"Фолксваген" измести "Тойота" като най-голям производител, но има с 50% по-ниска печалба

Поточна линия в завода на "Фолксваген" във Волфсбург, на която се сглобява моделът "Голф".

© Reuters

Поточна линия в завода на "Фолксваген" във Волфсбург, на която се сглобява моделът "Голф".



Германският производител на автомобили "Фолксваген" отчете днес спад на печалбата си за второто тримесечие с над 50% спрямо същия период на миналата година, предаде "Асошиейтед прес". Компанията е спечелила 1.2 милиарда евро след облагане с данъци спрямо 2.7 милиарда евро за април - юни 2015 г.


В същото време германският концерн изпревари "Тойота" по продажби за първото полугодие и е лидер в световен мащаб. Концернът е продал от своите марки -"Фолксваген", "Ауди", "Шкода", "Сеат", "Бентли", "Ламборгини" и др., 5.12 милиона автомобила срещу 4.99 милиона за "Тойота".


Приходите на "Фолксваген" за тримесечието са били 56.9 милиарда евро, или с 1.7 процента повече спрямо същия период миналата година, отбелязва "Маркетуоч". След обявяването на резултатите акциите на концерна поевтиняха с 1.4% до 134.10 евро, посочва АП.




Основната причина за негативната тенденция има скандалът "Дизелгейт", избухнал през септември 2015 г. Тогава Агенцията за защита на околната среда на САЩ съобщи, че на част от дизеловите мотори се монтира софтуер, който осигурява нереално ниски вреди емисии при тестването им в лабораторни условия.


От "Фолксваген" признаха, че над 11 милиона коли в света са оборудвани с "манипулиращи устройства", за да бъдат заобиколени контролните тестове.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qwerty112
    qwerty112
    Рейтинг: 233 Любопитно

    Какво, цените ли падат?

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5873 Неутрално

    Ще наваксат ако не се потопят в нов скандал

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 571 Неутрално

    А Тойота колко марки имат под шапката?

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  4. 4 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#3] от "forum_terrorist":

    Lexus

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  5. 5 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#4] от "Зарзават":

    Други има ли? Лексус са си Тойота от край време.

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  6. 6 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#5] от "forum_terrorist":

    Май няма други.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  7. 7 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#6] от "Зарзават":

    Значи Фау Ве с 10+ марки докарват продажби като на Тойота с 2

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  8. 8 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#7] от "forum_terrorist":

    Да, но това не им е най-големият проблем. Фау Ве правят много по-малко пари на продаден автомобил от Тойота.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  9. 9 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#7] от "forum_terrorist":

    Найки с 1 марка прави повече продажби от Адидас с десет.

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    До коментар [#8] от "Зарзават":

    Така е, Тойота винаги са били бюджетни коли...! Каквото може се реже и се пести. Японската кола, винаги е по-лека и по-евтинко изпълнена. Не казвам, че са лоши.
    Наскоро карах Тойота Аурис с вариаторна кутия. Ами стори ми се доста смотана кола, за парите си. Бензинов двигател, уж със 130 конски сили, пълен мъртвец. Вариаторната кутия, вие като самолет на излитане, тромава, бавна... Голяма мъка!
    Няколко пъти ми се е случвало да карам японски коли и някак си, не са ми по вкуса. Да не говорим за корейските, че там някои неща са съвсем зле...!

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 627 Весело

    Браво на германците, справят се кризисното положение. Много трудно се управлява компания с толкова марки и разнообразни модели. Вижте разликата между едно сеатче и едно бентли

  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#6] от "Зарзават":
    До коментар [#7] от "forum_terrorist":

    Първо, в Тойота влизат Дайхатсу и Хино. Второ, много от колите на ФВ са разделени на различни марки, акто Шкода и Сеат. Това не е така при Тойота. Там се продават глобално всякакви измишльотини, някои от които дори не бихме си и представили в Европа, и всичкото се води Тойота. Трето, изключително съм изненадан, че се продават по-малко Поршета, Бентлита и Ламборгинита, от колкото Тойоти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  13. 13 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Много профсъюз в Европа ! И това е от значение. Пък и кой знае кой как смята.

  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#10] от "tww09306483":

    Опитвал съм се да го обясна на местните форумджии. Казвал съм им хиляди пъти, че дори едно ФВ има доста повече работа и усилия вложено в него, че за да има по-добро качество и изработка се използват по-скъпи методи на производство, и се получава продукт който е де факто в друг клас в сравнение с масовите японски автомобили. А те дори не могат да разберат разликата между понятията качество и надеждност.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  15. 15 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#8] от "Зарзават":

    Да. И аз четох наскоро подобна статия. Тойота правят по 300 долара на продаден автомобил, а Фау Бе по 100+.

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  16. 16 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#9] от "Ф.Нинов":

    Доста повече пари за реклама, предполагам.

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#16] от "forum_terrorist":

    При Найки (с едната марка) голямото предимство е рекламата за единия продукт действа като реклама и за другия.... кръстосана реклама.

  18. 18 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#12] от "deutschwagen":


    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    Не мога да споря по въпроса. Карам Тойота и не ме е оставила никога. Ремонти много рядко. Вярно, по-стар модел и въпреки конете не е резачка като немските, но като цяло е качество и надежност.

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  19. 19 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1022 Весело

    светът нее само европа... пък повечето фолцвагенски марки са популярни само в европа и тук-таме в америките... фолцваген не прави големи жипки и пикапи... цело чудо е че фолцваген продава такива количества в такъв ограничен пазар... всъщност в последната година разбрахме донейде как фолцваген го е правил...
    и тоьота от бая години не е ефтинжос марка... за сметка на туй е бая рилаябал - на един приус за 250000 км само масло съм му сменял и еднаж спирчките...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  20. 20 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    Ама моля ти се, колега deutschwagen, не ми говори за качество при VW. Епохата на Голф 2 свърши, а оттам качеството е само надолу. Говоря като собственик на тази марка, на който му е писнало от ремонти.
    А това, че немците хукнаха да купуват Фолксваген след скандала с дизела, е просто от някакъв патритизъм и солидарност.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  21. 21 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#19] от "tucker case":

    В Китай Фолксваген продава ежегодно 3 млн. автомобила, а Тойота -> 1 млн.

  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#20] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Ето го поредният роден разбирач. Прочете ли коментара? Явно важи 110% за теб!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#18] от "forum_terrorist":

    Именно, надеждност. Чупят се по-рядко и това е факт.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#22] от "deutschwagen":

    Прочетох го, да. Фолксваген не е нито по-надежден, нито по-качествен като интериор и т.н. Поне такъв е моят опит.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  25. 25 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 803 Весело

    Най-читавият автомобил на Фолксваген груп е чешката Шкода

  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#24] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Моят опит е съвсем друг. Същото пише и по разните ревюта, като на Едмундс. Дръпват с колите от края на 90-те - Голф мк4, Джета мк4 (Бора) и Пасат Б5, и от тогава си имат собствен стандарт. Ето една съвсем случайна извадка от 2016:

    "With its roomy, high-quality interior and available four-door body style, the Volkswagen GTI is a great pick for serious car people who can only afford one car"

    За Голф 2 не знам какво да кажа, но моделите от времето на Голф 3 винаги са ми изглеждали леко посредствени за времето си. Именно това променят края на 90-те. Но с тази промяна идват и проблемите с надеждността. Колкото и да са чести и сериозни, те траят няколко години и към средата на миналото десетилетие картинката е коренно различна.

    Та познах ли? Проблеми с модел от края на 90-те/началото на 2000?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#24] от "Bulgarische Motoren Werke":

    И между другото, ако не ти се занимава с "мнения" и ревюта, има съвсем обективни неща. Например лазерните заварки. Поне в САЩ не се сещам други производители в този клас да си правят колите така. Също е електро-механичното серво вместо евтин вариант на хидравлично. 2010-та в САЩ пробваха да нагласят Джетата за американския пазар. Разрови се да прочетеш какви са отзивите на хората, запознати с марката.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#26] от "deutschwagen":

    Преди 8 години един мой познат ревеше, че новия му Пасат постоянно е в сервиза. Това колко години прави?
    Проблемите с DSG да ги почвам ли?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  29. 29 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 945 Неутрално

    До коментар [#10] от "tww09306483":

    Аз пък от опита ми и с двете марки, имам точно противоположните впечатления. При един и същи клас коли, при тойотата за същите пари имаш доста повече екстри. Здравината и на двете коли е на много високо ниво.

    Pure Chewing Satisfaction
  30. 30 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#7] от "forum_terrorist":

    Не точно, освен Тойота и Лексус към концерна се числят и Scion (напоследък с никакви продажби). Daihatsu и Hino също държат над 50% от акциите, но дали им се броят в тая бройка не знам

  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#28] от "Bulgarische Motoren Werke":

    С DSG имаха проблеми в един период, но поправките се покриваха от производителя. Даже имаше рекол и сменяха части дори и на здрави кутии някъде около 2010/11-та.
    DSG не е обикновена скоростна кутия и до някъде е нормално да се очакват проблеми в началото. Те и във Формула 1 получават проблеми. Между другото, колко марки предлагат подобна скоростна кутия (от обикновените)?

    Също "един мой познат" ( ) нямаше никакъв проблем с Джета мк4 2002-ра и после с Голф 5-ца 2008-ма

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#31] от "deutschwagen":

    Отвори forum.vwclub.bg и чети за проблемите.
    Прочее, като седна от моето пластмасово вагенче в някой нисан от тези години и все едно съм в космически кораб. Толкоз за качеството на материалите и изработката.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  33. 33 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    Интересно ми е, каква част от пазара са ФауВето и Тойота заедно? Някой ще ме светне ли?

  34. 34 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    До коментар [#5] от "forum_terrorist":

    Toyota Motor Company owns: Lexus, Scion, Daihatsu and Hino Motors, with a stake in Fuji Industries (Subaru’s parent company) and Isuzu.

    Пак не са малко!

    I Want To Believe
  35. 35 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Боже, борба на конфекцията коя е по-безлична и жалка. И двете марки предизвикват в мен само погнуса.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  36. 36 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#33] от "charlesdegaulle":

    Всяка от двете продава годишно по 10 млн. автомобила от общо 75 млн.

  37. 37 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    До коментар [#36] от "Ф.Нинов":

    Благодарско.

  38. 38 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#36] от "Ф.Нинов":
    [quote#36:"Ф.Нинов"]Всяка от двете продава годишно по 10 млн. автомобила[/quote]

    Е как така 10 млн на година, като ФВ само за тримесечието са продали 5 млн? По-скоро трябва да е от порядъка на 18-20 млн на година.
    Иначе 10 млн. може да са само с марка ФВ, това го вярвам.

  39. 39 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#38] от "Mike":

    Полугодие!

    "В същото време германският концерн изпревари "Тойота" по продажби за първото полугодие и е лидер в световен мащаб. Концернът е продал от своите марки -"Фолксваген", "Ауди", "Шкода", "Сеат", "Бентли", "Ламборгини" и др., 5.12 милиона автомобила срещу 4.99 милиона за "Тойота".

  40. 40 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    [quote#9:"Ф.Нинов"]повече продажби от Адидас с десет.[/quote]

    До коментар [#9] от "Ф.Нинов":

    Кои марки са под Адидас, просто съм любопитен

    California Über Alles
  41. 42 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    До коментар [#41] от "Ф.Нинов":

    Не знаех за Рокпорт и Рибок

    California Über Alles
  42. 43 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    Дойчине, спри съ, бе! Любовта ти към дойчевагените е видна от ника ти ... ама дай малко да прочетем какви са фактите по този въпрос за качество и надеждност, защото иначе става малко - една жена ми каза или аз така мисля.

    http://www.jdpower.com/press-releases/2015-us-initial-quality-study-iqs

    за 2015г се подреждат
    1. Порше
    2. КИА
    3. Джаг
    4. Хюндай
    5. Инфинити
    6. БМВ
    7. Шеви
    8. Линкън
    9. Лексъс
    11. Тойота
    12. Буик
    13. Форд
    14. РАМ
    15. Хонда
    16. мерцедес
    Това е над средното ниво за индустрията и след това започват под средното ниво са:
    17. Ауди
    18. GMC
    ....
    И много по-надолу е Фолксваген

    Нека не се подаваме на лични пристрастия. За всеки на баба баницата е най-вкусното нещо на света ... ама всички си знаем че има и по-хубави неща и по-обективни начини да се класират продуктите.

    California Über Alles
  43. 44 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#39] от "Ф.Нинов":
    [quote#39:"Ф.Нинов"]Полугодие! [/quote]

    Прав си. Wer lesen kann...

    Обърка ме това, че 5 реда по-нагоре се говори за печалбата и оборота за тримесечие. Макар че и на мен ми се виждаше мега много 20 млн коли на година, реших че е логично и бройката коли да се отнася за същия период.

  44. 45 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#42] от "Pontif А":

    Навремето имаха още Саломон.
    Но тези брандове са губещи.
    Печалбата идва от Адидас.

  45. 46 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#44] от "Mike":

    Знам

  46. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Весело

    До коментар [#32] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Форумите са форуми. Чети това:


    До коментар [#43] от "Pontif А":

    Здравейте отново, другарю новокалифорниец Извинявам се, че още не съм отгворил в предишната тема. Малко бях зает и не съм прочел коментара ти все още, но ще стигна. Иронично е, че споменаваш Джей Ди:


    "Porsche Leads Brand Rankings; Volkswagen Is Highest-Ranked Non-Premium Brand
    Among all brands included in the study, Porsche ranks highest in overall APEAL for a 12th consecutive year, with an index score of 877. BMW ranks second with 859; Jaguar and Mercedes-Benz tie for third at 852; and Land Rover, Lexus, and Lincoln rank fifth, tied at 843. Among Non-Premium brands, Volkswagen ranks highest with a score of 809. Following Volkswagen are Mini (808); Kia (807); Ford and Ram in a tie (803); and GMC (802)."

    JD Power Appeal Study

    http://www.jdpower.com/cars/articles/jd-power-studies/2016-us-apeal-study-results


    Ауу, лошо......

    Ето и списък с коли. Нещо много немски возила ми се виждат. Тук във форума ми обясняват как Ауди и БМВ били брици за простаци, ама от Джей Ди не са съгласни:


    http://www.jdpower.com/cars/awards/Automotive-Performance-Execution-and-Layout-%28APEAL%29-Study-by-Segment/1312ENG


    Всъщност това не е новина:

    http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/passat-most-appealing/

    Аз съм карал такъв под наем и това е затъпено ФВ на фона на останалите.


    Колкото до надеждността, това го знаем. Но заглавието от миналото издание казва всичко:

    "Initial Quality Problems Increase as Automakers Struggle to Launch Vehicles with Technology That Consumers Find Easy to Use"

    Но пък имаше една новина отпред 1-2 години как Ауди са влезли в топ 5 по надеждност, както и подобрение при ФВ. Ето сега как е:

    http://www.consumerreports.org/cars/which-car-brands-make-the-best-vehicles/

    Но според вас двамата надеждността не се подобрява. Сега на кого да вярвам? На собствения си опит, съчетан с тез рейтинги, или на "обективните" ви коментари?

    Ето още малко случайни описания от Едмундс за:

    - 2002 VW Jetta GLS 1.8T First Drive:

    "These petty annoyances with the VW Jetta 1.8T are more than offset by the tight build quality, adroit handling, effortless speed, comfortable seats, high-quality cabin materials, excellent crash scores and classy style"


    "The fourth generation, sold in sedan form from 1999-2005 and as a wagon from 2001-'05, was the most popular Jetta yet, and arguably the best-looking. It received minor styling and interior updates for 2004. Front seat-mounted side airbags were standard throughout the run; full-length side curtain airbags were added for 2001. It was also an entertaining car to drive and had top-notch build and materials quality. Scant rear-seat legroom was its major shortcoming. Although reliability has been spotty, a fourth-gen Volkswagen Jetta is still a good buy on the used market if its service history checks out clean."

    От http://consumerguide.com:

    - 1999-05 Volkswagen Golf/Jetta:

    "Pros: Acceleration (V6) Build quality Cargo room (Golf) Fuel economy (4-cyl, TDI) Interior materials Quietness Ride/handling Visibility"

    "Interior materials and workmanship excel. Front head and leg room are exceptional. Rear seats are more subcompact-snug."

    Всъщност това съвпада с моя опит. Нисан? Ами те днес още се опитват да имат това, което ФВ имаха 1999-2005


    Мога да ровя инфо цял ден, ама сега имам малко работа. До после.


    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  47. 48 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#27] от "deutschwagen":

    Освен лазерните заварки, слагат подцинкована ламарина. Излагацията бе когато нагласиха Джета с зависимо окачване, барабани отзад и келява пластмаса на таблото. А ако някой от форумците се пита защо го направиха, отговора е много ясен ,за да конкурират Тойота корола. Тойота която между другото, продаваше до вчера Корола автоматик с 4, да 4 скорости.
    А относно надеждност, всички коли днес са надеждни, ....до около 10 години, после всички се чупят без изклучение.

    А който казва че интериора на ФВ и Тойота е еднакво качество е или сляп или просто не му пука, както е при средния американец.

    Поздрави

  48. 49 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#32] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Във всеки форум е пълно с оплаквания. Това е идеята - хората да си решат проблемите. В който и форум да се зачетеш - в този на мерцедес, бмв, фвклуб или шкода, ще се чудиш кой модел/двигате/година да си купиш. Всеки автомобил си има силни и слаби места.

    Колкото до ДСГ, кутията е страхотна. Понеже се води полуавтоматична кутия с двоен съединител единственото, което се износва, е съединителя и разни уплътнения. Говоря, ако се поддържа адекватно. Като цяло кутията е много надеждна!
    Първоначалните проблеми се отстраняваха за сметка на Ауди.

  49. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#48] от "ivailosavoff":

    Да, помня това с Джетата 6-ца. Много се радвах когато върнаха нещата както си бяха през 2013, макар да не съм имал намерение да купувам. Май експериментът не се оказа много успешен.

    Поздрави и на теб!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK