Норвегия е в момента е най-успешния пазар за Тесла. А ти вместо това говориш за такситата в Холандия.
И не, не си прав за технологичното предимство. Ако беше прочел статията в Блумбърг, която беше постнал някой горе в коментарите, щеше да знаеш каква е причината. Никой от установените производители не може да си позволи "грешен ход" с електромобилите, защото това може да им коства фалит. Съответно всички изчакват да излязат първите на пазара, да се създаде търсене, да се видят какви ще са гафовете. и така.
И още нещо: като ще хейтваш по немските производители, че нямат електрички, кажи ми кой от американските традиционни марки имат? Шевролет имаха един Волт, не знам кво стана с него. Има и чат-пат някоя хибридка. И туйто. Нищо сравнимо с Тесла. Защо ли? Жокер: причината е същата като при немските производители.
Mike
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#67] от "Георги":
[quote#67:"Георги"]1958 г. - 1999 г. са 41 години разлика. Все за толкова, са могли да "измислят" и "адаптивен". [/quote]
Е тука вече изби рибата. Като е толкова нищо работа това с "адаптивен", кажи кога американците са излезли с адаптивен круз контрол? Или кажи кога немците са излезли с нормален - ама на същото ниво като този от 1958. Щото се съмнявам онзи да е бил нещо повече от жило с щипка на него, като на ръчна спирачка.
Realist
Рейтинг: 3657 Неутрално[quote#68:"Mike"]Шевролет имаха един Волт, не знам кво стана с него.[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Шевролет има Волт, вече втора генерация. Страхотен автомобил, един от най- масовите плъг-ин хибриди в САЩ. В края на годината Шевролет ще има в САЩ и Болт (светкавица), първият масов електрически автомобил на поносима цена с пробег над 320 километра. Сега Шевролет продава и мъника Спарк в електрически вариант на няколко локални пазара в САЩ (Калифорния, Орегон, Колорадо, ...). Отделно Кадилак продава Кадилак ELR, който е луксозен двойник на Волт.
Форд продава електрическият Фокус и плъг-ините Фюжън Енерджи и Си-Макс Енерджи.
Крайслер продава електрическа версия на Фиат 600.
Тесла продава С, Х и от догодина 3 за масовият потребител.
В Невада се разработват много нови литиеви находища, като като цяло, след пускането на Гигафабриката не Тесла и фабриката за батерии на LG за ГМ и Форд, Невада ще стане третият производител на литий в света след Чили и Аржентина.
Realist
Рейтинг: 3657 Неутрално[quote#70:"Realist"]Крайслер продава електрическа версия на Фиат 600. [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.И забравих, плъг-ин хибрид на вана си, Крайслер Пацифика.
Mike
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#70] от "Realist":
(Жокер: не е немска). И държа да подчертая формулировката "DEVELOPED and supplied". Демек Форд не само не произвеждат, ами и не са разработили сами електрозадвижването си! Вместо това купуват наготово от европейски производител и само слагат новия драйвтрейн в съществуващото шаси.
Какво точно искаш да кажеш? Първо, тука не става дума за плъгини, а за чисти електрички. Второ, аз мога да почна да изреждам разни модели на разни производители. Списъка ще изглежда по същия начин - по 1-2 модела от всяка марка, в големите концерни обикновено "двойници" заимствани от други марки. И обикновено малки коли в компактния и мини сегмент, който в САЩ така или иначе не се харчи.
Това всички го имат, аз не съм казвал, че американски марки нямат електрички. Но нямат така бленувания "Тесла килър", за който Жорето хейтваше немците, че били с еди си колко си години назад. Класическите американски марки от Голямата тройка са на същото ниво на "електризиране" както и всички останали прозиводители.
Между другото сега отворих да прочета за електрическия Фокус, и какво се оказва:
"For the Focus Electric, Ford used a complete electric drive train developed and supplied by Magna Steyr"
Познай от 3 пъти каква по народност компания е Магна Щайер
Защо ли?
Realist
Рейтинг: 3657 Неутрално[quote#72:"Mike"]Какво точно искаш да кажеш? Първо, тука не става дума за плъгини, а за чисти електрички. [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Плъг-ините по- трудно се правят. Имат и електричен, и хибриден драйв. Американците и японците в момента са царе на плъг-ин автъомобилите. Шевролет Волт е изключително практичен, надежден и добър автомобил. С голяма 18 коловатчасова батерия.
Каквото и да е, в САЩ има много по- голямо предлагане на електрически и плъг- ин автомобили отколкото в Еропа. Има и много местни марки.
Аз карам Шевролет Волт, от 2012-та година. Изминал съм близо 70000 мили. И единственото което съм направил в сервиз е една смяна на масло на 34000 мили. Да, на толкоз, защото 98% от времето я карам на ток, който пък ми е от панелите на покрива.
Другата ни кола е хибрид на Форд, който също е високотехнологитчен. 2009 година Форд Ескейп Хайбрид 4х4.
Realist
Рейтинг: 3657 Неутрално[quote#72:"Mike"] Списъка ще изглежда по същия начин - по 1-2 модела от всяка марка, в големите концерни обикновено "двойници" заимствани от други марки. [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Това не можах да го разбера. Ама, ГМ има система Волтек която ползва за хибрид, плъг-ин и електрическите модели. Хибриди на Волтек имат почти всички марки на ГМ. Преди Волтек ГМ имаше две други хибридни системи.
