Фотогалерия: Новите модели на "Кадилак" за европейския пазар

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    ох, винаги съм харесвал СТ-тата

  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Погледнах текста за снимка - 7.Ами не е зле.

  3. 3 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Ако се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС и то не съдържа някакви тайни клаузи, които да гарантират оцеляването на европейската автомобилна индустрия, скоро всички ще караме американски автомобили. Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  4. 4 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги":

    Без митата ще бъдат с още 10-15% по-евтини и това ще бъде проблем за доста хора в Германия.

    California Über Alles
  5. 5 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 561 Неутрално

    сн. № 13....??

    само на мен ли ми прилича на Лексъс RX от по-старите модели?

  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги":

    Аз с радост бих си купил нещото на сн. 3.

    Или една Тесла, ачтернативно.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    До коментар [#5] от "США Надничар":

    Кво ти пука? И едното, и другото - все на картинка го гледаш.

    За теб - Гоуф на газ, с двама предишни Фнимателни собственици от Южна Италия. 😁😁😉

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 561 Весело

    [quote#7:"Norman Granz"]Кво ти пука? И едното, и другото - все на картинка го гледаш.

    За теб - Гоуф на газ, с двама предишни Фнимателни собственици от Южна Италия. [/quote]

    прав си за Кадилак.....

    вместо реплика , подписа ти , от мое име

  9. 9 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Неутрално

    И двата автомобила са прекрасни. Проблемът им в Европа би бил липсата на избор на двигатели. Голямата немска тройка в тези класове птредлага избор между десетина двигателя - дизел, бензин, хибрид, 4-6-8-12 цилиндра и т.н.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  10. 10 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 509 Неутрално


    https://sorrentolens.files.wordpress.com/2008/09/dsc_0106-2.jpg
    Кадилак с прякор Доли Партън.

  11. 11 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1053 Весело

    Цените на актуалните модели на Кадилак за Германия варират от 40 до 48 000 евро, но пък Ягуар ХЕ е на 36 800. Тотално съм раздвоен.......

    Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
  12. 12 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    К'ви му са габаратите, щото у наше село нема как да напрайме обратен завой

  13. 13 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 981 Неутрално

    [quote#6:"Norman Granz"]Аз с радост бих си купил нещото на сн. 3.

    Или една Тесла, ачтернативно.[/quote]

    Тесла няма алтернатива. Следващата ми кола задължително ще бъде такава.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  14. 14 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1168 Разстроено

    [quote#3:"Георги"]Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.[/quote]

    Кофти наркотици напоследък?

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  15. 15 Профил на rainmaker
    rainmaker
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Единственото предимство на CT6 пред германските еквиваленти е, че струва наполовина.

  16. 16 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Екстрите за запис на камерите са неприложими все още в Германия и Австрия докато не се промени параграф 6 от законът за защита на личните данни. Глобата може да стигне до 10к евра.

  17. 17 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    американците могат да правят коли точно колкото руснаците...

    Евроатлантида
  18. 18 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    [quote#17:"sa6"]американците могат да правят коли точно колкото руснаците...[/quote]

    Затова баровците в Америка карат мерцедеси, беемвета и аудита, а не крайслери

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  19. 19 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1421 Весело

    До коментар [#18] от "dgd":

    те и японските баровци карат същите три немски марки, но мое лично мнение е че там е до комплекси..

    Евроатлантида
  20. 20 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1168 Весело

    [quote#11:"proventuss"]Цените на актуалните модели на Кадилак за Германия варират от 40 до 48 000 евро, но пък Ягуар ХЕ е на 36 800. Тотално съм раздвоен......[/quote]


    Каква е тази исмислена марка Ягуар! Я виж американските коли, какъв дизайн, каква класа!!!
    Всеки, който държи на престижа си кара американска кола и носи черни копринени чорапи

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  21. 21 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    [quote#3:"Георги"]Ако се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС[/quote]

    Ами сори, ама това престъпление няма да се случи.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  22. 22 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 395 Неутрално

    След срива, фалита и живуркането с много години назад на американското автомобилостроене, свързано и с финансовата криза, нещата потръгнаха добре - върнаха си заемите, обновиха гамата, ориентираха се и т.н.. Особено добре се справя Кадилак. Вече е конкурентен, но да се говори, че надминава европейското автомобилостроене показва ГОЛЯМА НЕРАЗБИРАНЕ на автомобилната индустрия.

