Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    Полигона е хубав и сигурно от него могат да се извадят много и не знам защо не си ги правят !!! Опел продължават да стоят в дъното по надеждност и здравина без да правят нещо по въпроса.

  2. 2 Профил на azyty
    azyty
    Рейтинг: 374 Неутрално

    По евтино е да ползват бул. Дондуков за тази цел

  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Тоя па! На баща ми и на майка ми колите са точно "Опел" и са много добри автомобили. Те са и една от най-разпространените марки у нас, което никак не е случайно.

  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    Ехааа 50 години .....имат ли експерти археолози??? Миналия век е загадка за Опел!
    https://vicove.be/static/20140924/cbwl2I9t.jpg

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2717 Весело

    До коментар [#4] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    За ръждата при Опел преувеличават - тя спира, когато стигне прозорците.

  6. 6 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3939 Любопитно

    Любопитна галерия. На мен ми стана интересно... нали не всеки автомобил на Опел минава през този полигон и не всеки минава тези километри, дето са описани в снимка номер 6!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  7. 7 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иво":

    Всеки модел, не автомобил. Предполагам по няколко автомобила от нов модел или модификация.

    „Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”
  8. 8 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    [quote#5:"Deaddark"]За ръждата при Опел преувеличават - тя спира, когато стигне прозорците.[/quote]

    Ръждата по-бърза от колата - клише, но беше верно.

  9. 9 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    "Всеки нов модел на "Опел" минава за 24 седмици около 40 000 километра по различните тестови отсечки".
    Аааа, затова ли всички опели започват да се развалят някъде на около 50-60 хил. км.? Ей сега разбрах каква била работата!

  10. 10 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#3:"Читател - подкрепям budd.bg"] една от най-разпространените марки у нас, което никак не е случайно[/quote]Не е случайно! Виж колко вървят втора употреба - без пари са направо. И ТОВА НЕ Е СЛУЧАЙНО!!! Един опел е с 30-40% по евтин от един Фолксваген или Тойота от същия клас. Точно две години след закупуването на опела обаче извършените разходи по него надхвърлят спестеното поне два пъти!

  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3939 Любопитно

    До коментар [#7] от "Daniboy":

    Аха, така става. Мерси за информацията.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    До коментар [#10] от "cristo_n":

    Айде, ве! Верно? Тогава много баламурници има у назе. Тамън 446 276. Брей, колко наивен народ! Пък и цяло списание за любимата марка си имат. Да им се чудиш на акъла.

    Нашите нямат никакви грижи с поддръжката на двата автомобила. Освен чат-пат някой дребен чарк в електрониката.

  13. 13 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#9] от "cristo_n":
    До коментар [#10] от "cristo_n":

    Нищо вярно няма в коментарите ти! Имал съм Астра и твърдя, че е много здрав автомобил. Ако си карал някой 20-годишен Опел, проблемът не е в колата, а в тебе! Или просто ни демонстрираш познания във авто фолклора.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  14. 14 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Няма тестов полигон за корозия на каросерията, там се провалят Опел и то с гръм и трясък. Всичко останало им е вечно, двигатели трансмисии и т.н. като бивш собственик на Опел го казвам.

    Дела трябват, а не думи.
  15. 15 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 913 Весело

    1 месец управление по разбитите улици на София и 1 месец извънградско по българските магистрали и пътища са напълно достатъчно за да се тества всеки нов модел, както и здравината на нервите на шофьора му.

    Евроатлантида
  16. 16 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 913 Неутрално

    [quote#14:"Infernus"]Всичко останало им е вечно, двигатели трансмисии[/quote]

    във фирмата на мой роднина купиха нови служебни опели. Единия даде проблем с двигателя на 30к км нормална ежедневна експлоатация!!

    Евроатлантида
  17. 17 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Гледам колко готни са старите опели!
    Мисля, че в това отношение марката е незаслужено подценена.

    I Want To Believe
  18. 18 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Ако в света имаше справедливост и честен пазар Опел отдавна трябваше да е фалирал и на бунището на историята. Гнусната марка собственост на еврейските банки е спасяват за не знам кой си път. Това са евтино направени коли, с най-евтини материали и предизвикват само погнуса у нормален човек.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  19. 19 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Опел са едни от най-рентабилните коли на пазара. Сегментирани са по-ниско от VW, но и цените при VW изобщо вече не са народни. Един Голф 7 спокойно може да скочи до 50К с дизелов агрегат и DSG кутия. Всичко е въпрос на личен избор. Аз лично съм фен на Опел. Имам хубави впечатления. А клишето с ръждата идва от 90-те години, когато Опел са имали испанец за CEO, който в желанието си да вдигне маржа премахнал поцинковането на каросериите. Резултатът е ясен, CEO-То вече го няма отдавна в Опел, но в България впечатленията за конкретни модели се трупат бавно, тъй като се купуват на коли на по 10 години и нагоре.

  20. 20 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    До коментар [#18] от "42":

    Епа, не сме всичките милионери като теб, от златния един процент в обществото ни! Знам, че във форума има много такива, които по цял ден бистрят актуалните теми за деня, но народът е по-диферинциран. Цифрите, които посочих по-горе, са достатъчно красноречиви - "Опел" е втора по популярност у нас.

    До коментар [#19] от "Книжовник":

    Така е.

  21. 21 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#13] от "quatro_4x3":


    А Опел имам - виси ми като воденичен камък на шията! Като го взех беше на 7 години и 120 хил. км по сервизна книжка от България, проверена в Дженеръс Ауто, а сега е на 8 и половина години и 145 км. някъде. За тази година и половина съм дал около 3500 лв някъде... (газоразпределението поне на бензиновите им двигатели, е пълня шитня, скоростните им кутии се скапват много лесно, съединителите им са разчетени да издържат колкото е гаранцията, датчиците из цялата кола и те така, и т.н. и т.н.)
    А ти вчера ни демонстрира толкова "факти" от фолклора за електромобилите, че се видя тоталната ти некомпетентност! Видя се и че нямаш дори елементарни познания по икономика, по математика (дори на ниво аритметика) и автомобилни технологии.
    Така че вече няма да обръщам внимание на нищо, казано от теб. Ръсиш глупост след глупост

  22. 22 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Чиста загуба на пари и време! Да дойдат в БГ, и примерно да се опитат да стигнат от Стара Загора до родното село на дядо ми, Михайлово, на 23 км. от областния град, по "първокласен" път - ако колата успее да стигне цяла значи няма по-надеждна от нея! Ама да не забравят да си купят винетка...

  23. 23 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#14:"Infernus"]Всичко останало им е вечно, двигатели трансмисии[/quote]Цеховете за ремонт и шлаф на глави на автомобили са зарити най-вече с глави на Дженерал мотърс! А проблема с трансмисиите е болезнено известен във всички форуми за Опел! Даже един модератор преди време беше писал "Как опел не можаха да направят една здрава скоростна кутия!". Отговора е, че не ги правят те, а се правят от онзи, който предложи най-ниска цена...
    Сега, ти ако говориш за някой Кадет от преди 20 години - тези коли тогава бяха свестни, само ръждата създаваше проблеми. Сега вече ръждата не е проблем, но всичко останало е пресметнато да издържи 7-8 години и не повече от 150-200 хил. км. Защо иначе мислиш, че таксиджиите вече не карат Опели, ами основно корейски автомобили?

  24. 24 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#14] от "Infernus":
    [quote#23:"cristo_n"]Защо иначе мислиш, че таксиджиите вече не карат Опели, ами основно корейски автомобили?[/quote]А едно време всяко второ такси беше Опел Вектра...


  25. 25 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#12:"Читател - подкрепям budd.bg"]Айде, ве! Верно? Тогава много баламурници има у назе. Тамън 446 276. Брей, колко наивен народ! [/quote]Наивен е народа - да! И беден! Даже беден е по-точната дума! А вече бедността в много случаи води и до наивност, и до глупост.

  26. 26 Профил на 65vesso
    65vesso
    Рейтинг: 471 Любопитно

    До коментар [#1] от "442":

    За осем години астрата не съм я пипнал. А е катерила по камъни, драпала е по черни пътища и е прекарвала през дупки по 350кг.овес, ечемик и жито. Яко окачване, надежден двигател и.... вече не ръждасва.

  27. 27 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#26] от "65vesso":

    Какво направи, измаза дупките с кирпич и вече нямаш проблеми с ръждата ли? Ха ха ха. Дори Москвичите са по-стойностни автомобили, да не говорим, че при Москвичите запалката е в стандартното оборудване, а в Опел винаги е била екстра, за която допълнително си плащаш, ха ха ха.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  28. 28 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#27] от "42":

    Нормално - по света има и доста непушачи, които си закупуват автомобили. За какво им е запалка?

  29. 29 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#28] от "gdobranov":

    Ами например да си заредиш ГСМ, таблет, лаптоп и пр.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  30. 30 Профил на frankfurtski
    frankfurtski
    Рейтинг: 262 Неутрално

    извинявайте
    Живея в раяона -там работя Бабенхаузен !!!! там е пистата на опел
    проверете в Гугъл а този списател у Дневник дето живее до Южния пярк и ми е съсед .требе да го лекувате или уволните111

  31. 31 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2661 Неутрално

    Пак се започна с генерални заключения, за коли и марки...! И, като гледам някои, как са се настървили..., вместо да дават мнения, само за коли, които са имали или карали по-дълго време!
    Като човек, който съм карал основно Опел-и, за последните 20 години, съм по-скоро доволен от марката. Не блестят с нещо особено или уникално, масова и непретенциозна марка. На повечето хора, това им трябва. Просто кола, която да те закара от точка А, до точка Б, без излишни усложнения.
    Седнали разни младежи тука, дето кола не са си купували още, да се пенят и да ни разясняват, кое било хубаво и кое не! Ние и сами знаем, въпрос на излишни пари, нищо повече!

    Бивш tww09306483.
  32. 32 Профил на frankfurtski
    frankfurtski
    Рейтинг: 262 Неутрално

    гората ОКОЛО ПИСТАТА Е КАТО БОРИСОВАТА ГРАДИНА С ПО ГОЛЕМИ РАЗМЕРИ БАЕНХАУЗЕН ПИСТАТА НА ОПЕЛ НЕ Е ГОТОВА ОЩЕ .ЩЕ СТАНЕ СЛЕД НЯКОЛКО МЕСЕЦА

  33. 33 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Опел е на дженерал мотърс - а те освен камарото леки коли не могат да направят както трябав от много време...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  34. 34 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 740 Неутрално

    винаги съм си мислел, че моят кола - форд, е най-мразената марка автомобили в бг, по непонятни за мен причини, ама май Опел е по, та най

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.