Форд и Тойота имат система наречена Хабрид Сиберджи Драйв. И двете компании имат плъг-ин и нормални хибриди базирани на него във всичките си марки- Форд, Линкълн, Тойота, Лексус.
Realist
Рейтинг: 3657 Неутрално[quote#74:"Realist"]Хабрид Сиберджи Драйв.[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Hybrid Synergy Drive
krasi_kara
Рейтинг: 505 Неутрално[quote#65:"Георги"]Я иди в Холандия да видиш не ги ли карат. Даже голяма част от такситата са Тесла.[/quote]
Може ли малко статистика по въпроса? Защото преди няколко месеца заради един такъв "теслар" аз изгубих малко време да търся и резултатите изобщо не говореха за "голяма част", "преобладаване" и т.н. на електричките независимо от марката.
The_Curious
Рейтинг: 782 НеутралноМоже да плюе американска кола само, който не е карал и притежавал такава.
Nothing else, but more or less the bitter truth!Вярно в щатско баровците карат немски и японски премиуми, но това е щото са рядкост, разходите по тях са високи и демонстрират възможности по този начин. Нещо, което нашите манго-та, с Мерцедеси трета ръка, се опитват да имитират.
От чисто практична гледна точка и по дизайн, съм фен на марката и някой ден ще имам такава. Нова кола, с която да се ебавам със собствениците на трета ръка премиуми у нашенско
Viva la Evolution
Рейтинг: 981 НеутралноДо коментар [#76] от "krasi_kara":
country
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Говоря от лични наблюдения. Официални данни има тук
https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_
krasi_kara
Рейтинг: 505 НеутралноДо коментар [#78] от "Георги":
Дори и от статията в Уикипедия:
"in 2015, the segment market share rose to a record 9.7% of new car sales in the Dutch market in 2015, the second highest after Norway (22.4%)"
Демек едва всяка 10-та новозакупена Холандия е елекричка. Бая време ще мине докато станат "масови"...
Pontif
Рейтинг: 2275 НеутралноМалко несправедливо критикувате СТ6. Това е кола която като цена е като БМВ5 и МБ Е но е голяма колкото БМВ7 и МБ S.
California Über AllesВ същото време е около 500кг по-лека. Предлага повече стандартни опции без допълнително заплащане.
В САЩ СТ6 с по-силния мотор е $85К. МБ S е $125 а по-малко опции. Ако трябва да има всички опции които Кадилак предлага безплатно цената на МБ става близо $165К.
Иначе като динамика са подобни. МБ 0-100 за 4.8сек, Кади 0-100 за 5.1сек.
Аз мисля че повечето нормални хора смятат че МБ е по-луксозен вътре. Според моя вкус вътре е по-красив. От вън ... не съм сигурен. На мене лично Кади ми харесва повече.
Но каквито и да са разликите аз не виждам оправдание в 40 до 50% по-скъм МБ. Разбира се това е престижен сегмент и парите не са чак толкова важни. МБ е по-хубав но 50% ли е по-хубав?
А ако го сравним с БМВ5 ... аз поне мисля че дори не могат да се сравняват, КАдито го размазва.
От технологична гледна точка кади е много специален автомобил. В четирите ъгъла има алуминиеви отливки, всяка от които замества около 30 части които се дуржат със заварки. Това никой не го е правил до сега. Затова и при сравнима големина са около 500кг по-леки. Сигурен съм че до година, две и другите ще започнат да го копират това.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5261 Неутрално[quote#80:"Pontif А"]МБ е по-хубав но 50% ли е по-хубав? [/quote]
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераЕто това е основното! Тази огромна разлика в цената се нарича "данък емблема".
Хубавото му е, че го плаща само който иска.
Mike
Рейтинг: 661 НеутралноДо коментар [#73] от "Realist":
[quote#73:"Realist"]Аз карам Шевролет Волт, от 2012-та година[/quote]
Добре е, че го казваш, това обяснява доста неща от коментарите ти.
И все пак, какво точно искаш да кажеш с всичко това? Че имаш две коли (американски при това!), че имаш слънчеви панели на покрива, или какво? Мислех че говорехме за Кадилак, а не за тебе.
Това със соларните панели и в Европа не е изключение - колегата до мене миналата година построи къща и в момента с ап на телефона си гледа моментното производство на ток от панелите вкъщи. И той кара електромобил, щото така му излиза безплатно, а и през лятото иначе не може да си изхарчи тока, произведен през деня.
Само че това какво общо има с "високотехнологичните" американски автомобили? Дето електрическия им драйвтрейн е правен в Австрия.
Realist
Рейтинг: 3657 Неутрално[quote#82:"Mike"]И все пак, какво точно искаш да кажеш с всичко това?[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Ами, ти пита:
[quote#68:"Mike"]И още нещо: като ще хейтваш по немските производители, че нямат електрички, кажи ми кой от американските традиционни марки имат? Шевролет имаха един Волт ....[/quote]
Тази година Волт е втора генерация, изминава 50 мили на заряд и има 18 киловатчаса батерия. Всички американски традиционни производители имат не само по един, а по- 2-3-4 марки атомобили които са с дълъг електрически пробег. Още от 2008-2010-та година, когато Фолксваген се цупеше, че на дизеловите им пушилници им махнаха федералният данъчен кредит.