  23. 23 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Със 73.500 евро в джоба влизам в най-близкия шоурум на Мерцедес и си взимам S class с регистрация март-април, на не повече от 4000-5000 километра. Излизайки, ще знам, че няма да съм загубеняка, който се е наиграл с тоя потресаващо грозен навес с необоснована претенция за премиум.

  24. 24 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Любима марка

  25. 25 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3779 Неутрално

    Дизайнът никак не е лош.
    За съжаление, това вече не прилича на Кадилак, а на един приятен автомобил...

    I Want To Believe
  26. 26 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    [quote#17:"sa6"]американците могат да правят коли точно колкото руснаците...[/quote]

    Не бе, руските са по-убави.

    В омразата си към Америка стигате до кръчмарски лакърдии и borderline идиотизъм.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  27. 27 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1421 Весело

    До коментар [#26] от "Norman Granz":

    сигурен съм че дори такъв стипендиант-пейтриът като теб кара мерджан, а не крайслер (ако стига селърито де

    Евроатлантида
  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    [quote#27:"sa6"]стипендиант-пейтриът като теб кара мерджан, а не крайслер [/quote]

    Не бе, карам Москвич 412-так - като теб, сигурно.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги":

    Оу май фъкинг гад. Иди в САЩ и виж какви коли карат богатите там Само крайЦлери, чевролети и фордове, шъ знаиш

    facepalm

    Every cradle is a grave.
  30. 30 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Неутрално

    До коментар [#23] от "asroma1927":
    Нали? И историята ѝ е, че я е каралаедна немска бабка само до близкия Лидл веднъж седмично.
    Новият внос си е нов внос!

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  31. 31 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Любопитно

    [quote#17:"sa6"]американците могат да правят коли точно колкото руснаците... [/quote]
    Сигурен ли си, че си трезвен?

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  32. 32 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 859 Неутрално

    До коментар [#30] от "Blood Red Skies":
    Говоря за т.нар. демо автомобил, т.е. регистрирана за тест-драйв например и предлагана редом с чисто новите в салона. На няколко месеца и няколко хиляди километра. Апропо, какво точно в тази потресаващо грозна кола би те накарало да я предпочетеш пред S class?

  33. 33 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4000 Неутрално

    До коментар [#13] от "Георги":

    Алтернативата ще се появи още през октомври:

    https://money.bg/auto/mercedes-pokazva-konkurent-na-tesla-model-s-prez-esenta.html

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  34. 34 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Лимузинката нещо много съмнително напомня на S-klasse...

  35. 35 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    [quote#31:"Blood Red Skies"]Сигурен ли си, че си трезвен?[/quote]

    Донякъде - след като е признал, че И РУСКИТЕ коли не струват.

    Ако се беше налокал качествено, щеше да твърди, че Кадилакът е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ (любим лаф на атакаджийската бригада) след Москвича като технически напредък.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  36. 36 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Неутрално

    [quote#32:"asroma1927"]Говоря за т.нар. демо автомобил, т.е. регистрирана за тест-драйв например [/quote]
    Значи сравняваме магаре с кон. Не е ли по-правилно да сравняваме кон с кон или магаре с магаре?
    [quote#32:"asroma1927"]потресаващо грозна кола [/quote]
    Въпрос на вкус, приятел. Не налагай собствения си вкус на останалите. Мен пък точно тези изсечени, малко в стил стелт форми ме кефят. Новите мерцедеси са красиви, но можеш ли да кажеш с ръка на сърцето, че различаваш отделните модели? На мен новата Е-класа ми прилича на умалена еС-класа, а новата Це-класа ми прилича на умалена Е-класа. Нещо като матрьошки. И не, никъде не съм казал, какво предпочитам. Но ме дразнят категоричните негативни оценки. И последно, ако имам
    [quote#23:"asroma1927"]73.500 евро в джоба [/quote]

    няма да си купя карана кола, в коят е седял и пърдял нечий чужд потен гъз. С голяма вероятност цигански.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  37. 37 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Весело

    [quote#35:"Norman Granz"]Ако се беше налокал качествено, щеше да твърди, че Кадилакът е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ (любим лаф на атакаджийската бригада) след Москвича като технически напредък. [/quote]
    Той горе долу същото твърди. Да сравняваш този шедьовър на инженерната мисъл, натъпкан с технологии колкото няма в цялата съветска ракетно-космическа промишленост, с Лада Гранта да речем, трябва да си много пиян.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  38. 38 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 981 Неутрално

    До коментар [#33] от "hamilton F1":

    Не мисля че германците са фактор във високите технологии. Тесла е с прекалено голяма преднина, че Мерседес, да може да ги достигне в обозримо бъдеще.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  39. 39 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Лимузината много прилича на бизнес класата на мерцедес особено погледната челно и лява и дясна страни.
    То е вярно, че като вкараш в аеротунел получаваш едно и също, то тук са крадени линиите на фаровете и силуета на купето.

    Аз виждам бъдещето само в Тесла. Всички други много изостават и си мисля, че до 5 години ще видим голям фалит на автомобилостроителна компания.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  40. 40 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 509 Неутрално

    До коментар [#17] от "sa6":

    Ти май наистина си изплувал от Атлантида щом говориш такива неща за американските автомобили...

  41. 41 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    [quote#40:"man_un"]Ти май наистина си изплувал от Атлантида щом говориш такива неща за американските автомобили...[/quote]

    Аз пък много се кефя, когато някой червен цървул се изцепи по подобен начин за американците - на тях не им пука за цървула, но ние получаваме поредното доказателство, че на американофобите им хлопат дъските.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  42. 42 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 570 Весело

    [quote#6:"Norman Granz"]Аз с радост бих си купил нещото на сн. 3. [/quote]

    Дано да е скоро, че аз си чакам ситроена.
    Поздрави!

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#38] от "Георги":

    https://www.bloomberg.com/view/articles/2015-09-18/german-electric-vehicles-poised-to-challenge-tesla

    А това как германците не били фактор във високите технологии е просто смешно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги":

    Гошо, немските марки са ГЛОБАЛНИ лидери във високите класове. Това включва и американския премиум пазар.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#18] от "dgd":

    Нищо против американската автомобилна индустрия, особено Кадилак. Но фактите са си факти:

    https://s.thestreet.com/files/tsc/v2008/photos/contrib/uploads/luxury-vehicles-united-states-premium-vehicle-market-share.jpg

    http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-07-01/bmw-outsells-mercedes-in-june-to-narrow-u-s-luxury-sales-gap

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#37] от "Blood Red Skies":

    Опиянил се е от напредъка на Лада откакто технологиите идват от Рено. Вече минават минимален креш-тест.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  47. 47 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 981 Неутрално

    [quote#43:"deutschwagen"]А това как германците не били фактор във високите технологии е просто смешно.[/quote]
    За момента, по-скоро са смешни опитите им да направят електромобил. Недоразуменията, които сътворяват, приличат по-скоро на велосипед с купе. Пробега пък въобще не искам да го коментирам. Тесла е десетилетия пред който и да било друг производител на Земята.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  48. 48 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 457 Весело

    До коментар [#23] от "asroma1927":

    В такъв случай, по-добре че ги нямаш
    Така де - пари на вятъра дават ли се ?

    Stef
  49. 49 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 457 Весело

    До коментар [#18] от "dgd":

    искаш да кажеш - затова си купуват тия три марки, но карат доста често заместващи автомобили

    Stef
  50. 50 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2494 Неутрално

    Абе..., наточено си е Кадилачето! Лично на мен тези ръбести форми ми допадат.
    Естествено в Европа ще е по-скоро екзотика и труден за обслужване. За съжаление не съм в редиците на тези, които могат да помислят за подобна кола...

    Бивш tww09306483.
  51. 51 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#38:"Георги"] Тесла е с прекалено голяма преднина, че Мерседес, да може да ги достигне в обозримо бъдеще.[/quote]

    Технологично Тесла НЯМА нищо различно от онея мотокарчета, дето носеха колетчета по жп гарите у нас. Батерии плюс електромотори. Това е технология от 100 години. Мерцедес ( + Фиат и някои други в по-малка степен ) създава иновациите в автомобилостроенето на тая планета.

  52. 52 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 395 Весело

    Много "разплакани" бе, що така?!

  53. 53 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#51] от "Дундурук":

    Така както си я подкарал, можеш да кажеш, че в автомобила изобщо няма нищо ново от Древния Египет насам - една талига на четири колела, теглена от някаква външна сила!

  54. 54 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#3:"Георги"]Ако се сключи споразумението за свободна търговия между САЩ и ЕС и то не съдържа някакви тайни клаузи, които да гарантират оцеляването на европейската автомобилна индустрия, скоро всички ще караме американски автомобили. Поне с 5-10 години изпреварват в еволюционно отношение европейските марки.[/quote]
    Хахахахахахаааааааххххххххх - вицът на деня! Поздрави!

  55. 55 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#33] от "hamilton F1":

    Коя година? Вероятно 2020!

  56. 56 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#53:"emilm13"]Така както си я подкарал, можеш да кажеш, че в автомобила изобщо няма нищо ново от Древния Египет насам[/quote]

    В автомобилите има много работи нови - двигатели, системи за окачване, системи за икономия, системи за безопасност, системи за комфорт, мултимедия и т.н. , който са резултат от 100 и кусур години. В Тесла има същите работи ( як 17 - инчов дисплей и автономно движение ) като другите автомобили, но разликите - ЕЛЕКТРОМОТОР И БАТЕРИИ са на технологично ниво от преди 100 години. Кажете поне една уникална иновация в Тесла!

  57. 57 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#56] от "Дундурук":

    Ти май не знаеш, че Епъл и Тесла правят най-иновативните и "куул" продукти на света, а? И всеки, който не мисли така е беден хейтър, за когото гроздето е кисело?

    От другата страна пък са ми другите любимци, за които нации, дето правят спагети и мин..ти, не трябва да правят коли.

    Изобщо, кълненето на марки и националност на производителя не се различава по нищо от изпадането в разни религиозни и национални "истерии".

  58. 58 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 340 Весело

    Такава недодялана американска кола могат да си купат само психари, като Инджев и групичката му!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  59. 59 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 340 Любопитно

    До коментар [#3] от "Георги":

    Гоше, вярваш ли си или си го казал на майтап?

    Щото в самата Америка, който се уважава и има мангизи си купува задължително НЕМСКА МАРКА!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  60. 60 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#47] от "Георги":

    Фактите са, че продуктите им се купуват глобално. Също така мачкат в най-интензивните от техологическа гледна точка моторни спортове. Последните години има и изцяло електрическа формула - Формула Е - макар да не е точно пинакъла на моторните спортове. Последната година съвместният отбор на Ауди ABT и Schaeffler е втория най-силен, като техен пилот дори имаше възможност да спечели шампионата последния кръг, но отпадна след сблъсък с конкурента. А победителят е Renault e.Dams. В тази формула вече всички отбори сами си развиват задвижващите системи и Schaeffler се занимава именно с това.

    Производството на FEV изцяло зависи от нивото на развитие на батериите (и моторите), което не се различава особено между различните производители за момента. Нещата напредват, но големи разлики ще има когато повече производители започнат да развиват сосбтвени технологии и инициативи, дори и на базата на готовите продукти на някой от големите производители на батерии (например, Панасоник за Тесла). Немските производители нямат голяма гама от FEV защото просто още не са пробвали.
    Така или иначе, аз не съм чак такъв фен. В САЩ ще спестят много повече емисии ако електрифицират железопътната система, например. Емисиите на автомобилите намаляват почти експоненциално и масовото приложение на регенерираща хибридна система ще бъде съвсем достатъчно за близкото бъдеще, стига цената на петрола да не скочи главоломно. Просто трябва да се спрат въглищата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  61. 61 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 975 Неутрално

    "Джипката" XT5 верно кефи....

    ThePirinEagle
  62. 62 Профил на whn03495565
    whn03495565
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги":

    Няма как да стане това. Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. А не ги карат никъде другаде освен в САЩ. Защо? Щото са си националисти и заради цената. Иначе си прав за 10-те години преднина, но тя е в полза на немските инженери.

  63. 63 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    И двата продукта на Кади са супер. Ако търсех такъв тип коли бих си ги купил. И двете ми коли в момента са американски и само мога да се похваля с това. Германските производители в САЩ са повече известни с това, че колите им се ремонтират много често и много скъпо, обикновено след като изтече гаранцията. Аз като практичен човек предпочитам практичните решения.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  64. 64 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    [quote#62:"whn03495565"]Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. [/quote]

    А не ги ли карат? Форд, Опел, Бюик, Тесла, Кадилак, Линкълн, Крайслер, Джип, ..... Бюик например е най- популярната марка в Китай. И всеки мечтае за Джип Чероки или Wrangler, за Кадилак Ескалейд, ....

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  65. 65 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 981 Неутрално

    [quote#62:"whn03495565"]Няма как да стане това. Те ако им бяха толкова хубави колите, щяха да ги карат в цял свят, имайки предвид цената им. А не ги карат никъде другаде освен в САЩ. Защо?[/quote]
    Я иди в Холандия да видиш не ги ли карат. Даже голяма част от такситата са Тесла. Държавата далновидно подпомага собствениците им, като възстановява половината от сумата за електромобил. Като сложиш и бонус, безплатните зарядни станции на всяка крачка, никога не би помислил за пушещо германско возило. Холандия е най-технологичната страна в Европа и там повечето автомобили са електромобили и хибриди, до колкото въобще някой се придвижва с автомобили. По отношение на технологиите... спомням си Мерседес преди 15-тина години, какво хвалене беше, като бяха сложили радар за дистанция, задействащ спирачките. В САЩ "круиз контрол" има от 1958 г.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  66. 66 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    До коментар [#65] от "Георги":

    Дори не правиш разликата между "круз контрол" и "адаптивен круз контрол". Много си "технологичен"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  67. 67 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 981 Неутрално

    [quote#66:"deutschwagen"]Дори не правиш разликата между "круз контрол" и "адаптивен круз контрол". Много си "технологичен"[/quote]
    1958 г. - 1999 г. са 41 години разлика. Все за толкова, са могли да "измислят" и "адаптивен".

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  68. 68 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#65] от "Георги":

    Жоре, сериозно, уважавам мнението ти, обаче с всеки коментар се излагаш все повече...

    Като ще хвалиш Тесла, поне кажи за Норвегия. Там има най-много Тесли на калпак от населението. Причината са големите субсидии - в Норвегия няма ДДС върху електромобили, а също и вносът им е безмитен. (Което Норвегия може да си позволи, защото не е член на ЕС.) Норвегия е в момента е най-успешния пазар за Тесла. А ти вместо това говориш за такситата в Холандия.

    И не, не си прав за технологичното предимство. Ако беше прочел статията в Блумбърг, която беше постнал някой горе в коментарите, щеше да знаеш каква е причината. Никой от установените производители не може да си позволи "грешен ход" с електромобилите, защото това може да им коства фалит. Съответно всички изчакват да излязат първите на пазара, да се създаде търсене, да се видят какви ще са гафовете. и така.

    И още нещо: като ще хейтваш по немските производители, че нямат електрички, кажи ми кой от американските традиционни марки имат? Шевролет имаха един Волт, не знам кво стана с него. Има и чат-пат някоя хибридка. И туйто. Нищо сравнимо с Тесла. Защо ли? Жокер: причината е същата като при немските производители.

  69. 69 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#67] от "Георги":
    [quote#67:"Георги"]1958 г. - 1999 г. са 41 години разлика. Все за толкова, са могли да "измислят" и "адаптивен". [/quote]

    Е тука вече изби рибата. Като е толкова нищо работа това с "адаптивен", кажи кога американците са излезли с адаптивен круз контрол? Или кажи кога немците са излезли с нормален - ама на същото ниво като този от 1958. Щото се съмнявам онзи да е бил нещо повече от жило с щипка на него, като на ръчна спирачка.

  70. 70 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    [quote#68:"Mike"]Шевролет имаха един Волт, не знам кво стана с него.[/quote]

    Шевролет има Волт, вече втора генерация. Страхотен автомобил, един от най- масовите плъг-ин хибриди в САЩ. В края на годината Шевролет ще има в САЩ и Болт (светкавица), първият масов електрически автомобил на поносима цена с пробег над 320 километра. Сега Шевролет продава и мъника Спарк в електрически вариант на няколко локални пазара в САЩ (Калифорния, Орегон, Колорадо, ...). Отделно Кадилак продава Кадилак ELR, който е луксозен двойник на Волт.

    Форд продава електрическият Фокус и плъг-ините Фюжън Енерджи и Си-Макс Енерджи.

    Крайслер продава електрическа версия на Фиат 600.

    Тесла продава С, Х и от догодина 3 за масовият потребител.

    В Невада се разработват много нови литиеви находища, като като цяло, след пускането на Гигафабриката не Тесла и фабриката за батерии на LG за ГМ и Форд, Невада ще стане третият производител на литий в света след Чили и Аржентина.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  71. 71 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    [quote#70:"Realist"]Крайслер продава електрическа версия на Фиат 600. [/quote]

    И забравих, плъг-ин хибрид на вана си, Крайслер Пацифика.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  72. 72 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#70] от "Realist":

    Какво точно искаш да кажеш? Първо, тука не става дума за плъгини, а за чисти електрички. Второ, аз мога да почна да изреждам разни модели на разни производители. Списъка ще изглежда по същия начин - по 1-2 модела от всяка марка, в големите концерни обикновено "двойници" заимствани от други марки. И обикновено малки коли в компактния и мини сегмент, който в САЩ така или иначе не се харчи.

    Това всички го имат, аз не съм казвал, че американски марки нямат електрички. Но нямат така бленувания "Тесла килър", за който Жорето хейтваше немците, че били с еди си колко си години назад. Класическите американски марки от Голямата тройка са на същото ниво на "електризиране" както и всички останали прозиводители.

    Между другото сега отворих да прочета за електрическия Фокус, и какво се оказва:

    "For the Focus Electric, Ford used a complete electric drive train developed and supplied by Magna Steyr"

    Познай от 3 пъти каква по народност компания е Магна Щайер (Жокер: не е немска). И държа да подчертая формулировката "DEVELOPED and supplied". Демек Форд не само не произвеждат, ами и не са разработили сами електрозадвижването си! Вместо това купуват наготово от европейски производител и само слагат новия драйвтрейн в съществуващото шаси.

    Защо ли?

  73. 73 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    [quote#72:"Mike"]Какво точно искаш да кажеш? Първо, тука не става дума за плъгини, а за чисти електрички. [/quote]

    Плъг-ините по- трудно се правят. Имат и електричен, и хибриден драйв. Американците и японците в момента са царе на плъг-ин автъомобилите. Шевролет Волт е изключително практичен, надежден и добър автомобил. С голяма 18 коловатчасова батерия.

    Каквото и да е, в САЩ има много по- голямо предлагане на електрически и плъг- ин автомобили отколкото в Еропа. Има и много местни марки.

    Аз карам Шевролет Волт, от 2012-та година. Изминал съм близо 70000 мили. И единственото което съм направил в сервиз е една смяна на масло на 34000 мили. Да, на толкоз, защото 98% от времето я карам на ток, който пък ми е от панелите на покрива.

    Другата ни кола е хибрид на Форд, който също е високотехнологитчен. 2009 година Форд Ескейп Хайбрид 4х4.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  74. 74 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    [quote#72:"Mike"] Списъка ще изглежда по същия начин - по 1-2 модела от всяка марка, в големите концерни обикновено "двойници" заимствани от други марки. [/quote]

    Това не можах да го разбера. Ама, ГМ има система Волтек която ползва за хибрид, плъг-ин и електрическите модели. Хибриди на Волтек имат почти всички марки на ГМ. Преди Волтек ГМ имаше две други хибридни системи.

    Форд и Тойота имат система наречена Хабрид Сиберджи Драйв. И двете компании имат плъг-ин и нормални хибриди базирани на него във всичките си марки- Форд, Линкълн, Тойота, Лексус.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  75. 75 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    [quote#74:"Realist"]Хабрид Сиберджи Драйв.[/quote]

    Hybrid Synergy Drive

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  76. 76 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 505 Неутрално

    [quote#65:"Георги"]Я иди в Холандия да видиш не ги ли карат. Даже голяма част от такситата са Тесла.[/quote]

    Може ли малко статистика по въпроса? Защото преди няколко месеца заради един такъв "теслар" аз изгубих малко време да търся и резултатите изобщо не говореха за "голяма част", "преобладаване" и т.н. на електричките независимо от марката.

  77. 77 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Може да плюе американска кола само, който не е карал и притежавал такава.
    Вярно в щатско баровците карат немски и японски премиуми, но това е щото са рядкост, разходите по тях са високи и демонстрират възможности по този начин. Нещо, което нашите манго-та, с Мерцедеси трета ръка, се опитват да имитират.
    От чисто практична гледна точка и по дизайн, съм фен на марката и някой ден ще имам такава. Нова кола, с която да се ебавам със собствениците на трета ръка премиуми у нашенско

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  78. 78 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 981 Неутрално

    До коментар [#76] от "krasi_kara":

    Говоря от лични наблюдения. Официални данни има тук
    https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  79. 79 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#78] от "Георги":

    Дори и от статията в Уикипедия:

    "in 2015, the segment market share rose to a record 9.7% of new car sales in the Dutch market in 2015, the second highest after Norway (22.4%)"

    Демек едва всяка 10-та новозакупена Холандия е елекричка. Бая време ще мине докато станат "масови"...

  80. 80 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    Малко несправедливо критикувате СТ6. Това е кола която като цена е като БМВ5 и МБ Е но е голяма колкото БМВ7 и МБ S.
    В същото време е около 500кг по-лека. Предлага повече стандартни опции без допълнително заплащане.
    В САЩ СТ6 с по-силния мотор е $85К. МБ S е $125 а по-малко опции. Ако трябва да има всички опции които Кадилак предлага безплатно цената на МБ става близо $165К.
    Иначе като динамика са подобни. МБ 0-100 за 4.8сек, Кади 0-100 за 5.1сек.
    Аз мисля че повечето нормални хора смятат че МБ е по-луксозен вътре. Според моя вкус вътре е по-красив. От вън ... не съм сигурен. На мене лично Кади ми харесва повече.
    Но каквито и да са разликите аз не виждам оправдание в 40 до 50% по-скъм МБ. Разбира се това е престижен сегмент и парите не са чак толкова важни. МБ е по-хубав но 50% ли е по-хубав?
    А ако го сравним с БМВ5 ... аз поне мисля че дори не могат да се сравняват, КАдито го размазва.
    От технологична гледна точка кади е много специален автомобил. В четирите ъгъла има алуминиеви отливки, всяка от които замества около 30 части които се дуржат със заварки. Това никой не го е правил до сега. Затова и при сравнима големина са около 500кг по-леки. Сигурен съм че до година, две и другите ще започнат да го копират това.

    California Über Alles
  81. 81 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Неутрално

    [quote#80:"Pontif А"]МБ е по-хубав но 50% ли е по-хубав? [/quote]
    Ето това е основното! Тази огромна разлика в цената се нарича "данък емблема".
    Хубавото му е, че го плаща само който иска.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  82. 82 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#73] от "Realist":
    [quote#73:"Realist"]Аз карам Шевролет Волт, от 2012-та година[/quote]

    Добре е, че го казваш, това обяснява доста неща от коментарите ти.

    И все пак, какво точно искаш да кажеш с всичко това? Че имаш две коли (американски при това!), че имаш слънчеви панели на покрива, или какво? Мислех че говорехме за Кадилак, а не за тебе.

    Това със соларните панели и в Европа не е изключение - колегата до мене миналата година построи къща и в момента с ап на телефона си гледа моментното производство на ток от панелите вкъщи. И той кара електромобил, щото така му излиза безплатно, а и през лятото иначе не може да си изхарчи тока, произведен през деня.

    Само че това какво общо има с "високотехнологичните" американски автомобили? Дето електрическия им драйвтрейн е правен в Австрия.

  83. 83 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3657 Неутрално

    [quote#82:"Mike"]И все пак, какво точно искаш да кажеш с всичко това?[/quote]

    Ами, ти пита:

    [quote#68:"Mike"]И още нещо: като ще хейтваш по немските производители, че нямат електрички, кажи ми кой от американските традиционни марки имат? Шевролет имаха един Волт ....[/quote]

    Тази година Волт е втора генерация, изминава 50 мили на заряд и има 18 киловатчаса батерия. Всички американски традиционни производители имат не само по един, а по- 2-3-4 марки атомобили които са с дълъг електрически пробег. Още от 2008-2010-та година, когато Фолксваген се цупеше, че на дизеловите им пушилници им махнаха федералният данъчен кредит.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK